Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olipa kiva ylläri toi K:n keikka Maarianhaminassa, se piristi päivää. Oli myös kiinnostavaa yrittää lyhyistä pätkistä kuulostella, miltä Cha cha cha vaikuttaa orkesterin soittamana. Sehän oli vähän kuin euroviisubiisit ennen vanhaan, kun oli orkesteri soittamassa

Taas kiittelen meidän ficcivastaavia:

Mango: Unchained Melodyn lisäluku oli tosi hyvä! Mukavaa lukea keramiikkakurssin tapahtumista kummankin näkökulmasta. Olisipa ihanaa lukea myös, mitä tapahtuu sen jälkeen, kun pojat lähtevät yhdessä pois sieltä luokasta

Joymuffin: luin yöllä sun ficin uusimman luvun, ja piti lukea sen perään jokin kevyempi ficci. Sun teksti oli näet niin todellisen tuntuista että se ihan otti tämän järki-tunteet-hmisen sydämestä. Toivon mukaan tarina saa onnellisen lopun
Sama täällä. Meni pikkutunneille kun en saanut puhelinta irti kädestä. Ficci oli sen verran laadukas ja hyvä että kyyneleitä myös tirauttelin. Joymuffin, olet hyvin taitava kirjoittamaan.❤
 
vierailija
Enkö jo tuossa efektiivisesti luvannut sen. Tällä hetkellä näyttää siltä että tulisi yhteensä se "täydet" neljä osaa, mutta en tiedä pettyvätkö ihmiset jos viimeinen osa olisikin vaikka alle puolet muiden pituudesta.

- Joymuffin
Ihan sama minkä pituinen on, kunhan on se onnellinen loppu :D Pakko vielä todeta et sun ficcit tempaa kyl mukaansa. Ja kiva ettei oo mitään vaaleenpunasta hattaraa jatkuvasti. Mun puolesta saa olla ties millasia käänteitä, mut ikäviä tai surullisia loppuja en kestä :D
 
vierailija
Hei Sipriina,

minä niin tiedän, mistä puhut. Olen akateemisesti koulutettu, asiantuntijatehtävissä jo pitkän työuran tehnyt ja alallani arvostettu. Lapsista nuorinkin muutti alkuvuodesta omilleen, ja nyt asutaan kaksin miehen kanssa, jonka tapasin 16-vuotiaana. Aika monta vuosikymmentä sitten .

Ja nyt kännykkäni taustakuvana on hikeä valuva ja ah, niin upea balkanilaispoppari, joka on vain kolme vuotta omaa poikaani vanhempi. Hävettääkö? Sitäkin, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan riittävästi, koska kuva on siellä edelleen. Ja kyllä, olen miettinyt kaikki syyt ikäkriisistä mielen järkkymiseen, mutta mitään järkevää selitystä ei ole löytynyt.

Tässähän ei ole kyse järjestä vaan tunteesta.

En pitänyt erityisesti Carpe Diemistä, mutta noteerasin kyllä kauniit pojat Euroviisuissa. Koin myös K&B -yhteyden vahvana, mutta shippaus-kuviot olivat mulle ihan vieraita.

Löysin Novi Valin, ja nyyhkyttelin sitä jatkuvasti. Löysin englanninkieliset sanat, ja ymmärsin, että herranen aika sentään, tämähän on kuin minun tarina silloin joskus, kun marssittiin rauhan puolesta, vastustettiin apartheidia ja ydinaseita. Oltiin se new vave, joka oli valmis muuttamaan maailman. Ja mitä lapsillemme jätimme - tarpeen samanlaisiin haaveisiin.

Sitten löysin Tokion ja taas oli itkun paikka. Muistoista nousi vahva yhteys ihmiseen, joka kuitenkin katosi elämästä sisäoppilaitoksessa vietetyn yhteisen vuoden jälkeen. Hän kirjoitti, kerran, minä en koskaan. Kirje on yhä tallessa.

Jotenkin ymmärsin oman kokemukseni kautta myös J&B-yhteyden, ja sen, että kaiken vetovoiman ei tarvitse olla seksuaalista. Ei se sitä meilläkään ollut - tai jos oli, emme sitä ainakaan koskaan tunnustaneet. Ja siksikin siitä yhteydestä jäi kaunis muisto, jota vaalin vielä vuosikymmenten jälkeenkin. Edelleen on ikävä.

