vierailija
Aa nyt kun katoin heti perään niin olikin 555k. Miten tuo ig oikein heittelee noita noin..Taas on 8n ig seuraajat noussu 4000 verran, eli 560 kärtsällä.
Aa nyt kun katoin heti perään niin olikin 555k. Miten tuo ig oikein heittelee noita noin..Taas on 8n ig seuraajat noussu 4000 verran, eli 560 kärtsällä.
Se tykkäys on viimeisimmässä Insta-kuvassa, siinä missä K kiittää lipun ostaneita ihmisiäOlipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.
Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.
Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?Kyllä siihen on osansa Käärijällä, millainen ihminen hän on. En osannut olettaa, että hän ei olekaan aito. En aio edelleenkään epäillä ihmisten aitoutta. tietenkin myös luottamus syntyy jostain, aina sitä varmasti epäillään kun uutta ihmistä seuraillaan, mutta siis se hype ja ihastelu jota Käärijä sai osakseen ja ihan syystä varmaan vaikutti siihen, että ajattelin, että helpompaa ja nopeampaa on vain, jos luotan tuohon ihmiseen ja tuhansiin muihin, jotka jo sanovat, että hän on täysin aito ja teeskentelemätön.
Mulle toi käytös ei ole aidon ja teeskentelemättömän ihmisen käytöstä. Mutta huomasin sen vasta eilen, oikeasti, se lävisti muurini, jossa näin käärijässä bi-curious -ihmisen.
Millälailla tämä on Käärijän vika? Ei kai mitenkään, saan mä silti inhota sitä, ettei hän ollutkaan sillälailla aito ihminen, kuin mä aidon käsitän. Jos tapaisin hänet (ja tilanne ois sellainen, jossa ois ok kysyä, mitäse ei toki olisi), totta kai haluaisin kuulla, että miksi toi keissi näytti sille, että hän rakastaa Bojania tai onko hänellä oikeasti ajatuksia seksistä tai hellyydestä miesten kanssa? Ja toivoisin saavani rehellisen vastauksen luottamuksella, mitä häneltä ei tietenkään saisi.
Ei mua kiinnosta noin epäaidot ihmiset. Erehdyin.
Hyvin sanottu!Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?
Nyt sinun päässäsi K ei ole aito, vaikka esim. minun mielestäni hän on hyvin aito edelleen. Kuitenkin vain K itse tietää perimmäisen totuuden tästäkin asiasta. Mutta nuo sinun negatiisivet tunnetilasi ovat siis aivan turhia ja turhaan itsellesi aiheutat kärsimystä, kun kyse on vain sinun omista ajatuksistasi. Se on vain sinun oma tulkintasi, että K ei olisikaan aito, samaan aikaan kun muut ihmiset näkevät hänet eri tavalla. Ja kaikki kuitenkin katsomme samaa ihmistä.
Ei nyt tietenkään vaan jossain kohtaa välillä 13.5.-30.6.No jos tässä nyt ois taas vaihteeksi K jotenki loukannu herkän B kukkasen tunteita niin tuskin se taas olisi alkanu tykkäillä K ig kuvista. Haloo nyt taas draama kuningattaret.
Pettymys on seurannutkin vasta viisujen loppumisen jälkeen.Jotku kyl pitää Bojania ihme vauvana jota pitäisi paapoa jos se niin herkkis olisi niin ei se olisi ähräytyny joka käänteessä Jeren seuraan
Itse taas olen sitä mieltä, että eräs shippaaja on taas menettänyt malttinsa. Kaikki eivät ole aina trolleja tai jankkaajia, vaan joskus joku ns. muuten normaaleja kirjoittava menettää tasapainonsa. Eilinen Käärijän postaus sai tunteet pintaan tällä Bojan on uhri ja Käärijä pahis kommentoijalla.Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.
Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.
Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Kyllä se todellisuus on, että hän ei ole ollut missään vaiheessa aito, ei sillä tavalla, miten minä määrittelen aidon ja suoran ja avoimen ihmisen. En vain ensin tajunnut, että ei hän olekaan aito, vaan kykenee esittämään kaikenlaisia tarkoitusperiä ja juttuja.Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?
Nyt sinun päässäsi K ei ole aito, vaikka esim. minun mielestäni hän on hyvin aito edelleen. Kuitenkin vain K itse tietää perimmäisen totuuden tästäkin asiasta. Mutta nuo sinun negatiisivet tunnetilasi ovat siis aivan turhia ja turhaan itsellesi aiheutat kärsimystä, kun kyse on vain sinun omista ajatuksistasi. Se on vain sinun oma tulkintasi, että K ei olisikaan aito, samaan aikaan kun muut ihmiset näkevät hänet eri tavalla. Ja kaikki kuitenkin katsomme samaa ihmistä.
Tarkoitatkohan minua? Mä en ainakaan ole suunnannut kritiikkini kärkeä Bojanin vointiin, vaan omaani. Eli Käärijän paljastuminen tunteiden esittäjäksi minun mittaristollani aiheutti minussa vihaa. Ja sillä sipuli.Itse taas olen sitä mieltä, että eräs shippaaja on taas menettänyt malttinsa. Kaikki eivät ole aina trolleja tai jankkaajia, vaan joskus joku ns. muuten normaaleja kirjoittava menettää tasapainonsa. Eilinen Käärijän postaus sai tunteet pintaan tällä Bojan on uhri ja Käärijä pahis kommentoijalla.
Tottakai poikien välit ovat syvät. Ne eivät vaan ole ulospäin sellaiset, kuin jotkut täällä haluaisivat. Miksi heidän täytyisi pitää jatkuvasti showta yllä vain shippaajien iloksi. Annetaan heidän hoitaa asiansa yksityisesti. Tiedä vaikka Jere olisi käynyt jo Sloveniassa, ei heidän tarvitse kaikkea kertoa ulkopuolisille.Mä niin tiedän ton tunteen mitä te käytte läpi nyt. Aloin aavistella jotain tällaista jo Kn loman aikaan ja totuus tuli päin naamaa suomen reissulla. K ei ollutkaan se mitä luulin, eivätkä poikien välit niin syvät kuin luulin. Bojania ja Jokereita seuraan/fanitan ja odotan innolla treen keikkaa!
kantsisko siinä tapauksessa lopettaa koko heebojen seuraaminen ja poistua täältä? ihme masokisti vissiinTarkoitatkohan minua? Mä en ainakaan ole suunnannut kritiikkini kärkeä Bojanin vointiin, vaan omaani. Eli Käärijän paljastuminen tunteiden esittäjäksi minun mittaristollani aiheutti minussa vihaa. Ja sillä sipuli.
Tuntuu kyl et suomalaiset on ainoat jotka näistä valittaa, kun taas muut tuntuu olevan ihan liekeissä tumblerissaki vaa hehkutetaan miten seksy J onrepesin
Älä ole noin harhainen, vedät vielä jonkun järjissään toistaiseksi olevan mukaasi.Tottakai poikien välit ovat syvät. Ne eivät vaan ole ulospäin sellaiset, kuin jotkut täällä haluaisivat. Miksi heidän täytyisi pitää jatkuvasti showta yllä vain shippaajien iloksi. Annetaan heidän hoitaa asiansa yksityisesti. Tiedä vaikka Jere olisi käynyt jo Sloveniassa, ei heidän tarvitse kaikkea kertoa ulkopuolisille.
Ei, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!kantsisko siinä tapauksessa lopettaa koko heebojen seuraaminen ja poistua täältä? ihme masokisti vissiin
Sulla on pakkomielle kaksikon fyysisyydestä jääny pahasti päälle xDEi, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!