Nyt vielä vähän henk. koht. kamaa omasta elämästäni, koettakaa kestää tai skippatkaa jos ei kiinnosta Joymuffinin elämä.
Sanoin pari päivää sitten, että ihastukseni kävi katsomassa minulle ihanaa kämppää kaupungissa, johon olen muuttamassa (jossa hän siis asuu sattumalta tai jostain suuremmasta syystä) ja lisäksi hoiti muita byrokraattisia askareita, jotta sain kämpän itselleni.
Hauskasti kämppä on kaupunginosassa, jonka nimestä tulee mieleen vahvasti shippaus. Ei ole puutarha-, laiva- tai ruusuaiheinen, mutta liittyy silti (ja ko. sana esiintyy joissain Jokereiden biiseissäkin, vaikka ääntyykin eri lailla sloveeniksi). Siitä myös alle 1 km päässä asuu ihminen, joka on minulle hyvin tärkeä, mutta emme ole tällä hetkellä ollenkaan väleissä, joten lisää näitä universumin shippaajille tarjoamia rakkaudellisia sattumakohtauksia olisi toiveissa.
Minusta tuntuu hassulta, että ihastukseni on käynyt kotonani ennen kuin itse olen. Ja fanfic-headcanonissani hän asuu siellä vielä joskus kanssani, vaikkei tiedä näistä ajatuksistani - tai no, saattaa tietääkin, en ihmettelisi. Mutta tähän "ficciin" on mitä todennäköisimmin vielä tulossa ties mitä täysin päättömiä käänteitä. Toivottavasti tulisi kuitenkin onnellinen loppu.
- Joymuffin