Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen lukenut aika paljon sellaisia joissa on mustasukkaisuutta, mutta en nyt muista kauheasti nimiä paitsi My Daughter's New Hot Teacher, jossa Jere luulee Bojanin seukkaavaan - tadaa - Martinin kanssa ja on ihan heartbroken. Mutta se ei ole kovin hyvin kirjoitettu.. https://archiveofourown.org/works/48441976

- Joymuffin
Kiitos, olen tuon ehtinyt jo lukea🤭 Täytyy sukeltaa tänään ao3:een kaivelemaan, josko löytyisi muitakin.
 
vierailija
Minuakin kyllä kiinnostaisi nyt Martin-luenta, vaikka en mihinkään suhteeseen uskokaan, mutta varmasti hänellä olisi mielenkiintoisia näkemyksiä. Toki hänestä ei ehkä löydy sitä suht uutta videomatskua, mitä Tarotar tarvitsisi.
Täältä myös yksi ääni Martin-luennalle, jos sellainen on mahdollinen. Olikos siitä joku kuva, kun Martin oli Liverpoolissa poikia tervehtimässä? Sen tuoreempaa matskua ei taida hänestä olla.
Myös Malediivit kiinnostaa.
 
vierailija
Mulle taas ei ole pahemmin välittynyt Bojanista kuva, että sillä ois haku päällä. Joo, on intoillut Kärtsästä, mutta mun mielestäni se on eri asia. En ole kertaakaan huomannut eleitä, joissa se ois selkeästi odottanut enemmän, kuin mitä saa.
Toki sekään ei ole mikään varma merkki parisuhteessa olosta, mutta minusta ois kaikki hänen touhunsa huomioon ottaen paljon loogisempaa, että hän seurustelisikin hyvin tuntemansa ihmisen kanssa, mutta salaisivat asian täysin.
Aika pieni todennäköisyys se kyllä on…
Sehän näytti aiemmin siltäkin, että se yks toinenkin mies B:n instassa on joku sen exä, joka oli se jalkapalloilija. Jonka oli kans tuntenut pitkään. Niin halaili häntäkin.
En mäkään ole ajatellut, että hänellä olisi "haku päällä". Mutta eihän se välttämättä tarkoita että seurustelisi. Ehkä on vaan liikaa meneillään elämässä, tai muuten varovainen ihmissuhteiden suhteen. Kuitenkin aika selkeä ihastus Jereen ei musta kuitenkaan sovi tähän kuvioon..?

E
 
vierailija
Täällä kuitenkin shipataan Käärijää ja Bojania, tämä ketju on siihen tarkoitettu.
No, en ala shipata Martinia ja Bojania älä huoli. Minua kiinnostaa ihan oikean elämän Bojan ja hänen kuulumisensa ja jos niihin sattuusi kuulumaan seurustelu Martinin kanssa niin jaan kyllä mietteitäni siitä täällä jos mua huvittaa.
Mutta katsotaan nyt, tuleeko sen luurangon päälle yhtään lihaa vai jäikö suutariksi.
 
vierailija
Ihan samaa mieltä kaikesta, tosin ylivoimainen enemmistö tuntemistani suomalaisista kämppisasujista ei asu kämppisten kanssa rahan takia vaan koska haluaa asua muiden kanssa. Esim. joissain piireissä se on enemmän sääntö kuin poikkeus, niissä ihmiset enimmäkseen noin 25-35-vuotiaita.

