Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täältä halaus Sipriinalle. Mulla on hyvin samanlaisia tuntemuksia, varsinkin siitä että tämä kummallinen aika on vihdoin herättänyt, että mulla pitää olla jotain omaakin. Nyt se on B & J ja siihen liittyvät asiat, kuten keikat, mutta jatkossakin on jotain oltava. Ja nythän oli se kausi, jolloin pitkään yhdessä olleet paritkin eroaa (jos horoskooppeja uskoo ja mä taidan tässä nyt alkaa niihinkin uskoa).

Enid
 
vierailija
Itse asiassa K:lla ei ole ainoatakaan rakkauslaulua. Ei ainakaan tule mieleen. Heila oli erolaulu, joka poistettiin ennen julkisuuden räjähtämistä. Sanoi silloin, ettei seiso enää tekstin takana. Muutenkin K kohtelee naisia fiksusti, tasa-arvoisesti ja dissaamatta. Tuossa genressä se ei ole lainkaan tavallista.
Ja sitten on erolaulu, Siitä viis, joka on edelleen kuunneltavissa. Ihan ok ralli sekin.
 
vierailija
Yksi mitä olen miettinyt viime aikoina on, että moni on epäillyt etenkin Bojanin ahdistuvan shippauksesta, mutta monet viimeaikaiset jutut ovat viitanneet ihan muunlaiseen reaktioon. Entä jos shippaus onkin Bojanista enimmäkseen ihan kiva ilmiö? En siis sano, että hän ahmisi ficcejä tai ei nolostuisi Tavastia-hidastuksista, mutta etenkin jos on ollut joskus vaikeana miehiin kohdistuvasta kiinnostuksesta, niin kai se voisi tuntua osittain myös kivalta tsempiltä.

- Joymuffin
No en voi ajatella että siihen kaipaisi shippauksen kaltaista ”tsemppiä”. Ihan kiva tietenkin, ettei ihmiset huuda että hyyyiii homo, mutta ei tämä minusta muuten mitään järin tervettä aina ole, siis noi piirrokset ja fanien omapäinen asioiden ymmärtäminen ja yhdistely heidän väleistään toisiinsa.
 
vierailija
No en voi ajatella että siihen kaipaisi shippauksen kaltaista ”tsemppiä”. Ihan kiva tietenkin, ettei ihmiset huuda että hyyyiii homo, mutta ei tämä minusta muuten mitään järin tervettä aina ole, siis noi piirrokset ja fanien omapäinen asioiden ymmärtäminen ja yhdistely heidän väleistään toisiinsa.
En siis tarkoita, että kyseessä olisi vain positiivinen ilmiö hänelle, mutta ehkä siellä voi olla jotain positiivistakin seassa. Jos kerran on ollut kivaa saada esim. Seal Daddy -rannekoru. :) Mutta toki emme tiedä oikeita ajatuksia, haastiksissakin sanotaan aina kontekstiin sopiva versio aidoista mielipiteistä.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
No en voi ajatella että siihen kaipaisi shippauksen kaltaista ”tsemppiä”. Ihan kiva tietenkin, ettei ihmiset huuda että hyyyiii homo, mutta ei tämä minusta muuten mitään järin tervettä aina ole, siis noi piirrokset ja fanien omapäinen asioiden ymmärtäminen ja yhdistely heidän väleistään toisiinsa.
Toivoisin että yritetään keskustella asioista vähän tarkemmilla nyansseilla kuin että onko jokin (omasta mielestä) "tervettä" tai "sairasta". Ei oikein kerro mitään eikä johda keskustelua mihinkään tämmöset leimat.
 
vierailija
Tää on kyllä itsellekin ollut sellainen pakopaikka kaikesta arjen härdellistä. Pienten lasten kanssa ja sit vielä yrittäjänä pää on välillä aika kovilla. On ollut kiva, et on joku paikka, mihin voi kadota edes hetkeksi. 😅 Mutta nyt kun toinen shippauksen päähenkilöistä siirtyi takavasemmalle, niin.... vähän ristiriitaiset fiilikset. Tarot-luentaa odotan mielenkiinnolla, vaikka vähän hirvittääkin mitä sieltä tulee.

