Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta Bojan juo saman verran kuin muut ikäisensä ja muusikot. Voisiko tämän aiheen käsittelyn jo lopettaa. Ei liity shippaukseen mitenkään.
Eihän sitä juomisen määrää tai toistuvuutta voi sinällään verrata muihin. Jokaisella on oma toleranssinsa alkoholin vaikutukseen ja toiset vaan helpommin jäävät koukkuun.
Tuo kommentti viime viikonlopun alkoholinkäyttö arvailuihin liittyi nimenomaan siihen niiden kahden keikan todella erilaiseen lavapreesenssiin.
Tiedän kyllä ihan kokemuksesta tuon ikäisten varsinkin nuorten miesten alkoholinkäytön todellisuuden.

Katrina
 
vierailija
Eihän sitä juomisen määrää tai toistuvuutta voi sinällään verrata muihin. Jokaisella on oma toleranssinsa alkoholin vaikutukseen ja toiset vaan helpommin jäävät koukkuun.
Tuo kommentti viime viikonlopun alkoholinkäyttö arvailuihin liittyi nimenomaan siihen niiden kahden keikan todella erilaiseen lavapreesenssiin.
Tiedän kyllä ihan kokemuksesta tuon ikäisten varsinkin nuorten miesten alkoholinkäytön todellisuuden.

Katrina
Joo ne keikat oli ku yö ja päivä. Ekalla hyvinkin lennokas meininki, huomattavasti lennokkaampi ku yleensä keikoilla ja sit tokalla todella hillitty meno. B on varmaan keränny sitä univelkaakin aika paljon ni toleranssit alkoholin suhteen voi olla hyvin matalat.
 
vierailija
Eihän sitä juomisen määrää tai toistuvuutta voi sinällään verrata muihin. Jokaisella on oma toleranssinsa alkoholin vaikutukseen ja toiset vaan helpommin jäävät koukkuun.
Tuo kommentti viime viikonlopun alkoholinkäyttö arvailuihin liittyi nimenomaan siihen niiden kahden keikan todella erilaiseen lavapreesenssiin.
Tiedän kyllä ihan kokemuksesta tuon ikäisten varsinkin nuorten miesten alkoholinkäytön todellisuuden.

Katrina
Täällä kuitenkin nytkin on jo useampi viesti tästä asiasta ja rivien välissä vihjaillaan alkoholismista. Minusta se ei ole korrektia. Ja vaikka täällä olisikin useammalla huoli, se ei vie tilannetta mihinkään suuntaan, ei sinakaan paranna. Ainoastaan Bojan saa alkoholistin maineen.
 
vierailija
Olen pahasti jäljessä kommentoimassa, mutta tämä oli kuin olisit kirjoittanut minun ajatuksiani alusta loppuun. Ystäväni eivät ikinä uskoisi, että minä olen hurahtanut tällaiseen näin totaalisesti. Syynä on juuri tuo poikkeuksellinen, molemminpuolinen yhteys mitä viisuaikana näki. Juuri tuo hehku, jonka mainitsit. Ja se kuinka vaikutti siltä, että nuo kaksi saavat toisistaan esiin parhaimmat puolet.

- Golacha
Niin, tällä laivalla seilaillut jo kai pari kuukautta, eikä rantaa näy 😳
Jos ei tätä vertaistukiryhmää olisi, niin olisin varmasti kuvitellut menettäneeni järkeni.
En siis todellakaan ole kertonut kenellekään mitään tästä matkasta.
Voin hyvin kuvitella, kuinka vuosien päästä hieman jo dementoituneena, kerron juttuja elämäni laivamatkasta puutarhureiden kanssa. Ihastelen, kuinka kaunis suhde oli balkanilaisella ruusulla ja kotimaan perennalajikkeella. Kuinka laiva matka oli myrskyjä täynnä ja kuinka välillä meri oli peilityyni ja niin ihana 😁
 
