Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tätä Tampere-opasta hieman kyllä huolestuttaa tuo JO:n tilanne 🤔 Kukahan sieltä postasi niistä perutuista keikoista? Ja onko ne nyt sitten peruttu vai ei? Ja minkä ihmeen takia se ilmoitus oli vain sloveniaksi, kun hyvin tietävät, että keikoilla käy myös faneja muista maista? Onko siellä nyt enää ketään pr-henkilöä, joka pitäisi ohjia käsissä? Toivottavasti asiat selviävät syyskuuhun mennessä.

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Otin yhteyden Bojanin energiakehoon ja itse asiassa vähän yllätyin mitä aistin siellä. Sen sijaan että olisi ollut kauheat tukokset ja jumit, tuntuu enemmänkin aktiiviselta (kurkussa on yhä tukosta mutta tuntuu olevaan vähenemään päin).

Tällainen kokemus on vähän hankalasti tulkittava, mutta se tuntuu ehdottomasti positiiviselta tilanteen huomioiden. Sellainen että asiat oikeasti prosessoituvat siellä sen sijaan, että tilanne olisi jumissa. Vaikea yrittää selittää, mutta jos esim. traumaperäisen kasvun (posttraumatic growth) konsepti on tuttu, niin jotain siihen viittaavaa uskon sieltä puhkeavan esiin lähitulevaisuudessa. :) Uusia perspektiivejä ja ehkä uusia suuntia joissain asioissa.

Uskon että kaikki tulee olemaan hyvin lähitulevaisuudessa, toki asioiden oleminen hyvin ei aina ole juuri sitä mitä me toivoisimme. (Ja tämä ei ole vihjaus mihinkään tiettyyn asiaan vaan noin yleisesti.)

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kyllä mulla näkyy postaus tän viikon keikkojen perumisesta/siirtämisestä. Tuossa postauksessa ei enää ole sitä kolmannen keikan peruuntumista riippumattomista syistä, joka aiemmassa oli.
 
vierailija
Mun näkökulmasta pientä vaikkakin harmillista viestintäsekoilua, jota ei ehkä nyt kannata ylitulkita. Ymmärrän toki että tästä voi huolestua, monestakin syystä, jokainen reagoi omalla tavallaan. Lämpimiä, hoivaavia ajatuksia ja energioita ruusuille ja kaikille puutarhureille! ❤❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Eli vain huominen keikka on peruttu terveydellisten syiden takia, joten voi pikku flunssa olla mahdollinen. Jos kerta perjantai on sään takia. Saavatpahan nyt ainakin melkein 2 viikko aikaa ladata akkuja.
 
vierailija
Eli vain huominen keikka on peruttu terveydellisten syiden takia, joten voi pikku flunssa olla mahdollinen. Jos kerta perjantai on sään takia. Saavatpahan nyt ainakin melkein 2 viikko aikaa ladata akkuja.
Jatkuva väsymys heikentää myös vastustuskykyä, et kyllä siellä voi tosiaan flunssaakin olla kaiken muun lisäks. Onneks heillä tosiaan on nyt hyvin aikaa ladata akkuja.
 
vierailija
Täytyy sanoa että ylivoimaisesti varteenotettavin ohjelmaidea tähän mennessä. Kyllä mä mielessäni näkisin _vähintään_ Janin tuolla.
Vähintään Jan voisi lähteä meille aveciksi, oi kyllä! Voin jo nähdä sen sieluni silmin, apua 🙈✨

Ja ihana kuulla energiamamman vaikutelma nyt! Mulla on sama tunne, gut feeling. Uskon, että tässä voi olla askel kestävämpään hyvään. Kaasulla menty eteenpäin ja asioita täytynyt niellä, jättää sanomatta, suorittaa ja loistaa. Haava ei parannu vain laastarin alla, voi vaan muhia ja tulehtua, ja taakka selkärepussa kasvaa. Tärkeää olisi, jos asioita saatu auki puhuttua, tunteita sanoitettua ja ilmaistua, virtaamaan mielestä. Vähän niin kuin haava täytyy ensin puhdistaa, vaikka se kipeää tekeekin, niin että oikea vahvistava ja rakentava toipuminen voi päästä käyntiin. Ollut niin turbulenssia. Vaikka sitten vain flunssan takia peruutus, niin kyllä uusi tilanne vaatii myös uudenlaista omien hyvien rajojen piirtoa, taitoa todeta ei, jos voimat ei riitä tai on kipeänä tai mitä ikinä. En tiedä miksi, mutta tällainen olo itselle tulee tuosta kaikesta. Uskotaan hyvään, kuten ystävämme Mauno K tapasi sanoa 💚

