Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sähköpostilista ei ole vielä tulilla, kun minulla meni eilinen keikasta toipuessa. Tänään toivottavasti. :)

Jopas täällä on keskusteltu kun nukuin poikkeuksellisen pitkään univelkoja pois! Bojan & Martin on ollut ficeissä suht yleinen paritus, tosin usein vain ihastuksena, entisenä ihastuksena, eksänä tms, mutta nyt kyllä varmasti kiihtyy riippumatta siitä, uskovatko ihmiset tuohon oikeasti.

Tuohon linkattuun Joker Outin twiittiin melkein kaikki lainauskommentit olivat jotain "itken lattialla". :p

- Joymuffin
 
vierailija
Niin ja asuinkumppanin paljastaminen, vaikka olisikin kämppis, kun on ns. teini-idoli, tuntuu minusta vähän hasardilta? Esim. nyt jos Martin käy aina samassa lähikaupassa, niin siitä voi joku päätellä, että Bojan asuu lähellä, vaikkei häneen olisi törmännytkään.

- Joymuffin
 
vierailija
Siis ettekö te oo koskaan kuullut, että ystävät voivat olla kämppiksiä? Todella epätodennäköisenä pidän sitä, että Bojan ja Martin olisivat yhtään enempää.
Facen vuokra-asunnot-palstalla haetaan koko ajan kämppiksiä kommuuneihin ja kimppa-asuntoihin. Ihan yleistä etenkin Helsingissä nykyisin. Jos sulla on sadan neliön luukku, jossa kolme makkaria, mikäs sen mukavampaa. Jokaiselle oma huone ja kivasti yhteistä tilaa. Mieluimmin niin kuin 24 neliön yksiössä 800 euron kuukausivuokralla. Vuokrakulutkin tulevat pienemmiksi.
 
vierailija
Varmaan itseasiassa ovat Martinin kanssa paljon läheisempiä, ei oo kielimuuriakaan välissä.

Ja tunteneet pikkupojasta. Heidän lapsuuskotinsahan ovat naapuritaloja. Martin kertoi jossain haastattelussa, miten Bojanin perhe muutti naapuriin ja Bojan oli tullut soittamaan heidän ovikelloaan ja kysymään, asuuko tässä talossa lapsia. Yhteys on vahva.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
En tiedä, mutta mulla ei ole epäilystäkään etteivätkö olisi nähneet lähes kaiken, mitä tuolla somessa liikkuu. No ehkä fanficcit ovat jättäneet välistä, mutta mistä sitäkään tietää
Vaikuttavat olevan niin ajan tasalla koko ajan kaikesta mitä netissä on meneillään joten luulen että eivät ole malttaneet olla käymättä kurkkaamassa fanficcejäkään ainakin vähän 😀
 
vierailija
Tuntuu oudolta, että Bojan kertoi tuossa haastattelussa vähän niinkuin ohimennen asuvansa Martinin kanssa. Siis miksi ihmeessä kertoi juuri nyt, kun melkein sata varmasti tietää, millaiset jutut se aiheuttaa. Jos siis haluaa välttää vihjailut seksuaalisesta suuntautumisestaan, niin tämä ei kyllä auta asiaa yhtään 🤔
Voivat aivan hyvin olla vain kavereita, mutta kun tässä nyt ollaan todistettu tuota somemaailman raadollisuutta, niin ehkä pieneen varovaisuuteen olisi syytä.
Enkä todellakaan tarkoita, että pitäisi koko ajan miettiä, mitä sanoo tai että pitäisi piilotella jotain. Mutta tässä tilanteessa, kun selkeästi on henkisesti heikoilla, niin toivoisin,että saisi edes pienen hengähdystauon.

Katrina
 
vierailija
Tuntuu oudolta, että Bojan kertoi tuossa haastattelussa vähän niinkuin ohimennen asuvansa Martinin kanssa. Siis miksi ihmeessä kertoi juuri nyt, kun melkein sata varmasti tietää, millaiset jutut se aiheuttaa. Jos siis haluaa välttää vihjailut seksuaalisesta suuntautumisestaan, niin tämä ei kyllä auta asiaa yhtään
Voivat aivan hyvin olla vain kavereita, mutta kun tässä nyt ollaan todistettu tuota somemaailman raadollisuutta, niin ehkä pieneen varovaisuuteen olisi syytä.
Enkä todellakaan tarkoita, että pitäisi koko ajan miettiä, mitä sanoo tai että pitäisi piilotella jotain. Mutta tässä tilanteessa, kun selkeästi on henkisesti heikoilla, niin toivoisin,että saisi edes pienen hengähdystauon.

