Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Myös ääni yhteispurjehduksen jatkamiselle täällä! Aallot tyrskyää, pysykäämme kyydissä, puutarhurit! Halaus kaikille, joista tuntuu, että haluavat halauksen! <3 ja iso kiitos yhteisestä matkasta tähän mennessä!
 
vierailija
Mitä jos lopetettaisiin se olettaminen ja oikeasti yritettäisiin kuunnella, että mitä toisella on asiaa. Se, että on tykännyt Käärijästä ennen viisuja, ei tarkoita sitä, etteikö olisi tykännyt siitä viisujen bolero miehestä tai K&B jutuista. Seuraavaksi, kun joku yrittää kertoa, että mitä Käärijä on kertonut itsestään vuosi sitten, niin huomioidaan se sana vuosi sitten. Niin ja mitä tulee tuohon shippaukseen, niin onko se oikeasti joltakin pois, jos joku tykkää enemmän jommasta kummasta ruususta tai jostakin Jokerista. Jan fanit kaikkosivat täältä yhdessä vaiheessa, kun usea kommentoija käski heitä tekemään oman ketjun aiheesta. En oikein arvosta tuota linjaa ja ihana, että täälläkin on hiukan keskustelu Janista elpynyt.
Yksi Jan-ihmettelijä ja ihastelija täällä, muun shippailun ohessa! Se jääny sivuun tässä päämatkalla, mutta edelleen kyllä myös se aihe kiinnostaa! Siinä on vain jotain, jota en oikeen osaa kuvata. Erilaista energiaa ja vibaa tulee Janista mulle kuin K/B!
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Minä en todnäk tule etukäteismiittiin, (paitsi jos pojat ovat mukana 🤭) mutta varmasti laitan jonkun kukan rintaan tai muuta, jos sovitaan. Ehkä vielä Mango-kuvaisen paidan tai jotain 🌹😊

Mango
 
vierailija
Täytyykin lukea toi, Mango. Ja samasta tuli mieleen, että jos ette ole lukeneet Midsummer Madnessin Deleted Scenesien (nimihirviö) viimeisintä osaa, niin lukekaa. Se oli aivan ihana.

Ja mä olen kyllä kiinnostunut tapaamaan ennen keikkaa tai muuten, oon tulossa näillä näkymin Tavastian ekalle ja Turkuun ja yksin. Oon se nelikymppinen äiti-ihminen, yksi niistä, jolla ei vielä nimmaria. Ehkä pitäis kehitellä joku, se olis varmaan reilua teille muillekin, kun kuitenkin täällä joka päivä pyörin. Alkaa nimittäin muiden nimmarit olla tuttuja. :D
 
vierailija
Pääsisinpä Suomen keikoille! Kiva, että teistä moni pöäsee.
Älkää jättäkö minua rannalle, jos vaihdamme laivaa. Tosin yhdyn ajatukseen, että sitä tuskin tarvitsee tehdä, ainakaan vielä. Suuri kysymysmerkki kuitenkin, miten saamme kaikki mukaan, jos jotain yhtäkkistä tapahtuu.
Luotan universumiin.

Sipriina
 
  • Tykkää
Reactions: ona.ona.ona
vierailija
Pääsisinpä Suomen keikoille! Kiva, että teistä moni pöäsee.
Älkää jättäkö minua rannalle, jos vaihdamme laivaa. Tosin yhdyn ajatukseen, että sitä tuskin tarvitsee tehdä, ainakaan vielä. Suuri kysymysmerkki kuitenkin, miten saamme kaikki mukaan, jos jotain yhtäkkistä tapahtuu.
Luotan universumiin.

Sipriina

Miksi tämä ketju pitäisi sulkea? Onko pituudelle joku rajoitus? Vauvan ketjussa on about 50 000 viestiä, joten siihen on matkaa.
 
vierailija
Siltä vaikuttaa!!!
Nyt Kärde rauhoittaan puppya nijn kuin olis jo.
Olisiko ollut ylirasitusta ja nestehukkaa keikkaputken ja juhlimisen myötä. Onneksi kirjoitti voivansa paremmin ja neljän päivän lepo tulossa. Tuo keikkamäärä, jota sekä JO että K tuuppaavat on kyllä uskomaton suoritus, ei olisi minusta vastaavaan ikäpäivänä, ei edes nuorempana. Shippilasit: Voisivat soittaa toisilleen ja muistutella lepäämisen tärkeydestä ja nukahtaa puhelun lomassa pitkille päiväunille.
 
vierailija
Komealta näyttää. Väri oli yllättävä valinta, mutta näytti tyylikkäältä. Korostaa varmasti hienosti siniharmaita silmiä. Omissa kuvitelmissani (kun K ja B ovat menneet naimisiin), molemmilla on ollut tummanharmaat puvut. Pitää kokeilla jotain muitakin värejä. Millaisessä värissä te näkisitte Bojanin asun?
Minusta tummanpunainen on kaikille miehille seksikkäin väri ihon ja hiustenväristä riippumatta, mutta ehkä kaikkein parhaimmillaan vähän tummanpiirteisemmillä miehillä, joten ehdotan sitä Boitsullekin.

Nyt toivottavasti seuraavat päivät hän tosin viettää lähinnä pyjamassa ja tohveleissa, enintään verkkareissa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Tuli tosta B:n tilanteesta mieleen ne K:n ulkomaan keikat, 9 päivää ja 8 keikkaa, huh. Toivottavasti K selviää ilman vastoinkäymisiä ja noiden keikkojen jälkeen ois aikaa levätä.
 
vierailija
B on tehnyt vain nuoren pojan virheen, juonut liikaa alkoholia ja kahvia, ja liian vähän vettä. Lämpöisissä ja vaativissa olosuhteissa. Nukkunut, ja ehkä syönyt aivan liian vähän. Eilisiltainen Kärden postaus sai tietysti sokan irti. Ja sitä ennen se kuukauden tauko teki omaa asiaansa.

Voi Bojci. ❤
 

Yhteistyössä