Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unohdin kysyä että onko teillä tietoa Jokereiden syntymäpäivistä? Nopealla wikipedia haulla ei ainakaan löytyny. Kun tykkään aina tietää vähän henkilöiden tähtikarttaa ennen luentaa.
Ne löytyy joltakin euroviisu sivustolta. Siellä oli kaikkien edustajien syntymäpäivät. Kestää kyllä kaivaa ne. Myös syntymäpaikat tiedossa, mutta ei kellonaikoja.
 
vierailija
Kantsiskohan vielä mennä? Olen käynyt kaksi kertaa 4 + 6 vuotta psykoterapiaa, joista kela maksoi sen 3 + 3 vuotta, sen lisäksi ihan omakustanteisia terapioita ja muitakin terapioita, kuin yksilöpsykoterapiaa. En todellakaan koe olevani minkäänlaisen terapian tarpeessa, mulla ei ole ollut koskaan mitään mielialalääkityksiä (pl virheellisestä diagnosoinnista johtunutta essitalopraamia) ja siis mun mielestä on täysin normaalia purkaa vihaansa, jos suututtaa.
Ok, taidat olla sellainen tapaus, jolle mikään määrä terapiaakaan ei riitä... Jotain sulla on vialla, mutta toivottavasti jonain päivänä tokenet. Se että purat yötä päivää pahaa oloasi täällä muille ihmisille ei ole todellakaan ok. Se ei ole oikea tapa käsitellä asiaa.
Ja yrittäisit nyt ymmärtää, että kyse on täysin sun oman mielikuvituksen tuottamasta pettymyksestä. Todellisuus on jotain muuta kuin sun mielikuvat.
 
vierailija
Tää yks astrologiatyyppi twitterissä on saanut ilmeisesti tietoonsa ainakin krisin ja bojanin tarkat kellonajat ja tehnyt niistä jo kartat:
Sain sen käsityksen että oli ollu tarkotus tehdä kaikista, mutta tuossa ketjussa nyt vain kris ja bojan. Aika ei ehkä riittänyt, koska on myöhemmin pahoitellu olevansa ylibuukattu kun twiittaajat on kyselly siltä omien karttojensa luentoja.
 
vierailija
Bojan 6.1.1999
Jan 1.1.1999
Kris 16.1.2000
Jure 25.5.1996
Nace 30.6.1994
Kiitos! Saan noista ainakin hieman tietoa heidän ryhmädynamiikasta. Eli ainakin noin päällisin puolin Bojan, Jan ja Kris voisi kolmena kauriina olla porukan päällepäsmärit kun taas Nace rapuna ja Jure kaksosena tykkää pysyä taustalla. Kolme kaurista on myös aika hurja ajatus siinä mielessä että he varmaan kokoajan puskee bändiä eteenpäin jääräpäisesti eikä halua höllätä tahtia yhtään 😅 Nacella taas ainoana vesimerkkinä on varmaan bändissä ”olkapään rooli” ja Jure ainoana ilmamerkkinä pitää huolen hauskanpidosta. Mutta nää on siis pintapuolisia viitteitä, nousevat ja kuu merkit tietysti kertoisi lisää. 🔮
 
vierailija
Tämä käväisi tänään 10 min vauvalla. Teksti kuvaa mun shippausta, ei kenenkään muun, älä siis suotta pahoita mieltäsi. Vähän hempeämpää Leilaa korvaukseksi siitä vähän törkeämmästä edellisestä joista jotkut mielensä pahoittivat


Tipuin kaninkoloon

Ekasta klipistä koukkuun jäin,
Jotain tosi hellää ja herkkää näin,
Totaalistoppi, pysähdys
Teidän välinen kemia, yhteys

Silmät melkein meinas tippuu päästä,
Ja sydän suli paksusta syväjäästä,
Sokeakin sen tunsi ja näki,
Kun lämmin aalto löi sydämestä läpi,
sielut sattumalta toisensa kohtaa,
Yhdessä väreilee ja kirkkaana hohtaa

Kaksi Yhtenä liekkinä palaa,
Kun pojat lavalla toisiaan halaa,
Silmissä sumenee ja korvissa soi,
Teidän energiat yhdessä resonoi,