Olen aika koukussa J&B-kuvioon. J:stä ajattelen lähinnä, että olisipa kiva olla tuon kaveri. Istua iltaa ja heittää läppää yhdessä, mitellä sanallisesti toisen kanssa. Toki hän on kaunis ja kuvauksellinen, ihana, ja nieleskellä pitää välillä, kun törmää parhaisiin otoksiin.

Mutta sitten tämä toinen. Että miksi, mitä ja olenko sairas? Mies on kaunis kuin kuva, herkkä, älykäs ja kaikkea muuta. Sata ja viisi sloveniankielistä lehtijuttua on käännetty englanniksi, tiedän kaiken ja vähän liikaakin. Ja siis ikää on 24. Ajattelin, että ehkä tunteet ovat äidillisiä, mutta jos olisivat, en minä kuuntelisi, miten hän ääntää sänkykamariäänellään po...ci tai na...ci ja lähtisi sen jälkeen viettelemään miestäni. En todellakaan.

Eli vielä tämäkin. Parisuhteelle tämä "villitys" on tehnyt hyvää. Jotkut ehkä tietävät, että vuosikymmeniä kestänyt parisuhde ei ole enää sitä mitä se alussa oli. Mies on ihmeissään, kun "pää ei ole kipeä" vaan pikemminkin se on hän, joka joutuu välillä jo toppuuttelemaan . Eikä hän tiedä, mistä tämä johtuu. En kyllä minäkään.

Ehkä tämä menee ohi, mutta en pidä kiirettä. Syyskuussa menen JOn keikalle yhdessä tyttären kanssa. Elokuussa Käärijän, samoin viikko JOn keikan jälkeen. Hulluus saa jatkua, vaikka huomasin jo ennen lomaa, miten työ kärsii kun piti välillä kuunnella Tokiota ja muuta....

Ollaan rohkeita ja nautitaan tästä huumasta, vaikka teinit ja puolisot kotona pyörittelisivätkin silmiään. On lupa nauttia!
Olipa jotenkin paljon samaistumispintaa näissä pohdinnoissasi. Melkein aloin tässä avautua tässä omasta tilanteesta, sitten säikähdin että joku saattaisi tunnistaa. (Kirjoitin ja pyyhin pois) Ehkä joku toinen hetki yritän muotoilla uudestaan ajatukseni ja osallistua keskusteluun.
 
vierailija
Mietin tässä tätä omituista kesää... ig:ssä kavereiden kuvia taidenäyttelyistä, kesäjuhlista, metsäretkistä. Kahvitauolla keskustellaan mansikoiden pakastamisesta, mattojen pesusta, kasvimaan kitkemisestä.

Minä en ole tänä kesänä tehnyt mitään noista. Sen sijaan olen tutustunut balkanilaisen bändin tuotantoon, uppoutunut tämän hetkisen suomiräpin ykkösnimen biiseihin, opiskellut sloveniaa, tutustunut fanituksen alakulttuureihin, oppinut jumalattoman määrän itselleni uusi termejä kuten shippaus, fanficcion, fandom, fanservice jne., lataillut kännykkääni vielä hetki sitten tarpeettomilta tuntuneita sovelluksia. Olen valvonut öitä lukien fanficcejä ja pohdiskellut, olisiko tarot-korteissa ja energiahoidoissa sittenkin jotakin perää. Ja tietenkin löytänyt tämän palstailun ihmeellisen maailman.

Tämä kaikki on tarjoillut välillä niin hauskoja hetkiä ja sellaisia endorfiinipiikkejä, että hetkittäiset onnettomat tunnelmat eivät tätä matkaa kyllä pilaa.