Ja kyssärinä I💚U ☺

🌺💚
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Kuulostaa minusta aika epätodennäköiseltä, että perjantain keikka olisi jo nyt peruttu flunssan takia. :/
Sama. Jollain on olliut nyt joku hermoromahdus. Siis "jollain" 😬
No, jos niin todella on, niin ne kiusaajat saavat nyt kyllä ansionsa mukaan. Harmi vain, että muut kaikki kä'rsimme tästä ja he itse eivät suostu ymmärtämään aiheuttaneensa sen.
 
vierailija
Story poistettu! Tuntuu että aika sotkussa on nyt bändi.

Hiipii mieleen, missä tilanteessa ollaan syyskuun lopulla...
Mä oon aivan varma, että tilanne liittyy myös Käärijään. Bojan oli rakastuneempi kuin tajusimmekaan ja ongelmat bändin julkisuuden kanssa plus samaan aikaan se, ettei K vastaa hänelle hänen toiveittensa mukaisesti, on ollut liikaa.
Ei hemmmetti. Ehkä on saanut jopa kuulla, ettei K ole tulossa nyt Sloveniaan.
Koska miksi romahtaisi, jos K jotenkin ois kannatellut häntä vielä?
Okei, myönnän, että kannattelun ja syrjään jättämisen välissä on paljon sävyjä, mutta olen silti ihan varma, että näiden juttu on "loppu" (eli sellaisena mitä se oli keväällä) ja se on _osasyy_ Bojanin romahtamiseen. Jos peruutukset ovat sitä.
 
vierailija
Mä oon aivan varma, että tilanne liittyy myös Käärijään. Bojan oli rakastuneempi kuin tajusimmekaan ja ongelmat bändin julkisuuden kanssa plus samaan aikaan se, ettei K vastaa hänelle hänen toiveittensa mukaisesti, on ollut liikaa.
Ei hemmmetti. Ehkä on saanut jopa kuulla, ettei K ole tulossa nyt Sloveniaan.
Koska miksi romahtaisi, jos K jotenkin ois kannatellut häntä vielä?
Okei, myönnän, että kannattelun ja syrjään jättämisen välissä on paljon sävyjä, mutta olen silti ihan varma, että näiden juttu on "loppu" (eli sellaisena mitä se oli keväällä) ja se on _osasyy_ Bojanin romahtamiseen. Jos peruutukset ovat sitä.
Minusta ei ole syytä uskoa tällaiseen, kun on selvästi tapahtunut tosi isoja asioia, joilla on hyvin vahva ajallinen korrelaatio nykytilanteeseen.

- Joymuffin
 
vierailija
Minusta ei ole syytä uskoa tällaiseen, kun on selvästi tapahtunut tosi isoja asioia, joilla on hyvin vahva ajallinen korrelaatio nykytilanteeseen.

- Joymuffin
Joo en usko minäkään tohon. Kyl ne on nää lähiaikojen tapahtumat ihan selkeesti mitkä on vaikuttanu. Ja UK-kiertueelta tuli vasta se CCC ja molemmat jako ne kielivideot ni tuskin K:sta tarvii tehä osasyyllistä.
 
