Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarottarelle: emme varmaan saa uutta materiaalia (siis klippejä) Bojanista tulevina viikkoina, joten nyt kai pitäisi takoa kun rauta on kuumaa niiden klippien avulla, joita vielä jostain löytyy?

Sipriina
 
vierailija
Huomenna varmaan yritän uutta luentaa. Onko kellään tietoa siitä tämänpäiväisestä Bojanin ig'n sulkemis videosta, onko sitä nähtävissä missään? Itse en tosiaan ole sitä nähnyt kun en ole instassa. Kiinnostaisi nähdä etenkin kun tuo Matti ja Etel luenta niin vahvasti yritti suunnata huomiota Bojanin suuntaan. En myöskään ole nähnyt sairaalapäivän videota. 🔮
 
vierailija
Huomenna varmaan yritän uutta luentaa. Onko kellään tietoa siitä tämänpäiväisestä Bojanin ig'n sulkemis videosta, onko sitä nähtävissä missään? Itse en tosiaan ole sitä nähnyt kun en ole instassa. Kiinnostaisi nähdä etenkin kun tuo Matti ja Etel luenta niin vahvasti yritti suunnata huomiota Bojanin suuntaan. En myöskään ole nähnyt sairaalapäivän videota.


 
vierailija
Olen nyt ankeuttaja, mutta ahdistaa hirveesti toi Kärden himo lentää noilla pienillä potkurikoneilla, niille sattuu jatkuvasti onnettomuuksia ja mua pelottaa ettei Kärdelle satu mitäön, jos olis mun poika niin kieltäisin heti vaikka tuskin uskoisi🙄😬

Leila
 
vierailija
Tämä oli minulle uusi klippi. JO pojat vaikuttavat väsyneiltä. Kesken lauseen Bojanilta vaikuttaa tulevan irtonainen "Käärijä". Näiden kahden välit ovat kunnossa ja uskon että tekee myös heidän ystävyydelleen hyvää, että somea rauhoitetaan.

Ihan iloisella mielellähän he tuossa ovat ja lopuksi naureskelevat kovasti niille kuville. Jure sanoo, että ne voodoo nuket ovat skääri eli scary ja Bojan heti tietysti yhdistää asian Käärijään.🥰 Jokerit olisivat kyllä upeita naisina.
 
vierailija
Seuraavaksi oli tarkoituksena tehdä Matin ja Etelin luenta ja aioin laittaa tekstit tänne tänään illalla, mutta erikoisesti kun yritin luentaa aloittaa niin kokoajan ekaksi kortiksi tuli Bojania aiemmissa luennoissa edustanut kortti, Sauvojen Lähetti. Tämä oli tosi häiritsevää ja suoraan sanottuna sotki mun keskittymistä koska yritin nimenomaan tehdä luentaa Matista ja Etelistä. Kun minulla siis on useampi pakka, niissä on erilaisia kuvia samoista korteista ja häiritsi miten nimenomaan tuo Bojanin ”versio” Sauvojen Lähetistä kokoajan sotki yritystä aloittaa luenta. En tiedä mitä tuo tarkoittaa joten yritän luentaa huomenna uudestaan tai ehkä teen Bojanin tunnekatsauksen vähän etuajassa aiempaan suunnitelmaan verrattuna.
Jos muista henkilöistä pitäisi tehdä luenta, niin sanoisin, että tee Jessestä. Hän on se, jolle Käärijä oikeasti uskoutuu.❤ Jesse tietää eniten.
 
vierailija
Mä ymmärtärtäisin tästä haastattelusta et sille on annettu jossakin nimenomaan Käärijä voodoonukke, vitsailee että ilmankos selkä onkin kipeä. Siksi sanoo sen. Ja ihan niinkun olisin siitä kuvankin jossain nähnyt, tai sitten unta, en nyt nyt pysty varmistamaan.
Tuosta haastattelusta on olemassa myös kirjoitettu osuus. Siinä ainakin sanotaan, että Jokerit ovat saaneet voodoo-nuket itsestään ja se oli heistä pelottavaa.
 
vierailija
Jos muista henkilöistä pitäisi tehdä luenta, niin sanoisin, että tee Jessestä. Hän on se, jolle Käärijä oikeasti uskoutuu. Jesse tietää eniten.
Juuri näin. Jesse on Jeren sydänystävä ja uskottu. Seuraavaksi tärkeimmät henkilöt olisivat Jukka ja Jaakko. Etel ja Matti ovat kulkeneet yhdessä tätä matkaa Jeren kanssa ja nähneet paljon, mutta tuskin Jere heillä avautuu kaikesta.
 
vierailija
Huomenna varmaan yritän uutta luentaa. Onko kellään tietoa siitä tämänpäiväisestä Bojanin ig'n sulkemis videosta, onko sitä nähtävissä missään? Itse en tosiaan ole sitä nähnyt kun en ole instassa. Kiinnostaisi nähdä etenkin kun tuo Matti ja Etel luenta niin vahvasti yritti suunnata huomiota Bojanin suuntaan. En myöskään ole nähnyt sairaalapäivän videota.
HUOM: kaikki Bojanin instastoryt löytyy bojansstories instatililtä, se viimeinen on tässä (joku edellä tais linkittää pelkän kuvan):
 
vierailija
Uusi fic valmiina, Heart on My Sleeve. https://archiveofourown.org/works/48855427/ Tämä siis jatkoa sille missä olivat hotellissa Amsterdamissa. Nyt on ehkä vähän aiempaa vahvempia D/s-viboja. Tällä kertaa tosin Jere on hallitsevampi osapuoli, mutta se liittyy enemmän tarinan yleiseen dynamiikkaan. Tässä maailmassa he ovat minusta yleisesti ottaen aika switchejä. :) Mutta ei tosiaan edelleenkään ole litsläts-menoa, ennemmin vähän eksplisiittisempää flirttiä ja tuhmia puheita. Tykkään itse tässäkin eniten lopusta. :)

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Uusi fic valmiina, Heart on My Sleeve. https://archiveofourown.org/works/48855427/ Tämä siis jatkoa sille missä olivat hotellissa Amsterdamissa. Nyt on ehkä vähän aiempaa vahvempia D/s-viboja. Tällä kertaa tosin Jere on hallitsevampi osapuoli, mutta se liittyy enemmän tarinan yleiseen dynamiikkaan. Tässä maailmassa he ovat minusta yleisesti ottaen aika switchejä. Mutta ei tosiaan edelleenkään ole litsläts-menoa, ennemmin vähän eksplisiittisempää flirttiä ja tuhmia puheita. Tykkään itse tässäkin eniten lopusta.

- Joymuffin
Kiitos! ❤ Iltalukemista.
 
vierailija
Mä selailin hetken instaa ja Meta on nyt päättänyt, että mä haluan katsoa vain M/M pareja, opetella mistä tietää, että toinen on kiinnostunut, kuinka paras ystävä se kehen on ihastunut ja sitten surullisia tarinoita kuinka selviytyä kun joku on jättänyt tai olet ihastunut johonkin jota et voi saada.

Tästä tulee suururakka saada taas feedi iloiseksi.

Enid
 
vierailija
Uusi fic valmiina, Heart on My Sleeve. https://archiveofourown.org/works/48855427/ Tämä siis jatkoa sille missä olivat hotellissa Amsterdamissa. Nyt on ehkä vähän aiempaa vahvempia D/s-viboja. Tällä kertaa tosin Jere on hallitsevampi osapuoli, mutta se liittyy enemmän tarinan yleiseen dynamiikkaan. Tässä maailmassa he ovat minusta yleisesti ottaen aika switchejä. Mutta ei tosiaan edelleenkään ole litsläts-menoa, ennemmin vähän eksplisiittisempää flirttiä ja tuhmia puheita. Tykkään itse tässäkin eniten lopusta.

- Joymuffin
Kiitos, kiitos, kiitos ❤!
 
vierailija
Olen nyt ankeuttaja, mutta ahdistaa hirveesti toi Kärden himo lentää noilla pienillä potkurikoneilla, niille sattuu jatkuvasti onnettomuuksia ja mua pelottaa ettei Kärdelle satu mitäön, jos olis mun poika niin kieltäisin heti vaikka tuskin uskoisi

Leila
Huoli pois. Suomessa ilmailun turvallisuus on aivan huipputasoa, ja tuossakin koneessa, jossa Käärijä lensi, on kaksi moottoria (yksi riittää lentämiseen) ja tavallista pienkoneen lentäjää huomattavasti perusteellisemman koulutuksen saanut lentäjä. Maailmanlaajuisesti tuollaisilla koneilla tapahtuu vähemmän kuin yksi onnettomuus 100.000 lentotuntia kohden, eli käytännössä niillä lentäminen on yhtä turvallista kuin missä tahansa isossa liikennelentokoneessa.

Mielikuva jatkuvasti sattuvista pienten potkurikoneiden onnettomuuksista johtuu ehkä siitä, että jostain syystä Suomessa uutisoidaan isoilla otsikoilla kaikki pienkoneiden onnettomuudet, ja usein myös muualta kuin Suomesta. Suurin osa Suomen vähistä onnettomuuksista tapahtuu pienille 1-2 hengen ultrakevyille lentokoneille, ja syynä on useimmiten harrastelentäjän virhe. Puhutaan siis ihan eri asiasta kuin tuossa Käärijän tapauksessa.
 
vierailija
Huoli pois. Suomessa ilmailun turvallisuus on aivan huipputasoa, ja tuossakin koneessa, jossa Käärijä lensi, on kaksi moottoria (yksi riittää lentämiseen) ja tavallista pienkoneen lentäjää huomattavasti perusteellisemman koulutuksen saanut lentäjä. Maailmanlaajuisesti tuollaisilla koneilla tapahtuu vähemmän kuin yksi onnettomuus 100.000 lentotuntia kohden, eli käytännössä niillä lentäminen on yhtä turvallista kuin missä tahansa isossa liikennelentokoneessa.

Mielikuva jatkuvasti sattuvista pienten potkurikoneiden onnettomuuksista johtuu ehkä siitä, että jostain syystä Suomessa uutisoidaan isoilla otsikoilla kaikki pienkoneiden onnettomuudet, ja usein myös muualta kuin Suomesta. Suurin osa Suomen vähistä onnettomuuksista tapahtuu pienille 1-2 hengen ultrakevyille lentokoneille, ja syynä on useimmiten harrastelentäjän virhe. Puhutaan siis ihan eri asiasta kuin tuossa Käärijän tapauksessa.
Istuin joskus jumbojetissä lentäjän vieressä - siis en sen koneen lentäjän, mutta lentäjän - ja hän sanoi, että ainoastaan isoissa koneissa kannattaa pelätä. Pikkukone laskeutuu ongelman kohdatessaan minne vaan, mutta häntä pelotti jumbo.
 
vierailija
Onpa meillä ollut draamaa, jota olen koko päivän tietysti mietiskellyt.
Omasta mielestäni tämä on nyt jo se kolari, jota odottelimme muutaman muunkin kanssa....hidastettu filmi, joka johti kolariin.

Jostain syystä joku tai jotkut siis päättivät, että B:n insta on enemmän haitta kuin hyöty. Ja se on iso päätös, ottaen huomioon, että hänellä oli yli 200 000 seuraajaa. Markkinointimielessä tämä ei ole ihan pikkujuttu.

Ensimmäinen haitta oli jollain tapaa siis kai Käärijä, koska hänen kanssaan laitettiin kanssakäyminen minimiin. Miksi? Sen jälkeen on tullut muita asioita, mitä?

Ehkä Bojanin perheen jäseniä on lähestytty tuon UK-tourin ja tiputuksen jälkeen. Ehkä Gregorin myötä on vain tunnistettu seuraava riski, joka on ilman muuta Bojan. Hän ei voi katsoa kenenkään rintoja tms. Ei edes miehiä! Bojan ei kerta kaikkiaan voi jatkaa vapaata instakäyttäytymistä ilman riskejä. Koska sekopäät tekevät netissä, mitä sekopäät tekevät, odottamattomia asioita. Asioita, jotka eivät välttämättä perustu mihinkään todelliseen.

Onneksi me täällä olemme tunnistaneet sen aidon rakkauden ja yhteyden, mikä ruusuilla oli. Ja toivottavasti edelleen on. Rakkautta on!

Lähetän voimasäteitä Bojanille, joka näin joutui taas uuteen tilanteeseen. Miettikääpä. Jos oikeasti K oli ensirakkaus? Ja sitten tämä bändin alkava läpimurto ja suuri suosio. Kaipaus, kun ei kerkiä näkemään Kärdeä, ja kaikki tyttöystävästäkin johtuva epävarmuus. Gregor. Tiputus, jonka on aivan varmasti kokenut traumaattisena.

Te täällä olette kirjoittaneet koskettavia juttuja - kiitos.

Sipriina
 
vierailija
Minusta tuntuu kuin seuraisin jotain surkeaa, ankeaa fanficcia. Eihän tällaista oikeasti voisi kuvitella tapahtuvaksi. Ne sekopääfanit ovat siis päättäneet, että B osoittaa ig -tilin poistamisella tukea Gregorille. Twitterissä on kuulemma mm. julkaistu kuvia JO: sta joista Bojan on rajattu pois. Myös Käärijää on yritetty sekoittaa tähän soppaan. Se että seurasi vain B eikä muita bändiläisiä oli kai jonkinlainen synti sekin 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
Onpa meillä ollut draamaa, jota olen koko päivän tietysti mietiskellyt.
Omasta mielestäni tämä on nyt jo se kolari, jota odottelimme muutaman muunkin kanssa....hidastettu filmi, joka johti kolariin.

Jostain syystä joku tai jotkut siis päättivät, että B:n insta on enemmän haitta kuin hyöty. Ja se on iso päätös, ottaen huomioon, että hänellä oli yli 200 000 seuraajaa. Markkinointimielessä tämä ei ole ihan pikkujuttu.

Ensimmäinen haitta oli jollain tapaa siis kai Käärijä, koska hänen kanssaan laitettiin kanssakäyminen minimiin. Miksi? Sen jälkeen on tullut muita asioita, mitä?

Ehkä Bojanin perheen jäseniä on lähestytty tuon UK-tourin ja tiputuksen jälkeen. Ehkä Gregorin myötä on vain tunnistettu seuraava riski, joka on ilman muuta Bojan. Hän ei voi katsoa kenenkään rintoja tms. Ei edes miehiä! Bojan ei kerta kaikkiaan voi jatkaa vapaata instakäyttäytymistä ilman riskejä. Koska sekopäät tekevät netissä, mitä sekopäät tekevät, odottamattomia asioita. Asioita, jotka eivät välttämättä perustu mihinkään todelliseen.

Onneksi me täällä olemme tunnistaneet sen aidon rakkauden ja yhteyden, mikä ruusuilla oli. Ja toivottavasti edelleen on. Rakkautta on!

Lähetän voimasäteitä Bojanille, joka näin joutui taas uuteen tilanteeseen. Miettikääpä. Jos oikeasti K oli ensirakkaus? Ja sitten tämä bändin alkava läpimurto ja suuri suosio. Kaipaus, kun ei kerkiä näkemään Kärdeä, ja kaikki tyttöystävästäkin johtuva epävarmuus. Gregor. Tiputus, jonka on aivan varmasti kokenut traumaattisena.

Te täällä olette kirjoittaneet koskettavia juttuja - kiitos.

Sipriina
Totta! Mulla oli jossain vaiheessa se olo, että jotain ikävää on tapahtumassa, mutta tuo oma huikea viikonloppu sai ajatukset ihan muualle. Mutta nyt se paska on tapahtumassa Slovenian päässä.

Enid
 
Noista Bn syyttämisistä ja kuvien croppaamisesta en tiedä mitään, mutta Käärijää vastaan ei ole mitään lokakampanjaa meneillään. Joku ymmärtääkseni oli hätääntynyt päättelemään että K olisi unfollannut JOn jäseniä. Näen omassa twitterissäni vain viestejä joissa tältä väärinkäsitykseltä katkotaan siivet. Niin katkottakoon tämä nyt täälläkin.
Ylipäätään ilman lähteitä ei ehkä kannata meidän täällä ryhtyy samaan "joku oli kuulemma nähnyt tällaista" -myllyyn.
 

Yhteistyössä