Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin nyt vähän ankeutan mutta pakko tuohon viimeiseen kommenttiin todeta, että vaikka B tuli Suomeen yksin, niin hän tuli Jeren täysin avoimen ja julkisen kutsun takia. "Bojan, I love you. Come to Finland with me." En ole kuullut mitään lähellekään vastaavaa B:ltä. Eli näen kyllä, että homma on näiden kohdalla nyt tasan. Toisen avoin ja julkinen kehotus ja toisen julkinen toiminta. Jos B kutsuisi nyt K:n Sloveniaan julkisesti, olisi tilanne toki toinen, mutta tällaista kutsua emme varmastikaan näe.
fanit vasta innostuu jos kuulevan käärijän tulevan sloveniaan eikö sen pitäs salas tehdä sitten kun on käynyt sitten laittaa hei olin tuolla

aksu/m
 
vierailija
Realismi on tuolla taustalla koko ajan. Haaveet ja toiveet ovat toinen juttu ja shippaus vielä siihen päälle.

Kun tämä hullu kevät ja kesä on antanut minulle itselleni niin paljon, niin kyllä toivon että hekin saisivat tästä jotain muuta kuin haikeita muistoja. Ja että he eivät joutuisi tähän 10 vuotta elämästä katosi täysin - tilanteeseen. Mulla se herätys oli heidän yhteys, joka sai mut ajattelemaan asioita. Ja kuinka paljon ollenkaan ajatellut ja miten paljon jo osannut muuttaa asioita. Katsoin eilen itsestäni kuvaa 7 vuoden takaa, kuinka vanhalta ja väsyneeltä näytän vaikka olin menossa juhliin parhaimmissani. Peilistä katsoo nyt paljon iloisempi ja onnellisempi ihminen.

Erityisesti toivon heille ja meille kaikille rohkeutta tehdä asioita, jotka voivat tuntua vaikeilta, mutta loppupeleissä ovat hyväksi. Se elämä on nyt, ei sitten joskus.

Enid
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
En sanonutkaan, että kukaan on minulle velkaa. sitä vain toivoisi, kun tähän on tullut aika paljon aikaa ihan omasta valinnasta pistettyä, että saisi nähdä noi yhdessä oikeasti romanttisesti. Aika moni on kommentoinut, että kokisi, että se olisi jotenkin "maailmankaikkeudellisesti oikein". En ihan siten itse ajattele, mutta olisin kyllä supertyytyväinen, jos sen näkisin.
Mua vain ihmetyttää, miten joku on voinut ajatella, että Bojan ois ollut kylmäkiskoinen ja Jere halunnut suhdetta... en ole missään vaiheessa sellaista havainnut ja kyseinen havainto on minusta melkein loukkaava! Vaikka siis täysin sallittu totta kai.
Ok, pahoittelen kiivasta viestäni aiemmin. Totta kai itsekin toivon että heidän välillään nähty yhteys säilyisi ja kehittyisi. Se vaan ei ole meidän vallassa mitenkään.
 
vierailija
Surulliseksi saitte nyt minut. Vaikka noinhan se on. Mutta en halua repiytyä unelmista pois.
Uskalsin BJ vuoksi laittaa deittiprofiilin ja nyt jo nähnyt neljä kertaa samaa miestä ja hyvältä tuntuu. Tämä on vain ja ainoastaan BJ ansiota. En mä sitä kenellekään voi sanoa, "syytän" kesää jne. Kolme vuotta olen ollut sinkkuna ja vahvasti sitä mieltä, etten uskalla avautua enää kenellekään, en paljastaa sydäntäni alttiiksi millekään. Ehkä sitä kuitenkin...

Ymmärrän kyllä tuonkin "nukkeleikin". Itsellähän tuli tosi vahvasti elokuvaolo, kun kirjoitin ficciä, mutta ei tää ole elokuvaa. Ne on ihan oikeita ihmisiä ja jos nyt kävisi niin, että J eroaisi nykyisestä, olisi se varmasti vaikeaa molemmille, sydän särkyisi ainakin toisella, erot ovat aina surullisia.

Mä uskon, että J on ihan täysillä ollut tunteella mukana, ei sellaista pysyy esittämään.