Ja kyllä mä olisin toivonut näkeväni ruusujen välillä jonkinlaisen pusun. Tavastiallahan se oli lähellä. Tai sit ei ollut, vaan haluan vaan luulla niin 😅 Mutta sellaista tuskin tullaan koskaan näkemään.
 
vierailija
Kyllähän me varmasti näemme vielä paljon Bojan-sisältöä, vaikka hänen Instansa olisi tauolla ja fanitapaamisia ehkä hiljennetään, mutta eiköhän muiden Jokeri-tunnusten alta, fanien tunnuksilta ja haastiksista tulla yhä näkemään häntä, ellei nyt joku aivan massiivinen burnout iske ja toivottavasti ei.
 
vierailija
Tiktokissa official -tilillä on 17h sitten julkaistu Juren pään haavasta video. 3pv sitten julkaistu video, jossa Bojan toimi selostajana, vähän kuin joku Avara luonto, Jan oli herättelemässä Jurea. Uskoisin, että videoita tulee, mutta ehkä B kyllästyi siihen, että aina joka kuvan alle jauhettiin Käärijää.

Ensin meni tili privaksi, sitten hävisi julkaisut, sitten hävisi tili. Villi veikkaus, että kuvat ja videot on siirretty kokonaan uudelle tilille, jonka vain harvat ja valitut tietävät.
Gf taisi tehdä viisaasti, kun muutti tilinsä privaksi heti UMK jälkeen.



Mango
 
vierailija
Minä katsoin Belgrad Beer Festin keikan englanninkielisellä tekstityksellä tänään, ja voi Olipa ihanaa seurata tekstiä samaan aikaan kun laulua. B tietysti ihana, ja Janin yksityishenkilöä filmattiin liikaa, ja se nauratti.

En ole oikein saanut perheeni myötätuntoa viime viikkoina. Mieheni voisi kai asialle jotain tehdä, toivottavasti tekee. Mutta helpompaa on hänen tietysti ajatella, että tuo toinen on aivan sekaisin, sen sijaan että miettisi, voisiko olla minulle muukin kuin palveltava jossain kohtaa elämää vielä. Poikani katselevat vain ihmeissään, että äidin näytöllä on toistuvasti vain JO. Joskus ja hyvin harvoin enää Käärijä. 16-vuotiaani kävi kesken tuon BBF-keikan kysymässä, että onko totta että olet katsellut tuota jo 45 min. Iloisesti vastasin, että on!

Siis mitä nämä kuvittelevat? Äiti vain ostaa vaatteet, ostaa ruuat ja tekee ne, hoitaa siivouksen ja/tai maksaa siivoojan, nukkuu ja lukee kirjoja? Käy kerran kuussa tai kahdessa tapaamassa ystävätärtään. Ehkä heidän on vain hyvä nähdä äidin sekoilevan tässä asetelmassa. Ei ole välttämättä ollut hyvä parisuhteen malli tämä meidän antama. Pojat ei muista mitään muuta kuin rauhallista perhe-elämää, jos joskus riitaa oli, niin se olin minä joka valitin. Mutta eivät myöskään ole oppineet, että vaimoa halataan ja näkyvästi rakastetaan, hääpäiviä tai vuosipäiviä muistetaan, äitienpäivänäkin minulle on usein kerrottu, etten ole mieheni äiti..., pojat olisivat voineet saada paremman esimerkin isältään opiksi tulevaisuuden naissuhteisiin.

Tässä oli aiemmin jotain astrologiaa, ja erityinen vaihe menossa, minun merkilleni se sanoi suoraan, että voi olla, että päätät siirtyä eri tielle kaverisi kanssa, sellaiselle, joka sinulle paremmin sopii. Olisihan se surkuhupaisaa, että eroan 'koska euroviisut'.

Sori oma napa!

Bojan jos ei häntä olisi, niin ei näitä ajatuksiakaan olisi tullut.

Minä rakastan sinua on edelleen 3 sanaa.