Olen varma, ettei toista tällaista kesää kohdalleni satu ja olen todella onnellinen, että saan tämän kaiken kokea.Kasvimaa jäi tänä vuonna laittamatta, mansikat pakastamatta, mutta ei kyllä vois vähempää kiinnostaa 😊
 
vierailija
Käärijä kommentit oli varmaan pienin huolen aihe sen ig:ssä. Eiköhän kamelin selän katkaissut ne G kommentit mitä systemaattisesti poisteli ennen kuin jäädytti koko tilin.
Samoilla linjoilla tässä. En halua uskoa että K jutut olisivat syy tilin deaktivoimiseen vaikka rehellisyyden nimissä on shippi taatusti aiheuttanut myös ongelmia ja sitä oli pakko rauhoittaa kun lähti niin laukalle. Niitä K aiheisia kommentteja ei koskaan kuitenkaan poistanut sieltä toisin kuin G juttuja siivosi hiki päässä. Luin tuosta IG tilin deaktivoinnista vähän tarkemmin ja se on jopa suositeltu tapa jos on paljon seuraajia ja aikoo pitää pidempää somepaussia, koska sillä aikaa ei seuraajat myöskään pysty unfollaamaan eli ei menetä seuraajia kuten muuten hiljaiselon aikana voisi käydä. On vähän epäselvää kauanko IG antaa pitää tilin deaktivoituna, jossain oli että ne poistetaan lopulta joten kannattaisi kk välein köydä välillä aktivoimassa. Mikään ei toki estä sitten taas sulkemasta uudelleen. Oma veikkaus on että tässä katsellaan mihin case G nyt menee ja rauhoittuuko tilanne twitterissä ja tuleeko toimenpiteitä puolin tai toisin. Ja toki ne biisit ei kirjoittaudu itsekseen joten hyvä jos saa tästä paussista oikeasti sillekin hommalle kaistaa.

Ikävä silti kaihertaa.

🌙💜
 
vierailija
Kiitos! En kyllä nyt kehtaisi enää lopettaa sitä onnettomasti kun heidät on sen verran yhteen saatettu. Mutta se ei toki tarkoita etteikö voisi vielä seurata draamaa, angstia ja jotkut osat tarinassa (jotka eivät liity siihen ovatko he pari) voisi vielä mennä puihin. (Esim. liittyen Bojanin uraan.) AO3:ssa on tullut tosi mukavia kommentteja myös, mikä on toki aina kiva.

- Joymuffin
Jee, jatkoa odotellessa! 🤩😍

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Oi onnea Amsterdamin lipuista Sipriina! Onpa ihana juttu! Otatko jonkun kyltin mukaan mistä käy Suomi ilmi? 💙

Kiitos ficcailijoille minunkin puolestani. Luin Joymuffinin uusinta ficciä myöhään yöllä kuten tapanani on kukkua, mutta olen ollut sen verran siipeeni ottanut tästä B keissistä, että meni niin tunteisiin ficci että oli pakko jättää kesken. Pikku tirautuskin pääsi tältä itkijänaiselta. Ei kritiikkiä ficciä kohtaan joka oli erittäin hyvä mutta eilisellä mielialalla oli tosi vaikea lukea. Luen loppuun parin päivän päästä jos pe keikka nähdään ja siellä kaikki hyvin. Jostain syystä on pelkoja että B oikeasti löisi hanskat tiskiin vaikka tiedostan että pelko on vain päässäni ja tauko tekee hyvää. ❤

Mangon tekstit on vielä lukematta, palaan niihinkin 😊

Mun päässä pyörii yksi ficciteema mutta siitä on ehkä aika ajanut vähän ohi ja muutenkin se olisi sitä osastoa mihin pitäisi laittaa lukko päälle ja kilometrin pituinen varoitusteksti, joten jäänee ikuisesti pään sisäiseks. 😅

🌙💜
 
vierailija
Mietin tässä tätä omituista kesää... ig:ssä kavereiden kuvia taidenäyttelyistä, kesäjuhlista, metsäretkistä. Kahvitauolla keskustellaan mansikoiden pakastamisesta, mattojen pesusta, kasvimaan kitkemisestä.

