Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun mielestä tuo K:n radikaali postaus on vaan jotenkin tosi raikas tuulahdus. Antaa mennä vaan Käärijä, teet just mitä itse haluat. Ei tuollaiset kuvat ketään oikeasti vahingoita, kun samaan aikaan netti on pullollaan kaikenlaista oikeasti haitallista materiaalia.
Ja te jotka ihastuitte viisujen aikaiseen Käärijään ja nyt olette pettyneitä: kai tekin ymmärrätte että kaikissa ihmisissä on aina monta puolta ja monta eri tasoa, eikä mitään kiiltokuvaihmistä ole olemassakaan. Eikä kellään julkisuuden henkilöllä ole mitään velvollisuutta vastata juuri teidän luomiinne ihanneodotuksiin.
Toki jos meillä täällä joukossa on esim. neuroepätyypillisiä henkilöitä, niin nämä voi olla vaikeammin käsiteltäviä asioita, mutta samat asiat kaikkien tulee ymmärtää ennemmin tai myöhemmin: ihmisissä on monta eri puolta ja kenenkään ei tarvi vastata teidän odotuksiin.
 
vierailija
Miten niin haastamaan riitaa? Vauva kun menee kiinni niin ei siellä voi keskustelua jatkaa ja täällä ainakin itse kirjoitellut aiemminkin. Aihe selvästi jakaa paljon mielipiteitä ja ok niin, sehän on vasn keskustelua.
 
vierailija
No johan on taas teoriat tulilla. En näe tässä tämän päiväsessä mitään uutta tai ihmeellistä. Kaksikon välit ei ole ollut poikki missään vaiheessa, jotku on vaa halunnu luoda tyhjästä draamaa ja teorioita. Ja toi uusin julkasu on ihan samaa Jeren ronskia läppää kuin aiemminki. Ja se bieberin biisi on varmasti fanien miellyttämiseksi valittu koska Jere vaikuttaa mielestäni sellaselta joka ottaa huumorilla kaikki shippaus jutut. Ja mahdollisesti hän myös käyttää tätä shippaus intoa omaksi hyödykseen, esim tumblerissa hän on taas tänää ollut trendaavien joukossa tuon viimeisimmän kuvan ansiosta.
 
vierailija
Käärijä ja Jokerit ovat selvästi modernimpi kuin osa tämän ketjun kirjoittajista. Osan mielipiteet seksuaalivähemmistöistä on kuin suoraan 90 luvulta. Ai niin mutta kun puhtaan Bojanin illuusio saattaa kadota, jos katsoo häntä vähän muissa valoissa.
Puutarharyhmä taitaa olla täynnä kukkahattutätejä...kuolataan B&k shipissä, mutta kun K yksin laittaa rohkean kuvan, niin se onkin hyi liian törkeää ja gaymaista.
 
vierailija
Nyt kyllä teet ihan omia oletuksia ja tunnut yhdistelevän eri kirjoittajien kommentteja mielessäsi.
Älä viitsi. Täällähän on lukuisia viestejä siitä, kuinka K:n käytös halventaa häneen ja B:hen yleensä liitettyjä juttuja, tai kuinka tämä nyt todennäköisesti saa B:n katkaisemaan välit K:hon, koska B on liian ”ylevä” (tirsk) K:lle.
 
vierailija
Miksi tästä halutaan tehdä jotain ihme elämää suurempaa draamaa vaikka todennäkösesti noiden välillä ei ole ollu yhtään mitään? B fanitti K ja ehkä siinä samalla vähän ihastu kun taas K on ollu varattu kokoajan eikä se asia muutu miksikään. Miksei teille riitä symppis kaveruus noiden välillä?
 
