Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Putosinpa eilen korkealta, kun ensimmäisessä stoorissa näin mielestäni niin ihanan viestin toiselle ruusulle....ja pian perään se mauton juttu, joka päätyi sitten 'tärkeänä' oikein feediin.

Jätän nyt pois kaikki tunteet, jotka tähän voivat liittyä itse kullakin, siis meillä ja pojilla, ja pitäydyn faktoissa.
Meillä on kaksi faktaa. Pojat ovat sanoneet olleensa hyviä ystäviä. Viime viikkoina he ovat selvästi syystä tai toisesta halunneet pysyä poissa toistensa somesta.

Miten siis tämä ystävyys ja postaus, jossa Bojan on mainittu kommenteissa kymmeniä kertoja, ja tägättykin useita kertoja, miten nämä sopivat yhteen? Jos ystäväsi haluaa olla poissa seinältäsi, mikä on niin tärkeää tässä postissa, että kaikkien Bojan-mainintojen uhallakin se pitää tehdä ja säilyttää? Kummallista ystävyyttä.

Ellei tämä ole sitten sitä Aktia-pankin kanssa tehtyä yhteistyötä (tirsk!). Mua kyllä enemmän itkettää kuin naurattaa.

Sipriina
 
vierailija
Ihmiset ovat hurjan monimutkaisia. Samalla lailla kuin ihminen voi olla homo, hetero tai miljoona eri juttua siitä välistä tai ensin ajatella olevansa X ja sitten Y ja myöhemmin tuntuukin enemmän Z:ltä, samaan tapaan meillä on lukuisia eri ulottuvuuksia muilla tavoilla. Ihastukset voivat olla "it's complicated" ja puheet voivat olla samaan aikaan huumoria ja eivät ola. Itse en näe tässä mitään huijauksia vaan tilanteen, joka on monella tapaa monimutkainen ja siihen sisöltyy myös huumoria ja rooleja, jotka eivät sulje pois muita asioita.

Maalma ei ole mustavalkoinen. Ja itse olen edelleen hyvillä ja luottavaisin mielin vaikka tiedän, että on hyvin mahdollista, että tämä kaikki loppuu ihan muuten kuin miten toivoisimme.

- Joymuffin
Kiteytit hyvin sen mitä itsekin halusin sanoa. Maailma ei ole todellakaan mustavalkoinen, "it's complicated" ja voisi vielä lisätä "strange things happen". Mikään mitä nyt on nähty tai kirjoitettu ei muuta mitään miksikään. Uskon edelleen, että viisuviikolla koettiin vahvoja tunteita. Ehkä J vain kyllästyi tuohon "en kommentoi" moodiiin. En todellakaan usko, että haluaisin B tai edes homoyhteisöä loukata (joka siis ei ole mitenkään loukkaantunut kommenteista päätellen).
 
vierailija
Ihmiset ovat hurjan monimutkaisia. Samalla lailla kuin ihminen voi olla homo, hetero tai miljoona eri juttua siitä välistä tai ensin ajatella olevansa X ja sitten Y ja myöhemmin tuntuukin enemmän Z:ltä, samaan tapaan meillä on lukuisia eri ulottuvuuksia muilla tavoilla. Ihastukset voivat olla "it's complicated" ja puheet voivat olla samaan aikaan huumoria ja eivät ola. Itse en näe tässä mitään huijauksia vaan tilanteen, joka on monella tapaa monimutkainen ja siihen sisöltyy myös huumoria ja rooleja, jotka eivät sulje pois muita asioita.

Maalma ei ole mustavalkoinen. Ja itse olen edelleen hyvillä ja luottavaisin mielin vaikka tiedän, että on hyvin mahdollista, että tämä kaikki loppuu ihan muuten kuin miten toivoisimme.

