Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!
Okei? Vedä henkeä välillä
 
vierailija
Ei, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!
nyt on kyl mania päällä
 
vierailija
Tuntuu kyl et suomalaiset on ainoat jotka näistä valittaa, kun taas muut tuntuu olevan ihan liekeissä tumblerissaki vaa hehkutetaan miten seksy J on
Suomalaiset nyt aina valittaa kaikesta vaikka tekis miten päin tahansa. joten ei kannata välittää. Kyl tässäkin ketjussa näkee kellä kriittinen järjenjuoksu toimii ja keillä on joku katkera maanisuus päällä
 
vierailija
Tuntuu kyl et suomalaiset on ainoat jotka näistä valittaa, kun taas muut tuntuu olevan ihan liekeissä tumblerissaki vaa hehkutetaan miten seksy J on
No kun tämä klippi onkin ihana. Niin ihana että sattuu. Miksi sattuu niin se on mun pään sisäinen ongelma mutta aww 🥰

Sen sijaan moni tuli kovaa alas siitä seuraavasta jossa vähän niinkuin parodioitiin poikarakkautta.

Mutta niin se on päivä uus ja yksi pieni tykkäys saa taas kaiken näyttämään kirkkaammalta.

Laiva kulkee taas.
 
vierailija
Kyllä se todellisuus on, että hän ei ole ollut missään vaiheessa aito, ei sillä tavalla, miten minä määrittelen aidon ja suoran ja avoimen ihmisen. En vain ensin tajunnut, että ei hän olekaan aito, vaan kykenee esittämään kaikenlaisia tarkoitusperiä ja juttuja.
Sinun päässäsi on nyt mielikuvitusta siitä, että aiheutan itselleni jotakin kärsimystä. En suinkaan. Käsittelen asian läpi ja se ei vaivaa minua, kun olen kyennyt sen käsittelemään. En tietenkään voi sanoa, milloin asia ei enää nouse minulla käsittelyyn, mutta en koe sellaisen olevan kärsimystä, mä pidän psykologiasta ja asioista, joita pyöritellä sen kautta.
Ja jos olen ärsyyntynyt Käärijään, niin olen, ei sellaisesta aiheudu minulle mitään sen ihmeellisempää kärsimystä, josta täytyisi päästä eroon. Mun mieliala ja päivä olisivat joka tapauksessa pilalla tänään, koska toi keissi ärsyttää minua niin suunnattomasti, että puran oloani nyt palstalla, mistä aiemmin imin sitä samaa paskaa sisääni muka ihquna lööv'na.
Toteat että päiväsi on pilalla, vaikka juuri väitit ettei tämä aiheuta sinulle mitään kärsimystä? Tuossa on ristiriita.
Mutta olet selvästi nyt niin vahvojen tunnetilojen vallassa, että et pysty ottamaan vastaan ystävällisiäkään neuvoja. Et edelleenkään ymmärtänyt olennaisinta pointtia tuossa, eli edelleen koet että K ei ole aito, etkä lainkaan ymmärrä sitä, että sinä et voi sitä tietää. Sinä et voi tietää, mitkä ovat K:n aidot tunteet, mitä ne olivat viisujen aikaan, sen jälkeen, nyt tai tulevaisuudessa. Miten voit yhtäkkiä olla varma, että K ei olisi esim. viisujen aikaan ollut täysin aito, kun et näe hänen päänsä sisään. Kaikki nuo ajatuksesi ovat vain sinun päässäsi olevia spekulaatioita, eivät todellisuutta. Olet luonut oman ajatuskuplasi, jossa nyt sinnikkäästi jumitat, mutta varmaan ajan kanssa tuosta tokenet, kun saat vähän etäisyyttä asiaan.
 
