Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä niin tiedän ton tunteen mitä te käytte läpi nyt. Aloin aavistella jotain tällaista jo Kn loman aikaan ja totuus tuli päin naamaa suomen reissulla. K ei ollutkaan se mitä luulin, eivätkä poikien välit niin syvät kuin luulin. Bojania ja Jokereita seuraan/fanitan ja odotan innolla treen keikkaa!
 
vierailija
Kyllä tää heittelee ja omat tunteet myös. Mutta tällainen asia pyrkii nyt ulos:

Katsokaa se Ruissin haastattelu Jerestä. Siinä on Jere. Ihan samalta se kuulostaa ja vaikuttaa kuin viisuissa. On antanut tosi vähän haastatteluja viime aikoina niin tämä vähän hämärtyy. En ole pahantahtoinen ihminen, hän sanoo ja ainakin onnistuu liikuttamaan mua.

Sitten meillä on Käärijä, joka on HAHMO. Tätä on välillä vaikea muistaa ja erottaa koska Käärijällä ei ole hirviöpukua kuten Lordilla. Tai peruukkeja ja meikkejä kuten Conchita Wurstilla. Hekin olivat hahmoja - jotain osaa itsessään varmasti esiin tuoden mutta ei sama kuitenkaan kuin siviiliminä.

Viisuklipeissä me nähtiin Jere ja B. Sen sijaan me ei olla koskaan nähty Jereä ja jotain muuta miestä, vaan K. Ok siellä Ruississa nähtiin ja kyllä, mä kyllä näin. Ja kuulin. ❤🔥 tuollaisia sattumia ei vaan ole.

Tää meidän on kaikkien hyvä kuitenkin muistaa. J ei ole sama kuin K. Yhteistyötä JO kanssa voi tehdä K mutta ystävyys, yhteys, ihastus, mikäikinä on J ja B välillä. Häröt mieskuvat bäkkärillä on K:n.
 
vierailija
No jos tässä nyt ois taas vaihteeksi K jotenki loukannu herkän B kukkasen tunteita niin tuskin se taas olisi alkanu tykkäillä K ig kuvista. Haloo nyt taas draama kuningattaret.
 
vierailija
Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.

Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.

Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Se tykkäys on viimeisimmässä Insta-kuvassa, siinä missä K kiittää lipun ostaneita ihmisiä
 
vierailija
Kyllä siihen on osansa Käärijällä, millainen ihminen hän on. En osannut olettaa, että hän ei olekaan aito. En aio edelleenkään epäillä ihmisten aitoutta. tietenkin myös luottamus syntyy jostain, aina sitä varmasti epäillään kun uutta ihmistä seuraillaan, mutta siis se hype ja ihastelu jota Käärijä sai osakseen ja ihan syystä varmaan vaikutti siihen, että ajattelin, että helpompaa ja nopeampaa on vain, jos luotan tuohon ihmiseen ja tuhansiin muihin, jotka jo sanovat, että hän on täysin aito ja teeskentelemätön.
Mulle toi käytös ei ole aidon ja teeskentelemättömän ihmisen käytöstä. Mutta huomasin sen vasta eilen, oikeasti, se lävisti muurini, jossa näin käärijässä bi-curious -ihmisen.
Millälailla tämä on Käärijän vika? Ei kai mitenkään, saan mä silti inhota sitä, ettei hän ollutkaan sillälailla aito ihminen, kuin mä aidon käsitän. Jos tapaisin hänet (ja tilanne ois sellainen, jossa ois ok kysyä, mitäse ei toki olisi), totta kai haluaisin kuulla, että miksi toi keissi näytti sille, että hän rakastaa Bojania tai onko hänellä oikeasti ajatuksia seksistä tai hellyydestä miesten kanssa? Ja toivoisin saavani rehellisen vastauksen luottamuksella, mitä häneltä ei tietenkään saisi.
Ei mua kiinnosta noin epäaidot ihmiset. Erehdyin.
Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?
Nyt sinun päässäsi K ei ole aito, vaikka esim. minun mielestäni hän on hyvin aito edelleen. Kuitenkin vain K itse tietää perimmäisen totuuden tästäkin asiasta. Mutta nuo sinun negatiisivet tunnetilasi ovat siis aivan turhia ja turhaan itsellesi aiheutat kärsimystä, kun kyse on vain sinun omista ajatuksistasi. Se on vain sinun oma tulkintasi, että K ei olisikaan aito, samaan aikaan kun muut ihmiset näkevät hänet eri tavalla. Ja kaikki kuitenkin katsomme samaa ihmistä.
 