Sipriina (uskallan näköjään edelleen allekirjoittaa)


Hei Sipriina,

minä niin tiedän, mistä puhut. Olen akateemisesti koulutettu, asiantuntijatehtävissä jo pitkän työuran tehnyt ja alallani arvostettu. Lapsista nuorinkin muutti alkuvuodesta omilleen, ja nyt asutaan kaksin miehen kanssa, jonka tapasin 16-vuotiaana. Aika monta vuosikymmentä sitten 😊.

Ja nyt kännykkäni taustakuvana on hikeä valuva ja ah, niin upea balkanilaispoppari, joka on vain kolme vuotta omaa poikaani vanhempi. Hävettääkö? Sitäkin, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan riittävästi, koska kuva on siellä edelleen. Ja kyllä, olen miettinyt kaikki syyt ikäkriisistä mielen järkkymiseen, mutta mitään järkevää selitystä ei ole löytynyt.

Tässähän ei ole kyse järjestä vaan tunteesta.

En pitänyt erityisesti Carpe Diemistä, mutta noteerasin kyllä kauniit pojat Euroviisuissa. Koin myös K&B -yhteyden vahvana, mutta shippaus-kuviot olivat mulle ihan vieraita.

Löysin Novi Valin, ja nyyhkyttelin sitä jatkuvasti. Löysin englanninkieliset sanat, ja ymmärsin, että herranen aika sentään, tämähän on kuin minun tarina silloin joskus, kun marssittiin rauhan puolesta, vastustettiin apartheidia ja ydinaseita. Oltiin se new vave, joka oli valmis muuttamaan maailman. Ja mitä lapsillemme jätimme - tarpeen samanlaisiin haaveisiin.

Sitten löysin Tokion ja taas oli itkun paikka. Muistoista nousi vahva yhteys ihmiseen, joka kuitenkin katosi elämästä sisäoppilaitoksessa vietetyn yhteisen vuoden jälkeen. Hän kirjoitti, kerran, minä en koskaan. Kirje on yhä tallessa.

Jotenkin ymmärsin oman kokemukseni kautta myös J&B-yhteyden, ja sen, että kaiken vetovoiman ei tarvitse olla seksuaalista. Ei se sitä meilläkään ollut - tai jos oli, emme sitä ainakaan koskaan tunnustaneet. Ja siksikin siitä yhteydestä jäi kaunis muisto, jota vaalin vielä vuosikymmenten jälkeenkin. Edelleen on ikävä.

Olen aika koukussa J&B-kuvioon. J:stä ajattelen lähinnä, että olisipa kiva olla tuon kaveri. Istua iltaa ja heittää läppää yhdessä, mitellä sanallisesti toisen kanssa. Toki hän on kaunis ja kuvauksellinen, ihana, ja nieleskellä pitää välillä, kun törmää parhaisiin otoksiin.

Mutta sitten tämä toinen. Että miksi, mitä ja olenko sairas? Mies on kaunis kuin kuva, herkkä, älykäs ja kaikkea muuta. Sata ja viisi sloveniankielistä lehtijuttua on käännetty englanniksi, tiedän kaiken ja vähän liikaakin. Ja siis ikää on 24. Ajattelin, että ehkä tunteet ovat äidillisiä, mutta jos olisivat, en minä kuuntelisi, miten hän ääntää sänkykamariäänellään po...ci tai na...ci ja lähtisi sen jälkeen viettelemään miestäni. En todellakaan.

Eli vielä tämäkin. Parisuhteelle tämä "villitys" on tehnyt hyvää. Jotkut ehkä tietävät, että vuosikymmeniä kestänyt parisuhde ei ole enää sitä mitä se alussa oli. Mies on ihmeissään, kun "pää ei ole kipeä" vaan pikemminkin se on hän, joka joutuu välillä jo toppuuttelemaan 😊. Eikä hän tiedä, mistä tämä johtuu. En kyllä minäkään.

Ehkä tämä menee ohi, mutta en pidä kiirettä. Syyskuussa menen JOn keikalle yhdessä tyttären kanssa. Elokuussa Käärijän, samoin viikko JOn keikan jälkeen. Hulluus saa jatkua, vaikka huomasin jo ennen lomaa, miten työ kärsii kun piti välillä kuunnella Tokiota ja muuta....

