Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jotain vastaavia alasmenoja taisi olla mutta ainakaan mun kotisohvalle ei kipinöitä sinkoillut. Briteille kiva kädenojennus kyllä Maen mukanaolo mutta itse en kyllä jaksa innostua näistä viisukamuvisiiteistä oikein muuten.. miettikää miten tuolla olis reagoitu ccc:n alkutahteihin...

Oli kyllä aivan ihanaa nähdä liveä illasta. Vähän ehkä viisukamujen paikallaolo jarrutteli B:tä vai tulkitsenko omiani?

Dopamin ja Tokio ovat hämmästyttävän hyviä livebiisejä. Kuten rakkaani Ne Bi Smel johon toivoisin vielä lisää raivokoukkua. Umanzane Misli hämmästyttää aina miten rock se lopulta on kauneudestaan huolimatta. Demonin karjaisu vain syvenee...

Miten mä rakastankaan tätä bändiä

T.
Samaa mieltä Dopaminista, Tokiosta ja Ne Bi Smelistä, vaikka en juuri eilistä liveä katsonutkaan. :) Umazane misliin en ole vieläkään onnistunut pääsemään sisään.

Näin muuten unta, että tein ficistäni jonkin interaktiivisen version, missä sai valita lopun tms. Lukijat varmaan innoissaan valitsisivat onnettoman lopun. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Ehdottomasti jos voitetaan Eurojackpot, niin yksityisbileet!
Mä otan sinne kyllä myös Luken hän voisi tehdä ihan mitä vaan, vaikka siivota tai lukea tai syödä tms niin minä katselisin häntä. Ensin tietysti hoitaisin B&J isoon ihanaan makuuhuoneeseen, laittaisin oven lukkoon ja heittäisin avaimen Aurajokeen.
Sitten katselisin Lukea. Hän on kaunis kuin maalaus ja B on kaunis, mutta lähestyttävä. L on jotenkin hauraan oloinen, voisi mennä rikki jos menee liian lähelle. Häntä katselisin.

Sori ot. Serbia oli kisoissa mun top3.

Carpe fucki*g diem, todellakin. Itse olen herännyt syväjäästä B&J ansiosta. Lapset ovat alakouluikäisiä, mutta eivät siis hoidettavia enää. (Pienten lasten vanhemmat, se helpottaa kyllä!) Avioero, jonka vuoksi olen 50% ajasta yksin.
Mikä toki helpottaa myös itseen keskittymistä.
B&J ansiosta heräsin syväjäästä ja olen uskaltautunut treffeille Olen äärettömän kiitollinen heille heidän ystävyydestään/rakkaudestaan/bromancesta, koska en tiedä, koska olisin uskaltanut koittaa deittailua.

B&J tuntuu olevan todella monelle iso, tärkeä, herättävä juttu. Toivon, että joku oikeasti alkaisi tutkia tätä tarkemmin. Itse olen akateeminen, mutta en mitenkään pystyisi perustelemaan kenellekään tätä aihetta väitöskirjaan
Voi miten haluaisin kertoa heille, miten suuri vaikutus heillä on ollut. Mutta uskon, että he tietävät sen.

Mango
On sitä väitöskirjoja hullummistakin aiheista tehty. Sulla pitää vaan olla hyvä selitys, miksi olet kiinnostunut aiheesta, jos et halua tunnustaa osallisuuttasi. 🌹🌹
 
vierailija
Kyllä, Jan on pehmentynyt!

Aatelkaa, jos Jan olisi oma matikanopettaja. Palauttaisit tehtävää, et ole ihan varma, menikö oikein... Sydän hakaten ojennat paperin ja Jan alkaa lukemaan. Otsa rypistyy, Jan hieraisee toisella kädellään partaansa mietteliäänä.
Oliko siellä sittenkin virhe

Mango
Jan matikan opettajana ja Bojan sosiologian. Luentosalin eturivin paikkoja jonotetaan jo edellisenä yönä.
 
vierailija
Ehdottomasti jos voitetaan Eurojackpot, niin yksityisbileet!
Mä otan sinne kyllä myös Luken hän voisi tehdä ihan mitä vaan, vaikka siivota tai lukea tai syödä tms niin minä katselisin häntä. Ensin tietysti hoitaisin B&J isoon ihanaan makuuhuoneeseen, laittaisin oven lukkoon ja heittäisin avaimen Aurajokeen.
Sitten katselisin Lukea. Hän on kaunis kuin maalaus ja B on kaunis, mutta lähestyttävä. L on jotenkin hauraan oloinen, voisi mennä rikki jos menee liian lähelle. Häntä katselisin.