- Joymuffin
Äh, se on jo täysin varmaa. En näe enää Jeren toiminnassa MITÄÄN aitoa kiinnostusta kohdata Bojania fyysisellä tasolla romanttisesti, SAATI suhdemielessä ja ihastuneena.
Se mies osaa kusettaa. On tosi sääli, että häntä kuvailtiin viisuissa tosi aitona ihmisenä, en näe häntä enää ollenkaan aitona enkä rehellisenä, saati avoimena ihmisenä tämän shipin mentyä itselläni rikki. Eli tajuttuani, että se saakeli todellakin vain esittää.
En itse pitänyt häntä aitona, mutta koska en ollut seurannut viisuja lainkaan, ajattelin, etten pysty jälkikäteen sanomaan totuutta. Siksi lähdin uskomaan, että hän on vilpitön ja aito. Ehkä hän klipeissä onkin sitä, mitä näemme, mutta se ei ollutkaan alkua millekään sen suuremmalle, vain viisukuplaa. Kaikki takaiskut Suomen käynnillä olivat sitä, mille ne näyttivätkin; ei romanttisia välejä pojilla.
 
vierailija
Jos noin on asia, niin se ei ole harmitonta viihdettä vaan täysin selvää queerbaitingia.
Jep, sekin vielä. Hyi että inhoan tuollaisia ihmisiä. Ja siis voin todellakin sanoa tämän 180 asteen käännöksenä eiliseltä. Jeressä oli paljon juttuja, jotka häiritsivät minua jos ei ois ollut sitä, että sillä on se muka ihastus Bojaniin ja haluan heille pelkkää hyvää! Eli ei mitään tarvetta lyödä niistä.
Mutta ahaa, sä vedätätkin yleisösi ihan rauhassa, no, siinä tapauksessa kaikki asiat, jotka häiritsivät ovat seuraavaksi tulilinjalla.
 
vierailija
Uskoa saa mitä haluaa. Itse näen asiat ihan eri lailla, ja vaativa asiantuntijatyö jota teen (ja jossa olen poikkeuksellisen hyvä) perustuu täysin ihmistuntemukseen ja siihen, että ymmärrän miten ihmismieli toimii. Kusetuksia en täällä näe, vaan elämän, maailman ja ihmisten monimutkaisuutta.

- Joymuffin
 
vierailija
Mietin, että miksi kuvassa, joka esittää leikisti miesten välisen seksin toteuttamista, olisi jotakin pahaa. Musiikkivideoissa, somessa ja elokuvissa on paljon raisumpaa kuvastoa, joskin usein heteronormatiivisesta nainen-mies näkökulmasta. Seksi on kuitenkin kaikille sukupuolille ja seksuaalisille suuntauksille, se on hauskaa, sillä saa leikkiä ja siitä saa fantasioida. Myös cis-mies saa leikkiä eri rooleilla välittämättä seksuaalisesta suuntauksesta. Itse en näe kuvassa pilkkaa, vaan roolileikkiä.

Koska kuva on julkaistu julkisella alustalla, jokainen toki tulkitsee kuvan omista lähtökohdistaan. Mä tulkitsen niin, että jokin K:ssa on herättänyt kiinnostuksen kyseiseen aiheeseen. Ja koska K tykkää hämmentää, hän julkaisee kuvan. Tämä valinta sekä hävittänee että tuonee uusia seuraajia. Ehkä K haluaa eroon konservatiivisimmista seuraajista. Ja lastenhan ei lähtökohtaisesti edes kuuluisi olla somessa, joten ei ole K:n tehtävä rajoittaa heidänkään vuoksi julkaisujensa sisältöjä.

Mä näen K:n valinnan julkaista tämä sekä rohkeana kannanottona siihen että miesten välinen seksi tai siitä fantasiointi on aivan ok. Julkaisu myös kertoo siitä, että K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.
Tämä tämä tämä. En ymmärrä yöllistä hulabaloota.

”K ei välitä minkälaisen kuvan muut saavat hänen seksuaalisesta suuntauksestaan - sen pitäisi olla kaikille yhdentekevää.”
 
vierailija
Minua kiinnostaa se, että tämä kuva tapahtui päivä sen jälkeen, kun K oli puhunut B:stä lavalla. Että Bojan on ihana. Ja sitten tykkäys Jokereiden postaukseen pitkästä aikaa.
 
vierailija
Uskoa saa mitä haluaa. Itse näen asiat ihan eri lailla, ja vaativa asiantuntijatyö jota teen (ja jossa olen poikkeuksellisen hyvä) perustuu täysin ihmistuntemukseen ja siihen, että ymmärrän miten ihmismieli toimii. Kusetuksia en täällä näe, vaan elämän, maailman ja ihmisten monimutkaisuutta.

