Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko aiempi kysymys joskus puolen päivän jälkeen? Olin silloin automatkalla enkä ehtinyt kunnolla lukea saati vastata. En enää muista tarkkaa sanamuotoa, mutta liittyi siihen, olenko muuttanut mielipiteitäni?

Ehkä sivusta
 
vierailija
No, jos se oli mulle, niin kyllä mä olen jossain määrin muuttanut mielipidettäni. Silloin viimeksi kun aloin vuodattamaan "tulkintojani" siitä, miten asiat minusta näyttivät menneen, niin suutuit niin nopeasti, että en ehtinyt päästä alkua pitemmälle. Sinulle jäi ehkä käsitys, että se mitä olin siihen mennessä ehtinyt sanoa, olisi yhtä kuin tämänhetkinen näkemykseni tilanteesta, mutta eihän se ole.
 
vierailija
No, jos se oli mulle, niin kyllä mä olen jossain määrin muuttanut mielipidettäni. Silloin viimeksi kun aloin vuodattamaan "tulkintojani" siitä, miten asiat minusta näyttivät menneen, niin suutuit niin nopeasti, että en ehtinyt päästä alkua pitemmälle. Sinulle jäi ehkä käsitys, että se mitä olin siihen mennessä ehtinyt sanoa, olisi yhtä kuin tämänhetkinen näkemykseni tilanteesta, mutta eihän se ole.
Pahoittelut, jos vaikutin kärsimättömältä. Se ei ollut tarkoitus. 😌 Voit kertoa näkemyksesi. Kuulisin mielelläni. 😌
 

Yhteistyössä