Mango
 
vierailija
Mun mielestä me ollaan saatu jo niin paljon kuin voi toivoa. Ollaan päästy näkemään kahden ihmisen aito kohtaaminen ja yhteys, ja se ilo, mikä siitä on kollektiivisesti syntynyt, on meillä ikuisesti videoissa, ficeissä ja muistoissa. Sitä ei ota meiltä kukaan koskaan pois, se on aina inspiraation ja valon lähde. Kaikki muu tähän päälle tapahtuva on vain plussaa.
Tämä, niin paljon. 💞 Uskon myös, että se näiden kahden välinen bromance on niin vahva, että se kyllä kestää aikaa ja välimatkaa. Sielunveljekset.

Oma shippaus on pitkälti tämän päälle rakennettua unelmahöttöä, mutta sen perustana olevan ystävyyden uskon olevan aitoa ja ikuista. Twin flames. 🔥🔥

-Suviruusu
 
vierailija
Minäkin nyt vähän ankeutan mutta pakko tuohon viimeiseen kommenttiin todeta, että vaikka B tuli Suomeen yksin, niin hän tuli Jeren täysin avoimen ja julkisen kutsun takia. "Bojan, I love you. Come to Finland with me." En ole kuullut mitään lähellekään vastaavaa B:ltä. Eli näen kyllä, että homma on näiden kohdalla nyt tasan. Toisen avoin ja julkinen kehotus ja toisen julkinen toiminta. Jos B kutsuisi nyt K:n Sloveniaan julkisesti, olisi tilanne toki toinen, mutta tällaista kutsua emme varmastikaan näe.
Ai, et vai? Ig-dinner lives Bojan sanoo: "If you win Eurovision, I come to Finland. I swear in this life."
Että silleen.
 
vierailija
Ihmissuhteet eivät ole mitään pelejä tai vaihtokauppoja, joissa pitää tasata tilit.
Mä olen ihan samaa mieltä, mutta silti nyt olen sanonut ääneen, että jos tämä menee siihen, että vain Bojan tekee ja Bojan matkustaa, niin mun on vaikea sit nähdä mitään romanttista tässä. Silloin on tosi helppo nähdä vain, että okei, ovat kavereita. Ja saavat olla, mutta en mä sellaista kaipaa niin seurata.
 
vierailija
Täällä taitaa olla muillakin haikeat ja vaikeat Sunday bluesit päällä kuin minulla. Miten nämä tunnelmat kulkee tälleen kollektiiveina??
Mulle ainakin jäi jostain syystä sellainen fiilis päälle siitä eilisestä livestriimistä. En tiedä, mutta jotenkin B vaikutti niin väsyneeltä ja jopa kyllästyneeltä. Ei siis varmasti liity mitenkään BJ suhteeseen, mutta jotenkin sellainen alakuloinen tunnelma vain jäi leijumaan.
 
vierailija
Bojan tuli Suomeen, koska halusi 💔 Käärijän ei tarvinnut edes kutsua sitä. Kyllä Kärtsä vois tehdä täysin samoin. Kun onhan Bojan kertonut, että on ollut puhetta, että K menisi sinne loppukesällä.
 
vierailija
Mä olen ihan samaa mieltä, mutta silti nyt olen sanonut ääneen, että jos tämä menee siihen, että vain Bojan tekee ja Bojan matkustaa, niin mun on vaikea sit nähdä mitään romanttista tässä. Silloin on tosi helppo nähdä vain, että okei, ovat kavereita. Ja saavat olla, mutta en mä sellaista kaipaa niin seurata.
Mehän emme oikeasti tiedä, mitä kaikkea kulisseissa tapahtuu. Esim. K on voinut olla tukena ja läsnä muulla tavoin. Plus koko ystävyys on kestänyt vasta muutamia kuukausia, joten olisi ihan mahdollista että alkuun Bojan matkustaisi Suomeen ja toisinpäin matkustelun aika olisi myöhemmin.
 
vierailija
Jotenkin ylimielistä kirjoittaa niin, ettei lukijaparka saa selvää, ennen kuin tankkaa tekstiä ekaluokkalaisen lukemaanopettelijan tapaan. Ellei sitten tosiaan suomen kielen osaaminen ole esteenä.
 
vierailija
Olen ollut mukana jonkinlaisessa shippilaivassa prepartyista asti, mutta silti olin pitkään sitä mieltä että kyse on vain iloisesta ja vähän todellisuudesta irrallaan olevasta viisukuplasta ja uudesta kaverista innostumisesta.