Ollaan rohkeita ja nautitaan tästä huumasta, vaikka teinit ja puolisot kotona pyörittelisivätkin silmiään. On lupa nauttia!
 
vierailija
Tiktokissa official -tilillä on 17h sitten julkaistu Juren pään haavasta video. 3pv sitten julkaistu video, jossa Bojan toimi selostajana, vähän kuin joku Avara luonto, Jan oli herättelemässä Jurea. Uskoisin, että videoita tulee, mutta ehkä B kyllästyi siihen, että aina joka kuvan alle jauhettiin Käärijää.

Ensin meni tili privaksi, sitten hävisi julkaisut, sitten hävisi tili. Villi veikkaus, että kuvat ja videot on siirretty kokonaan uudelle tilille, jonka vain harvat ja valitut tietävät.
Gf taisi tehdä viisaasti, kun muutti tilinsä privaksi heti UMK jälkeen.



Mango
"Jos mietit, saavatko seuraajasi tietää, että olet poistanut tilisi väliaikaisesti käytöstä, älä huoli. Instagram ei ilmoita kenellekään. He huomaavat vain menettäneensä yhden seuraajan. Myöskään seuraajillesi ja seuraamillesi tileille ei ilmoiteta, kun aktivoit tilisi uudelleen. Jos joku kuitenkin yrittäisi etsiä käyttäjänimeäsi, tuloksia ei näy." Ei se B oo sitä tiliään kokonaan poistanu. Se vaan tosiaan katoaa näkyvistä meiltä muilta ku sen laittaa tauolle. Sit ku B joskus palaa ni siellä näkyy samat jutut ku ennen taukoa.
 
vierailija
Käärijä kommentit oli varmaan pienin huolen aihe sen ig:ssä. Eiköhän kamelin selän katkaissut ne G kommentit mitä systemaattisesti poisteli ennen kuin jäädytti koko tilin.
 
vierailija
Hei Sipriina,

minä niin tiedän, mistä puhut. Olen akateemisesti koulutettu, asiantuntijatehtävissä jo pitkän työuran tehnyt ja alallani arvostettu. Lapsista nuorinkin muutti alkuvuodesta omilleen, ja nyt asutaan kaksin miehen kanssa, jonka tapasin 16-vuotiaana. Aika monta vuosikymmentä sitten .

Ja nyt kännykkäni taustakuvana on hikeä valuva ja ah, niin upea balkanilaispoppari, joka on vain kolme vuotta omaa poikaani vanhempi. Hävettääkö? Sitäkin, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan riittävästi, koska kuva on siellä edelleen. Ja kyllä, olen miettinyt kaikki syyt ikäkriisistä mielen järkkymiseen, mutta mitään järkevää selitystä ei ole löytynyt.

Tässähän ei ole kyse järjestä vaan tunteesta.

En pitänyt erityisesti Carpe Diemistä, mutta noteerasin kyllä kauniit pojat Euroviisuissa. Koin myös K&B -yhteyden vahvana, mutta shippaus-kuviot olivat mulle ihan vieraita.

Löysin Novi Valin, ja nyyhkyttelin sitä jatkuvasti. Löysin englanninkieliset sanat, ja ymmärsin, että herranen aika sentään, tämähän on kuin minun tarina silloin joskus, kun marssittiin rauhan puolesta, vastustettiin apartheidia ja ydinaseita. Oltiin se new vave, joka oli valmis muuttamaan maailman. Ja mitä lapsillemme jätimme - tarpeen samanlaisiin haaveisiin.

Sitten löysin Tokion ja taas oli itkun paikka. Muistoista nousi vahva yhteys ihmiseen, joka kuitenkin katosi elämästä sisäoppilaitoksessa vietetyn yhteisen vuoden jälkeen. Hän kirjoitti, kerran, minä en koskaan. Kirje on yhä tallessa.

Jotenkin ymmärsin oman kokemukseni kautta myös J&B-yhteyden, ja sen, että kaiken vetovoiman ei tarvitse olla seksuaalista. Ei se sitä meilläkään ollut - tai jos oli, emme sitä ainakaan koskaan tunnustaneet. Ja siksikin siitä yhteydestä jäi kaunis muisto, jota vaalin vielä vuosikymmenten jälkeenkin. Edelleen on ikävä.