Katrina
Ehkä on helpompi kestää shippausta Martinin kanssa kuin bändärivihjailuita ja muuta toksista?
 
vierailija
Tuntuu oudolta, että Bojan kertoi tuossa haastattelussa vähän niinkuin ohimennen asuvansa Martinin kanssa. Siis miksi ihmeessä kertoi juuri nyt, kun melkein sata varmasti tietää, millaiset jutut se aiheuttaa. Jos siis haluaa välttää vihjailut seksuaalisesta suuntautumisestaan, niin tämä ei kyllä auta asiaa yhtään
Voivat aivan hyvin olla vain kavereita, mutta kun tässä nyt ollaan todistettu tuota somemaailman raadollisuutta, niin ehkä pieneen varovaisuuteen olisi syytä.
Enkä todellakaan tarkoita, että pitäisi koko ajan miettiä, mitä sanoo tai että pitäisi piilotella jotain. Mutta tässä tilanteessa, kun selkeästi on henkisesti heikoilla, niin toivoisin,että saisi edes pienen hengähdystauon.

Katrina
Mulle tuli mieleen, että kertoi just nyt siksi, koska näiden fanityttöjen bäkkärille pyytämisjutut ym. on menny niin överiksi. Saa rauhotettua ainaki tätä tilannetta.
 
vierailija
Siis mulla ei nyt kyllä mitenkään soita kelloja tää Martin-homma. Eikös he ole tosiaan olleet lapsesta saakka hyviä kavereita? Voihan se olla, että Bojanilla ei edes käy mielessä että heitä alettaisiin parittaa, kun ovat avoimesti olleet vuosikausia parhaita kavereita (vastauksena siis siihen, että miksi mainitsi tästä nyt.). Ainakin oman kokemuksen mukaan ero ystävien ja ihastusten välillä on hyvin selkeä (vrt. Kärde), vaikka ihastuisikin samaan sukupuoleen. Bojan vaikuttaa musta sellaiselta, joka rakastaa syvästi, myös ystäviä, joten siinä mielessä ei ihme, että heidän välillään lämpöä onkin selvästi nähtävissä.

Vauvalla joku seuraa Martinia ig:ssä, ja kuulemma asuu ja opiskelee Englannissa. Ehkä on kesän Sloveniassa? Ja jos seurustelisivat onnellisesti, niin miksi Martinia ei näy keikoilla, vapaapäivien riennoissa, Englannissa? Kyllä kai hän jossain olisi mukana, vaikka asia ei olisikaan julkinen. Ja jostain syystä Bojan ei ole vaikuttanut siltä, että seurustelisi... Ei, mä luulen että meidän mielikuvitus on vaan niin virittynyt, että kaikenlaiset skenaariot tuntuu yhtäkkiä mahdollisilta.

Mutta mistäs näistä tietää! JOS olisivat oikeasti yhdessä, niin ei Martin ole ollenkaan paha vaihtoehto. Tuntuu tosiaan jostain syystä turvalliselta.

Emma
 
vierailija
Vaikka Martin olisi vain kämppis ja ystävä, niin kyllä tämä tieto silti vähän itselläni rauhoittaa shippausta.