Täällä oli aiemmin puhetta parhaista shippaushetkistä tai -pätkistä, ja mulle kaikista merkittävin hetki oli se K:n ”baby ❤”-kommentti B:n koiranpentukuvaan. Miten B ensin vastasi jotakin kasuaalia ja koiraan liittyvää, mutta rohkaistui sitten muutaman kaljan jälkeen jatkamaan flirttiä ”oh you meant me?” 😭😭 Tämä oli musta jotenkin niin 100 % ihastuneen ihmisen käytöstä, että ihan sydämestä ottaa! Kun ei ole ensin ihan varma, mitä toinen tarkoittaa, miten pitäisi vastata. Ollaan viettämässä iltaa, mutta ajatukset palaa koko ajan uudestaan siihen yhteen kommenttiin. Ja sitten on pakko vielä mennä jatkamaan juttua, kokeilla lähteekö toinen vielä mukaan. Tähän oli niin helppo samaistua ja muistaa, millaista oli itse olla korviaan myöten ihastunut, kytätä koko ajan puhelinta ja tulkita ihastuksen viestejä. En kestä!!

Mitä ikinä näiden välillä on/oli, on ollut ihana myötäihastua heidän kanssaan.
 
vierailija
Olen ollut mukana jonkinlaisessa shippilaivassa prepartyista asti, mutta silti olin pitkään sitä mieltä että kyse on vain iloisesta ja vähän todellisuudesta irrallaan olevasta viisukuplasta ja uudesta kaverista innostumisesta.

Täällä oli aiemmin puhetta parhaista shippaushetkistä tai -pätkistä, ja mulle kaikista merkittävin hetki oli se K:n ”baby ”-kommentti B:n koiranpentukuvaan. Miten B ensin vastasi jotakin kasuaalia ja koiraan liittyvää, mutta rohkaistui sitten muutaman kaljan jälkeen jatkamaan flirttiä ”oh you meant me?” Tämä oli musta jotenkin niin 100 % ihastuneen ihmisen käytöstä, että ihan sydämestä ottaa! Kun ei ole ensin ihan varma, mitä toinen tarkoittaa, miten pitäisi vastata. Ollaan viettämässä iltaa, mutta ajatukset palaa koko ajan uudestaan siihen yhteen kommenttiin. Ja sitten on pakko vielä mennä jatkamaan juttua, kokeilla lähteekö toinen vielä mukaan. Tähän oli niin helppo samaistua ja muistaa, millaista oli itse olla korviaan myöten ihastunut, kytätä koko ajan puhelinta ja tulkita ihastuksen viestejä. En kestä!!

Mitä ikinä näiden välillä on/oli, on ollut ihana myötäihastua heidän kanssaan.
Huvittavinta oli ett' laittoi ton you meant me jutun heti kun pääsi lentokoneesta pois. Eli miettikö koko lennon ajan että mitä voisi Jerelle vastata xD
 
vierailija
Olen ollut mukana jonkinlaisessa shippilaivassa prepartyista asti, mutta silti olin pitkään sitä mieltä että kyse on vain iloisesta ja vähän todellisuudesta irrallaan olevasta viisukuplasta ja uudesta kaverista innostumisesta.

Täällä oli aiemmin puhetta parhaista shippaushetkistä tai -pätkistä, ja mulle kaikista merkittävin hetki oli se K:n ”baby ”-kommentti B:n koiranpentukuvaan. Miten B ensin vastasi jotakin kasuaalia ja koiraan liittyvää, mutta rohkaistui sitten muutaman kaljan jälkeen jatkamaan flirttiä ”oh you meant me?” Tämä oli musta jotenkin niin 100 % ihastuneen ihmisen käytöstä, että ihan sydämestä ottaa! Kun ei ole ensin ihan varma, mitä toinen tarkoittaa, miten pitäisi vastata. Ollaan viettämässä iltaa, mutta ajatukset palaa koko ajan uudestaan siihen yhteen kommenttiin. Ja sitten on pakko vielä mennä jatkamaan juttua, kokeilla lähteekö toinen vielä mukaan. Tähän oli niin helppo samaistua ja muistaa, millaista oli itse olla korviaan myöten ihastunut, kytätä koko ajan puhelinta ja tulkita ihastuksen viestejä. En kestä!!

Mitä ikinä näiden välillä on/oli, on ollut ihana myötäihastua heidän kanssaan.
Muistan tuon myös ja mulla oli ihan samanlaiset aatokset ❤

Katrina
 

Yhteistyössä