Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä tätä ketjua on muualla aiemminkin luonnehdittu "kuin kirkossa istuttaisiin" ja allekirjoitan kyllä näkemyksen.
Melkoinen laivakirkko onkin 😅 korteista luetaan, kirjoitellaan kuumia Baabelin tarinoita, seurakunta himoitsee samoja miehiä, ja pappina rakkauden ikiaikaista sanomaa julistaa vuorotellen pahiten hurahtaneet. Herätyskokouksissa käyneiden kuvauksia luetaan ahmien... Amen sisters! Tässä seurakunnassa viihdyn! 🙌
 
vierailija
Mä mietin tätä meidän laivaa….

Kapteeni olisi ollut selkeästi Gregor, mutta pitäisikö tähän nyt vaihtaa Lado

Navigointia hoitaa Tarotar

Risteilyemäntänä on itseoikeutetusti Leila

(hengen)ravinnosta vastaavat Joymuffin ja Mango, sekä muut ficcailijat

Risteilyllä on mukana myös maadoittajia, jotka tarvittaessa halaavat ja rauhoittelevat kun toisiin iskee paniikki, että laivan kurssi on pielessä tai myrsky on iskemässä.

Laivaan on eksynyt myös salamatkustajia. Toiset ovat ujoja, jotka eivät uskalla tulla kannelle ja salonkiin juhliin mukaan, mutta kurkkivat välillä verhojen takaa. Joku saa vihdoin rohkeutta tulla esiin ja muut vetävät hänet tanssilattialle, antavat lasin pina coladaa ja toivottavat tervetulleeksi.

Toiset salamatkustajat taas ovat päätyneet mukaan vanhingoisa. Erityisesti yöllä he heräävät ja havahtuvat kauhuissaan missä ovat. Yrittävät kaikin keinoin saada laivaa kääntymään kotiinpäin. Hetken riehuttuaan väsähtävät takaisin pelastusveneen alle.

Laivan erikoisuus on talvipuutarha, jossa kukkii erityisesti ruusut. Vuoron perään matkustajat käyvät hoitamassa ruusuja, juttelevat nätisti ja huolehtivat vedestä ja lannoitteista.

Enid
Heh, persoonallista ainakin että kortit ovat laivan navigoinnin lähde :) Mutta miksipä ei, luottakaamme universumin voimaan. 🔮 Lisäisin tosin että energiamamma olisi ainakin avustamassa navigointia, samoin kaikki jotka on ollut minun navigointihuoneen ovea vartioimassa merirosvoilta :D
 
vierailija
Tarotar on innoissaan sähköpostiryhmästä, koska haluaa karistaa kaikki ajattelijat ulos toiminnastaan, joka ei ajatuksia kestä. Se kestää vain uskomukset. Niihin Tarotar tarjoilee saamastaan suosiosta innostuneena lisää vääristelyä, kunhan saa varmistettua, ettei ketään toimintaa kriittisesti tarkastelevaa ole paljastamassa vääristelyä. Tai kysymästä niistä. Siihen sähköpostiryhmä on aina parempi foorumi, kuin avoin palsta.
Ja siis kritiikkini kohdistuu toimintaan, kritisoisin ketä hyvänsä samanlaisen vaikutelman antamisesta, se ei kohdisti Tarottareen henkilönä. Minä voin arvioida ainoastaan vaikutelmaa, jonka minä saan, en itse ihmistä.
Tarotar ei tosin ole missään välissä rummuttanut suljettujen ryhmien puolesta, joten nyt menee kritiikki metsään.
 
vierailija
The newest interwiev from today with Bojan and Jan on the VAL202 Ljubljana. For now only in Slovenian language.

Yes, after concert in Ptuj Bojan was very sick with tremors and the possibility of vomiting while urgent driving to Ljubljana. Nace looked after him while driving. During the performance he was constantly worried that he would lose consciousness; that's why, in my opinion, he also lay down during the song Padam; and all that because man wants to make a better "World" than it is now.

I got teary eyed when I heard that.

As for the rescheduled concert in Završnica tomorrow, it's so much better, because tomorrow there is a bad weather forecast for the whole of Slovenia with a lot of rain and floods.

Sisulla näköjään veti Bojan sen lauantain keikan
Minkä ihmeen takia ovat edes keikan vetäneet jos on ollu tollanen tilanne että B on pitäny tyyliin käydä pitkäkseenkin?
 
vierailija
Miksi ihmeessä olisi sydänsurut, eikä ajallisesti paljon akuutimpi Gregor ajojahti yms...
Siis tarkoitin, että sen Gregor-jutun takia mielen ongelmat vielä ymmärtäisi. Jos syy olisi ollut rakkaussurut, se olisi ollut todella onnetonta. Eihän me kukaan tiedetä, mitä niiden välillä on meneillään, esim. suhteessa Bojanin toiveisiin. (Enkä tarkoita, että B on pettynyt, vaan niin kuin kirjoitin; me emme tiedä. Spekuloin vain myös tuon kurjan vaihtoehdon.)
 
vierailija
vierailija
Kiitos ihanista kukkakauppa- ja Thaimaa-ficeistä 🥰

Mulla tekee tiukkaa ehtiä kahlata tämä ja vauva.fi läpi joten täältä jälkijunasta ihastelen teidän ja tämän shippilaivan kuvailijoiden kirurgintarkkaa sanansäilää 💖

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Heh, persoonallista ainakin että kortit ovat laivan navigoinnin lähde Mutta miksipä ei, luottakaamme universumin voimaan. Lisäisin tosin että energiamamma olisi ainakin avustamassa navigointia, samoin kaikki jotka on ollut minun navigointihuoneen ovea vartioimassa merirosvoilta
Kapteeni Gregorin hytti onnistuttiin ehkä valtaamaan mutta nyt on turvatoimet tiukennettu. Ja ilmottaudun myös navigointikammion turvajoukkoihin 🌻🌻
 
vierailija
Melkoinen laivakirkko onkin korteista luetaan, kirjoitellaan kuumia Baabelin tarinoita, seurakunta himoitsee samoja miehiä, ja pappina rakkauden ikiaikaista sanomaa julistaa vuorotellen pahiten hurahtaneet. Herätyskokouksissa käyneiden kuvauksia luetaan ahmien... Amen sisters! Tässä seurakunnassa viihdyn!
Ainoa seurakunta jossa viihdyn😆❤

(Hahaa, olen opiskellut sisiliskon kirjaimet ulkoa!!)
 

Yhteistyössä