- Joymuffin
Tunnin päivässä? Mahtaa olla vaativaa.
 
vierailija
Minua kiinnostaa se, että tämä kuva tapahtui päivä sen jälkeen, kun K oli puhunut B:stä lavalla. Että Bojan on ihana. Ja sitten tykkäys Jokereiden postaukseen pitkästä aikaa.
Sillä ole mitään merkitystä. Luepa noi viime yön keskustelut, jos et ole ihan ääriherkkis. Kyllä siinä kävi erittäin vaikeaksi perustella kohtia, joissa Jere osoittaa vääriksi väitteet, että hän on in it for the money. Siis tuossa kuumana muka miehiin -jutussa. Ei niitä ole!!! Se kaveri yöllä perusteli koko ajan sillä, että Jere tekee sen suosion takia ja ei mulla ole ainakaan haluja ajaa enää yhtään pidemmälle 200km/h kohti päin kallioseinää, ja tipahtaa joskus ensi helmikuussa, ”kun mistään ei sit tosiaankaan tullut mitään”. Eniten inhottais se, että sit Koponen …anteeksi Jere luikertelis tilanteesta pois antamalka ymmärtää, että joo hän niin kovasti kyllä halusi edelleen, mutta *jotain ulkopuolelta esti*
Eli ois tosiaankin nauranut matkalla pankkiin ja jos ei jää edes kiinni. Epätehellisyys mua haittaa eniten, tienatkoon rahaa, se ei mua haittaa. Mutta se haittais, että se vedättää aitoihin tunteisiin uskovia. En halua satuttaa itseäni tällä, tää on muutenkin niin turhaa!!!
 
vierailija
Uskoa saa mitä haluaa. Itse näen asiat ihan eri lailla, ja vaativa asiantuntijatyö jota teen (ja jossa olen poikkeuksellisen hyvä) perustuu täysin ihmistuntemukseen ja siihen, että ymmärrän miten ihmismieli toimii. Kusetuksia en täällä näe, vaan elämän, maailman ja ihmisten monimutkaisuutta.

- Joymuffin
Pakko sanoa, että en mäkään ajattele, että K mieltää kusettavansa. Mutta ihan sama mulle, mulle ihmissuhteet ja tunteet ihmisiin ja ihmisten välillä ovat niin vakavia ja syviä juttuja, että mä näen sen niin, että hän kusettaa. En itse vois IKINÄ toimia noin. Mä havaitsisin heti, jos näkisin, että yleisö oikeasti (osa) olettaa, luulee ja odottaa, että minuun ihastunut mies saa vastakaikua. Jos en aikoisi sitä antaa, hillitsisin sellaisia odotuksia välittömästi, enkä ruokkisi tyyliin nöytän sydämen, jos Bojan on kuuma jne. Tai are you’t tai babyt hänelle.
 
vierailija
Minäkin tekisin tuhansittain eri asioita eri lailla kuin muut tekevät. :) Mutta tiedän että heillä on syynsä tehdä asioita niin kuin tekevät, vaikka osa syistä olisi minusta tosi huonoja ja osaa syistä en varmasti edes tiedä.

- Joymuffin
 
vierailija
Sillä ole mitään merkitystä. Luepa noi viime yön keskustelut, jos et ole ihan ääriherkkis. Kyllä siinä kävi erittäin vaikeaksi perustella kohtia, joissa Jere osoittaa vääriksi väitteet, että hän on in it for the money. Siis tuossa kuumana muka miehiin -jutussa. Ei niitä ole!!! Se kaveri yöllä perusteli koko ajan sillä, että Jere tekee sen suosion takia ja ei mulla ole ainakaan haluja ajaa enää yhtään pidemmälle 200km/h kohti päin kallioseinää, ja tipahtaa joskus ensi helmikuussa, ”kun mistään ei sit tosiaankaan tullut mitään”. Eniten inhottais se, että sit Koponen …anteeksi Jere luikertelis tilanteesta pois antamalka ymmärtää, että joo hän niin kovasti kyllä halusi edelleen, mutta *jotain ulkopuolelta esti*
Eli ois tosiaankin nauranut matkalla pankkiin ja jos ei jää edes kiinni. Epätehellisyys mua haittaa eniten, tienatkoon rahaa, se ei mua haittaa. Mutta se haittais, että se vedättää aitoihin tunteisiin uskovia. En halua satuttaa itseäni tällä, tää on muutenkin niin turhaa!!!
Yölliset viestit on kyllä luettu ja nyt on uusi päivä. En nyt ymmärrä yhtään mitä haluat sanoa. Jos et halua shipata tai tämä ei tunnu sinusta hyvältä, voit poistua, se on ihan ok❤
 
