Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sipriina, jos miestäsi ei nappaa ja itse tekee mieli, niin voit kyllä ihan vapaasti mielestäni nauttia sellaisen kanssa joka haluaa (jos sopiva osuu kohdalle).
Kerran täällä vaan eletään! 17 vuotta on pitkä aika.
Tai sitten nostat kissa pöydälle miehen kanssa, ja juttelette asiat halki. Jos johonkin romanssiin päädyt, niin eihän sitä tarvitse miehelle välttämättä kertoa..
 
vierailija
Sipriina, jos miestäsi ei nappaa ja itse tekee mieli, niin voit kyllä ihan vapaasti mielestäni nauttia sellaisen kanssa joka haluaa (jos sopiva osuu kohdalle).
Kerran täällä vaan eletään! 17 vuotta on pitkä aika.
Tai sitten nostat kissa pöydälle miehen kanssa, ja juttelette asiat halki. Jos johonkin romanssiin päädyt, niin eihän sitä tarvitse miehelle välttämättä kertoa..
Kun vaan osuisikin. Sopiva. Kohdalle. Sitä odotellessa!
 
vierailija
Eih, tuo mainittu Jere ja Bojan opiskelijoina -ficci on näemmä poistettu! Löytyy ainakin osittain vielä Googlen välimuistista, mutta kadonnee sieltäkin pian. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://archiveofourown.org/works/48079630&oq=cache:https://archiveofourown.org/works/48079630&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIGCAEQRRg60gEIMjUxMmowajeoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Memento Morista tuli juuri uusi osa ja se on myös hyvä, mutta sijoittuu Tavastialle yms.

Oman seuraava ficcini ensimmäine osa tullee ensi viikon alkupuolella tai puolivälissä. Se alkaa ensi vuoden keväästä ja siihen tulee 3-4 erillistä osaa, tosin nuo viimeiset saattavat olla lyhyitä.

- Joymuffin
 
vierailija
Eih, tuo mainittu Jere ja Bojan opiskelijoina -ficci on näemmä poistettu! Löytyy ainakin osittain vielä Googlen välimuistista, mutta kadonnee sieltäkin pian. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:https://archiveofourown.org/works/48079630&oq=cache:https://archiveofourown.org/works/48079630&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOTIGCAEQRRg60gEIMjUxMmowajeoAgCwAgA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Memento Morista tuli juuri uusi osa ja se on myös hyvä, mutta sijoittuu Tavastialle yms.

Oman seuraava ficcini ensimmäine osa tullee ensi viikon alkupuolella tai puolivälissä. Se alkaa ensi vuoden keväästä ja siihen tulee 3-4 erillistä osaa, tosin nuo viimeiset saattavat olla lyhyitä.

- Joymuffin
Nöööy, whyyyy!!! Odotin siihen uutta osaakin! Löytyiskähän mahdollinen jatko vielä välimuistista?
 
vierailija
Joo, harmillista. Yritän kaivella vähän myöhemmin, löytyisikö kolmos- ja neloosat vielä cachesta.
Jooh, käytin kaikki kaivelutaitoni Googlen välimuistin ja Wayback Machinen (Archive.org) kanssa ja näyttää pahasti siltä, että siitä poisteusta Ljubljanan yliopisto -ficistä on tallella vain eka luku neljästä. :/ Miksiköhän poisti sen, kun saman kirjoittajan muut ficit oat tallella.

Muistaakseni niissä viimeisissä luvuissa ei kyllä tapahtunut kauheasti mitään paitsi oltiin kovin rakastuneita, alettiin seurustella, seurustelu sujui hyvin ja jommalla kummalla oli synttärit tiedossa, mitä varten suunniteltiin yllätystä(?).

- Joymuffin
 
vierailija
tuski laulaa boyfriendistä jos on tulossa yhteisbiisi irlannin bändin kanssa? ainakin oletan kun tossa ilmoituksen kuvassa on molemmat bändit
Ok boyfriend biisi on varmaankin se joka tehtiin vasta tällä viikolla, ja julkaistaan myöhemmin.

En muuten yhtään yllättyisi vaikka JO olisi 'Special guests' Kärtsän Lontoon keikalla. Ne olisi juuri siinä kohtaa ehtineet käydä pari viikkoa Taikuissa.
 
vierailija
Sipriina, me taidetaan olla kohtalotovereita. Ja täytyy sanoa että ei kyllä ole tähän mennessä paljoa haitannutkaan, elämä on ollut tosi rankkaa viimeiset vuodet. Mutta tämä hullu kevät on aiheuttanut sen, että mä olen alkanut flirttailemaan ja muutenkin tunnun nuortuneeni. Saa nähdä mitä tässä vielä tapahtuu.

Ja Leila! Aivan mahtava ja hekotin ääneen. Mun yksi varhaisteiniajan suosikkiartisteja oli ruotsalainen räppäri/laulaja Leila K. No, hänelle ei käynyt kovin hyvin, mutta sä oot mun uusi Leila K. Fanitan kohta enemmän kuin meidän K:ta.

