vierailija
No taidat olla vielä vähän nuori ja naivi, jos ensinnäkin pidät tuota pahana. Mä kun luulin, että suvaitsevaisuus ois sitä, että kaikille on ihan ok, jos joku on homo tai bi tai noin. Ei siitä luokittelusta tulla ikinä pääsemään eroon, eikä siinä ole mitään pahaa. Vai onko susta homous kuitenkin häpeä vai en nyt tajua? En itse haluaisi olla homo, mutta monet ovat onnellisia ja varmaankin itsekin olisin, jos olisin homo. Ennemminkin asenne, että ketään ei saa sanoa homoksi ja heteroksi kertoo minulle siitä, että aiheeseen liittyviä asioita ei ole käsitellyt ja ne triggeröivät. Pitää vaan päättää arvostaa itseään, eikä antaa homoudesta kiusaavien vaikuttaa omiin valintoihin.Enää ei muista ihmisistä puhuta tuolla tavoin, eikä lähdetä olettamaan asioita. Niinkuin Jokerit sanoivat, niin toivottavasti joku päivä ei enää kiinnitetä ihmisten suuntautumiseen huomiota, vaan kaikki saavat olla omanlaisiaan ilman lokerointia.
sinänsä on epähienoa puhua Käärijänkään seksuaalisuudesta ja ihastumisista netissä mitään, mutta kun ei niitä kahvitaukokavereitakaan ole aiheesta ihastelemaan, niin keskustelukumppanit on haettava netistä. Ja tämä on ikävä kyllä julkinen alusta.
en suosittele ketään julkkista lukemaan, vaikka harva täällä on varmasti mitään pahaa toiselle tahtoen sanonut.