Sori ot. Serbia oli kisoissa mun top3.

Carpe fucki*g diem, todellakin. Itse olen herännyt syväjäästä B&J ansiosta. Lapset ovat alakouluikäisiä, mutta eivät siis hoidettavia enää. (Pienten lasten vanhemmat, se helpottaa kyllä!) Avioero, jonka vuoksi olen 50% ajasta yksin.
Mikä toki helpottaa myös itseen keskittymistä.
B&J ansiosta heräsin syväjäästä ja olen uskaltautunut treffeille Olen äärettömän kiitollinen heille heidän ystävyydestään/rakkaudestaan/bromancesta, koska en tiedä, koska olisin uskaltanut koittaa deittailua.

B&J tuntuu olevan todella monelle iso, tärkeä, herättävä juttu. Toivon, että joku oikeasti alkaisi tutkia tätä tarkemmin. Itse olen akateeminen, mutta en mitenkään pystyisi perustelemaan kenellekään tätä aihetta väitöskirjaan
Voi miten haluaisin kertoa heille, miten suuri vaikutus heillä on ollut. Mutta uskon, että he tietävät sen.

Mango
Minäpä luulen, etteivät voi mitenkään tietää, minkälaisen kaaoksen ovat saaneet aikaan tässä shippilaivassa. Fanitus on yksi asia ja varmasti tutumpi asia heillekin, mutta se että nimenomaan heidän keskinäisellä suhteellaan on dominonappuloiden kaltainen vaikutus yksittäisten ihmisten elämään, niin se on mielestäni harvinaista. Tai en ainakaan ikinä ole kuullut tällaisesta ilmiöstä. Toisaalta, enhän ollut kyllä ikinä kuullut shippauksestakaan ennenkuin itse näille aalloille jäin keinumaan 😄
 
vierailija
Iso kiitos Tarotar & Energiamamma jälleen!
Kuvamme tapahtumista tarkentuu tarkentumistaan!

Käärijä on muuten lakannut seuraamasta tuota Bojanstories-tiliä. Aloin tietysti heti kyseenalaistamaan, että tarkistinko kunnolla eilen, vai olenko antanut vetää itseäni höplästä...mutta kyllä minä mielestäni sen tarkistin. Että oli seuraajissa, ja siten se B:n CCC:stä tykkääminen ei varmaankaan ollut feikki. Niin he kiertävät kuin kissat kuumaa puuroa...tahtois mutku ei pysty...

Tänään on pakko ottaa itseään niskasta kiinni, vaikka JO on ollut eilisellä keikalla kuuma....kaikkia klippejä ei nyt mennä katsomaan, vaan tässä täytyisi töitäkin saada tehtyä.

Mutta mikä tämä 'Game over' oli....? Ei voi olla taas miettimättä.

Sipriina
 
vierailija
Iso kiitos Tarotar & Energiamamma jälleen!
Kuvamme tapahtumista tarkentuu tarkentumistaan!

Käärijä on muuten lakannut seuraamasta tuota Bojanstories-tiliä. Aloin tietysti heti kyseenalaistamaan, että tarkistinko kunnolla eilen, vai olenko antanut vetää itseäni höplästä...mutta kyllä minä mielestäni sen tarkistin. Että oli seuraajissa, ja siten se B:n CCC:stä tykkääminen ei varmaankaan ollut feikki. Niin he kiertävät kuin kissat kuumaa puuroa...tahtois mutku ei pysty...

Tänään on pakko ottaa itseään niskasta kiinni, vaikka JO on ollut eilisellä keikalla kuuma....kaikkia klippejä ei nyt mennä katsomaan, vaan tässä täytyisi töitäkin saada tehtyä.