En tiiä mitä se on, mutta kauniilta näyttää,
Ei tarvii masennuslääkkeitä enää ikinä käyttää,
Kun sen näkee niin sen tunnistaa,
Ei siltä voi enää silmiä ummistaa,
Mua ei tippaakaan kiinnosta,
Onko teillä fyysistä vai platonista,

tipuin tähän kaninkoloon,
ihastuin jalat-irti-maasta -oloon,
Hymyilen vaan ja varpaita kipristelen,
Leijun taivaassa, pumpulissa kieriskelen,
Oon riippuvainen ja irti todellisuudesta,
Te ootte vanhat tutut toisesta ulottuvuudesta,
Avaruuden takaa ikuisuudesta,
Siltä se shippilaseilla näyttää,
Järkeä laivassa ei kannata käyttää
Meitä ei kukaan voi kieltää tuntemasta,
Tätä kaunista hehkuvaa, mut samalla haurasta,


Mikään ei voi olla noin kaunista ja pyhää,
Kun magneetti Jere Bojania puoleensa vetää,
Se on yhtä totta kun aurinko jo kuu,
Kuinka maapallo pyörii ja vuodenajat vaihtuu,
Se on ikuinen mysteeri ja arvoitus,
Puhdas sattuma vai enkelin johdatus?
Se on niin aitoa ja oikeaa,
Tuntuu että taivas teitä koskettaa,
Teidän hymyt säteilee ja silmät loistaa,
Elämä tuhatvuotista tarinaa jälleen toistaa,

Joskus on joku katsonut myös mua,
samoin palavin silmin kun Bojan katsoo sua,
ehkä mulla oli joskus jotain samaa,
se aika ei koskaan enää palaa,
tunnen sen ja pikkusen sattuu,
Voiko yksinäisyyteen ikinä tottuu?
jos voisit mua vähäsen pidellä ja halaa,
kun itken sille ihan pikkuisen salaa,


Tää koskettaa mua jostain sairaan syvältä,
kun teitä katson tuntuu ihan helvetin hyvältä,
Teidän hölmöilytklipit mua eheyttää,
Mun raskasta sydäntä keventää,
Vielä viis klippiä niin tuntuu että leijun,
Kun nään balkaninprinssin ja käärijäkeijun,
Värisen ja tunnen onnea syvää,
Ja uskon että maailmassa on jäljellä hyvää,
Silmät voi aina mustiksi meikata,
Mutta onnea ei voi samalla lailla feikata,
Pidä kii siitä millä tahansa hinnalla,
Kun puuttuva palanen on kerrankin rinnalla,

Ootte mitä ootte ja teette mitä teette,
Tunteita herätätte mihin ikinä meette,
En luovuta vielä, vaan hellin yhä ajatusta,
Teidän samasta energiasta, yhteen paluusta,

Tiedä mitä teet, älä leiki enää tulella,
Muuten se palaa kohta kuumalla roihulla,
En halua sua neuvoa enkä uhkaa,
Mut pelkään että jälkeen jää vaan raunio ja tuhkaa

Jotkut jutut voi kestää vain hetkisen,
mut ne jättää jälkensä sieluun ikuisen

Leila
Kiitos, kiitos, kiitos ❤ Oon loikkinut täällä huolimattomasti viimepäivinä, on ollut niin negatiivista meininkiä. Onneksi selasin taaksepäin ja huomasin tämän. Onneksi olin yksin, kun luin, sillä tämähän alkoi ihan itkettämään 😭
 
vierailija
Ei ole todellakaan normaalia purkaa vihaa keskustelupalstalla jo toista vuorokautta yötä päivää. Se on sekä huonoa käytöstä, pelottavaa muita keskustelijoita kohtaan että huonontaa ilmapiiriä, kun muut haluavat jatkaa asiallista keskustelua. Sen sijaan voisit mennä vaikka juoksulenkille tai raivosiivota. Keskustelupalsta EI ole tarkoitettu vihan purkamiseen.
Sori vaan, mutta ei kiinnosta. Pistä mut tekemään, mitä tahdot! Jos et pysty pakottamaan, tai osaa tarjota mulle oikeasti TOIMIVAMPAA vaihtoehtoa purkaa vihaani, oot voimaton. Ja toimiva vaihtoehto ei sit ole se, joka ois sulle kivoin, vaan se, joka auttaa mua eniten. Ja se ei ole siivoaminen.
 
