Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
MIksi J olisi kateellinen B ja K ystävyydestä ja luulisi hänen olisi onnellinen k löytänyt uuden ystävän.
Jos pelkäsi, että B syrjäyttää hänet tai on tärkeämpi. Nämä on monesti sellaisia tunnejuttuja joihin ei voi itse hirveästi vaikuttaa. Siihen toki voi, kuinka käyttäytyy, mutta jos pelkää jäävänsä vähemmän tärkeäksi kuin ennen niin…
 
vierailija
Tän keikan alkupätkä vaikutti kyllä tosi erilaiselta kuin eilinen! Biisivalintakin aika erikoinen tuohon alkuun, ja bojan ei kyllä paljoa jutustellut yleisölle. Pakolliset jaarittelut parilla lauseella ja se siitä.
Aloittiko ne Metuljilla? En kestä! En nähnyt ihan alkusekunteja.
Oon niin toivonut, että se soitettais Suomessa. Katrinan vois korvata sillä!
 
vierailija
Nyt kuuntelin kuulokkeilla tuon finaalin jälkeisen videon, jossa K ja B halaa ja josta täällä pari päivää sitten keskusteltiin, että K olisi sanonut siinä B:lle "I fucking love you". Mutta K sanoo siinä "Oh my fucking god, you're awesome. Oh my god." Eli siinä kohtaa ei kuitenkaan taidettu rakkautta tunnustaa. Viron edustajalle sanoo I love you.
Miten eri tavalla näitä kuullaankaan. Minusta hän sanoi selvästi: "Oh my fucking love, Bojan! Oh my god!", mikä minusta olisi vielä selvempi rakkaudentunnustus kuin tuo sinne tänne heitelty "I love you".
 
vierailija
Aloittiko ne Metuljilla? En kestä! En nähnyt ihan alkusekunteja.
Oon niin toivonut, että se soitettais Suomessa. Katrinan vois korvata sillä!
IG-live alkoi kesken keikan. Eiköhän siellä keikan alussa ole tulleet Katrina, Ne bi smel, Plastika ja Dopamin kuten aiemminkin, ilmeisesti myös Padam. En oo varma mistä biisistä IG-live alkoi, ehdin itse mukaan A sem ti povedaliin.
 
vierailija
Jos pelkäsi, että B syrjäyttää hänet tai on tärkeämpi. Nämä on monesti sellaisia tunnejuttuja joihin ei voi itse hirveästi vaikuttaa. Siihen toki voi, kuinka käyttäytyy, mutta jos pelkää jäävänsä vähemmän tärkeäksi kuin ennen niin…
Voi olla mut kun tuli toi että piti näiden välejä päättömänä ja pitäisi keskittyä perinteisiin arvoihin..? Mites ton sovittaa vaan kaveri juttuihin
 
vierailija
Kiitos jälleen kerran ajatuksia herättävästä luennasta, Tarotar. <3

J ja Jere vaikuttavat hyvin läheisiltä, joten vaikuttaa ihan järkeenkäyvältä, että J on ollut valmis hyväksymään Jeren suhteen — oli millä tasolla hyvänsä — Bn kanssa ihan vain koska ei halua pilata heidän kahden läheisiä välejä saati antaa niiden vaikuttaa negtiivisesti työasioihin.

Tuota myös tukee ehdottomasti se, kuinka J on heittänyt positiivista kommenttia Blle lähiaikoina ja seuraavatkin nykyään tosiaan. Hän on varmasti jollain tasolla lämmennyt Blle, toivottavasti ei kuitenkaan siksi kun ovat nyt Jeren kanssa niin kaukana toisistaan "ettei mitään voi tapahtua". Tosin uskon että todennäköisemmin ovat lämmenneet toisilleen Suomen visiitin aikana tai muulla tavoin.

Jotenkin lämmittää tuo ajatus, että Jere on suojellut välejään Bojaniin ja pitänyt kiinni siitä että ovat hyvin läheisiä välittämättä muiden ajatuksista..

Indigo
Minkälaista positiivista kommenttia J on siis Bojanille laittanu? Tiesin ennen luentaa vain sen että J ja B alkoi seurata toisiaan vähän myöhemmin verrattuna muihin kun siitä oli täällä keskustelua yhessä vaiheessa. 🔮
 
vierailija
Kiitos Tarotar todella todella kiinnostavasta luennasta! Sait tosi kivasti ja diskreetisti jälleen sanoitettua vaikean kuvion, kiitos sinulle ja toivottavasti et ota paineita meistä vaikka kieli ja mieli pitkänä täällä kysellään luentojen perään... 💜

Ei kaada shippilaivaa tämä vaan ankkuroi kuvion. Kaikki tösmää, se että J alkoi seurata vasta Tavastian jälkeen, hieman sarkastiset äänenpainot podcastissa kovin paljastavasti K suuresta viisuihastuksesta puhuttaessa jne. Olen myös miettinyt jo aiemmin että ne My best friend puheet ovat voineet käydä johonkin liskoaivo-osaan mitä ei oikein haluaisi aikuinen mies myöntääkään. Mitään pikkutyttöjä tässä olla ja vaihdella bff-koruja... siltikin, yhdessä lähdettiin äijissä viisuihin ja kaveri menee ja sekoaa johonkin balkanin prinssiin siellä ja julistaa silmät palaen miten se on miehistä parhain. Entä minä!? Ihminen on ihminen. Jokainen haluaa olla se tärkeä tyyppi itselleen tärkeälle tyypille. Miesrakkaus on myös yksi juttu, on voinut hämmentää. Mitä tekee K uralle, ei saakeli nytkö se sössii kaiken tällä. Ehkä Tavastia-viikonloppuna huomasi että oikeasti tämä ei tuhoakaan uraa vaan ihmiset rakastaa näitä kahta.

Oih tämä luenta. Ihan parhautta. Mosaiikki rakentuu... dopamiinia erittyy... 😍🔥 Kiitos!

💜🌙
 
vierailija
Oliko se Padam siellä BBF:n konsertissa, josta käännökset? Kun siinä sain sanojen merkityksistä parhaiten kiinni, monilla sivustoilla ne ovat ihan outoja.
Enkä oo tainnut tuosta vielä ottaa selvää.
 

Yhteistyössä