Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä paljon muuta ole päähän mahtunut tänään kuin tämä kuvio ja huoli B voinnista. Aika lailla pilotilla on päivä mennyt. Uskon että vähän helpottaa jos ja kun pe JO nähdään keikalla. Miten muut ruusutarhan hoitajat voivat?

Enää ei näy B:n IG-tiliä lainkaan, ainakaan mulle. Aamupäivällä vielä näkyi mutta statuksella No posts yet. Ehkä IG:llä kestää vahvistetun käyttäjän tilin deaktivointi ja oli vain viive, mutta tilin totaalinen häipyminen tuntuu vielä askelen radikaalimmalta.

Kuten Sipriinakin tuossa yllä sanoo, ei ole yli 200K seuraamalle pikkujuttu ja markkinointimielessä iso asia.

Olen järkyttynyt sen pienen faniryhmän toiminnasta joka vain yltyy Twitterissä. B:n kiusaaminen ja niputtaminen Team B&G ja muut JO pojat on minusta tosi ikävää.

Se kurja kohta joka tässä kutittaa ja jota en ole vielä pystynyt raapimaan on tuo minkä Sipriina nosti esiin. Että mikä osa K-kuviolla tässä lopulta oli. Haluaisin ajatella että ei ollut vaan tämä toksinen karsea jahti oli se mikä katkaisi kamelinselän muutenkin rankan kevään ja tuon fyysisen pelästyksen jälkeen, mutta onhan se fakta että K&B julkinen somereagointi ajettiin alas jo aiemmin. Onko tämä vain jatkoa siihen? Se mikä tuo lohtua on se että ennen tätä häipymistä somesta oli molemminpuoliset kielivideot ja vielä itse Heippailmoitus oli tehty K:n liitetyllä filtterillä. Haluaisin ajatella että nämä olivat harkittuja juttuja jotta häipymistä ei liitettäisi K:hon. Lisäksi se voodoonukkevideo ja Käärijän random maininta viime viikolla tuo toivoa että meidän kaksikolla olisi kuitenkin kaikki hyvin ❤

🌙💜
 
vierailija
Ei kyllä yhtään näytä miltään sairaalavaatteelta se paita. Ihan tavallinen siisti miestenpaita. Näytti muutenkin todella terveeltä ja onnelliselta, mikä on todella hyvä! Tuosta somen sulkemisesta on varmaan monellakin tapaa hyötyä. Ehkä nuo reko-aiheesta huutajat ainakin menettävät yhden väylän puhua asiasta, ja shippausta ja K:n perään kyselyä ei tarvitse katsoa kommenteissa. Someen palaaminen voi tapahtua viikossa, mutta siihen voi myös mennä kuukausia... eikö se käytännössä tarkoita, että palaa kun seuraava levy julkaistaan? tai vähän ennen sitä, että voi mainostaa sitä omalla tilillään...
Ei kai Bojanille ollut voinut enää hetkeen laittaa mitään viestiä ig:n kautta? Ei ollut edes storyissä sitä kommenttipalkkia ja viesti-toiminto ilmoitti, ettei tili vastaanota viestejä. Näin ainakin itselläni.
Viesti-toiminnon osalta niin oli jo kesäkuun alkupuolella.
 
vierailija
Eipä paljon muuta ole päähän mahtunut tänään kuin tämä kuvio ja huoli B voinnista. Aika lailla pilotilla on päivä mennyt. Uskon että vähän helpottaa jos ja kun pe JO nähdään keikalla. Miten muut ruusutarhan hoitajat voivat?

Enää ei näy B:n IG-tiliä lainkaan, ainakaan mulle. Aamupäivällä vielä näkyi mutta statuksella No posts yet. Ehkä IG:llä kestää vahvistetun käyttäjän tilin deaktivointi ja oli vain viive, mutta tilin totaalinen häipyminen tuntuu vielä askelen radikaalimmalta.

Kuten Sipriinakin tuossa yllä sanoo, ei ole yli 200K seuraamalle pikkujuttu ja markkinointimielessä iso asia.

Olen järkyttynyt sen pienen faniryhmän toiminnasta joka vain yltyy Twitterissä. B:n kiusaaminen ja niputtaminen Team B&G ja muut JO pojat on minusta tosi ikävää.