vierailija
Niin, tällä laivalla seilaillut jo kai pari kuukautta, eikä rantaa näy
Jos ei tätä vertaistukiryhmää olisi, niin olisin varmasti kuvitellut menettäneeni järkeni.
En siis todellakaan ole kertonut kenellekään mitään tästä matkasta.
Voin hyvin kuvitella, kuinka vuosien päästä hieman jo dementoituneena, kerron juttuja elämäni laivamatkasta puutarhureiden kanssa. Ihastelen, kuinka kaunis suhde oli balkanilaisella ruusulla ja kotimaan perennalajikkeella. Kuinka laiva matka oli myrskyjä täynnä ja kuinka välillä meri oli peilityyni ja niin ihana
Ja siis allekirjoitus Katrina
 
vierailija
Mä en löydä sitä haastista enää, missä Nace puhuu, että B on ollut viikkoja ahdistunut ja miten ihana nähdä että on nyt rentoutunut niin paljon viisuviikon aikana... 💚 Luulen että linkki on joutunut vauvan poistelijan uhriksi enkä ollut ottanut sitä muuten itselleni talteen. Harmi, oli hyvä pätkä ja siinäkin sitten näki miten hermona edelleen B kyllä oli ennen semiä ja ankara itselleen että laulu oli ollut liian kireää tms.

🌙💜
 
vierailija
Sellaista vain täällä mietin, että mistä ihmeestä te tiedätte kuinka paljon joku B juo tai ei juo? Suurin osa sen ajankäytöstä kun ei mun ymmärtääkseni näy missään julkisuudessa.
 
vierailija
Sellaista vain täällä mietin, että mistä ihmeestä te tiedätte kuinka paljon joku B juo tai ei juo? Suurin osa sen ajankäytöstä kun ei mun ymmärtääkseni näy missään julkisuudessa.
Niinpä. Siksi mua ahdistaaki tää keskustelu. Yhtälailla voitas keskustella, onko kn paino noussut sen takia, kun näyttää olevan lonkkutölkki kädessä koko ajan ja juoko hänkin liikaa. Minusta tälläset jutut ei vaan kuulu tänne.
 
vierailija
Niin, tällä laivalla seilaillut jo kai pari kuukautta, eikä rantaa näy
Jos ei tätä vertaistukiryhmää olisi, niin olisin varmasti kuvitellut menettäneeni järkeni.
En siis todellakaan ole kertonut kenellekään mitään tästä matkasta.
Voin hyvin kuvitella, kuinka vuosien päästä hieman jo dementoituneena, kerron juttuja elämäni laivamatkasta puutarhureiden kanssa. Ihastelen, kuinka kaunis suhde oli balkanilaisella ruusulla ja kotimaan perennalajikkeella. Kuinka laiva matka oli myrskyjä täynnä ja kuinka välillä meri oli peilityyni ja niin ihana
Tämä on kyllä hupaisa matka ja miten ystäviä tavatessa melkein väkisin tulee kerrotuksi jotain näistä ruusuistamme. Aivan kuin rakastunut ei voi vaieta. Viime viikonloppuna kävi taas niin ja tapaamisen jälkeen kertasin mielessäni, mitä tulikaan sanotuksi. Paljastinko jotain. Käärijä on helppo ottaa puheeksi, sitä ei kukaan ihmettele, mutta kun mä jotenkin onnistun ujuttamaan myös B juttuihin. Muutama on mun ällistyksekseni tiennyt B n ja kommentoinut Käärijän kaveriksi.
 
vierailija
Minä olen sitä mieltä, että ei pitäisi lähettää mitään kirjeitä Blle. Hän on tietoisesti halunnut nyt vetäytyä rauhaan ja sitä pitäisi kunnioittaa.
En ollut ajatellut tuolta kannalta. Tarkoitus oli vain lähettää joku myönteinen viesti, ei siis mitään pitkää sepustusta, vaan esim. kortti. Mistä hän saa tietää tukemisesta, jos se ei mitenkään saavuta häntä? En nyt sitten lähetä mitään.
 