Jos välillä oon miettinytkin, että kaipaakohan B kovasti K:ta, niin nyt tulee vain lämmin ja rauhallinen olo siitä, että Bojanilla on tosielämässä joku oikeasti läheinen ihminen siinä vierellä. ❤ K on B:lle varmasti hauskaa seuraa ja tärkeä kesäleiri-ihastus, mutta en ehkä enää näe siinä mitään sen suurempaa.
 
vierailija
Tämä. Minunkin mielestäni.
Mä mietin vain, että mikä ihme ajoi hänet sen paniikkikohtauksen äärelle????? Vai oliko tunne, että asioilta on vain pudonnut jalusta ja pohja pois Gregor-hässäkän takia? JA ehkä vähän ihastumisen Käärijäänkin, joka jonkinlaisessa pause-tilassa nyt kenties? Jos odottaisi innoissaan K:ta, miksi panikoisi?
Lisäksi vähän vastaavia tunnetiloja nuorena kokeneena mietin, että no milläs toi saadaan sitten menemään ohi? Ettei vain tule lavakammoa?
Voiko siinä olla jokin luottamuksen romuttuminen yleisön suhtautumiseen heihin kyseessä? Ettei kykene enää esiintymään ihmisille, jotka pettivät heidät noin pahoin, siis ryhmänä, vaikka se olikin pieni? Jos limbinen aivojen osa kokee, että muut vain eivät sano mitään ja kohta noikin hullaantuneet hurraajat muuttuvat vihollisiksi, joista me olemme pilanneet heidän elämänsä? Mä ainakin kokisin niin, jos olisin kokenut sen, minkä nämä sieltä Twitteristä (kuvailujen mukaan, en itse lue moista paskaviestipalstaa, vaikka kuvia käynkin vilkuilemassa). Että yk kaks ihailijoista tulikin vihaajia ja selkään puukottajia.
Toivottavasti Bojan saisi käännettyä ajatuksensa siihen, että ei, keikoilla näin ei tapahdu, ei ole mitään pelättävää, pikku hanipöö.
Mutta aikaa se voi ottaa :/
Jos siis olen siellä päinkään, mistä tuossa oli kymysys.
Mulle kans tuli mieleen, että voi olla vaikeaa herkälle ihmiselle esiintyä yleisölle, jos joutuu ajattelemaan, että osa on ehkä vihollisia.
 
vierailija
Olen ymmärtänyt, että Sloveniassakin on ihan ok asua kämppiksinä ja näin varmaan suurin ainakin slovenialaisista faneista Bojanin ja Martinin asumisen näkee. Mutta kuten olemme nähneet, kaikki pystytään helposti somessa vääntämään ihan mihin suuntaan vaan ja sitten siitä tulee totuus, jota toistellaan.
Bojanin ja Jeren suhteen laadulla vihjailut ja kaikki somepostaukset ovat vähän eri juttu kuin tämä. Tässä on kyse faktasta eli Bojan ja Martin asuvat tällä hetkellä yhdessä, sen Bojan on vahvistanut.
Todellakin toivon, ettei siellä ulkomaisten twitterfanien joukoissa tartuta tähän 🙄
 
vierailija
Jaahas, näiden keskustelujen jälkeen pitää sitten Frendejäkin katsoa jatkossa aivan eri silmin. Eli Chandler ja Joe ovat vähintään friends with benefits, tai todennäköisesti suhteessa, koska ASUVAT YHDESSÄ! Samoin Monica ja Rachel.
Joo ei ole kyllä ihan aikuisten ihmisten analyysejä nämä, että ollaanko täällä shippauksen myötä taannuttu henkisesti laajemminkin. Ja eikö ihmiset todella tiedä, että muualla maailmassa on aivan tavallista asua kavereiden kanssa kämppiksinä. Nytkin kyseessä ihan lapsuuskaveri, joka ollut varmaan bestis koko lapsuuden/nuoruuden, ja vielä bändissäkin mukana.
 
vierailija
Eikös Lady SLO sanonut vauvalla vasta vähän aikaa sitten (oliko peräti viime viikolla), että Sloveniassa todella monet nuoret asuvat kämppiksinä kun ei ole varaa asua yksin? Ja muutenki B ja Martin ollut lapsuudesta saakka ystäviä joten yhdessä asuminen kämppiksinä olisi vain luonnollista. Muutenkin B ei yksityiselämästään ole puhunut joten tuntuisi oudolta, että nyt sanoi tuon että asuvat Martinin kanssa yhdessä jos olisivat kumppaneita. No toki kaikkihan on mahdollista, mutta itse en ainakaan saanut siitä sellaisia viboja että olisivat muuta kuin ystäviä ja kämppiksiä.
 

Yhteistyössä