Olen aika koukussa J&B-kuvioon. J:stä ajattelen lähinnä, että olisipa kiva olla tuon kaveri. Istua iltaa ja heittää läppää yhdessä, mitellä sanallisesti toisen kanssa. Toki hän on kaunis ja kuvauksellinen, ihana, ja nieleskellä pitää välillä, kun törmää parhaisiin otoksiin.

Mutta sitten tämä toinen. Että miksi, mitä ja olenko sairas? Mies on kaunis kuin kuva, herkkä, älykäs ja kaikkea muuta. Sata ja viisi sloveniankielistä lehtijuttua on käännetty englanniksi, tiedän kaiken ja vähän liikaakin. Ja siis ikää on 24. Ajattelin, että ehkä tunteet ovat äidillisiä, mutta jos olisivat, en minä kuuntelisi, miten hän ääntää sänkykamariäänellään po...ci tai na...ci ja lähtisi sen jälkeen viettelemään miestäni. En todellakaan.

Eli vielä tämäkin. Parisuhteelle tämä "villitys" on tehnyt hyvää. Jotkut ehkä tietävät, että vuosikymmeniä kestänyt parisuhde ei ole enää sitä mitä se alussa oli. Mies on ihmeissään, kun "pää ei ole kipeä" vaan pikemminkin se on hän, joka joutuu välillä jo toppuuttelemaan . Eikä hän tiedä, mistä tämä johtuu. En kyllä minäkään.

Ehkä tämä menee ohi, mutta en pidä kiirettä. Syyskuussa menen JOn keikalle yhdessä tyttären kanssa. Elokuussa Käärijän, samoin viikko JOn keikan jälkeen. Hulluus saa jatkua, vaikka huomasin jo ennen lomaa, miten työ kärsii kun piti välillä kuunnella Tokiota ja muuta....

Ollaan rohkeita ja nautitaan tästä huumasta, vaikka teinit ja puolisot kotona pyörittelisivätkin silmiään. On lupa nauttia!
Apua! Tämän kirjoitta voisi olla myös minä. Tosin omat lapseni iältään jo lähempänä J:tä. Työuraani olen tehnyt terveydenhuollon puolella ja tätä taustaa vasten olen välillä kipuillut tämän "hulluuden" kanssa. En siis ole kertonut kenellekään.

Käärijän keikalla olen käynyt kerran festareilla mieheni kanssa ja sehän nyt osuu vielä normaaliin kenen tahansa käytökseen. Mutta miten sitten selitän, jos jostain saan sen lipun JO keikalle? En todellakaan tiedä.

Jotenkin lohdullista, että tällaisia niin samankaltaisia ajatuksia löytyy myös muilta ❤
 
vierailija
Itse en usko, että tilin jäädytys K:han liittyy, päinvastoin hänhän ollut B:llä esillä paljonkin, vaan juuri niin kuin sanoi biisien kirjoittamiseen ja JO henkilökunnan tilanne varmaan vaikuttanut, ehkä myös sairaalassa/läheiset ehdottanut, että pitää kunnolla taukoa
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Mangolta tuli aivan sekavaa settiä AO3 äsken. Melkein hävettää :D

Jos tiedätte elokuvan Labyrinth vuodelta 1986.


Ja miten päädyinkin tähän, kun en todella jaksa tai halua lukea itse BJ Titanicilla tai jossain, kuten joku täällä sanoi että voisi olla mikä tahansa tarina, nimet vaan vaihdetaan, niin itse kirjoitin sellaisen. Weird. No, tuleepahan kirjoitettua ja samalla harjoiteltua kirjallista englantia.

En ehkä voi suositella lukemaan.


Mango
 
vierailija
Ja Jerehän on "luvannut" Bojan-pusun jos siihen yhteen screenshottiin on uskominen.
Niin noh.. pystyiskö ne muka oikeasti tehdä tän? Ensinnäkin some sekoaisi ja haluaako ne sitä enää. 😅 Toisekseen jos olisikin tunteita (toisella tai molemmilla) ja se ei jäiskään pieneen pusuun ja tyypit on lavalla, niin siitähän vasta soppa syntyisi. Aika kutkuttava ajatus kyllä 😅
 
vierailija
Mangolta tuli aivan sekavaa settiä AO3 äsken. Melkein hävettää

Jos tiedätte elokuvan Labyrinth vuodelta 1986.