vierailija
Otatte tän jutun ihan liian vakavasti ja tunteisiin. Mä olen ainakin seurannut tätä vaan mielenkiinnolla sivusta, enkä ole loukkaantunut missään vaiheessa itseni, fanien tai Bojanin puolesta.
 
vierailija
Se vaan, että et sitten varmaankaan odota mitään erityistä K:n Slovenian reissulta? Etkä, että noilla kahdella koskaan voisikaan oikeasti olla suhde? Koska ruolla kuvastollaan K tekee viimeistään selväksi sen, ettei hän ole oikeasti ja aidosti ja rehellisesti kiinnostunut miehustä fyysisesti. Eikä siis Bojanistakaan. K voi kaikin mokomin ottaa gf:n mukaan Sloveniaan, jos menee sinne, ja sähän shippaat kaksikkoa täysin vain kuvitteellisesti? Silloinhan sinua ei voi oikeasti millään tavalla järkyttää tai harmittaa se, että gf on mukana.
En vain kyllä tajua, että miksi naamioit eroottisen kiinnostuksesi Käärijään /Jereen jotenkin Bojaniin liittyväksi? Eihän heidän välillään tule ikinä olemaan yhtään mitään aitoa. Miehet eivät kiinnosta Jereä fyysisesti oikeasti.
Eihän se tosiaan estä ihailemasta sitä kasvavaa vatsaa ja typerän näköistä naamavärkkiä, joka suoltaa amispaskaa tyhmille naudoille.
Herranen aika mikä purkaus ja hyökkäys. Yritän vastata lyhyesti:

Minun maailmassani on ulottuvuuksia, värejä ja mahdollisuuksia loputtomiin. Kyllä, uskon ettei savua ilman tulta, eli jotain noiden kahden suhteessa on sellaista, että tämä shippi ylipäätään on syntynyt. Mutta sen enempää minä saati kukaan muu kuin he itse ei asiasta ja heidän tunteistaan tiedä.

Kyllä, olisi ihanaa jos heillä olisi (ollut/olisi edelleen) myös muita kuin platonisia tunteita. Ja siihen perustan omankin shippaukseni. Samaan aikaan tiedostan, että kyseessä on kaksi oikeaa ihmistä, jotka eivät köyttäydy minun haaveilujeni mukaisesti, eikä heidän pidäkään. Osaan siis pitää shipin ja todellisuuden erillään toisistaan. Silti uskon, että he ovat edelleen hyviä ystäviä, ja se on minulle lopulta kaikkein tärkeintä. Se aito bromance. Siksi odotan sitä mahdollista Slovenian reissuakin innolla.

K on kuuma. B on kuuma. Yhdessä he ovat jotain kuumaakiin kuumempaa, se heidän välisensä kemia on vain jotain niin vastustamatonta.

Kommenttisi viimeinen lause oli todella ala-arvoinen.
 
vierailija
Yölliset viestit on kyllä luettu ja nyt on uusi päivä. En nyt ymmärrä yhtään mitä haluat sanoa. Jos et halua shipata tai tämä ei tunnu sinusta hyvältä, voit poistua, se on ihan ok
Täällä toinen, joille K näyttäytyy tällä hetkellä epärehellisenä. Jotain olen aavistellut jo pitkään, mutta viime päivinä se varmistui ainakin mun päässäni. Jännä että huijaria on pidetty nimenomaan aitona tyyppinä.
 