Minä en ole tänä kesänä tehnyt mitään noista. Sen sijaan olen tutustunut balkanilaisen bändin tuotantoon, uppoutunut tämän hetkisen suomiräpin ykkösnimen biiseihin, opiskellut sloveniaa, tutustunut fanituksen alakulttuureihin, oppinut jumalattoman määrän itselleni uusi termejä kuten shippaus, fanficcion, fandom, fanservice jne., lataillut kännykkääni vielä hetki sitten tarpeettomilta tuntuneita sovelluksia. Olen valvonut öitä lukien fanficcejä ja pohdiskellut, olisiko tarot-korteissa ja energiahoidoissa sittenkin jotakin perää. Ja tietenkin löytänyt tämän palstailun ihmeellisen maailman.

Tämä kaikki on tarjoillut välillä niin hauskoja hetkiä ja sellaisia endorfiinipiikkejä, että hetkittäiset onnettomat tunnelmat eivät tätä matkaa kyllä pilaa.

Olen varma, ettei toista tällaista kesää kohdalleni satu ja olen todella onnellinen, että saan tämän kaiken kokea.Kasvimaa jäi tänä vuonna laittamatta, mansikat pakastamatta, mutta ei kyllä vois vähempää kiinnostaa
Sanasta sanaan täysin sama! :D

Perhe on tätä eläkeikää lähestyvän äidin totaalisekoamista katsellut vähän huvittuneena, mutta samalla iloinnut siitä, että äidin elämään on tullut jotain näin mieluisaa ja mieltä kohottavaa sisältöä, kun aiemmat seurannan kohteet, politiikka ja maailman tapahtumat, alkoivat jo ihan liikaa ahdistaa.

Ensi viikolla paluu töihin, ja taattuja vieroitusoireita luvassa.
 
vierailija
Joo, kieltämättä se ficcini sattui nyt vähän kipeään ajankohtaan, kun siinä Bojanin urakin on mäsänä yms... Mutta tosiaan siinä on iloinen loppu ja jatko-osatkin loppuvat kaikki onnellisesti (tai ainakin koko tarina loppuu onnellisesti ja näillä näkymin myös sitä edeltävä osa, mutta en 100 % takaa, että en keksi siihen väliin mitään konnankoukkuja. :) ).

Jos kaikki menee hyvin, ihastukseni menee tänään tai huomenna katsomaan minulle paria kämppää paikassa jossa olen muuttamassa, mikä tuntuu vähän hassulta, koska tietysti fanfic-tasoisissa kuvitelmissani vuoden päästä asumme siellä yhdessä jne. :p

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Olipas söpö "uusi" (viisujen aikainen) B&K-klippi Vauvalla. https://www.tumblr.com/korvessa/723889904456712192
Ihana😅 Bojania nauratti tuo kalsarinuuhkaisu, se taisi häneltä jäädä huomaamatta silloin tapahtuman aikana. Ja ponnekkaasti käytti Jere-nimeä eikä Käärijää. Oliko tuo oikeanpuolimmainen ukkeli muuten siitä ”it grow when there’s a nice guy”-haastattelusta? 🙈 Onneksi eivät näyttäneet Bojanille sitä pätkää, olisi voinut posket punoittua.

Bojanin kielipää on kyllä uskomaton!
 
vierailija
Oi onnea Amsterdamin lipuista Sipriina! Onpa ihana juttu! Otatko jonkun kyltin mukaan mistä käy Suomi ilmi?

Kiitos ficcailijoille minunkin puolestani. Luin Joymuffinin uusinta ficciä myöhään yöllä kuten tapanani on kukkua, mutta olen ollut sen verran siipeeni ottanut tästä B keissistä, että meni niin tunteisiin ficci että oli pakko jättää kesken. Pikku tirautuskin pääsi tältä itkijänaiselta. Ei kritiikkiä ficciä kohtaan joka oli erittäin hyvä mutta eilisellä mielialalla oli tosi vaikea lukea. Luen loppuun parin päivän päästä jos pe keikka nähdään ja siellä kaikki hyvin. Jostain syystä on pelkoja että B oikeasti löisi hanskat tiskiin vaikka tiedostan että pelko on vain päässäni ja tauko tekee hyvää.

Mangon tekstit on vielä lukematta, palaan niihinkin

Mun päässä pyörii yksi ficciteema mutta siitä on ehkä aika ajanut vähän ohi ja muutenkin se olisi sitä osastoa mihin pitäisi laittaa lukko päälle ja kilometrin pituinen varoitusteksti, joten jäänee ikuisesti pään sisäiseks.
Kyllä Suomen lippu aikoo lähteä mukaan.
Mietin myös kahta eri väristä ruusua....