Se kurja kohta joka tässä kutittaa ja jota en ole vielä pystynyt raapimaan on tuo minkä Sipriina nosti esiin. Että mikä osa K-kuviolla tässä lopulta oli. Haluaisin ajatella että ei ollut vaan tämä toksinen karsea jahti oli se mikä katkaisi kamelinselän muutenkin rankan kevään ja tuon fyysisen pelästyksen jälkeen, mutta onhan se fakta että K&B julkinen somereagointi ajettiin alas jo aiemmin. Onko tämä vain jatkoa siihen? Se mikä tuo lohtua on se että ennen tätä häipymistä somesta oli molemminpuoliset kielivideot ja vielä itse Heippailmoitus oli tehty K:n liitetyllä filtterillä. Haluaisin ajatella että nämä olivat harkittuja juttuja jotta häipymistä ei liitettäisi K:hon. Lisäksi se voodoonukkevideo ja Käärijän random maininta viime viikolla tuo toivoa että meidän kaksikolla olisi kuitenkin kaikki hyvin
Minä en epäile hetkeäkään, etteikö K/B:llä olisi kaikki hyvin. Nuo Käärijä-huudahdukset ja kielivideon jakamiset viittaavat siihen. Uskon ja toivon että molemmat saavat toisistaan tukea tällä hetkellä, vaikka kaukana toisistaan ovatkin. He ovat molemmat erittäin stressaavassa elämäntilanteessa - Bojanilla toki tuo Reko-keissi siihen lisäksi - joten he, jos ketkä ymmärtävät toisiaan ja mitä toinen käy läpi. Lisäksi molemmilla on ympärillään tukiverkosto. <3
 
vierailija
Minulla on hyvä vointi, olen koko viimeisen viikon tms ollut tosi hyvissä fiiliksissä lähes järkkymättömästi, vaikka tavallaan panikoin omaa muuttoani (kuitenkin oudolla "whatever" -mentaliteetilla, että ehkä menee kaikki vtuiksi, mutta noh, sitten menee). Olen tosi tunteellinen ihminen mutta samalla erittäin chilli ja viime aikoina vielä paljon entistäkin chillimpi.

Luotan kaiken järjestyvän. (Toki nyt jotkut asiat eivät järjesty, kuten Gregor-keissi meni reisille, mutta luotan että bändin tulevaisuus on silti valoisa.) Jos ei järjesty, niin murehdin sitten. Omassa elämässäni en ole aivan näin chilli, koska siinä on runsaasti asioita jotka voivat mennä fataalistikin pieleen, mutta en esimerkiksi murehdi, heikkeneekö Bojanin vointi tai perutaanko Jokereiden perjantain keikka, murehdin sitten jos näin käy. Toivon, että voisin jakaa chilliä muillekin, koska tiedän että täällä monella huoli ja epävarmuus ottaa koville. ❤

Ja itse en usko että K&B-juttu vaikutti tähän mitenkään, sen verran ahkerasti Bojanilta on kuultu Käärijää, Cha Cha Chata ja Are youtakin vielä viime aikoinakin.

- Joymuffin
 
vierailija
Oon ottanu tän Bojanin jutun kyllä raskaasti. Huoli oli kauhea jo ennen eilistä ilmoitusta. Tänään en oo pystyny keskittymään mihinkään. Itkettää. En oo ollu koskaan kenestäkään itelle tuntemattomasta näin huolissaan, enkä tuntenu muutenkaan tämmöstä.
 
vierailija
Minusta tuntuu kuin seuraisin jotain surkeaa, ankeaa fanficcia. Eihän tällaista oikeasti voisi kuvitella tapahtuvaksi. Ne sekopääfanit ovat siis päättäneet, että B osoittaa ig -tilin poistamisella tukea Gregorille. Twitterissä on kuulemma mm. julkaistu kuvia JO: sta joista Bojan on rajattu pois. Myös Käärijää on yritetty sekoittaa tähän soppaan. Se että seurasi vain B eikä muita bändiläisiä oli kai jonkinlainen synti sekin
Mun tytär (22v.) sanoi, että ne on huumoria tai siis jotain fanien omaa sarkasmia. Ne ei ole kuulemma tosissaan kirjoitettuja juttuja. Tyttäreni ei välitä Jokereista, eikä tuollaisesta huumorista ylipäätänsä, mutta hän sanoi, että tuollainen huumori julkkiksista on vallan yleistä nykyään. Minusta on jotenkin kornia, että tuollainen huumori on sitten joidenkin mielestä hyväksyttävää, mutta moni muu asia canceloidaan.
 
