Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eihän nämä kaksi poissulje mitenkään toisiaan. Monia ’vakavasti otettavia’ muusikoita (oikeasti varmaan lähes kaikille löytyy shippaajia) shipataan, eikä se heidän loistoaan himmennä lainkaan. Bojan ei myöskään ole ilmaissut shippauksen haittaavan, pikemminkin hän itse vetää K- ja Suomi-yhteyksiä jatkuvasti esiin fanien tapaamisissa, keikoilla ja haastatteluissa. Samoin K, joka tykkäilee esimerkiksi käärijan-fanitaiteesta ahkerasti.
Ongelmahan on siinä, että jokainen Bojaninkin sana ja suomiviittaus tulkitaan Khon liittyväksi, vaikka se ei sitä olisikaan.
 
vierailija
Senpä vuoksi on ihan mahtavaa, että täällä puutarhassa myös se moninaisuus näkyy. Ja että K&B fanitus ei katso ikää, sukupuolta, perhestatusta tai seksuaalista suuntautumista.

Ailakki
Ulkomaisilla faneillahan on kaikkia meemejä, että Krisiä fanittavat nimenomaan lesbot ja Jan-fanit ovat (muistaakseni) biseksuaaleja, nämä siis selvästi vanhempi juttu kuin uudet Kris-hehkutukset. Jotkut Twitter-gallupitkin vaikuttavat ainakin osittain tukeneet näitä ideoita. En ole kyllä näillä vauvafoorumeilla samanlaista huomannut. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Mä yllättyisin, jos sieltä tulis muuta kuin ystävyyttä/kaveruutta. Ois varnaan Bojaninki toive, että shippaus loppuis joka paikassa. Hän varmasti haluais olla ennemmin vakavasti otettava muusikko kuin teinien ja mammojen shippauksen kohde.
Shippaus on kuitenkin pohjimmiltaan hyväntahtoista "hömppää", joka ei todellakaan pois sulje sitä, etteivätkö shippaajat pitäisi artisteja vakavasti otettavina muusikkoina/esiintyjinä.
Toista se tuo omituinen fanikulttuuri tuolla Twitterin puolella, tosi sairasta ja toksista.

Katrina
 
vierailija
Kiitos kaikista kysymyksistä mitä ootte laittanu! En ihan kaikkia varmaan luentaan pysty mahduttamaan mutta yritän tehdä luennasta järkevän kokonaisuuden. Ja joo, aion kyllä kysyä tosta lupaus asiasta, koska se on niin häiritsevästi tullut monissa Bojanin luennoissa esiin. 🔮
 
vierailija
Ihana video, ja täytyy todeta, ettei B tuossa vaiheessa, eli viime perjantaina kyllä vaikuta mitenkään erityisen väsyneeltä. Ja tuohon lisäksi se Joker Out Subsin tyypin raportti backstagelta, senkään perusteella ei vaikuttanut B pahasti masentuneelta. Että ehkä tilanne ei nyt kuitenkaan ole ihan niin vakava kuin me täällä pelätään. Se lauantain keikan selkeä väsymys saattoi johtua enimmäkseen vaikka siitä, että oli just tulossa kipeeksi, ja nyt ehkä joku tavallista pahempi flunssa päällä. Toki muutoin varmaan alavireinen fiilis G-keissin ja muun vuoksi, ja ylimääräistä väsymystä mahdollisesti valvomisesta johtuen, mutta ehkä nyt ei mitään romahdusta ole kuitenkaan. Eikä sellaista tuntumaa ollut energiamammallekaan tullut. Näillä perusteilla yritän tässä näin itseäni maadoitella...

