Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos ajatellaan, että nämä olisivat enemmän kuin kämppäkavereita, niin mitähän se M olisi tuumannut siitä B:n euroviisukäytöksestä, lisäksi netti täynnä K&B hyvin yksityiskohtaisia juttuja. IG:ssä K laittaa "u are always my numero 1" jne. B yksin Suomessa käymässä. Vähän olisi tähän vaikea suhtautua, jos jotain muuta mukana, kuin pelkkää ystävyyttä.
Varmaan samalla tavalla ku jeren tyttöystävä.
 
vierailija
Minusta myös. En tiedä ovatko kämppiksiä vai jotain enemmän, mutta jos ovat kimpassa niin Good for him! Olis sitä paskemmankin ukon voinut itselleen ottaa
Hassua sinänsä, että vaikka tässä oon kuukausikaupalla shipannut Bojania ja K ta, niin en olisi kovin pahoillaan, jos lopputulos olisikin B + M. 😄. Ilmeisesti ilmassa on jo taisteluväsymystä tapauksen B ja K suhteen.
Niinpä 3 sanaa lauseessa minä rakastan sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Jos ajatellaan, että nämä olisivat enemmän kuin kämppäkavereita, niin mitähän se M olisi tuumannut siitä B:n euroviisukäytöksestä, lisäksi netti täynnä K&B hyvin yksityiskohtaisia juttuja. IG:ssä K laittaa "u are always my numero 1" jne. B yksin Suomessa käymässä. Vähän olisi tähän vaikea suhtautua, jos jotain muuta mukana, kuin pelkkää ystävyyttä.
Jos B ja M on alkanut vasta viisujen jälkeen. Ja sitä paitsi sama tilanne K lla oli, gf.
 
vierailija
Hassua sinänsä, että vaikka tässä oon kuukausikaupalla shipannut Bojania ja K ta, niin en olisi kovin pahoillaan, jos lopputulos olisikin B + M. . Ilmeisesti ilmassa on jo taisteluväsymystä tapauksen B ja K suhteen.
Niinpä 3 sanaa lauseessa minä rakastan sinua.
Minä jopa toivon tätä! Kummallakin, bllä ja klla on omat rakkaat lähellä ja vielä toisensa ystävinä. Kyllä maailmaan monenlaista rakkautta mahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Jos ajatellaan, että nämä olisivat enemmän kuin kämppäkavereita, niin mitähän se M olisi tuumannut siitä B:n euroviisukäytöksestä, lisäksi netti täynnä K&B hyvin yksityiskohtaisia juttuja. IG:ssä K laittaa "u are always my numero 1" jne. B yksin Suomessa käymässä. Vähän olisi tähän vaikea suhtautua, jos jotain muuta mukana, kuin pelkkää ystävyyttä.
Voi ne tunteet muuttuakin Voi olla et j on b mennen talven lumia
 
vierailija
Ai tänää on taas K on menneen talven lumia ilta :p näitä tipahtelee aina tietyin väliajoin ja sitten seuraavaksi muuttuu taas ääni kellossa kun jompi kumpi taas tekee jotain ikävissään.
 

Yhteistyössä