vierailija
Oon ottanu tän Bojanin jutun kyllä raskaasti. Huoli oli kauhea jo ennen eilistä ilmoitusta. Tänään en oo pystyny keskittymään mihinkään. Itkettää. En oo ollu koskaan kenestäkään itelle tuntemattomasta näin huolissaan, enkä tuntenu muutenkaan tämmöstä.
Sanon tämän ihan ystävyydellä ja toivon, että otat sen niin.❤ Oletko miettinyt taukoa näistä K&B ketjuista oman hyvinvointisi takia? Kuulostaa siltä, että otat tuntemattomien ihmisten asiat hieman liian raskaasti. Voimia, tsemppiä ja halauksia kuitenkin.🤗
 
vierailija
Oon ottanu tän Bojanin jutun kyllä raskaasti. Huoli oli kauhea jo ennen eilistä ilmoitusta. Tänään en oo pystyny keskittymään mihinkään. Itkettää. En oo ollu koskaan kenestäkään itelle tuntemattomasta näin huolissaan, enkä tuntenu muutenkaan tämmöstä.
Nyt sun täytyis ottaa aikalisä ja irtiotto tästä kaikesta shippaus-/fanitustouhusta. Tuo ei ole ihan tervettä, ellet sitten ole todella yksinäinen ihminen. Jos olet perheellinen, niin överiksi on mennyt..
 
vierailija
Ihana tuo haastattelu 😍 onkohan Bojanilla mitään muuta mielessä kuin Kärtsä 🤭

Toivottavasti Bojan kirjoittelee ahkerasti myös uutta yhteistyömusaa. Esim. jonkun räppärin kanssa 😁
 
vierailija
Minä katsoin Belgrad Beer Festin keikan englanninkielisellä tekstityksellä tänään, ja voi ❤ Olipa ihanaa seurata tekstiä samaan aikaan kun laulua. B tietysti ihana, ja Janin yksityishenkilöä filmattiin liikaa, ja se nauratti.

En ole oikein saanut perheeni myötätuntoa viime viikkoina. Mieheni voisi kai asialle jotain tehdä, toivottavasti tekee. Mutta helpompaa on hänen tietysti ajatella, että tuo toinen on aivan sekaisin, sen sijaan että miettisi, voisiko olla minulle muukin kuin palveltava jossain kohtaa elämää vielä. Poikani katselevat vain ihmeissään, että äidin näytöllä on toistuvasti vain JO. Joskus ja hyvin harvoin enää Käärijä. 16-vuotiaani kävi kesken tuon BBF-keikan kysymässä, että onko totta että olet katsellut tuota jo 45 min. Iloisesti vastasin, että on!

Siis mitä nämä kuvittelevat? Äiti vain ostaa vaatteet, ostaa ruuat ja tekee ne, hoitaa siivouksen ja/tai maksaa siivoojan, nukkuu ja lukee kirjoja? Käy kerran kuussa tai kahdessa tapaamassa ystävätärtään. Ehkä heidän on vain hyvä nähdä äidin sekoilevan tässä asetelmassa. Ei ole välttämättä ollut hyvä parisuhteen malli tämä meidän antama. Pojat ei muista mitään muuta kuin rauhallista perhe-elämää, jos joskus riitaa oli, niin se olin minä joka valitin. Mutta eivät myöskään ole oppineet, että vaimoa halataan ja näkyvästi rakastetaan, hääpäiviä tai vuosipäiviä muistetaan, äitienpäivänäkin minulle on usein kerrottu, etten ole mieheni äiti..., pojat olisivat voineet saada paremman esimerkin isältään opiksi tulevaisuuden naissuhteisiin.