vierailija
Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?
Nyt sinun päässäsi K ei ole aito, vaikka esim. minun mielestäni hän on hyvin aito edelleen. Kuitenkin vain K itse tietää perimmäisen totuuden tästäkin asiasta. Mutta nuo sinun negatiisivet tunnetilasi ovat siis aivan turhia ja turhaan itsellesi aiheutat kärsimystä, kun kyse on vain sinun omista ajatuksistasi. Se on vain sinun oma tulkintasi, että K ei olisikaan aito, samaan aikaan kun muut ihmiset näkevät hänet eri tavalla. Ja kaikki kuitenkin katsomme samaa ihmistä.
Hyvin sanottu!

- Joymuffin
 
vierailija
Olipa kiva tulla tänne aamulla ja huomata että vauvan jankkaajat on saapuneet... Olisi pitänyt vaan skipata kaikki öiset viestit niin ei olisi tullut niin lattea mieli.

Minä pysyn tiukasti laivassa ja fanitan Käärijää/Jereä edelleen, juuri tuollaisena omana itsenään. Onhan se sanonut olevansa nimenomaan hämmentäjä ja nauttivansa siitä.

Ei muuten näy mulla Bojanin tykkäystä ainakaan viimeisessä kolmessa K:n postauksessa? Onko vika instassa vai oliko vahinkotykkäys mitä täällä jo odoteltiinkin
Itse taas olen sitä mieltä, että eräs shippaaja on taas menettänyt malttinsa. Kaikki eivät ole aina trolleja tai jankkaajia, vaan joskus joku ns. muuten normaaleja kirjoittava menettää tasapainonsa. Eilinen Käärijän postaus sai tunteet pintaan tällä Bojan on uhri ja Käärijä pahis kommentoijalla.
 
vierailija
Et ehkä täysin ymmärtänyt viestiäni. Kaikki tuo mitä kerrot, että olet olettanut että hän on aito ja nyt yhtäkkiä oletat että hän ei olisi aito, kaikki nuo oletukset ovat vain sinun pääsi sisällä olevia aioista, ne eivät ole todellisuus. Ymmärrätkö, että sinun ajatuksesi eivät ole yhtä kuin todellisuus?
Nyt sinun päässäsi K ei ole aito, vaikka esim. minun mielestäni hän on hyvin aito edelleen. Kuitenkin vain K itse tietää perimmäisen totuuden tästäkin asiasta. Mutta nuo sinun negatiisivet tunnetilasi ovat siis aivan turhia ja turhaan itsellesi aiheutat kärsimystä, kun kyse on vain sinun omista ajatuksistasi. Se on vain sinun oma tulkintasi, että K ei olisikaan aito, samaan aikaan kun muut ihmiset näkevät hänet eri tavalla. Ja kaikki kuitenkin katsomme samaa ihmistä.
Kyllä se todellisuus on, että hän ei ole ollut missään vaiheessa aito, ei sillä tavalla, miten minä määrittelen aidon ja suoran ja avoimen ihmisen. En vain ensin tajunnut, että ei hän olekaan aito, vaan kykenee esittämään kaikenlaisia tarkoitusperiä ja juttuja.
Sinun päässäsi on nyt mielikuvitusta siitä, että aiheutan itselleni jotakin kärsimystä. En suinkaan. Käsittelen asian läpi ja se ei vaivaa minua, kun olen kyennyt sen käsittelemään. En tietenkään voi sanoa, milloin asia ei enää nouse minulla käsittelyyn, mutta en koe sellaisen olevan kärsimystä, mä pidän psykologiasta ja asioista, joita pyöritellä sen kautta.
Ja jos olen ärsyyntynyt Käärijään, niin olen, ei sellaisesta aiheudu minulle mitään sen ihmeellisempää kärsimystä, josta täytyisi päästä eroon. Mun mieliala ja päivä olisivat joka tapauksessa pilalla tänään, koska toi keissi ärsyttää minua niin suunnattomasti, että puran oloani nyt palstalla, mistä aiemmin imin sitä samaa paskaa sisääni muka ihquna lööv'na.
 