vierailija
Toteat että päiväsi on pilalla, vaikka juuri väitit ettei tämä aiheuta sinulle mitään kärsimystä? Tuossa on ristiriita.
Mutta olet selvästi nyt niin vahvojen tunnetilojen vallassa, että et pysty ottamaan vastaan ystävällisiäkään neuvoja. Et edelleenkään ymmärtänyt olennaisinta pointtia tuossa, eli edelleen koet että K ei ole aito, etkä lainkaan ymmärrä sitä, että sinä et voi sitä tietää. Sinä et voi tietää, mitkä ovat K:n aidot tunteet, mitä ne olivat viisujen aikaan, sen jälkeen, nyt tai tulevaisuudessa. Miten voit yhtäkkiä olla varma, että K ei olisi esim. viisujen aikaan ollut täysin aito, kun et näe hänen päänsä sisään. Kaikki nuo ajatuksesi ovat vain sinun päässäsi olevia spekulaatioita, eivät todellisuutta. Olet luonut oman ajatuskuplasi, jossa nyt sinnikkäästi jumitat, mutta varmaan ajan kanssa tuosta tokenet, kun saat vähän etäisyyttä asiaan.
No kyllä sen näkee, ettei ole aito, kun kerran ihmisille pystyy syntymään kuva, että heidän välillään ois jotain romanttista, mutta se ei ole ollut sellaista Kärtsälle, joka vielä pilkkaa aihetta. Eikä aio jatkaa suhteeseen, varmana, vaikka gf jättäisi hänet.
 
vierailija
Toteat että päiväsi on pilalla, vaikka juuri väitit ettei tämä aiheuta sinulle mitään kärsimystä? Tuossa on ristiriita.
Mutta olet selvästi nyt niin vahvojen tunnetilojen vallassa, että et pysty ottamaan vastaan ystävällisiäkään neuvoja. Et edelleenkään ymmärtänyt olennaisinta pointtia tuossa, eli edelleen koet että K ei ole aito, etkä lainkaan ymmärrä sitä, että sinä et voi sitä tietää. Sinä et voi tietää, mitkä ovat K:n aidot tunteet, mitä ne olivat viisujen aikaan, sen jälkeen, nyt tai tulevaisuudessa. Miten voit yhtäkkiä olla varma, että K ei olisi esim. viisujen aikaan ollut täysin aito, kun et näe hänen päänsä sisään. Kaikki nuo ajatuksesi ovat vain sinun päässäsi olevia spekulaatioita, eivät todellisuutta. Olet luonut oman ajatuskuplasi, jossa nyt sinnikkäästi jumitat, mutta varmaan ajan kanssa tuosta tokenet, kun saat vähän etäisyyttä asiaan.
Ja siis päivä on pilalalla, mutta ei kärsimys siitä tule, että käsittelen asiaa, vaan siitä, että Jere paljastui minun maailmassani petturip*skiaiseksi. Mun päivää ei korjaisi YHTÄÄN MIKÄÄN mitä ikinä voisi tapahtua, paitsi tietenkin tuon asian korjaantuminen, eli Jerellä olisikin aitoja tunteita Bojaniin ja hän käsittelisi prosessia joka vaadittaisiin kyseisen ihanan ihmisen saamiseen.
Tajuan, ettei tapahdu.
Mulle on täysin ok raivota asian äärellä. Silleen siitä pääsee eroon ja irti, kun oon vihainen, niin oon. Vattuako sitä välttelemään.
 
vierailija
No kun tämä klippi onkin ihana. Niin ihana että sattuu. Miksi sattuu niin se on mun pään sisäinen ongelma mutta aww

Sen sijaan moni tuli kovaa alas siitä seuraavasta jossa vähän niinkuin parodioitiin poikarakkautta.

Mutta niin se on päivä uus ja yksi pieni tykkäys saa taas kaiken näyttämään kirkkaammalta.