Tässä oli aiemmin jotain astrologiaa, ja erityinen vaihe menossa, minun merkilleni se sanoi suoraan, että voi olla, että päätät siirtyä eri tielle kaverisi kanssa, sellaiselle, joka sinulle paremmin sopii. Olisihan se surkuhupaisaa, että eroan 'koska euroviisut'. 😂

Sori oma napa!

Bojan ❤ jos ei häntä olisi, niin ei näitä ajatuksiakaan olisi tullut.

Minä rakastan sinua on edelleen 3 sanaa.

Sipriina (uskallan näköjään edelleen allekirjoittaa)
 
vierailija
Oon ottanu tän Bojanin jutun kyllä raskaasti. Huoli oli kauhea jo ennen eilistä ilmoitusta. Tänään en oo pystyny keskittymään mihinkään. Itkettää. En oo ollu koskaan kenestäkään itelle tuntemattomasta näin huolissaan, enkä tuntenu muutenkaan tämmöstä.
Huomasin myös, että minulla menee Bojanin tilanne liikaa tunteisiin. Jotta saisin vähän etäisyyttä, menin tänään konserttiin ja yritin olla ajattelematta B tä. Ei se ihan onnistunut, mutta väkisinkin ajatukset vähän selkiytyivät, kun kuuntelin musiikkia ja katselin ihmisiä ympärillä. Oli vielä ulkoilmakonsertti sateessa, kylmää ja märkää. Sekin sai ajatukset jotenkin tuulettumaan. Minusta oli tällä kertaa hyvä, että olin yksin. Pystyin jotenkin rauhoittumaan kun ei tarvinnut olla sosiaalinen. Nyt on suht rauhallinen olo. Ehkä tässä kuitenkin on paljon kyse siitä, että B saisi rauhassa tehdä uusia biisejä. Onhan tuo aikamoista, jos jokereiden kaikkien uusien biisien synty on Bojanin vastuulla. Jos Bojanin instaan tuli paljon Gregorin tilannetta koskevia viestejä, on ymmärrettävää, että se häiritsi.
 
vierailija
Huomasin myös, että minulla menee Bojanin tilanne liikaa tunteisiin. Jotta saisin vähän etäisyyttä, menin tänään konserttiin ja yritin olla ajattelematta B tä. Ei se ihan onnistunut, mutta väkisinkin ajatukset vähän selkiytyivät, kun kuuntelin musiikkia ja katselin ihmisiä ympärillä. Oli vielä ulkoilmakonsertti sateessa, kylmää ja märkää. Sekin sai ajatukset jotenkin tuulettumaan. Minusta oli tällä kertaa hyvä, että olin yksin. Pystyin jotenkin rauhoittumaan kun ei tarvinnut olla sosiaalinen. Nyt on suht rauhallinen olo. Ehkä tässä kuitenkin on paljon kyse siitä, että B saisi rauhassa tehdä uusia biisejä. Onhan tuo aikamoista, jos jokereiden kaikkien uusien biisien synty on Bojanin vastuulla. Jos Bojanin instaan tuli paljon Gregorin tilannetta koskevia viestejä, on ymmärrettävää, että se häiritsi.
siis tämä ketju ei tän takia kuole voidaan yhdessä fiilistellä vaikka k keikkoja sit jo suomen keikkoja syksyllä vaikka tää tuntuu ikävältä mut antaa nyt pölyjen laskeutua uus pöivä om huomennakin :3
 
vierailija
Nyt sun täytyis ottaa aikalisä ja irtiotto tästä kaikesta shippaus-/fanitustouhusta. Tuo ei ole ihan tervettä, ellet sitten ole todella yksinäinen ihminen. Jos olet perheellinen, niin överiksi on mennyt..
Tauon pitäminen on hyvä neuvo mutta toivoisin lempeämpää kirjoitustapaa. Tunteet eivät ole koskaan epäterveitä, niistä ei tarvitse kokea syyllisyyttä. On hyvä tiedostaa ja hyväksyä niiden olemassaolo ja muistaa, että ne menevät ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Onneksi Käärijän Ahvenanmaan visiitti toi vähän piristystä tähän päivään, oon vaan repeilly kaikille näille kuville ja Lassen tuuraamiselle. Näihin kuviin ja tunnelmiin

toi keikka oli kun tilauksesta piristys tuli naurettuu vatsa kipeäksi XD
 

Yhteistyössä