- Joymuffin
Aivan, taisin ajatella asiaa liikaa omien käytännöllisten introvertti-lasieni lävitse. Tietenkin ihmiset asuvat ystäviensä kanssa koska yksinkertaisesti haluavat asua.🙂

Indigo
 
vierailija
Martin on poistunut bändistä ja ilmeisesti myös julkisuudesta, tuntuu olevan yksityishenkilö nykyään. Onko ok tehdä sellaisesta luenta? Ehkä ei.
Se mikään luenta ole. Se on tarottaren kokemat fiilikset kyseisestä henkillstä, joita sanoittaa itse valitsemiensa sopivuen tarot-korttien voimalla. Ihan sama, kuin mä nyt sanoisin, että katsoin korttipakasta ja se oli ruutuysi, joka sanoi tämän, mitä just kirjoitin :p
 
vierailija
Itse toivoisin tuota Malediivit-luentaa ainakin ensin kun olen sitä odotellut pitkään. Martin ei kiinnosta

Tämä Malediivit olisi kiinnostava siitäkin syystä, että monet kokevat Kärtsän olleen siellä poikkeuksellisen kärttyisä ja kiukkuinen, vaikka tyttis oli mukana ja kaiken järjen mukaan olisi pitänyt olla kivaa luppoaikaa kaksisteen. Oliko sitten niin, että Liverpoolin sydämentykytykset painoivat mieltä, ja Kärtsä ihan oikeasti tunnusteli itseään ja tuntemuksiaan, mikä sai kireäksi. Ei olisi tietty ihme, jos pitää ruveta käsittelemään tunteitaan toiseen mieheen samalla kun tyttis kiehnää kyljessä vaatimassa huomiota.
 
vierailija
Se mikään luenta ole. Se on tarottaren kokemat fiilikset kyseisestä henkillstä, joita sanoittaa itse valitsemiensa sopivuen tarot-korttien voimalla. Ihan sama, kuin mä nyt sanoisin, että katsoin korttipakasta ja se oli ruutuysi, joka sanoi tämän, mitä just kirjoitin
Voit uskoa niin, mutta kaikkea ei tarvitse sanoittaa täällä. Tarotar on navigoijamme, ja suuri osa uskoo häneen ja pitää hänen luentojaan merkittävänä osana puutarhalaivaa. Kuten minäkin, vaikka hieman varauksella suhtaudun astrologiaan. Luennat ovat hyvin mielenkiintoinen ja tärkeä elementti shippauksen kannalta, eikä minua edes haittaisi vaikka ne muka olisivat vain tarottaren omia ajatuksia.
 
vierailija
Voit uskoa niin, mutta kaikkea ei tarvitse sanoittaa täällä. Tarotar on navigoijamme, ja suuri osa uskoo häneen ja pitää hänen luentojaan merkittävänä osana puutarhalaivaa. Kuten minäkin, vaikka hieman varauksella suhtaudun astrologiaan. Luennat ovat hyvin mielenkiintoinen ja tärkeä elementti shippauksen kannalta, eikä minua edes haittaisi vaikka ne muka olisivat vain tarottaren omia ajatuksia.
Astrologiaan? Mitä tekemistä astrologialla muka tämän asian kanssa on? Luulitko kaiken hömpän olevan asteologiaa?
 
vierailija
Se mikään luenta ole. Se on tarottaren kokemat fiilikset kyseisestä henkillstä, joita sanoittaa itse valitsemiensa sopivuen tarot-korttien voimalla. Ihan sama, kuin mä nyt sanoisin, että katsoin korttipakasta ja se oli ruutuysi, joka sanoi tämän, mitä just kirjoitin
VOISITKO PITÄÄ PÄÄSI JO KIINNI?
Äänesi on rekisteröity, saatanan jankkaaja 🤬
 
vierailija
Voit uskoa niin, mutta kaikkea ei tarvitse sanoittaa täällä. Tarotar on navigoijamme, ja suuri osa uskoo häneen ja pitää hänen luentojaan merkittävänä osana puutarhalaivaa. Kuten minäkin, vaikka hieman varauksella suhtaudun astrologiaan. Luennat ovat hyvin mielenkiintoinen ja tärkeä elementti shippauksen kannalta, eikä minua edes haittaisi vaikka ne muka olisivat vain tarottaren omia ajatuksia.
No ei minuakaan haittaa, ainoa mikä haittaa on se, että hän esitti, että ne olisivat jokin luenta. Nuo kaksi ovat ainakin mulle eri asioita.
Ja astrologia ei liity tähän mitenkään.
 