Mutta mikä tämä 'Game over' oli....? Ei voi olla taas miettimättä.

Sipriina
Game over, mitä tarkoitat Sipriina?

Ja siis oliko K SEURANNUT tuota fanitiliä?? Nimeltä Bojanstories? Todellako?
 
vierailija
Game over, mitä tarkoitat Sipriina?

Ja siis oliko K SEURANNUT tuota fanitiliä?? Nimeltä Bojanstories? Todellako?
Bojanin instastoorissa Bojan ja Rylan (avoimesti gay) hassuttelevat jotain 'Game over bitch'.

Fanitilistä: oli eilen postannut screenshotin, jonka mukaan Käärijä on tykännyt Bojanin CCC-pätkästä. Kun näin sen screenshotin kävin tarkistamassa, että onko Käärijä edes seuraaja, sillä jos ei ole, screenshotin on pakko olla feikki. Mielestäni hän todellakin seurasi sitä tiliä. Tilillä oli eilen vain 247 seuraajaa, tänä aamuna yli 500. Eli tuo screenshot on lisännyt seuraajia, ja varmasti myös puheita netissä. Plus Käärijä lakannut seuraamasta. Kyseenalaistan nyt kuitenkin vähän itseäni tässä, että jospa Käärijä ei ollutkaan seuraajissa vaan seurattavissa. Eli siis jos katsoin väärää listaa. Koko Bojanstories tili on aloitettu vasta 24.6., eli suurin piirtein silloin, kun poikien somehiljaisuus alkoi. Shippariaivona kävivät ylikierroksilla...käyvät koko ajan...

Sipriina
 
vierailija
Game over mielestäni liittyi vain ja ainoastaan siihen, että Luke oli katsomassa keikkaa ja hengaili JO kanssa ja Samo mi se spavassa tulee siinä yhdessä kohtaa "Game over".

PS, nyt vasta minäkin luin oikein tuon Tupenrapinat. Hele sehän kysyy sanaa eikä kirjaimia 🤣

Mango
 
vierailija
Bojanin instastoorissa Bojan ja Rylan (avoimesti gay) hassuttelevat jotain 'Game over bitch'.

Fanitilistä: oli eilen postannut screenshotin, jonka mukaan Käärijä on tykännyt Bojanin CCC-pätkästä. Kun näin sen screenshotin kävin tarkistamassa, että onko Käärijä edes seuraaja, sillä jos ei ole, screenshotin on pakko olla feikki. Mielestäni hän todellakin seurasi sitä tiliä. Tilillä oli eilen vain 247 seuraajaa, tänä aamuna yli 500. Eli tuo screenshot on lisännyt seuraajia, ja varmasti myös puheita netissä. Plus Käärijä lakannut seuraamasta. Kyseenalaistan nyt kuitenkin vähän itseäni tässä, että jospa Käärijä ei ollutkaan seuraajissa vaan seurattavissa. Eli siis jos katsoin väärää listaa. Koko Bojanstories tili on aloitettu vasta 24.6., eli suurin piirtein silloin, kun poikien somehiljaisuus alkoi. Shippariaivona kävivät ylikierroksilla...käyvät koko ajan...

Sipriina
Ei K tuota fanitiliä ole kai koskaan seurannutkaan, julkisesti ainakaan. Mutta reaktio on varmasti silti ihan todellinen. Ja siksipä mielestäni vielä mielenkiintoisempi. 😊
 
vierailija
Bojanin instastoorissa Bojan ja Rylan (avoimesti gay) hassuttelevat jotain 'Game over bitch'.