vierailija
Mä oon aivan varma, että tilanne liittyy myös Käärijään. Bojan oli rakastuneempi kuin tajusimmekaan ja ongelmat bändin julkisuuden kanssa plus samaan aikaan se, ettei K vastaa hänelle hänen toiveittensa mukaisesti, on ollut liikaa.
Ei hemmmetti. Ehkä on saanut jopa kuulla, ettei K ole tulossa nyt Sloveniaan.
Koska miksi romahtaisi, jos K jotenkin ois kannatellut häntä vielä?
Okei, myönnän, että kannattelun ja syrjään jättämisen välissä on paljon sävyjä, mutta olen silti ihan varma, että näiden juttu on "loppu" (eli sellaisena mitä se oli keväällä) ja se on _osasyy_ Bojanin romahtamiseen. Jos peruutukset ovat sitä.
Juuri ennen bojanin sairastumistahan oli ne ccc ja possujuna uk:ssa, kielivideon postaus...ei tää ainakaan alunperin liity kärtsään. Toki voi kaiken muun päälle olla kauhea ikävä Kärtsää.
 
vierailija
Otin yhteyden Bojanin energiakehoon ja itse asiassa vähän yllätyin mitä aistin siellä. Sen sijaan että olisi ollut kauheat tukokset ja jumit, tuntuu enemmänkin aktiiviselta (kurkussa on yhä tukosta mutta tuntuu olevaan vähenemään päin).

Tällainen kokemus on vähän hankalasti tulkittava, mutta se tuntuu ehdottomasti positiiviselta tilanteen huomioiden. Sellainen että asiat oikeasti prosessoituvat siellä sen sijaan, että tilanne olisi jumissa. Vaikea yrittää selittää, mutta jos esim. traumaperäisen kasvun (posttraumatic growth) konsepti on tuttu, niin jotain siihen viittaavaa uskon sieltä puhkeavan esiin lähitulevaisuudessa. Uusia perspektiivejä ja ehkä uusia suuntia joissain asioissa.

Uskon että kaikki tulee olemaan hyvin lähitulevaisuudessa, toki asioiden oleminen hyvin ei aina ole juuri sitä mitä me toivoisimme. (Ja tämä ei ole vihjaus mihinkään tiettyyn asiaan vaan noin yleisesti.)

-energiamamma
Tämä oli mielenkiintoista ja huojentavaa kuulla. Olisikohan keikkojen peruminen ja siis pidempi edessä oleva vapaa jotenkin helpottanut myös oloa, kun nyt on tiedossa rauhaa asioiden käsittelyyn. Oliko tuntumasi siis se, että esim. terveydellisesti ei mitään isompaa huolta ole näkyvissä, ja kyse enemmän mielen tasolla asioiden käsittelystä tms?
 
vierailija
Tämä oli mielenkiintoista ja huojentavaa kuulla. Olisikohan keikkojen peruminen ja siis pidempi edessä oleva vapaa jotenkin helpottanut myös oloa, kun nyt on tiedossa rauhaa asioiden käsittelyyn. Oliko tuntumasi siis se, että esim. terveydellisesti ei mitään isompaa huolta ole näkyvissä, ja kyse enemmän mielen tasolla asioiden käsittelystä tms?
En pysty kommentoimaan B:n fyysisestä terveydentilaa, se ei edes näy tällä "tasolla", mutta näkisin varmaankin jos hän olisi esim. hyvin huolissaan asiasta. Nyt ei erottunut erityisiä pelontunteita, joten olen luottavaisin mielin, että joku viikko kellon ympäri nukkumista tms auttaisi jo valtavasti ja varmaan auttaisi integroimaan nuo mielen liikahtelut ja prosessoinnit.

-energiamamma
 
vierailija
Noniin, vielä viimeinen näistä Jeren lähellä olevien ihmisten luennoista. Mutta, en aio sanoa kehen kirjain M viittaa. M - alkuisia nimiä on muutama Jeren lähipiirissä, mutta en aio sanoa tarkemmin kuka hän on. 🔮

Ensimmäiseksi tuli Kuppien 4 - tämä sama kortti tuli Nacen luennassa. Kortin kuvassa istuu henkilö, jolle tarjotaan ilmassa leijuvaa Kuppia, mutta henkilö ei tartu tähän vaan pitää käsiään suojelevasti puuskassa. Eli samalla tavalla kuin Nacen luennassa Bojania kohtaan, oletan tämän kortin taas tarkoittavan, että M on yrittänyt puhua Jerelle näistä samoista tunne asioista tai tarjonnut apuaan jollain tavalla.