vierailija
Luennoista kiinnostavat sekä Malediivit että Martin, mutta Martin vain siltä osin mitä voi antaa B&J-asiaan. Vaikka tuskin Martin on edes mahdollinen, kun ei ole materiaalia.
Sipriina
 
Mun mielestäni on vain hyvä asia että Bllä on hyvä ystävä jonka kanssa asua. Vaikka emme voi varmasti tietää, uskon että ihan kämppiksiä ovat. Tiedän täällä Suomessakin nuoria aikuisia jotka asuvat kavereiden kanssa ihan vain koska vuokra on tällöin halvempi. En seurannut Joker Outia ennen viisuja, joten en osaa sanoa siitä ajasta mitään. Voihan se olla että joskus tunsi jotain M kohtaan, mutta en usko että tuntee enää ellei sitten kaverillista kiintymystä. Edelleen pidän hyvin varmana sitä, että B ihastui Khon Loverpoolissa ja luultavasti tuntee edelleen. Silti sometauko ei liity Kärdeen mitenkään (ei olisi silloin käyttänyt pokemon-tehostetta ja kielivideoita jakanut), vaan luultavasti Rekon ajojahtiin ja terveydellisiin seikkoihin sekä yleiseen pelkoon ja paineeseen, minkälaista tuhoa "fanit" halutessaan voivat somessa aiheuttaa. Välit Kärdeen vaikuttavat siis olevan hyvät, eikä ole syytä huoleen, vaikka B asuukin M kanssa.

Indigo
Tässäpä aika lailla mun ajatukset tästä kuviosta tiivistettynä jo tulikin Kunnes toisin todistetaan, B ja M ovat lapsuudenystävät, tärkeä ihminen B:lle mikä on aivan ihanaa, ja paras ystävä kuten on aiemminkin kertonut ja nyt näköjään kämppiksiä kun on varmaan päässyt muuttamaan äidin helmoista pois. Vielä viime vuonna B vaikutti asuvan lapsuudenkodissaan, yhdessä haastiksessa joku pojista oli tokaissut johonkin B pyörittelyyn taloudellisista kuormitustekijöistä joita heillä on melko vähän tms että hienosti muotoilit sen että kaikki asutaan vielä kotona 😅 nyt näyttäis myös Kris asuvan omassa kämpässä ja ehkä myös B halusi ilmaista ettei nyt mamman lihapadoilla enää tässö olla. Ja ehkäpä myös arvasi että tuohon tartutaan niin sai kätevästi puheet pois sometauostaan ja siitä inhottavasta bändärikohusta. B osaa kuitenkin aika hyvin pyörittää julkisuutta.

Toivon että meidän pursi edelleen näkee B&K yhdessä, en ole ollenkaan valmis vaihtamaan shippikurssia näin radikaalisti ja ei tule mitään innostuksen tunteita tuota hommaa lähteä kehittelemään. Päinvastoin toiv saavat olla rauhassa ettei M joudu muuttamaan pois kun alkaa kyttäys.
 
vierailija
Luennoista kiinnostavat sekä Malediivit että Martin, mutta Martin vain siltä osin mitä voi antaa B&J-asiaan. Vaikka tuskin Martin on edes mahdollinen, kun ei ole materiaalia.
Sipriina
Samoin. Malediiveilta voisi tulla mielenkiintoista analyysia. Martin henkilönä ei kiinnosta itseäni ja on yksityishenkilö. Toki hänen ajatuksensa K&B:n suhteesta voisi kiinnostaa.
 
vierailija
Martin on yksityishenkilö, ei enää JO jäsen, hän on B:n ystävä, sanoo roommates=kämppikset, lopettakaa B:n kiusaaminen, ei kohta ikinä palaa instaan, ollut huonossa kunnossa. Asiattomat viestit poistetaan ja saattaa sulkeutua koko ketju?
 

Yhteistyössä