Sipriina
 
Joo, kieltämättä se ficcini sattui nyt vähän kipeään ajankohtaan, kun siinä Bojanin urakin on mäsänä yms... Mutta tosiaan siinä on iloinen loppu ja jatko-osatkin loppuvat kaikki onnellisesti (tai ainakin koko tarina loppuu onnellisesti ja näillä näkymin myös sitä edeltävä osa, mutta en 100 % takaa, että en keksi siihen väliin mitään konnankoukkuja. ).

Jos kaikki menee hyvin, ihastukseni menee tänään tai huomenna katsomaan minulle paria kämppää paikassa jossa olen muuttamassa, mikä tuntuu vähän hassulta, koska tietysti fanfic-tasoisissa kuvitelmissani vuoden päästä asumme siellä yhdessä jne.

- Joymuffin
Olen vähän koukuttunut sun oudon todentuntuisiin ficceihin joten odotan. 💞 Minusta angstikäänteet ennen onnellista loppua olis yksinomaan tervetulleita.
Milloin sun muutto olikaan?
Jos osaisin kirjoittaa tällaista ihmissuhdesettiä niin sinuna olisin muuten varmasti jo kirjottanut täyden saagan itsestäni ja ihastuksesta.
 
vierailija
Sanasta sanaan täysin sama!

Perhe on tätä eläkeikää lähestyvän äidin totaalisekoamista katsellut vähän huvittuneena, mutta samalla iloinnut siitä, että äidin elämään on tullut jotain näin mieluisaa ja mieltä kohottavaa sisältöä, kun aiemmat seurannan kohteet, politiikka ja maailman tapahtumat, alkoivat jo ihan liikaa ahdistaa.

Ensi viikolla paluu töihin, ja taattuja vieroitusoireita luvassa.
Minuahan ei edes työelämä tästä mitenkään vieroittanut. Sellaista rinnakkaistodellisuudessa seikkailuahan tämä on. Yrität vastailla järkevästi esitettyihin kysymyksiin, kun samalla hätäisesti selaat puhelinta. Luet jotain hauskaa viestiä tai avaat jonkun hulvattoman linkin ja etkä pysty pitämään pokkaa. Olen siis oikeasti kertaalleen saanut kahvit rinnuksille... yritin selitellä että meni väärään kurkkuun 🤦🏻‍♀️
 
vierailija
Olen vähän koukuttunut sun oudon todentuntuisiin ficceihin joten odotan. Minusta angstikäänteet ennen onnellista loppua olis yksinomaan tervetulleita.
Milloin sun muutto olikaan?
Jos osaisin kirjoittaa tällaista ihmissuhdesettiä niin sinuna olisin muuten varmasti jo kirjottanut täyden saagan itsestäni ja ihastuksesta.
Kiitos! Juuri tuli pitkä kommentti joltain joka vähän ahdistui ficissäni nimenomaan siitä, että Jokereiden ura oli romahtanut ja alkoi peilata sitä todellisuuteen (ja että bändi ei ole ikuinen vaikka nykyiset vastoinkäymiset kaikki selätettäisiin).

Muutto on ensi kuun lopussa. Sitä ennen varmaan ehtii hyvin saada tuon valmiiksi tällä hetkellä suunniteilla olevilla juonenkäänteillä. :)