vierailija
ohis, mutta miksi haluat lokeroida ihmisiä? Onko Antin suuntaamisella jotakin väliä sinulle? Ei kannata olettaa, vaan hyväksyä ihmisten moninaisuus.
No ei se ole minulle mitään lokerointia. Vähän vaikeaa olisi vain saada näin naisena homomiehen kanssa suhdetta, eikö? Ja homo voi laittaa ihmisten mielikuvissa k a l u a a n p*rseeseen, ei vaginaan, näin kommenttina mielikuviin biisistä sisään ja ulos. Kuten K:n kuvastossa oli 2 miestä. Sukkula venukseen ois toiminut siinä vähän eri tavalla.
 
vierailija
Mun mielestä tuo K:n radikaali postaus on vaan jotenkin tosi raikas tuulahdus. Antaa mennä vaan Käärijä, teet just mitä itse haluat. Ei tuollaiset kuvat ketään oikeasti vahingoita, kun samaan aikaan netti on pullollaan kaikenlaista oikeasti haitallista materiaalia.
Ja te jotka ihastuitte viisujen aikaiseen Käärijään ja nyt olette pettyneitä: kai tekin ymmärrätte että kaikissa ihmisissä on aina monta puolta ja monta eri tasoa, eikä mitään kiiltokuvaihmistä ole olemassakaan. Eikä kellään julkisuuden henkilöllä ole mitään velvollisuutta vastata juuri teidän luomiinne ihanneodotuksiin.
Toki jos meillä täällä joukossa on esim. neuroepätyypillisiä henkilöitä, niin nämä voi olla vaikeammin käsiteltäviä asioita, mutta samat asiat kaikkien tulee ymmärtää ennemmin tai myöhemmin: ihmisissä on monta eri puolta ja kenenkään ei tarvi vastata teidän odotuksiin.
Kiitos🙏 Tämän paremmin ei asiaa voi ilmaista. Käärijä on mahtava artisti ja ihminen. On luonnollista, että näin suuri persoona herättää ristiriitaisia mielipiteitä ja osa kuuntelijoista tulee hylkäämään hänet. Itse tykkään hänestä jopa enemmän kuin ennen. Oli miten oli, niin se karisma, mikä katsomoon huokuu on jotakin ainutlaatuista.
 
vierailija
Älä viitsi. Täällähän on lukuisia viestejä siitä, kuinka K:n käytös halventaa häneen ja B:hen yleensä liitettyjä juttuja, tai kuinka tämä nyt todennäköisesti saa B:n katkaisemaan välit K:hon, koska B on liian ”ylevä” (tirsk) K:lle.
Minä kirjoitin näin:
"Outoa pilkantekoa itsestään, en kyllä fiilaa. Vaikea enää kohta toivoa Bojanin jatkavan tuttavuutta tämän äijän kanssa. Bojan on niin ylevä hyvällä tavalla, etten haluaisi häntä vedettävän tällaiseen seksuaalisuuden pilkantekoon mukaan."
Ei tässä sanota mitään, että K:n käytös halventaa Bojania, eikä, että Bojan tulee katkaisemaan välejään Käärijään. Kuten sanoin, yhdistelet nyt itse eri kirjoittajien kommentteja yhteen ja vauhkoat itse asioista, joita ei ole sanottu.
Sulle vois tehdä hyvää vähän käsitellä asioitasi.
 
vierailija
Antti Tuisku on sanonut ettei seksuaalisella suuntautumisella pitäisi olla mitään merkitystä ja sen takia ei ole sitä koskaan kommentoinut. Tyttöystävä sillä joskus 18-vuotiaana oli. Tästä on kertonut vain siksi, koska elämäkerrassa avasi taustatarinaa jossa hänestä meinasi tulla isä mutta tyttö teki abortin. Kaikista muista suhteista puhunut vain kumppanista. Ihan sama vaikka Antti olisi sata prossanen homo niin jotenkin typerää haukkua homoksi. Sitähän Antille on koulukiusaamisen yhteydessä jo tehty. Haukuttu homoksi koko ajan...
 