vierailija
Mä en vaan ymmärrä näitä jatkuvia loukkaantumisia B:n puolesta ja että joillakin vaikuttaa menevän tämä aivan liikaa omiin tunteisiin. Meillä ei ole mitään todisteita että B olisi loukkaantunut mistään joten miksi ajatella kuin faktana että hän olisi loukkaantunut. Ja aina se on mukamas K joka on pahis tässä ja joka on loukannut B:tä, ei koskaan toisinpäin (eikä toki tällaisiakaan teorioita pitäisi olla ilman mitään todisteita)
 
vierailija
Itse taas olen sitä mieltä, että eräs shippaaja on taas menettänyt malttinsa. Kaikki eivät ole aina trolleja tai jankkaajia, vaan joskus joku ns. muuten normaaleja kirjoittava menettää tasapainonsa. Eilinen Käärijän postaus sai tunteet pintaan tällä Bojan on uhri ja Käärijä pahis kommentoijalla.
Tarkoitatkohan minua? Mä en ainakaan ole suunnannut kritiikkini kärkeä Bojanin vointiin, vaan omaani. Eli Käärijän paljastuminen tunteiden esittäjäksi minun mittaristollani aiheutti minussa vihaa. Ja sillä sipuli.
 
vierailija
Mä niin tiedän ton tunteen mitä te käytte läpi nyt. Aloin aavistella jotain tällaista jo Kn loman aikaan ja totuus tuli päin naamaa suomen reissulla. K ei ollutkaan se mitä luulin, eivätkä poikien välit niin syvät kuin luulin. Bojania ja Jokereita seuraan/fanitan ja odotan innolla treen keikkaa!
Tottakai poikien välit ovat syvät. Ne eivät vaan ole ulospäin sellaiset, kuin jotkut täällä haluaisivat. Miksi heidän täytyisi pitää jatkuvasti showta yllä vain shippaajien iloksi. Annetaan heidän hoitaa asiansa yksityisesti. Tiedä vaikka Jere olisi käynyt jo Sloveniassa, ei heidän tarvitse kaikkea kertoa ulkopuolisille.
 
vierailija
Tottakai poikien välit ovat syvät. Ne eivät vaan ole ulospäin sellaiset, kuin jotkut täällä haluaisivat. Miksi heidän täytyisi pitää jatkuvasti showta yllä vain shippaajien iloksi. Annetaan heidän hoitaa asiansa yksityisesti. Tiedä vaikka Jere olisi käynyt jo Sloveniassa, ei heidän tarvitse kaikkea kertoa ulkopuolisille.
Älä ole noin harhainen, vedät vielä jonkun järjissään toistaiseksi olevan mukaasi.
 
vierailija
kantsisko siinä tapauksessa lopettaa koko heebojen seuraaminen ja poistua täältä? ihme masokisti vissiin
Ei, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!
 
vierailija
Ei, kun olen raivoissani siitä, mitä paskaa näissä ketjuissakin on jauhettu ja mukamas ihquiltu, että jotain jännäöä tapahtuu Sloveniassa!!! No ei ttu varmaan tapahdu. Olisitte kaikkiin tuollaisiinkin viesteihin pistäneet, että ei K kuitenkaan oikeasti Bojania mitään rakasta, eikä ainakaan niin, että se johtaisi MIHINKÄÄN fyysiseen!
Sulla on pakkomielle kaksikon fyysisyydestä jääny pahasti päälle xD
 

Yhteistyössä