Laiva kulkee taas.
En käsitä, miksi joku on tullut alas Käärijän postauksien takia? Nämä ihmiset ovat eläneet jossakin haavemaailmassa, eivätkä ole pystyneet näkemään totuutta. Minusta Käärijä taas on entistä mielenkiintoisempi.
 
vierailija
Ja siis päivä on pilalalla, mutta ei kärsimys siitä tule, että käsittelen asiaa, vaan siitä, että Jere paljastui minun maailmassani petturip*skiaiseksi. Mun päivää ei korjaisi YHTÄÄN MIKÄÄN mitä ikinä voisi tapahtua, paitsi tietenkin tuon asian korjaantuminen, eli Jerellä olisikin aitoja tunteita Bojaniin ja hän käsittelisi prosessia joka vaadittaisiin kyseisen ihanan ihmisen saamiseen.
Tajuan, ettei tapahdu.
Mulle on täysin ok raivota asian äärellä. Silleen siitä pääsee eroon ja irti, kun oon vihainen, niin oon. Vattuako sitä välttelemään.
Jerellä on taatusti aitoja tunteita Bojania kohtaan, mutta ne eivät ole vain missään vaiheessa olleet sellaisia, kuin sinä olisit tahtonut niiden olevan. Se ei ole Jeren vika, vaan itse olet itseäsi pettänyt sillä, että olet elänyt illuusiossa.
 
vierailija
En käsitä, miksi joku on tullut alas Käärijän postauksien takia? Nämä ihmiset ovat eläneet jossakin haavemaailmassa, eivätkä ole pystyneet näkemään totuutta. Minusta Käärijä taas on entistä mielenkiintoisempi.
Minustakin tämä meno alkaa vasta nyt käydä mielenkiintoiseksi. Yllätyksellisyys on se mitä ihailen käärijässä. Tuskin tätä kukaan osasi kuvitella (kuten tavastiaakaan). Tykkään seurata tätä kasvumatkaa tai mikä ikinä onkaan. Ja mielestäni hän on aito ihminen.
 
vierailija
Mitä jos veisitte negailun, jankkaamisen ja väittelemisen mieluummin av puolelle? Edes puutarha olisi mukava pitää positiivisempana fiilistelypaikkana. :) Toki kritisoida voi ja pitää, mutta kannattaa harkita missä sen tekee ja millä sanoin varustettuna.
 
vierailija
Jerellä on taatusti aitoja tunteita Bojania kohtaan, mutta ne eivät ole vain missään vaiheessa olleet sellaisia, kuin sinä olisit tahtonut niiden olevan. Se ei ole Jeren vika, vaan itse olet itseäsi pettänyt sillä, että olet elänyt illuusiossa.
No ei ole, hän on esittänyt sellaista käytöstä, joka merkitsisi helposti aitoa ihastusta ja fyysisen kiinnostuksen mahdollisuutta, mutta eihän hän tule tekemään mitään sen asian ediostämiseksi, toisin kuin aitoja tunteita kokeva osoittaisi tekevänsä, tai ei ainakaan tekisi tuollaisia homoiluvideoita, eli kyseessä on pelkkä julkisuustemppu, jota hyödyntää suosionsa kasvattamiseen.
 
vierailija
Mitä jos veisitte negailun, jankkaamisen ja väittelemisen mieluummin av puolelle? Edes puutarha olisi mukava pitää positiivisempana fiilistelypaikkana. Toki kritisoida voi ja pitää, mutta kannattaa harkita missä sen tekee ja millä sanoin varustettuna.
No, miksi se sitten oli täällä se (mies)jankuttaja, joka valoi sen tiedon minuun, että Jere ei ole aidosti todellakaan kiinnostunut, kaikki on vain kavereiden kesken tapahtuvaa läppää, myös Liverpool, kameroiden ollessa kiinni ei ole tapahtunut mitään, kaulapusutkin annettiin vain hieman juopuneena jne. Kyllä se mikä täällä tapahtui, jatkuu täällä. Koko p*ska on nyt joka tapauksessa TÄYSIN pilalla, en tajua, mitä fiilisteltävää tässä enää on????
 
