Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Enää ei muista ihmisistä puhuta tuolla tavoin, eikä lähdetä olettamaan asioita. Niinkuin Jokerit sanoivat, niin toivottavasti joku päivä ei enää kiinnitetä ihmisten suuntautumiseen huomiota, vaan kaikki saavat olla omanlaisiaan ilman lokerointia.
No taidat olla vielä vähän nuori ja naivi, jos ensinnäkin pidät tuota pahana. Mä kun luulin, että suvaitsevaisuus ois sitä, että kaikille on ihan ok, jos joku on homo tai bi tai noin. Ei siitä luokittelusta tulla ikinä pääsemään eroon, eikä siinä ole mitään pahaa. Vai onko susta homous kuitenkin häpeä vai en nyt tajua? En itse haluaisi olla homo, mutta monet ovat onnellisia ja varmaankin itsekin olisin, jos olisin homo. Ennemminkin asenne, että ketään ei saa sanoa homoksi ja heteroksi kertoo minulle siitä, että aiheeseen liittyviä asioita ei ole käsitellyt ja ne triggeröivät. Pitää vaan päättää arvostaa itseään, eikä antaa homoudesta kiusaavien vaikuttaa omiin valintoihin.
sinänsä on epähienoa puhua Käärijänkään seksuaalisuudesta ja ihastumisista netissä mitään, mutta kun ei niitä kahvitaukokavereitakaan ole aiheesta ihastelemaan, niin keskustelukumppanit on haettava netistä. Ja tämä on ikävä kyllä julkinen alusta.
en suosittele ketään julkkista lukemaan, vaikka harva täällä on varmasti mitään pahaa toiselle tahtoen sanonut.
 
vierailija
Puutarharyhmä taitaa olla täynnä kukkahattutätejä...kuolataan B&k shipissä, mutta kun K yksin laittaa rohkean kuvan, niin se onkin hyi liian törkeää ja gaymaista.
Tän oon huomannu kans. Itellä "keskeisin planeetta" on kyllä Jere/Käärijä ja hänen kykynsä luoda sidoksia vähän yhteen jos toiseen....joukosta voi löytyä muitakin varteenotettavia kuin Bojtsu
 
vierailija
Till Lindeman teki pikkasen raisumpia juttuja omien bändikaverien kanssa ja silti kukaan ei edes vitsaillu hänen viestivän tällä mitään piilotetusta biseksuaalisuudestaan. Niin siinä mielessä vähän huvittaa miten noi kesyt pelleilyt on Kärtsällä muka todiste yhtään mistään
Millaisia? Naisia kuitenkin mukana? Tai on ainakin haluttu backstagelle.
 
vierailija
Mulle ei ole mitään väliä kenenkään seksuaalisuudella, enkä ymmärrä miksi Anttikin on nyt tähän vedetty mukaan. Itse aloin miettiä noiden Kn kuvien laiton jälkeen vain sitä, mihin hän näillä pyrkii ja mihin suuntaan uraansa aikoo viedä.
Vauvalla oli muutama huolestunut kommentti, että K pilaa Antin jättämän perinnön. Koska K aina puhuu kuinka ikään kuin ottaa Antin paikan. Läppäähän se ystävälle on. Ja toki tossa toisessa kuvassa oli Antin biisi taustalla.
 
vierailija
Mammoille ei riitä edes Jeren omat sanat. En viitsi tässä enempää paljastaa mitään, koska en voi. Jere on kuitenkin 100% varmuudella hetero. Ei tarvitse uskoa, mutta näin asia on.
Miten niin et voi? Olet joku lähipiiriä? Aika ikävää, jos heterona ei sitten voi käyttäytyä, kuten heterot, kuitenkin edusti siellä viisuissa aika paljon myös itsenään, Jerenä, niin ei voi olettaa, että ihmiset katsovat kaikkea vain hahmon läpi. Kyllä mä ainakin oletan, että tuossa käytöksessä on aitoa tunnetta mukana. Jos ei ole, olen kyllä pettynyt henkilöön.
 
vierailija
Mun ainoa pakko on uskoa ja kunnioittaa mitä henkilö itse sanoo. Ja Jere on sanonu olevansa hetero.
No se voi muuttua, kuten on sata kertaa sanottu. Ja jos on, niin miksi ei sitten käyttäydy, kuten hetero? Nyt ei ole minusta enää kyse muutamasta eleestä, jotka viittavat ihastumiseen miehiin. Totta kai pitää odottaa, sanooko hän asian itse, mutta siihen asti sitä mietitään.
 