-ruusuristeilija
En haluaisi olla ankeuttaja, mutta tuolloin perjantaina epäilykset lentelivät, että mukissa olisi ollut muutakin kuin kokista, kun keikka oli jopa ylienerginen. Lauantaina mukana oli vesipullo.
 
vierailija
Koskahan Tarotar mahdollisesti ehtii tehdä J:n seuraavan luennon? Hirvittää kyllä, mitä sieltä tulee 😱 Haluaa tietää ja toisaalta ei halua. Pahoin pelkään, et sieltä ei tule mitään, mitä haluais kuulla.
Toisaalta jos tää laiva ajaisi jo karille, niin jäis enemmän aikaa muille jutuille 😅 Mut onhan tää ollut ihan paras pakopaikka arjesta 💖
Kuinka monta kirjainta sanassa 'aasi'. Tää kysymys tulee mulle jatkuvasti. Yes, yes, ymmärrän kyllä olevani aasi 😅
 
vierailija
Koskahan Tarotar mahdollisesti ehtii tehdä J:n seuraavan luennon? Hirvittää kyllä, mitä sieltä tulee Haluaa tietää ja toisaalta ei halua. Pahoin pelkään, et sieltä ei tule mitään, mitä haluais kuulla.
Toisaalta jos tää laiva ajaisi jo karille, niin jäis enemmän aikaa muille jutuille Mut onhan tää ollut ihan paras pakopaikka arjesta
Kuinka monta kirjainta sanassa 'aasi'. Tää kysymys tulee mulle jatkuvasti. Yes, yes, ymmärrän kyllä olevani aasi
Taidan tehdä luennan tänään tosi myöhään töiden takia. Lisäksi jos kerran Jere on lomalla tällä hetkellä, hänen mieli voi olla rentoutuneemmassa tilassa, mikä voisi helpottaa luennan tekemistä. Ja se helpottaisi vielä entisestään jos hän sattuisi olemaan nukkumassa - mieli on avoimempi silloin. Kun yritän kovasti saada kerrankin hänen tunteistaan luentaa, tuntuu että tähän mennessä olen lähinnä saanu häneltä vain järkipuolta. 🔮
 
vierailija
Toivon että luennasta käy ilmi että B on J:lle tärkeä edeleen ja että haluavat tavata ja pitää yhteyttä, missä tahansa mielessä.

Pahinta olis joku välinpitämättömyys tai että B olisi pelkkä muisto.
 
vierailija
Shippaus on kuitenkin pohjimmiltaan hyväntahtoista "hömppää", joka ei todellakaan pois sulje sitä, etteivätkö shippaajat pitäisi artisteja vakavasti otettavina muusikkoina/esiintyjinä.
Toista se tuo omituinen fanikulttuuri tuolla Twitterin puolella, tosi sairasta ja toksista.

Katrina
Nimenomaan näin! Shippaus on lopulta aika viatonta jos sitä vertaa Twitterin teinien (?) fanikulttuuriin ja esim G:n cancelointiin. Toki shippauksessa joillain menee vähän yli, ja se pitäisi mieluummin pitää piilossa itse kohteiden silmiltä, mutta joka tapauksessa esim. söpöt fanitaidepiirrokset B&K pusuista jne on lopulta hyvin kevyttä kamaa ja kaukana Twitterin toksisuudesta. Ja shippauksen lähtökohta kuitenkin on positiivinen, ihaileva, eikä kiusaava.

-ruusuristeilijä
 
vierailija
Taidan tehdä luennan tänään tosi myöhään töiden takia. Lisäksi jos kerran Jere on lomalla tällä hetkellä, hänen mieli voi olla rentoutuneemmassa tilassa, mikä voisi helpottaa luennan tekemistä. Ja se helpottaisi vielä entisestään jos hän sattuisi olemaan nukkumassa - mieli on avoimempi silloin. Kun yritän kovasti saada kerrankin hänen tunteistaan luentaa, tuntuu että tähän mennessä olen lähinnä saanu häneltä vain järkipuolta.
Joo hänellä tosiaan tää päivä vielä pötköttelypäivä ni toivottavasti ois avoimempi mieli vastassa luentaa tehdessä :)
 
vierailija
Ongelmahan on siinä, että jokainen Bojaninkin sana ja suomiviittaus tulkitaan Khon liittyväksi, vaikka se ei sitä olisikaan.
En näe ongelmaa, kun tulkinnat pysyvät näiden palstojen sisällä ja shippaajien keskusteluissa😊 Shippausta ei pitäisi koskaan viedä shipattavien nähtäville vaikka heidän some-tileilleen, mutta uskon kaikkien tällä palstalla sen ymmärtävän.
 
vierailija
Kävin töissä lounaalla ja kuljin kauppakeskuksen "aulan" halki ylemmässä kerroksessa ja vilkaisin alemmas. Näytti kuin Bojan olisi istunut siellä kerrosta alempana 🙈 sain oltua menemättä tarkistamaan.

