Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä, vaikka olisivatkin. Hyvä kuitenkin, että edes heillä on sitten jonkinnäköistä suhteellisuuden tajua. Onhan se ihan totta, ettei kaikilla asioilla voi alkaa mässäilemään ja jotkut ihmiset on syytä pitää ulkopuolella näistä asioista. Vaikka Tarot tulkinta onkin harmitonta viihdettä, niin selvästi täällä on myös senkin suhteen sellaisia kommentoijia, jotka eivät osaa enää erottaa faktaa fiktiosta, eivätkä he enää edes hahmota, että mikä on reaalielämää ja mikä ei.
Nyt olisi hyvä jättää tämä porukka, joka ei osaa hahmottaa ja erotella, ihan omiin oloihinsa. Eikö?
 
vierailija
Mistä teidätte että tällä ystävällä on häät?🙈 Luulen tietäväni kyllä kenestä puhutaan, silloin juhannuksen aikoihinhan spekuloitiin porukan olevan Tukholmassa juuri näiden häiden vuoksi. Mainitsiko henkilö asiasta jossain vai mistä tieto on peräisin?
 
vierailija
Mistä teidätte että tällä ystävällä on häät? Luulen tietäväni kyllä kenestä puhutaan, silloin juhannuksen aikoihinhan spekuloitiin porukan olevan Tukholmassa juuri näiden häiden vuoksi. Mainitsiko henkilö asiasta jossain vai mistä tieto on peräisin?
Vauvalla ainakin tiedettiin. Mutta onko siellä nyt niin on tylsää, että K sieltä somettelee 😂?
 
vierailija
J tai joku lähipiiristä lukee tätä palstaa ja nyt ne nauraa siellä kippurassa tälle joukkohurmiolle. Ovat nyt vaan keksineet tylsien hääjuhlien keskellä pienessä sievässä kivan jäynän.
 
vierailija
Minä kuulkaa käyttäydyn nyt sopimattomasti.
Samaan hengenvetoon kuin tuo K:n story, tuli tieto, että syöpää sairastava ystävämme on ollut vakavan keuhkoveritulpan takia 3 päivää teholla, ja nyt päässyt osastolle. Juuri ja juuri saanut taas lisäpäiviä.
Miten tässä selittää tämän typerän hymyn naamalla.
Carpe fucking diem ❤

Sipriina
 
vierailija
Ship is going strong!!! Ja me JUURI ÄSKEN manifestoitiin lipominen

Mä alan oikeasti uskomaan manifestointiin. Se on toiminut tässä casessa ja olin itse reaalimaailmassa toisilla treffeillä tänään tosi kivan miehen kanssa, jonka tyyppistä olen manifestoinut.

Elämä on ihanaa

Bojan ja Jere ovat ihania!!

Te olette kaikki ihania!!

Mango
Eihän ne nuollu toisiaan, tai ketään muitakaan.
 
vierailija
Onhan tuo nyt vähän samanlainen juttu, kun jos muutaman lasillisen jälkeen alat lähetteleen viestejä ihastuksellesi tai exälle🙈. Jos olisin gf, niin en ehkä ihan ymmärtäisi...
 
vierailija
Minä kuulkaa käyttäydyn nyt sopimattomasti.
Samaan hengenvetoon kuin tuo K:n story, tuli tieto, että syöpää sairastava ystävämme on ollut vakavan keuhkoveritulpan takia 3 päivää teholla, ja nyt päässyt osastolle. Juuri ja juuri saanut taas lisäpäiviä.
Miten tässä selittää tämän typerän hymyn naamalla.
Carpe fucking diem

Sipriina
Olen pahoillani ikävistä uutisista❤ Sinulla on kuitenkin myös oikeus nauttia elämän pienistä iloista, ne tekevät hyvää ja auttavat jaksamaan.
 
vierailija
Minä kuulkaa käyttäydyn nyt sopimattomasti.
Samaan hengenvetoon kuin tuo K:n story, tuli tieto, että syöpää sairastava ystävämme on ollut vakavan keuhkoveritulpan takia 3 päivää teholla, ja nyt päässyt osastolle. Juuri ja juuri saanut taas lisäpäiviä.
Miten tässä selittää tämän typerän hymyn naamalla.
Carpe fucking diem

Sipriina
no joo onha toi aika outoo käytöstä sulta
 
vierailija
Sipriina Elämässä on välillä monia asioita yhtä aikaa ja se on ok!

Näittekö jo, kun meidän kulta Bojan opettaa muille possujunaa

t. Lilja, joulu, ja joulultahan nämä pienet ilahduttavat pirskahtelevst hetket taas tuntuu
Se on vissiin taas seonnu :p kun yhdessä vaiheessa vaikutti että B onnistuu vähän hillitsemään itseään mutta nyt näyttää sille että sen Jere obsessio on taas päässy irti...
 