vierailija
Till Lindeman teki pikkasen raisumpia juttuja omien bändikaverien kanssa ja silti kukaan ei edes vitsaillu hänen viestivän tällä mitään piilotetusta biseksuaalisuudestaan. Niin siinä mielessä vähän huvittaa miten noi kesyt pelleilyt on Kärtsällä muka todiste yhtään mistään
Ei tietenkää koska Till on sellane iso, raavas mies niin ei näitä shippaaja mammoja kiinnosta sellasta shipata kellekään. Kärtsä on eri juttu kun se on tollane pieni ja persoonallisella tavalla nätti mies niin mammoja tekee mieli vääntää hänestä Bojanin sulhanen.
 
vierailija
No taidat olla vielä vähän nuori ja naivi, jos ensinnäkin pidät tuota pahana. Mä kun luulin, että suvaitsevaisuus ois sitä, että kaikille on ihan ok, jos joku on homo tai bi tai noin. Ei siitä luokittelusta tulla ikinä pääsemään eroon, eikä siinä ole mitään pahaa. Vai onko susta homous kuitenkin häpeä vai en nyt tajua? En itse haluaisi olla homo, mutta monet ovat onnellisia ja varmaankin itsekin olisin, jos olisin homo. Ennemminkin asenne, että ketään ei saa sanoa homoksi ja heteroksi kertoo minulle siitä, että aiheeseen liittyviä asioita ei ole käsitellyt ja ne triggeröivät. Pitää vaan päättää arvostaa itseään, eikä antaa homoudesta kiusaavien vaikuttaa omiin valintoihin.
sinänsä on epähienoa puhua Käärijänkään seksuaalisuudesta ja ihastumisista netissä mitään, mutta kun ei niitä kahvitaukokavereitakaan ole aiheesta ihastelemaan, niin keskustelukumppanit on haettava netistä. Ja tämä on ikävä kyllä julkinen alusta.
en suosittele ketään julkkista lukemaan, vaikka harva täällä on varmasti mitään pahaa toiselle tahtoen sanonut.
Olen aivan väärillä urilla. Pointti on siinä, että ei ole enää tarvetta lokeroida muita noin ahtaisiin raameihin. Itseasiassa noin kapeita termejä ei käytä enää kuin osa vanhemmasta ikäluokasta. Ihmisen seksuaalisuus ei ole noin kapea-alaista, vaan nykyään puhutaan mm. moninaisuudesta. Jos haluat tarkempaa tietoa asiasta, niin esim. Setan sivuilta läytyy tietoa. Itse olen 30-vuotias eli en kovin nuori.
 
vierailija
No se voi muuttua, kuten on sata kertaa sanottu. Ja jos on, niin miksi ei sitten käyttäydy, kuten hetero? Nyt ei ole minusta enää kyse muutamasta eleestä, jotka viittavat ihastumiseen miehiin. Totta kai pitää odottaa, sanooko hän asian itse, mutta siihen asti sitä mietitään.
"Miksei käyttäydy kuin hetero"? :D ei herran tähden. mä olen esim tosi poikatyttö, mua on aina epäilty lesboksi sen takia, ja silti olen täysin hetero. minäkin varmaan sitten huijaan ihmisiä kun olen vähän erilaisempi hetero nainen. naurettavaa joidenki ulkoisten seikkojen takia lokeroida ihmisiä tällä tavalla.
 
vierailija
Miten niin et voi? Olet joku lähipiiriä? Aika ikävää, jos heterona ei sitten voi käyttäytyä, kuten heterot, kuitenkin edusti siellä viisuissa aika paljon myös itsenään, Jerenä, niin ei voi olettaa, että ihmiset katsovat kaikkea vain hahmon läpi. Kyllä mä ainakin oletan, että tuossa käytöksessä on aitoa tunnetta mukana. Jos ei ole, olen kyllä pettynyt henkilöön.
Eli nyt selvisi ongelmasi ydin. Sinusta siis heteron pitää käyttäytyä kuin heteron? Miksi? Artistin tehtävä on viihdyttää ja jos hän tykkää esim. leikkiä eri rooleilla, niin se hänelle suotakoon. Hyvin moni artisti itseasiassa tekee sitä.
 
vierailija
Siinä mielessä olen samaa mieltä, että K on sanonut olevansa hetero ja mulla ei ole mitään tarvetta alkaa kyseenalaistamaan tai olettamaan muuta. Tuskin kuitenkaan pahastuu kenenkään spekulaatiosta, kun on tuollaisia kuvia jakanut julkisuuteen. Loppujen lopuksi vain K tietää itse miten asiat ovat.
 

Yhteistyössä