Enid
 
vierailija
AO3:n ficeistä: jos on köhköh ollut kuiva kausi ja kaipaa kuumaa inspiraatiota, suosittelen Midsummer madnessiä. Siinä ollaan juhannuksen vietossa Suomessa mutta ei ole viittauksia Tavastiaan tms. Varsinkin eka osa on hyvä, myöhemmin julkaistuissa ns. deletoiduissa osissa on joukossa myös melkoista angstia.
 
vierailija
Veikkaisin itsekin että tulee Dublin-dokkaria, kun molemmat bändit oli tossa. Tai joku sellainen live-esiintymisestä kuvattu mv?
Tossa artikkelissa, josta Reko ainakin laittoi kuvan storyyn, jossain Slovenian hallituksen (? saa korjata, Twitteristä bongasin) sivuilla, oli listattu maita joiden fanit halusivat poikia keikkailemaan kotimaihinsa, ja todettu jotenkin että he odottavat pääsevänsä ”carpe diemaamaan” jokereiden kanssa loppuvuodesta. Mainittu mm. Espanja ja Italia, joihin ei vielä keikkapäiviä ole julkaistu. Seuraavat julkistukset siis tulossa vielä, voi olla ettei ole aikaa pojilla olla vierailemassa Kärtsälle…
 
vierailija
Oi kamala, olipa ajoitus lomalla! En ihmettele että meni ihan sumussa. Mä olin töissä sen kk vielä mutta olin niin sekava ja sekaisin että ihmettelen ettei kukaan tehnyt mitään interventiota ajattelin että lomalla tekisin nyt jo jotain muuta mutta universumi heitti mut petiin viikoksi selaamaan palstaa...
Mullakin oli lomaa jo alkaen viikko viisufinaalin jälkeen. Oli ihan paras aika lomailla, pystyi uppoutumaan kunnolla shipin joka käänteisiin ilman ongelmia univelasta tai keskittymisestä töihin tms. Oli kiihkeimmät ajat (viisujen jälkeen, jolloin en tätä vielä seurannutkaan) Tavastioineen (olin silloin itsekin Hesassa, ahh) ja muineen.
Mietinkin, että universumi ymmärsi jo talvella, että mä tarviin loman sit tohon, ja ihan itse sitä siis pyysin autuaan tietämättömänä K&B:stä silloin : )
Nyt onkin sitten lomailleena energiaa jatkaa shippiä ja olla töissä : )
 
vierailija
En pidä yhtään lomaa tänä kesänä, mutta tervesyistä teen tyypillisesti töitä vain noin tunnin päivässä 5-6 päivänä viikossa. Totesin kyllä, että ehkä annan itselleni anteeksi tämän fanficin kirjoittamisfiksaation, kun ulkomaille muutto on niin hiton puuduttavaa ja stressaavaa niin pakkohan tässä on jotain kivaakin päästä tekemään. :p

- Joymuffin
 
vierailija
Veikkaisin itsekin että tulee Dublin-dokkaria, kun molemmat bändit oli tossa. Tai joku sellainen live-esiintymisestä kuvattu mv?
Tossa artikkelissa, josta Reko ainakin laittoi kuvan storyyn, jossain Slovenian hallituksen (? saa korjata, Twitteristä bongasin) sivuilla, oli listattu maita joiden fanit halusivat poikia keikkailemaan kotimaihinsa, ja todettu jotenkin että he odottavat pääsevänsä ”carpe diemaamaan” jokereiden kanssa loppuvuodesta. Mainittu mm. Espanja ja Italia, joihin ei vielä keikkapäiviä ole julkaistu. Seuraavat julkistukset siis tulossa vielä, voi olla ettei ole aikaa pojilla olla vierailemassa Kärtsälle…
Juu tämä lyhyt juttu Jokereista oli julkaistu Slovenian hallituksen sivuilla. Varmaankin iso juttu heille, että slovenialainen bändi menestyy myös ulkomailla.

 
vierailija
Sipriina, me taidetaan olla kohtalotovereita. Ja täytyy sanoa että ei kyllä ole tähän mennessä paljoa haitannutkaan, elämä on ollut tosi rankkaa viimeiset vuodet. Mutta tämä hullu kevät on aiheuttanut sen, että mä olen alkanut flirttailemaan ja muutenkin tunnun nuortuneeni. Saa nähdä mitä tässä vielä tapahtuu.

Ja Leila! Aivan mahtava ja hekotin ääneen. Mun yksi varhaisteiniajan suosikkiartisteja oli ruotsalainen räppäri/laulaja Leila K. No, hänelle ei käynyt kovin hyvin, mutta sä oot mun uusi Leila K. Fanitan kohta enemmän kuin meidän K:ta.

Enid
Minun elämä ei ole viime vuosina ollut rankkaa, vain tasapaksua. Mutta nyt on kaiken näköiset voimat liikkeellä tänä hulluna keväänä ja kesänä. Uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Siihen tarvittiin tälläinen kollektiivinen järjenlähtö näköjään. Tapahtuma, jota kukaan ei olisi koskaan voinut odottaa. En tiedä mihin tämä vie, viekö minnekään, mutta ei mikään ole enää samoin kuin ennen kuitenkaan.

Enid, toivon, että muuta kuin rankkaa on edessä.

Sipriina
 

Yhteistyössä