Ja miten päädyinkin tähän, kun en todella jaksa tai halua lukea itse BJ Titanicilla tai jossain, kuten joku täällä sanoi että voisi olla mikä tahansa tarina, nimet vaan vaihdetaan, niin itse kirjoitin sellaisen. Weird. No, tuleepahan kirjoitettua ja samalla harjoiteltua kirjallista englantia.

En ehkä voi suositella lukemaan.


Mango
Tämähän on suoranainen kehotus lukemiseen 😄! Sekava setti kiinnostaa aina.
 
vierailija
Olipa kiva ylläri toi K:n keikka Maarianhaminassa, se piristi päivää. Oli myös kiinnostavaa yrittää lyhyistä pätkistä kuulostella, miltä Cha cha cha vaikuttaa orkesterin soittamana. Sehän oli vähän kuin euroviisubiisit ennen vanhaan, kun oli orkesteri soittamassa ☺

Taas kiittelen meidän ficcivastaavia:

Mango: Unchained Melodyn lisäluku oli tosi hyvä! 😍Mukavaa lukea keramiikkakurssin tapahtumista kummankin näkökulmasta. Olisipa ihanaa lukea myös, mitä tapahtuu sen jälkeen, kun pojat lähtevät yhdessä pois sieltä luokasta 🥰

Joymuffin: luin yöllä sun ficin uusimman luvun, ja piti lukea sen perään jokin kevyempi ficci. Sun teksti oli näet niin todellisen tuntuista että se ihan otti tämän järki-tunteet-hmisen sydämestä. 😥❤ Toivon mukaan tarina saa onnellisen lopun 💕

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Olipa kiva ylläri toi K:n keikka Maarianhaminassa, se piristi päivää. Oli myös kiinnostavaa yrittää lyhyistä pätkistä kuulostella, miltä Cha cha cha vaikuttaa orkesterin soittamana. Sehän oli vähän kuin euroviisubiisit ennen vanhaan, kun oli orkesteri soittamassa

Taas kiittelen meidän ficcivastaavia:

Mango: Unchained Melodyn lisäluku oli tosi hyvä! Mukavaa lukea keramiikkakurssin tapahtumista kummankin näkökulmasta. Olisipa ihanaa lukea myös, mitä tapahtuu sen jälkeen, kun pojat lähtevät yhdessä pois sieltä luokasta

Joymuffin: luin yöllä sun ficin uusimman luvun, ja piti lukea sen perään jokin kevyempi ficci. Sun teksti oli näet niin todellisen tuntuista että se ihan otti tämän järki-tunteet-hmisen sydämestä. Toivon mukaan tarina saa onnellisen lopun
Ihana kuulla <3 Kyllä mä teen jatkoa sille tarinalle, ovat meidän pojat niin ihania <3
 
vierailija
Joymuffin: luin yöllä sun ficin uusimman luvun, ja piti lukea sen perään jokin kevyempi ficci. Sun teksti oli näet niin todellisen tuntuista että se ihan otti tämän järki-tunteet-hmisen sydämestä. Toivon mukaan tarina saa onnellisen lopun
Kiitos! En kyllä nyt kehtaisi enää lopettaa sitä onnettomasti kun heidät on sen verran yhteen saatettu. :) Mutta se ei toki tarkoita etteikö voisi vielä seurata draamaa, angstia ja jotkut osat tarinassa (jotka eivät liity siihen ovatko he pari) voisi vielä mennä puihin. (Esim. liittyen Bojanin uraan.) AO3:ssa on tullut tosi mukavia kommentteja myös, mikä on toki aina kiva.

Ja onnea Sipriinalle konserttilipuista! Pitikin googlettaa missä he siellä esiintyvät ja no, ei kai yllätys että Melkweg. :) Twitterissä on (vitsillä) surtu, kun Bojan ei pääse Kärtsän kavaljeeriksi Linnan juhliin kun on tuolla. :p

- Joymuffin
 

Yhteistyössä