vierailija
Onhan tämä monella tapaa riistäytynyt käsistä molemmilla viime aikoina. :) Tai siis Cha Cha Chata tulee taas koko ajan ja J:llä vaikkä mitä, juuri aiemmin tänään Vauvalla ankeiltiin että eivät pidä yhteyttä ja J lopetti kaikki miesjuttujen postailunkin. :)
 
vierailija
Onhan tämä monella tapaa riistäytynyt käsistä molemmilla viime aikoina. Tai siis Cha Cha Chata tulee taas koko ajan ja J:llä vaikkä mitä, juuri aiemmin tänään Vauvalla ankeiltiin että eivät pidä yhteyttä ja J lopetti kaikki miesjuttujen postailunkin.
Meitähän tämä ei varsinaisesti häiritse, vaikka sopimuksista selkeästi hieman livetään 😇 Antaa mennä vaan 😘

Ja todellakin joulultahan tämä tuntuu 😄
 
vierailija
Onhan tämä monella tapaa riistäytynyt käsistä molemmilla viime aikoina. Tai siis Cha Cha Chata tulee taas koko ajan ja J:llä vaikkä mitä, juuri aiemmin tänään Vauvalla ankeiltiin että eivät pidä yhteyttä ja J lopetti kaikki miesjuttujen postailunkin.
Tulivuoretkin purkautuvat kun paine kasvaa liian suureksi. Niin se on näillä kahdellakin, eivät pystyneet enää pidempään olemaan mainitsematta toisiaan. B:lle käännekohta oli Loverpooliin paluu, siellä tunteet ryöpsähtivät taas valloilleen ja CCC:t saivat laavan virtaamaan. Se oli K:lle merkki että taas saa tykkäillä ja tuoda B-ikävää esiin julkisestikin.
 
vierailija
Mä kyllä näen edelleen niin vain pinnallisena koko jutun. Eli possujuna on yksi video (ei B tuuttaamassa sitä koko ajan) jonka joku bussista kuvasi ja jakoi. Olisin melkein yllättyneempi, jos eivät olisi pelleilleet noin porukalla, ei sen tarvitse mitään ihmeempää K:n ikävöintiä merkitä.
K:n Bojan-julkaisun taas näen niin, että hän haluaa pitää seuraajat riittävän innokkaina, jos ei postaa mitään, suosiokin saattaa vähän laskea. Kun nämä K&B -välit on nyt niin seurattu asia.
En sano, etteivätkö he ole ystäviä, mutta ei sen ystävyyden laatua tai kulkua näistä mainitsemistani asioista pysty mielestäni näkemään.
Joo, välillä oli tätäkin hiljaisempaa, syy oli varmaan se, että Bojan sai liikaa kommentteja K:sta.
 
vierailija
Minä kuulkaa käyttäydyn nyt sopimattomasti.
Samaan hengenvetoon kuin tuo K:n story, tuli tieto, että syöpää sairastava ystävämme on ollut vakavan keuhkoveritulpan takia 3 päivää teholla, ja nyt päässyt osastolle. Juuri ja juuri saanut taas lisäpäiviä.
Miten tässä selittää tämän typerän hymyn naamalla.
Carpe fucking diem

Sipriina
[/QUOTE
Kyllä sinulla on oikeus tuntea myös onnentunteita, se ei tarkoita sitä ettet olisi pahoillasi ystäväsi puolesta ❤
 
vierailija
Mä kyllä näen edelleen niin vain pinnallisena koko jutun. Eli possujuna on yksi video (ei B tuuttaamassa sitä koko ajan) jonka joku bussista kuvasi ja jakoi. Olisin melkein yllättyneempi, jos eivät olisi pelleilleet noin porukalla, ei sen tarvitse mitään ihmeempää K:n ikävöintiä merkitä.
K:n Bojan-julkaisun taas näen niin, että hän haluaa pitää seuraajat riittävän innokkaina, jos ei postaa mitään, suosiokin saattaa vähän laskea. Kun nämä K&B -välit on nyt niin seurattu asia.
En sano, etteivätkö he ole ystäviä, mutta ei sen ystävyyden laatua tai kulkua näistä mainitsemistani asioista pysty mielestäni näkemään.
Joo, välillä oli tätäkin hiljaisempaa, syy oli varmaan se, että Bojan sai liikaa kommentteja K:sta.
Korjaan hieman, eli en tarkoittanut koko jutun olevan pinnallinen, vaan näiden tämän päivän ”etenemisten”.
 
vierailija
Mä kyllä näen edelleen niin vain pinnallisena koko jutun. Eli possujuna on yksi video (ei B tuuttaamassa sitä koko ajan) jonka joku bussista kuvasi ja jakoi. Olisin melkein yllättyneempi, jos eivät olisi pelleilleet noin porukalla, ei sen tarvitse mitään ihmeempää K:n ikävöintiä merkitä.
K:n Bojan-julkaisun taas näen niin, että hän haluaa pitää seuraajat riittävän innokkaina, jos ei postaa mitään, suosiokin saattaa vähän laskea. Kun nämä K&B -välit on nyt niin seurattu asia.
En sano, etteivätkö he ole ystäviä, mutta ei sen ystävyyden laatua tai kulkua näistä mainitsemistani asioista pysty mielestäni näkemään.
Joo, välillä oli tätäkin hiljaisempaa, syy oli varmaan se, että Bojan sai liikaa kommentteja K:sta.
Tosi erikoista miettiä faneja ja oman uran markkinointia kaverinsa häissä 🤔? Joten en ihan oikein usko tuohon teoriaan 😉
 

Yhteistyössä