Ihastus-fanficit on pelkästään päässä, mutta siinä on kyllä tapahtunut tosi epäuskottavia juonenkäänteitä, kuten se, että päätin viime syksynä muuttaa ulkomaille kaupunkiin X, sitten alkuvuodesta selvisi että eräs kaverinii on muuttamassa toiselta puolelta maailmaa myös kaupunkiin X, ystävystyimme myöhemmin hyvin läheisesti ja lisäksi ihastuin häneen. Minkä olen toki ottanut viestinä universumilta. :p Mutta koska rakkauskertomuksissa koskaan ei voi päästä liian helposti yhteen, niin varattuuden lisäksi hän saattaa olla matkoilla lähes koko loppuvuoden. Yhyy.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minuahan ei edes työelämä tästä mitenkään vieroittanut. Sellaista rinnakkaistodellisuudessa seikkailuahan tämä on. Yrität vastailla järkevästi esitettyihin kysymyksiin, kun samalla hätäisesti selaat puhelinta. Luet jotain hauskaa viestiä tai avaat jonkun hulvattoman linkin ja etkä pysty pitämään pokkaa. Olen siis oikeasti kertaalleen saanut kahvit rinnuksille... yritin selitellä että meni väärään kurkkuun
Tämän fanituksen ja työelämän yhdistäminen on kyllä melkoinen haaste. Oma huippuhetkeni oli, kun kännykän kalenteria kaivaessani onnistuin sähläämään B&J:n parkkipaikkavideon äänen täysille kesken organisaationi hallituksen kokouksen. Siellä se Käärijä kapakkayön jälkeisellä mörinä-äänellään julisti "Mielenkiintona Pina Colada ja rata". Pokan pitäminen tuossa tilanteessa oli vaikeaa, mutta vielä vaikeampaa oli odottaa kokouksen päätymistä, että näkisin tuon vasta ilmestyneen videon loppuun. :D

 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
Oi onnea Amsterdamin lipuista Sipriina! Onpa ihana juttu! Otatko jonkun kyltin mukaan mistä käy Suomi ilmi?

Kiitos ficcailijoille minunkin puolestani. Luin Joymuffinin uusinta ficciä myöhään yöllä kuten tapanani on kukkua, mutta olen ollut sen verran siipeeni ottanut tästä B keissistä, että meni niin tunteisiin ficci että oli pakko jättää kesken. Pikku tirautuskin pääsi tältä itkijänaiselta. Ei kritiikkiä ficciä kohtaan joka oli erittäin hyvä mutta eilisellä mielialalla oli tosi vaikea lukea. Luen loppuun parin päivän päästä jos pe keikka nähdään ja siellä kaikki hyvin. Jostain syystä on pelkoja että B oikeasti löisi hanskat tiskiin vaikka tiedostan että pelko on vain päässäni ja tauko tekee hyvää.

Mangon tekstit on vielä lukematta, palaan niihinkin

Mun päässä pyörii yksi ficciteema mutta siitä on ehkä aika ajanut vähän ohi ja muutenkin se olisi sitä osastoa mihin pitäisi laittaa lukko päälle ja kilometrin pituinen varoitusteksti, joten jäänee ikuisesti pään sisäiseks.
Oisiko se s/m-ficci ehkä?? Ihan todella todella paljon kiinnostaa ja koko ajan enemmän. (Tää tiisaus on jo s/m-ficciä, heh.)
Harkitse nyt vielä jos kirjoittaisit johonkin lukkojen taakse ja harvoille (=minulle ainakin) avain.
🐶🩷
 
vierailija
Tämän fanituksen ja työelämän yhdistäminen on kyllä melkoinen haaste. Oma huippuhetkeni oli, kun kännykän kalenteria kaivaessani onnistuin sähläämään B&J:n parkkipaikkavideon äänen täysille kesken organisaationi hallituksen kokouksen. Siellä se Käärijä kapakkayön jälkeisellä mörinä-äänellään julisti "Mielenkiintona Pina Colada ja rata". Pokan pitäminen tuossa tilanteessa oli vaikeaa, mutta vielä vaikeampaa oli odottaa kokouksen päätymistä, että näkisin tuon vasta ilmestyneen videon loppuun.

Mä niin ymmärrän! Olen itsekin sählännyt juurikin noin, että äänet on ollut täysillä, kun olen epätoivoisesti yrittänyt saada selvää jonkun klipin "vuorosanoista". Ja sitten onnistun aukasemaan sen helkkarin klipin jossain ihan epätoivotussa paikassa. Voi sitä paniikin määrää, kun yritän hiljentää puhelintani 😬
 
vierailija
tottakai pojilla oli hankala tilanne mutta en usko että jos eivät olisi nähneet mitään ongelmaa tai tienneet näiden syytösten olevan totta, eivät olisi päästäneet irti rekosta, on kuitenkin ollut menossa mukana jo kauan ja tärkeä heille. mutta vähätelkää toki niitä ”parkujien” kokemuksia. yleensähän uhreja uskotaan kunnes toisin todistetaan mutta hyvä tietää mikä olette miehiään.
 