vierailija
Menipä oudoksi tämä keskustelu. Itselleni tuli yllätyksenä se, että joku on oikeasti kuvitellut jotakin Jeren ja Bojanin välille, ja nyt eilisten kuvien jälkeen näillä henkilöillä pilvilinna romahti. Minusta ruusut ovat ihania yhdessä ja niinkuin olen täällä useasti kirjoittanut, niin sitä valtavaa kemiaa heidän välillä ei pysty feikkaamaan. Olen silti ottanut nämä; ”ehkä Sloveniassa tapahtuu jotakin” jne. kirjoitukset fiktionina/fiilistelynä. Itse tykkäsin Käärijän postauksista ja toivon niitä lisää. Niille on tarvetta, koska ne ravisuttavat ahtaita normeja. Kiitos Käärijä, tulen jatkossakin keikoillesi.
 
vierailija
Jos ihan vakavissaan miettii niin tiedän että pelkästään Bojanin puolelta on enemmän näyttöä ainakin fanitus ihastumisesta. Jeren puolelta on enemmän vaan epämääräisiä heittoja ja teorioita mistä ei osaa sanoa mikä on vitsiä ja mikä ei. Ne kaulapusut yleensä sanotaan todisteeksi jostain isommasta mutta molemmat oli siinä kännissä että 🤷🏻‍♀️ Mutta spekulointi on silti hauskaa, ei vaan kannata toivoa liikoja
 
vierailija
Minusta Jere näillä are you kommenteilla näpäyttää hienosti näitä liian uteliaita kommentoijia. Miehillä on täysi oikeus pelleillä ja viettää aikaa yhdessä ilman, että joku lähtee kyseenalaistamaan heidän seksuaalisuutta. Taisi tulla samalla näpäytys liian innokkaille B&K faneille.
 
vierailija
Menipä oudoksi tämä keskustelu. Itselleni tuli yllätyksenä se, että joku on oikeasti kuvitellut jotakin Jeren ja Bojanin välille, ja nyt eilisten kuvien jälkeen näillä henkilöillä pilvilinna romahti. Minusta ruusut ovat ihania yhdessä ja niinkuin olen täällä useasti kirjoittanut, niin sitä valtavaa kemiaa heidän välillä ei pysty feikkaamaan. Olen silti ottanut nämä; ”ehkä Sloveniassa tapahtuu jotakin” jne. kirjoitukset fiktionina/fiilistelynä. Itse tykkäsin Käärijän postauksista ja toivon niitä lisää. Niille on tarvetta, koska ne ravisuttavat ahtaita normeja. Kiitos Käärijä, tulen jatkossakin keikoillesi.
Noi jotka ottaa tän shippauksen super vakavasti on pakko olla joko tosi nuoria tai sitte sellasia jotka ei ennen ole shipannu mitään ja nyt tuli yllätyksenä että ehkei kaikki olekaan ihan sitä miltä näyttää.
 
vierailija
Jos ihan vakavissaan miettii niin tiedän että pelkästään Bojanin puolelta on enemmän näyttöä ainakin fanitus ihastumisesta. Jeren puolelta on enemmän vaan epämääräisiä heittoja ja teorioita mistä ei osaa sanoa mikä on vitsiä ja mikä ei. Ne kaulapusut yleensä sanotaan todisteeksi jostain isommasta mutta molemmat oli siinä kännissä että Mutta spekulointi on silti hauskaa, ei vaan kannata toivoa liikoja
Kiteytit hyvin ajatukseni. Spekulointi on ollut hauskaa, mutta tosiaan on täytynyt samalla muistaa se, että kyseessä on kaksi oikeaa ihmistä, jotka eivät toimi niinkuin me haluaisimme. Kannattaa elää omaa elämää, eikä muiden.
 
vierailija
Noi jotka ottaa tän shippauksen super vakavasti on pakko olla joko tosi nuoria tai sitte sellasia jotka ei ennen ole shipannu mitään ja nyt tuli yllätyksenä että ehkei kaikki olekaan ihan sitä miltä näyttää.
Tuntemani nuoret vastustavat tämänkaltaista shippausta ja koen, että tässä shippauksessa on ollut mukana lähinnä keski-ikäisiä naisia. Toki myös miehiäkin. Vaikka ihmisellä on ikää, niin ei se tarkoita silti sitä, että ihminen on tasapainossa itsensä kanssa. En kirjoita tuota millään pahalla, koska pääsääntöisesti shippaajat ovat olleet erittäin fiksua ja mukavaa porukkaa. Joskus vaan joukossa on joku sellainen, jolla menee yli.
 

Yhteistyössä