vierailija
Eikö tänne voida antaa jo bannit tuolle kyseiselle kommentoijalle. Käärijä on edelleen ihan sama ihana ja aito itsensä, kuin mitä hän oli ennenkin viisuja ja sen aikana. Ei hän ole ketään huijannut tai valehdellut kellekään.
👏👏👏

Tämä NIIN paljon. Miten vaikea on joillekin ymmärtää, että yhdessä ja samassa ihmisessä on useita erilaisia puolia, ja ne kaikki ovat aivan yhtä aitoja?

(Yksi sana on lauseessa tupenrapinat, ja niitä olisin valmis minäkin jo täällä antamaan)
 
vierailija
Älkää kiltit ruokkiko trollia niin päästään siitä eroon. Yksikseen on jo täällä riehunut monta tuntia, ja innostuu vaan jos joku vastaa. Kai silläkin on kohta nukkumaanmenoaika 🤔.

Jutellaan jo jostain vähän positiivisemmasta.
Kuten esim siitä, miten kuuma K on noissa viimeisen postauksen kuvissa (B:kin tykkäsi, niih 😉).
 
vierailija
Minustakin tämä meno alkaa vasta nyt käydä mielenkiintoiseksi. Yllätyksellisyys on se mitä ihailen käärijässä. Tuskin tätä kukaan osasi kuvitella (kuten tavastiaakaan). Tykkään seurata tätä kasvumatkaa tai mikä ikinä onkaan. Ja mielestäni hän on aito ihminen.
Samaa mieltä. Itse tykkään Kn tyylistä vetää keikat, välispiikit ja sometus kun koskaan ei tiedä mitä saa. :) Ihailtavaa on mun mielestä myös hänen asenteensa, se että tekee sitä omaa juttuaan ja tekee sitä intohimolla välittämättä muiden mielupiteistä. Epävarmana ihmisenä haaveilen itsekin tuollaisesta asenteesta, ja yritänkin tehdä töitä sen eteen. Kuten K haastattelusssa mainitsikin, kun tekee omaa juttuaan itsevarmana niin se tekee hommasta seksikästä. Onhan se ihan totta.

Itse en pidä häntä minään huijarina ja jatkan innolla hänen musiikkinsa kuuntelua ja hänen seuraamistaan somessa, sanokoot muut mitä sanoo. Onhan se muutenkin koko ajan ollut tiedossa että J pitää Käärijää hahmona puhuen tästä kolmannessa persoonassa ja on sen mukaisessa roolissa keikoilla. Mutta se ei tarkoita etteikö hän olisi aito ja lempeä ihminen ihan Jerenä. Ollaanhan me saatu nähdä hänet myös ilman roolia, esim. siinä Mannisen haastattelussa, josta välittyy aina lämmin fiilis. 💗
 
vierailija
Täytyy muistaa, että aika iso osa ihmisistä koki Jeren / Käärijän pettäneen heidät myös siinä varallisuusasiassa. Itse en siihen jaksanut jäädä jumiin, koska minulle hänen talousasiansa olivat täysin herttaisen yhdentekeviä, mutta ymmärrän kyllä todellakin täysin sen, miksi ne ihmiset (joilla itsellään ehkä samaistuminen sellaiseen nyhjää tyhjästä arkeen oli) pahastuivat!
Ei todellakaan voida sanoa, että Jere oli antanut totuudenmukaisen tai täysin rehellisen kuvan taloudestaan, eli vähän hölmöä oli minusta puhua siitä ollenkaan (tai itseasiassa kahdella lailla: Olen köyhä ja taloudellinen tilanteeni on turvatumpi, kuin useilla).
Ihan sama tilanne nyt, on annettu ymmärtää (todellakin!!!!), mutta ei ruveta antamaan mitään.
 

Yhteistyössä