vierailija
Mä en löydä sitä haastista enää, missä Nace puhuu, että B on ollut viikkoja ahdistunut ja miten ihana nähdä että on nyt rentoutunut niin paljon viisuviikon aikana... Luulen että linkki on joutunut vauvan poistelijan uhriksi enkä ollut ottanut sitä muuten itselleni talteen. Harmi, oli hyvä pätkä ja siinäkin sitten näki miten hermona edelleen B kyllä oli ennen semiä ja ankara itselleen että laulu oli ollut liian kireää tms.
En tiedä onko tästä pidempikin pätkä, mutta tällainen lyhyt on, tarkoitatko tätä?
 
vierailija
No tää koko keskustelu on spekulaatiota. Ahdistaako sua siis kaikki muukin täällä?
Sen verran täältä ohiksena huutelen, että kyllä muakin vähän ihmetyttää tuo arvelu B:n rankasta juomisesta tai alkoholinkäytöstä ylipäätään. Mihin se perustuu? Ja nyt siis nimenomaan verrattuna muihin bändin jäseniin. Sillä ekalla keikalla UK:n kiertueen jälkeen B:llä oli lasissa jotain ruskeaa/tummaa, toki oli myös vesipullokin mukana, mutta niin oli myös Jurella samanlainen ruskeajuomainen lasi. Viiniä lipittivät päivällä jälleen B:n lisäksi myös muutkin. Miten siis juuri B:n alkoholinkäyttö olisi tässä jotenkin ongelmaista?
 
vierailija
Sen verran täältä ohiksena huutelen, että kyllä muakin vähän ihmetyttää tuo arvelu B:n rankasta juomisesta tai alkoholinkäytöstä ylipäätään. Mihin se perustuu? Ja nyt siis nimenomaan verrattuna muihin bändin jäseniin. Sillä ekalla keikalla UK:n kiertueen jälkeen B:llä oli lasissa jotain ruskeaa/tummaa, toki oli myös vesipullokin mukana, mutta niin oli myös Jurella samanlainen ruskeajuomainen lasi. Viiniä lipittivät päivällä jälleen B:n lisäksi myös muutkin. Miten siis juuri B:n alkoholinkäyttö olisi tässä jotenkin ongelmaista?
B on kyllä näistä kaikista eniten humalassa. Ja ollut viime aikoina aika useasti.
 
vierailija
No tää koko keskustelu on spekulaatiota. Ahdistaako sua siis kaikki muukin täällä?
No ehkä ahdistaa oli väärä sana, mutta on eri asia spekuloida shippaukseen liittyvistä asioista kuin oikeiden ihmisten terveydentilasta. En tykkää, että täällä heitellään erilaisia diagnooseja tai arvellaan mistä sairaudesta olisi kyse. Jos se on muiden mielestä ok, sitten poistun takavasemmalke.
 
vierailija
Mielestäni ei ole annettu diagnooseja täällä. Olen sinänsä samaa mieltä että sellainen ei ole ok mutta nyt puheena ollut tuo terveydentila ja peruutukset niin keskusteluaiheet liittyneet myös tähän ja peilautuneet lähinnä ihmisten omiin kokemuksiin. Alkoholismista en ole nähnyt kenenkään puhuvan paitsi yhden joka syytti että siitä puhutaan ;) lyhytaikainen runsas käyttö esim stressissä on eri asia vaikkei hyvä sekään ja ollaan me nähty kosteaa juhlimista runsaasti. Olen itse alkoholistin lapsi ja nämä asiat on myös minulle herkkiä. Toivon että kokemuksista ja huolista voi puhua täällä diskreetisti kuitenkin, uskon että osataan ilman että aletaan lätkiä dg-leimoja kuitenkaan. Täällä on niin rakkaudellinen ilmapiiri verrattuna muihin foorumeihin että haluan ainakin tähän luottaa.

Nyt nimettömänä tällä kertaa
 

Yhteistyössä