vierailija
Mun mielestä tuo K:n radikaali postaus on vaan jotenkin tosi raikas tuulahdus. Antaa mennä vaan Käärijä, teet just mitä itse haluat. Ei tuollaiset kuvat ketään oikeasti vahingoita, kun samaan aikaan netti on pullollaan kaikenlaista oikeasti haitallista materiaalia.
Ja te jotka ihastuitte viisujen aikaiseen Käärijään ja nyt olette pettyneitä: kai tekin ymmärrätte että kaikissa ihmisissä on aina monta puolta ja monta eri tasoa, eikä mitään kiiltokuvaihmistä ole olemassakaan. Eikä kellään julkisuuden henkilöllä ole mitään velvollisuutta vastata juuri teidän luomiinne ihanneodotuksiin.
Toki jos meillä täällä joukossa on esim. neuroepätyypillisiä henkilöitä, niin nämä voi olla vaikeammin käsiteltäviä asioita, mutta samat asiat kaikkien tulee ymmärtää ennemmin tai myöhemmin: ihmisissä on monta eri puolta ja kenenkään ei tarvi vastata teidän odotuksiin.
Tottakai tiedän ihmisillä olevan erilaisia puolia! Eikä tietenkään kenelläkään ole velvollisuutta vastata minun mielikuviini. Mutta Käärijän näitä nyt esiin tulleita muita puolia ei kuitenkaan tuotu esille viisujen aikaisina kuukausina. On kai minulla oikeus edes se sanoa.
 
vierailija
Puutarharyhmä taitaa olla täynnä kukkahattutätejä...kuolataan B&k shipissä, mutta kun K yksin laittaa rohkean kuvan, niin se onkin hyi liian törkeää ja gaymaista.
Olen ollut tällä palstalla pitkään
Voin kertoa että ei ole täynnä kukkahattutätejä. Meidän pitkään täällä kirjoitelleiden kesken on pohdittu esim. D/S-suhteita ja -seksuaalisuutta perinpohjaisesti eikä täällä mikään p**ses*ksiviittailu ketään puutarhuria hämmennä. Nyt kyllä näyttää keskustelun sävyn (tappelua ja närkästymisiä) ja nimimerkkien puutteen perusteella olevan enimmäkseen uutta porukkaa, av-palstalta varmaan osa.
 
vierailija
Kyllä se tarkoittaa, kun samalla tylytetään K:ta tai yleensäkin nähdään kaikki hänen toimintansa B:hen liittyvänä.
Tämä on muuten jännä seikka. Teki K mitä tahansa, niin aina joku näkee hänen toimintansa liittyvän B:hen tai mietitään, että miten B nyt tähän reagoi. Itselläni ei ole mitään shippausta vastaan, itsekin olen sitä tehnyt.
 
vierailija
Kuva ja sen julkaisu on selvästi todella onnistunut teko, kun herättää näin monipolvista keskustelua ja samalla tulee paljastaneeksi ihmisten kapeita käsityksiä seksuaalisuudesta. Onneksi Käärijä päätti jatka pridekuukautta.
 
vierailija
No johan on taas teoriat tulilla. En näe tässä tämän päiväsessä mitään uutta tai ihmeellistä. Kaksikon välit ei ole ollut poikki missään vaiheessa, jotku on vaa halunnu luoda tyhjästä draamaa ja teorioita. Ja toi uusin julkasu on ihan samaa Jeren ronskia läppää kuin aiemminki. Ja se bieberin biisi on varmasti fanien miellyttämiseksi valittu koska Jere vaikuttaa mielestäni sellaselta joka ottaa huumorilla kaikki shippaus jutut. Ja mahdollisesti hän myös käyttää tätä shippaus intoa omaksi hyödykseen, esim tumblerissa hän on taas tänää ollut trendaavien joukossa tuon viimeisimmän kuvan ansiosta.
Tumblr ei ole ainakaan itselleni mittari laadukkaasta sisällöstä somessa.
 
vierailija
Pienenä neuvona sanosin että yrittäkää oikeesti ees vähä vierottua tosta shippailustanne. Ei sitte tarvisi menettää hermojaan joka kerta kun K postaa jotain mikä ei sovi näihin teiän päiväuniin.
 

Yhteistyössä