Mango
 
vierailija
Kävin töissä lounaalla ja kuljin kauppakeskuksen "aulan" halki ylemmässä kerroksessa ja vilkaisin alemmas. Näytti kuin Bojan olisi istunut siellä kerrosta alempana sain oltua menemättä tarkistamaan.

Mango
Heh, minä puolestani näin viikonloppuna jonkun nuorehkon miehen päässään samanlainen sammakkohattu, joka Käärijällä ja Bojanilla oli keikoilla 🤭 Piti vilkaista kahteen kertaan 😂
 
vierailija
Heh, minä puolestani näin viikonloppuna jonkun nuorehkon miehen päässään samanlainen sammakkohattu, joka Käärijällä ja Bojanilla oli keikoilla Piti vilkaista kahteen kertaan
En tiedä muistatteko, kun kirjoittelin siitä nuoresta asiakas raukasta, joka paidattomana välittömästi toi jostain syystä mieleeni Bojanin 🙈😳
Se oli sitä pahinta shippausaikaa 😂

Katrina
 
vierailija
Tätä koko shippausta ei olisi olemassa ilman niitä euroviisujen aikaisia videoklippejä. Olen elämäni aikana paljonkin nähnyt, mutta harvoin sellaista hehkua, mikä näkyi läpi niistä videoista. Jos se olisi ollut vain Bojan, niin niitä videoita olisi ollut vaivaannuttavaa katsoa.
Ja siis ihan vaan huomautuksensa, olen normaalisti mitä epäromanttisin ihminen, hertta-sarjat jää lukematta, filmivalinta osuu useinmiten reippaaseen toimintaan ei ikinä mihinkään nyyhkyelokuvaan. Eli jotain erikoista siinä oli, että sai minunkin mielenkiintoni heräämään.

Katrina
Olen pahasti jäljessä kommentoimassa, mutta tämä oli kuin olisit kirjoittanut minun ajatuksiani alusta loppuun. Ystäväni eivät ikinä uskoisi, että minä olen hurahtanut tällaiseen näin totaalisesti. Syynä on juuri tuo poikkeuksellinen, molemminpuolinen yhteys mitä viisuaikana näki. Juuri tuo hehku, jonka mainitsit. Ja se kuinka vaikutti siltä, että nuo kaksi saavat toisistaan esiin parhaimmat puolet.

- Golacha 🌻♾️
 
vierailija
Juuri näin.

Käärijä yksinään ihan jees, B yksinään ihan jees mutta yhdessä pelkkää superlatiivia🤯🤯💋💋💋❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥❤🔥💚😶🌫🥵🥵🥵😵💫😵💫😵💫😵😵😵🥳🥳🥳🤩🤩😜😜😘😘🫠🫠🫠🫠😗

En ikinä olisi tuhlannut aikaani kumpaankaan yksinään (mutta nykyään olen B:n takia jo niin syvällä näissä kärdeklippien nyansseissa, että tuskin pääsen ihan helposti eroon😜)

Leila
 
vierailija
Asiasta toiseen. Oli puhe joku aika sitten korttien tai kirjeiden lähettämisestä etanapostina Bojanille. Jos joku on laittamassa, niin mikähän on osoite. Oletan luottavaisena, että menisivät perille pelkällä nimellä ja Ljubljanalla.
Minä olen sitä mieltä, että ei pitäisi lähettää mitään kirjeitä Blle. Hän on tietoisesti halunnut nyt vetäytyä rauhaan ja sitä pitäisi kunnioittaa.
 
vierailija
Toisella palstalla viitattiin K:n kadonneeseen hanskaan. En muista törmänneeni tarkempiin tietoihin, eli onko hän siis Tavastian jälkeen esiintynyt jossain vain yhdellä hanskalla? Mielikuvitus hyrrää...
 

Yhteistyössä