vierailija
tottakai pojilla oli hankala tilanne mutta en usko että jos eivät olisi nähneet mitään ongelmaa tai tienneet näiden syytösten olevan totta, eivät olisi päästäneet irti rekosta, on kuitenkin ollut menossa mukana jo kauan ja tärkeä heille. mutta vähätelkää toki niitä ”parkujien” kokemuksia. yleensähän uhreja uskotaan kunnes toisin todistetaan mutta hyvä tietää mikä olette miehiään.
Ymmärrätkö ettei bändillä ole tällaisessa tilanteessa mahdollisuutta toimia toisin, oli syytökset tosia tai ei, jotta heille ei koidu merkittävää mainehaittaa. Sitäpaitsi Gregor todennäköisesti lähtenyt itse suojellakseen bändin mainetta, kuten oli jollekin sanonut instassa.
 
vierailija
Mietin tässä tätä omituista kesää... ig:ssä kavereiden kuvia taidenäyttelyistä, kesäjuhlista, metsäretkistä. Kahvitauolla keskustellaan mansikoiden pakastamisesta, mattojen pesusta, kasvimaan kitkemisestä.

Minä en ole tänä kesänä tehnyt mitään noista. Sen sijaan olen tutustunut balkanilaisen bändin tuotantoon, uppoutunut tämän hetkisen suomiräpin ykkösnimen biiseihin, opiskellut sloveniaa, tutustunut fanituksen alakulttuureihin, oppinut jumalattoman määrän itselleni uusi termejä kuten shippaus, fanficcion, fandom, fanservice jne., lataillut kännykkääni vielä hetki sitten tarpeettomilta tuntuneita sovelluksia. Olen valvonut öitä lukien fanficcejä ja pohdiskellut, olisiko tarot-korteissa ja energiahoidoissa sittenkin jotakin perää. Ja tietenkin löytänyt tämän palstailun ihmeellisen maailman.

Tämä kaikki on tarjoillut välillä niin hauskoja hetkiä ja sellaisia endorfiinipiikkejä, että hetkittäiset onnettomat tunnelmat eivät tätä matkaa kyllä pilaa.

Olen varma, ettei toista tällaista kesää kohdalleni satu ja olen todella onnellinen, että saan tämän kaiken kokea.Kasvimaa jäi tänä vuonna laittamatta, mansikat pakastamatta, mutta ei kyllä vois vähempää kiinnostaa
Kuin omasta kynästä tämä teksti! Kun selitin ystävälleni tätä sekoamistani viikonloppuna ja sanoin, etten onneksi ole ainoa, vaan meitä on suht samantyyppisessä elämäntilanteessa mutta ennen kaikkea ensimmäistä kertaa näin sekoavia useampia. Hänen selityksensä oli, että ensinnäkin meissä kaikissa on jotain yhteistä, ei välttämättä nähdä nyt mikä se yhteinen tekijä on, mutta joku. Ja tähän johonkin osuu tuon parivaljakon energia. Haluaisin kertoa enemmänkin, mutta se menee niin ”hörhöilyksi”, että en halua sitä näin avoimessa paikassa jakaa.

Olen myös todella onnellinen, että tähän laivaan jouduin. En malta odottaa mitä tästä itselleni (ja meille kaikille) vielä seuraa, osalle ehkä on jo jotain asioita tapahtunut. Ainoa murheeni on, ettei meidän kaksikko ole onnellinen, koska tuntuu väärältä olla itse onnellinen ja ne jotka koko maanvyöryt ovat laittaneet liikkeelle, olisivatkin onnettomia.

Ja se mun oma Tarot luenta, olen niin uuden alun edessä kuin vain voi olla. Enkä tarkoita sillä, että eroan, vaihdan työpaikkaa ja muutan maasta (tai kai se sitäkin voi olla) vaan oma ajattelutapa on jo muuttunut ja muuttumassa. Entinen varovainen murehtia onkin positiivinen antaa mennä vaan -tyyppi.

Enid
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona

Yhteistyössä