Fanitilistä: oli eilen postannut screenshotin, jonka mukaan Käärijä on tykännyt Bojanin CCC-pätkästä. Kun näin sen screenshotin kävin tarkistamassa, että onko Käärijä edes seuraaja, sillä jos ei ole, screenshotin on pakko olla feikki. Mielestäni hän todellakin seurasi sitä tiliä. Tilillä oli eilen vain 247 seuraajaa, tänä aamuna yli 500. Eli tuo screenshot on lisännyt seuraajia, ja varmasti myös puheita netissä. Plus Käärijä lakannut seuraamasta. Kyseenalaistan nyt kuitenkin vähän itseäni tässä, että jospa Käärijä ei ollutkaan seuraajissa vaan seurattavissa. Eli siis jos katsoin väärää listaa. Koko Bojanstories tili on aloitettu vasta 24.6., eli suurin piirtein silloin, kun poikien somehiljaisuus alkoi. Shippariaivona kävivät ylikierroksilla...käyvät koko ajan...

Sipriina
Mä epäilen että katsoit väärää listaa, olisin todella yllättynyt että miksi seuraisi tota fanitiliä. Lisäksi siitä oli just juttua eilen monessa paikkaa että se että K nähnyt ton postauksen, tarkoittaa että vaan skrollailee shippimatskua / JO matskua kun oli tuon bongannut. Eli kukaan ei ainakaan sanonut että olisi tiliä seurannut ja kaikki somessa huomataan.
 
vierailija
Joo, Game over, bitch on Luke Blacken liittyvä läppä. Luke sanoo sen omassa viisukappaleessaan, kuten täällä jo mainittiinkin. Itse fanitan myös vähän Lukea, hänen kappalettaan äänestin viisuissa ja olen ylpeä siitä, että bongasin sen sieltä niistä "äänestäkää" -lyhytpätkistä, jossa esitellään vielä kerran kaikki biisit.
Kun en siis katsonut viisufinaalia (tai mitään aiemminkaan), odotin vain ääntenlaskua (ja tietysti katsoin Käärijän).
En olettanutkaan, että Luken biisi nousisi korkealle, koska en ollut kuullut siitä mitään ennakkohypeä edes, mutta se näytti todella kiinnostavalta. Sittemmin huomasin, että Luke on todella samanoloinen tyyppi, kuin itse olin tuossa iässä, pidän hänestä tosi paljon ja Samo mi se spava on hieno biisi! Myös lavaesitys oli omaperäinen ja arvoituksellinen. Tuli ihan eräs The Cure mieleen. Minusta on ihanaa, että hän hengaa tässä hommassa mukana myös ❤
 
vierailija
Luke on ihana. Oli ensimmäinen, joka suorastaan ryntäsi päättäväisenä halaamaan Käärijää finaalituloksen varmistuttua, täysin sivuuttaen Loreenin. Siitä on joku huvittava tiktok olemassa.
 
vierailija
Oletteko nähneet muuten kuvan Lukesta parrakkaana ja hiukset lyhyinä? Meinasin pudota tuolilta. Tää androgyyni tyyli muuttaa kokonaan ulkonäön, vaikea uskoa samaksi ihmiseksi.
 
vierailija
Joo itseasiassa voisin vähän tarkentaa mitä ajoin takaa. Siis uskon, että tuona euroviisujen aikana Lanttien Kuninkaan osoittama tuki on nimenomaan enemmän sellaista suojelevaa - voi meinata että Jure on vaikka puolustanut Bojanin erikoista käytöstä kaiken kiireen keskellä ja käskeny muiden bändiläisten relata, kuitenkaan kertomatta mitä tietää. Tämä on siis vain yksi mahdollinen esimerkki suojelevasta käytöksestä. Sitten taas toi Lanttien 5 kuvaama tuki on enemmän sellaista olkapäänä toimimista, koska kyseisessä kortissa on vähän paikalleen jämähtänyt tunnelma. Mutta pitää myös mainita se, että tuli luennoista sellainen tunnelma että jäsenillä ei ole keskenään samaa tietämystä tai näkemystä Bojanin ja Jeren väleistä. Yksi tietää jotain ja toinen toista.
Hmm voisikohan toi jämähtänyt tunnelma meinata just tätä mitä ollaan spekuloitu että B ja J kaipailee molemmat toisiaan mutta kumpikaan ei kehtaa yms tehdä asialle mitään tai sanoa sitä toisilleen? 🤔 kiitos taas luennasta! 💚🌻🌻
 

Yhteistyössä