vierailija
Ok, taidat olla sellainen tapaus, jolle mikään määrä terapiaakaan ei riitä... Jotain sulla on vialla, mutta toivottavasti jonain päivänä tokenet. Se että purat yötä päivää pahaa oloasi täällä muille ihmisille ei ole todellakaan ok. Se ei ole oikea tapa käsitellä asiaa.
Ja yrittäisit nyt ymmärtää, että kyse on täysin sun oman mielikuvituksen tuottamasta pettymyksestä. Todellisuus on jotain muuta kuin sun mielikuvat.
En voi mitään sille, jos se ei ole oikea tapa käsitellä asiaa. Parempaakaan ei ole.
 
vierailija
Kiitos! Saan noista ainakin hieman tietoa heidän ryhmädynamiikasta. Eli ainakin noin päällisin puolin Bojan, Jan ja Kris voisi kolmena kauriina olla porukan päällepäsmärit kun taas Nace rapuna ja Jure kaksosena tykkää pysyä taustalla. Kolme kaurista on myös aika hurja ajatus siinä mielessä että he varmaan kokoajan puskee bändiä eteenpäin jääräpäisesti eikä halua höllätä tahtia yhtään Nacella taas ainoana vesimerkkinä on varmaan bändissä ”olkapään rooli” ja Jure ainoana ilmamerkkinä pitää huolen hauskanpidosta. Mutta nää on siis pintapuolisia viitteitä, nousevat ja kuu merkit tietysti kertoisi lisää.
Kyllähän se ainakin haastatteluissa on vaikuttanu tolta että noi kolme bambia on eniten esillä 💚
 
vierailija
Sori vaan, mutta ei kiinnosta. Pistä mut tekemään, mitä tahdot! Jos et pysty pakottamaan, tai osaa tarjota mulle oikeasti TOIMIVAMPAA vaihtoehtoa purkaa vihaani, oot voimaton. Ja toimiva vaihtoehto ei sit ole se, joka ois sulle kivoin, vaan se, joka auttaa mua eniten. Ja se ei ole siivoaminen.
Eli koska sulla ei ole kivaa enää tämän asian suhteen niin muillakaan ei saisi olla. Ei noilla sun yksinpuhelu jankutuksilla ole meihin muihin mitään vaikutusta.
 
vierailija
En voi mitään sille, jos se ei ole oikea tapa käsitellä asiaa. Parempaakaan ei ole.
Sanoin jo vauvallakin ja sanon nytkin että mä ymmärrän että olet surullinen loukkaantunut, pettynyt ja vihainen. Ne on ihan todellisia tunteita. Olen pahoillani että sulla on paha olla. Mä uskon että parempi tapa käsitellä tää loppuun on kuitenkin ottaa etäisyyttä tähän nyt, laita luuri pois, mene metsään, uimaan, kävelylle, parvekkeelle tai mihin pystyt. Lue jotain ihan muuta. Koita nukkua. Syö, juo vettä. Sulla menee nyt sen verran lujaa että ihan tosissani suosittelen laastarin repäisyä ja tän aiheen jättämistä kokonaan. Ajatukset menee jumiin vaan enemmän jos jatkat. Uskon että parin päivän päästä olo helpottaa jo.
 
vierailija
Kantsiskohan vielä mennä? Olen käynyt kaksi kertaa 4 + 6 vuotta psykoterapiaa, joista kela maksoi sen 3 + 3 vuotta, sen lisäksi ihan omakustanteisia terapioita ja muitakin terapioita, kuin yksilöpsykoterapiaa. En todellakaan koe olevani minkäänlaisen terapian tarpeessa, mulla ei ole ollut koskaan mitään mielialalääkityksiä (pl virheellisestä diagnosoinnista johtunutta essitalopraamia) ja siis mun mielestä on täysin normaalia purkaa vihaansa, jos suututtaa.
Kantsii. Ei sitä oikein ite tajua kun on tilanne päällä (been there) mutta ulkopuolelta näkee että sulla on nyt joku iso juttu aktivoitunut tässä ja me ei voida auttaa enempää ja ihmiset pelästyy täällä ja muu keskustelu ei onnistu.
 

Yhteistyössä