Kysyin sitten, että mihin ongelmiin M on halunnut tarjota Jerelle apuaan, ja tähän tuli Hirtetty. Toisin kuin nimi kuulostaa aika pahaenteiseltä, kortin kuvassa on henkilö joka roikkuu jalastaan pää alaspäin. Kuva itseasiassa kuvaa kortin yleismerkitystä hyvin, koska sen tarkoitus on edustaa hämmennystä, sekavuutta, jumissa olemista. "In a general context, The Hanged Man Tarot card indicates confusion - you are in a situation that you are not happy with. You may be feeling like you are stuck in a rut or trapped in a situation or frame of mind that is not making you happy but you have the power to release yourself. What is holding you in this ‘stuck’ position? What is preventing you from moving forward? The Hanged Man is asking you to surrender and let go."

Kysyin tämän jälkeen, mikä sitten on aiheuttanut Hirtetyn kaltaisen hämmennyksen ja ansassa olevan tilanteen, ja vastauksena tuli Rakastavaiset - kortti. Koska kortti tuli oikeinpäin, sen merkitys on hyvin yksinkertainen. "Lovers is a soulmate card and signifies kindred spirits and an intense bond between two people." Tämä on tietysti vähän erikoinen yhdistelmä, koska jos henkilö on tavannut sielunkumppaninsa, miksi hän sitten on Hirtetyn mukaan hämillään ja jumissa?

Halusin nostaa vielä yhden lisäkortin siinä toivossa, että minulle selkiytyisi vähän enemmän mikä on ongelman ydin. Tähän tuli Miekkojen 3, mikä tuli myös E'n luennassa esiin. Miekkojen 3 on tyypillisin kolmiodraamaa kuvaava kortti, ja se myös selkeyttää hyvin Hirtetyn aiheuttamat loukussa olemisen tunteet. (Sekä sen miksi Kuppien 4 on tarjonnut apuaan tässä tilanteessa)

Itseäni turhautti, miten sain kerrankin näin selkeät kortit Jeren tilanteesta, mutta tämä luenta on M'n näkökulmasta, eikä Jeren. (Jeren omissa luennoissa toistuu sama hämmennyksen ja konfliktin kaava, mitä Hirtetty korttikin edustaa. Toivoisin hänen ajatuksilleen tämänkaltaista selkeyttä, koska se helpottaisi hänen omaan oloaan huomattavasti) Joten tämä luenta vaikuttaa siltä, että M on kaikesta draamasta huolimatta varma siitä kuka olisi Jeren soulmate, vaikka Jere itse ei sitä tajuaisikaan. Tämä päätelmä johtuu siis siitä, että Rakastavaiset kortti tuli ensimmäistä kertaa tämän aiheen ympärillä esiin, ja etenkin kun se on yhdistettynä Miekkojen 3 korttiin.

Meinasin jättää julkaisematta tämän viimeisen osion mutta, koska vastaus oli niin selkeä niin päätin antaa teidänkin lukea sen. Päätin nostaa vielä kolme korttia rinnakkain, edustamaan tätä kolmiodraamaa. Tähän tuli Miekkojen Kuningas, Kolikkojen Kuningas ja Miekkojen Kuningatar käänteisenä. En olisi ikinä arvannut, että M tulisi näyttämään minulle mielipiteensä näin selkeästi. Kaksi positiivista Kuningas korttia ja yksi negatiivinen Kuningatar kortti, ei tarvitse edes tuntea Taroteja kovin hyvin, että osaa päätellä mitä tässä ajetaan takaa, etenkin kun kysymys oli kolmiodraamasta. Lisäksi on hyvin mielenkiintoista, että Miekat edustaa ilma elementtiä, ja siten siis horoskooppeja Vesimies, Kaksonen ja Vaaka. (Jere on Vaaka) ja Kolikot taas edustaa maata, eli horoskoopeista Kaurista, Härkää ja Neitsyttä (Bojan on Kauris)

Tämä oli ehkä kaikkein suoraviivaisin ja lyhyin kaikista tekemistäni J&B luennoista tähän mennessä. Se helppous ja nopeuskin miten kortit tuntui vain lennähtävän käsiini antoi sellaisen kuvan kuin M olisi sanonut "eikö tämä nyt ole päivänselvää?" :D
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä