Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep ja jäi vähän mietityttämään. Voi olla et on sille ihan perus laittaa insta siks aikaa tauolle ku tekee biisejä, ku sillehän on puhelin liimautunu käteen kiinni Mut sit taas toisaalta miettii et onko nyt kuitenki kyse tosta G-hommasta.
Mä katsoin tuota Bojanin paitaa, tuli ihan mieleen joku sairaalavaate. En mä kyllä usko että sairaalassa olisi.
 
vierailija
Tulee kauhea ikävä tuota miestä, mutta otan tämän merkkinä itselleni, että nyt on minunki aika luopua tästä ja palata arkeen. Mulla on vielä puolitoista viikkoa lomaa ennen töihinpaluuta ja nyt vapaudun tekemään muuta. Toivottavasti Bojanilla on kaikki hyvin ja pääsemme kuuntelemaan heitä syyskuussa ja sitten myöhemmin uusia biisejäkin. Olipahan reissu! Kiitos matkaseurasta!
 
vierailija
Onpa harmillista, mutta ymmärrän täysin Bojania. Veikkaan että tässä on vähän monen asian summa. Kova keikkatahti, Rekon kohu ja mahdollisesti shippaaminen siltä osalta et varmasti saanut paljon viestejä. Some on välillä niin raskasta seurattavaa että tekisi ihan hyvää kenelle tahansa ottaa välillä pientä taukoa.
Ymmärsinkö nyt oikein, että sulkee siksi aikaa, kunnes biisit on tehty. Sehän tarkoittaa varmaan useita viikkoja.
 
vierailija
Ymmärsinkö nyt oikein, että sulkee siksi aikaa, kunnes biisit on tehty. Sehän tarkoittaa varmaan useita viikkoja.
Siltä se vaikuttaa..mutta onhan niillä keikkojakin kohta, eikö enää halua omalta tililtä postata niistäkään. Hel v etin twitter pennut kun pilasivat kaiken😵💫 Kn syytä tämä ei varmasti ole mitenkään ja he kyllä jatkavat yhteydenpitoa snäpillä ja Whatsapilla. Mutta toki on voinut kasaantua stressiä jo viisuista asti...
 
vierailija
Tulee kauhea ikävä tuota miestä, mutta otan tämän merkkinä itselleni, että nyt on minunki aika luopua tästä ja palata arkeen. Mulla on vielä puolitoista viikkoa lomaa ennen töihinpaluuta ja nyt vapaudun tekemään muuta. Toivottavasti Bojanilla on kaikki hyvin ja pääsemme kuuntelemaan heitä syyskuussa ja sitten myöhemmin uusia biisejäkin. Olipahan reissu! Kiitos matkaseurasta!
Pääasia, että mitään vakavampaa ei olisi meneillään Bojanilla. Yllätti kyllä itseni, miten surulliseksi tuo uutinen teki. Täällä on itku lähellä.
 
vierailija
toivotasti twitterin pennut oppii olla sotkematta asioita varmaan ylpeitä mitä tekivät ottavatko ne seuraavas k seuraavaksi uhriksi
Kärtsä on kovempi luu julkisuuden suhteen, onhan se jo nähty että se on loppujen lopuksi aika teflonia. Käy kyllä sääliksi bojania onnistuneiden uk-keikkojen jälkeen. Uusien biisien kirjoittamiseen voi mennä pitkäänkin.
 
vierailija
Monet taiteilijat vetäytyvät oloihinsa silloin kun haluavat luoda uutta. Some-aikana se on tietenkin poikkeuksellista kun me ollaan totuttu, että kaikki ovat aina saatavilla. Itse luulen että tuo Reko-juttu otti B:lle niin koville, eikä hänellä ollut nyt energiaa käsitellä asiaa. Siksi somen hiljentäminen on toimiva keino katkaista asiasta pommittaminen.

Shippiä tämä ei tapa vaikka uutta materiaalia ei ehkä hetkeen tulekaan, paitsi jos K tuo sellaista esiin. Luulen että tätä käsitellään ainakin monissa hurt/comfort-ficeissä. Uskon myös että K/B yhteydenpito jatkuu yksityisesti❤
 
vierailija
Tulipa surullinen olo Bojanin stoorista. En oo kovin tarkkaan seurannut Twitter-kohua tai muutakaan hälinää enkä lähde edes arvailemaan mitä kaikkea tässä on takana. Toivottavasti sometauko antaa rauhaa keskittyä olennaiseen, mitä ikinä se hänelle tässä kohti biisien kirjoittamisen lisäksi onkaan. ❤ Kaikkea rakkautta ja positiivisia energioita ❤
 
vierailija
Oon ollu koko päivän niin huolissani Bojanista ja odottanut elonmerkkejä. Nyt sitte tämä. Itkuhan siinä tuli! Tää on varmaan hälle parhaaksi. Toivottavasti asiat muutenkin järjestyvät, mm. Gregoriin liittyen. Nyt on jäätävä odottelemaan uusia biisejä. Onneksi vanhoja voi kuunnella ja kuulla hänen ääntään. Järkyttävää miten ikävä voi tulla ihmistä, jota ei edes tunne. Huh!
 
vierailija
Loppukevennyksenä: Bojan sulki itsensä Jeren pokepalloon ja on vain Jeren tavoitettavissa. Ehkäpä yritti itsekin keventää ilmoitusta viittaamalla, kun aika moni kuitenkin twitterissä hihkui juuri tuosta filtteristä.
 
vierailija
Jossain julkisessa tilassa se on taustaäänien perusteella, eli ei kotona. Muuta tuosta ei voi päätellä. Tosin vaate sairaalamainen ja olemus väsynyt. Toivottavasti on levolla hoituvaa kaikki. Sittenhän se nähdään kun seuraava keikka pitöis olla, et onko kunnossa.
 
vierailija
Vatsaan sattuu ja itkettää. Tuntuu kuin minut olisi jätetty yhdellä viestillä. Eihän tässä(kään) reaktiossa mitään järkeä ole. Silti tämä reaktio ja tunteet ovat totta. Elimistöni sen kertoo. Lisäksi olen ihan hirveän huolissani B:stä. Tulee kauhea ikävä. Ties koska uusi levy ilmestyy. Ensi vuonna?

Mitä tämä tarkoittaa shipille? Tälle palstalle? Suomen keikoista fiilistelylle? Kaikelle? Joku jo sanoi hyppäävänsä laivasta, mutta mä en ole ollenkaan valmis. En tällä tavalla

😭
 
vierailija
Loppukevennyksenä: Bojan sulki itsensä Jeren pokepalloon ja on vain Jeren tavoitettavissa. Ehkäpä yritti itsekin keventää ilmoitusta viittaamalla, kun aika moni kuitenkin twitterissä hihkui juuri tuosta filtteristä.
Tuo filtteri on sentään ihana asia ja tuo ajatus todella liikuttava. Tarkoittanee myös, että nuo Suomen storyt tehtiin B luurilla. Rakas ihana Bojan, hoida itsesi kuntoon ja tule entistä ehompana takaisin. Me odotetaan kyllä vaikka sydäntä särkee.

Twitter-nuoriso ei näe yhteyttä Reko-jahdin ja tämän sulun välillä. Uskomatonta.

Siitä olen iloinen että B ja J postasivat ne kielivideot ennen kuin B päätti vetää sometöpselin seinästä. Tulee jopa mieleen että oliko tarkoituksellista että viimeiset kivat jutut laitettiin.

🌙💜
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Äh, inhottaa kun jotkut samat henkilöitä twitterissä jotka jahtasivat Gregoria, ovat nyt tuosta ilmoituksesta "oi voi <3 <3" ja ulkoistavat itsensä kokonaan tapahtumista. Mitä nuo ihmiset oikein on >:/
 
vierailija
Tuo filtteri on sentään ihana asia ja tuo ajatus todella liikuttava. Tarkoittanee myös, että nuo Suomen storyt tehtiin B luurilla. Rakas ihana Bojan, hoida itsesi kuntoon ja tule entistä ehompana takaisin. Me odotetaan kyllä vaikka sydäntä särkee.

Twitter-nuoriso ei näe yhteyttä Reko-jahdin ja tämän sulun välillä. Uskomatonta.

Siitä olen iloinen että B ja J postasivat ne kielivideot ennen kuin B päätti vetää sometöpselin seinästä. Tulee jopa mieleen että oliko tarkoituksellista että viimeiset kivat jutut laitettiin.
Toivottavasti Bojania nähdään tuolla jokereitten instassa
Tuo filtteri on sentään ihana asia ja tuo ajatus todella liikuttava. Tarkoittanee myös, että nuo Suomen storyt tehtiin B luurilla. Rakas ihana Bojan, hoida itsesi kuntoon ja tule entistä ehompana takaisin. Me odotetaan kyllä vaikka sydäntä särkee.

Twitter-nuoriso ei näe yhteyttä Reko-jahdin ja tämän sulun välillä. Uskomatonta.

Siitä olen iloinen että B ja J postasivat ne kielivideot ennen kuin B päätti vetää sometöpselin seinästä. Tulee jopa mieleen että oliko tarkoituksellista että viimeiset kivat jutut laitettiin.
Onneksi on jokereitten tili kuitenkin auki, ehkä nähdään Bojania sitä kautta. Ehdottomasti sometilejä tärkeämpää on nyt, että mies olisi kunnossa.
 
vierailija
Toivottavasti Bojania nähdään tuolla jokereitten instassa

Onneksi on jokereitten tili kuitenkin auki, ehkä nähdään Bojania sitä kautta. Ehdottomasti sometilejä tärkeämpää on nyt, että mies olisi kunnossa.
tämä oma terveys sitten muut antaa nyt pölyen laskeutua kyllä niistäkin asioita viellä selkoo tulee ja teini twitter käyttäjätm saa maistaa omaa lääketään
 
vierailija
En tiedä tarkoittiko B poistavansa profiilinsa kokonaan (saa palautettua) vai pelkästään pitävänsä hiljaisuutta. Bändin kannalta parasta varmasti olisi kiinnittääkin huomio pelkästään bändiin. Toivottavasti kuullaan kanssa kuulumisia JO tililtä. En välttämättä usko, että B ihan niin pitkään olisi hiljaa somessa. Saa nähdä villiintyykö K omassa somessaan. Eihän K myöskään jaa somessa mitään kovin aktiivisesti.
 

Yhteistyössä