Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt Käärijällä housut auki ja If I was your boyfriend soi storyssa. Harmi että Häärijä vähän sotkee mutta silti viesti Bojanin suuntaan melkoisen selvä
Nyt hei! Kärde voisi lopettaa tämän kiusaamisen! Tämä on niin selkeä viesti, että!
Ehkä ne paperit on allekirjoitettu, että hän menee Sloveniaan, tai että JO tulee Lontooseen. Jotainhan hän tässä selvästi juhlii. Ja gf ei ole viime aikoina näkynyt. Ooh...!

Sipriina
 
vierailija
Kuulemma Myrtti näkyi juuri jossain yleisössä kyllä. :/ Mutta aika paha näitä viestejä on viedä enää pidemmälle kysymättä, että Bojan, alaks oleen, ja tyttis ei ehkä riemastuisi.
 
vierailija
Nyt Käärijällä housut auki ja If I was your boyfriend soi storyssa. Harmi että Häärijä vähän sotkee mutta silti viesti Bojanin suuntaan melkoisen selvä
Ssssssiiiiiis mmmmmmitääääää
Mä en osaa olla enää normaalisti tän matskun kanssa. Siis meinaan mua nyt jo vähän häiritsee, kun annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa sit mitään todellista kuitenkaan. Mä haluaisin sen Lil nas X:n biisin tapahtumat NYT K, kiitos, enkä mitään sössötystä ja en tietenkään sitä videon vaimo- ja lapset käännettä.
Mut siis ihan oikeasti, jos Kärtsää kiinnostaa nyt jokin (ja onko se Bojan, kaikki miehet, kuumat miehet, miehet, naiset, mikä?????) niin miksi se on tollanen outo nyt, aaaarrrrggghhtt. Sori kaikille mun tunnelmat! Mutta mua hävettää katsoa tota hommaa vaan. Onneksi te ystäväiseni olette ennenkin kiskaisseet minut hävetyksen suosta ylös tyyliin että tämäkin on normaali perjantai Suomessa. Että ei tarvii hävetä!
 
vierailija
Ja sit toi seuraava story vielä tuohon perään 😩 Tavallaan tehdään sitten pilkkaa koko touhusta. Se ei edes olluit siellä (ts. en olut katsonut vielä eteenpäin), kun kirjoitin äskeisen vuodatukseni. Eli Tuiskun sisään ja ulos... 😓
No, tavallaan huvitti toi, mutta en kaipaisi vitsejä aiheesta vaan jotain romantic... 💔🩷
Ei kauhean kunnioittavaa heidän shippiään kohtaan, niin kuin minä sen heidän suhteensa fanona koen, mutta ehkä tää shippi onkin heistä aivan p*rseestä.
 
vierailija
Lil Nas X:n kappale oli ihan sattumaa, eikö se niin mennyt. Ensin miesrakkausbiisi, sitten Bojan-biisi. Universumi n ihmeellinen paikka, tuo kaikki nämä sattumat eteemme tarjottimella! Pakko uskoa korkeampiin voimiin, ei auta enää muu.

:p

- Joymuffin
 
vierailija
Ehkä tosiaan valmistelee faneja siihen että kun sitten B: nähdessään julkisesti pussaa ja rutistaa B:tä niin menis tähän samaan piikkiin.. että ei pidettäis liian epänormaalina toimintana..
 
vierailija
Nyt kyllä K mun mielestä mokasi. Jos on ollut tarkoitus himmentää somesisällöt niin nyt ei kyllä B tykkää, etenkin just oman lanseerauksen alla ihan muun artistin kanssa. En suoraan sanoen ymmärrä miksi vauvalla kaikki ihan innoissaan, mä kaikkea muuta. Tsekkasin, seuraako B edelleen K:ta ja vielä onneksi seuraa mutta kuinka kauan katsoo tällaista. Taitaa olla turha odotella sitä kutsua Sloveniaan.
 
vierailija
Kyllä minulla niin verenpaineet nousi siitä boyfriend-klipistä.
Jere ei voi olla niin julma, että tekisi tuon ilman tunteita ja tarkoitusta Bojania kohtaan.
Minä uskon, että hän vihjaa varmistuneeseen tapaamiseen, josta on niin täpinöissään.
Ja sitten perään jotain hämäävää.

En muuten Häärijänä suostuisi vastaaviin juttuihin.

Sipriina
 
vierailija
Nyt kyllä K mun mielestä mokasi. Jos on ollut tarkoitus himmentää somesisällöt niin nyt ei kyllä B tykkää, etenkin just oman lanseerauksen alla ihan muun artistin kanssa. En suoraan sanoen ymmärrä miksi vauvalla kaikki ihan innoissaan, mä kaikkea muuta. Tsekkasin, seuraako B edelleen K:ta ja vielä onneksi seuraa mutta kuinka kauan katsoo tällaista. Taitaa olla turha odotella sitä kutsua Sloveniaan.
Eiköhän Käärijä saa laittaa OMAAN instaansa, mitä lystää.
 
vierailija
enkä kyl tiiä onko sekää sattumaa et jokereilla oli tarinois joku beatbox juttu, B on räpänny randomisti yms. Alan enemmänki uskoa ettei mitää todellista noide kahden välillä ollukaa vaa tää on heidän yhteinen suunnitelma
 
vierailija
Mä olen todella herkkä, jonkun mielestä varmasti yliherkkä. Mut olen myös aistinut monenlaista tässä matkan varrella ja nyt on niin huono viba etten usko minäkään että tää jää tähän. Ja valitettavasti en tarkoita mitään positiivista ainakaan sillä lailla kuin me shippajat oltais toivottu. Ei näin. Ei ei.
 
vierailija
Mä olen todella herkkä, jonkun mielestä varmasti yliherkkä. Mut olen myös aistinut monenlaista tässä matkan varrella ja nyt on niin huono viba etten usko minäkään että tää jää tähän. Ja valitettavasti en tarkoita mitään positiivista ainakaan sillä lailla kuin me shippajat oltais toivottu. Ei näin. Ei ei.
Minustakin tämä on nyt vähän rumaksi mennyt. Toivottavasti B on kartalla, missä mennään.
 
vierailija
Nyt kyllä K mun mielestä mokasi. Jos on ollut tarkoitus himmentää somesisällöt niin nyt ei kyllä B tykkää, etenkin just oman lanseerauksen alla ihan muun artistin kanssa. En suoraan sanoen ymmärrä miksi vauvalla kaikki ihan innoissaan, mä kaikkea muuta. Tsekkasin, seuraako B edelleen K:ta ja vielä onneksi seuraa mutta kuinka kauan katsoo tällaista. Taitaa olla turha odotella sitä kutsua Sloveniaan.
Voisitko vähän avata, että miksi tuo postaus olisi B.lle jotenkin ikävä asia? Tuohan nimenomaan toimii niin, että himmentää K:n ja B:n välistä juttua, mikä on kai tarkoituskin, kun nimenomaan K&B-shippaus meni överiksi. Eli kun K nyt tavallaan luo imagoa, jossa hän leikittelee m/m-jutuilla, niin silloin K&B-juttukin asettuu vain yhdeksi jutuksi muiden joukossa. Mikä on hyvä asia shippauksen vähentämisen kannalta, ei liikaa korostu B:n rooli. Eli jospa B sitten lopulta saisi olla enemmän rauhassa shippausviesteiltä jne.
 
vierailija
enkä kyl tiiä onko sekää sattumaa et jokereilla oli tarinois joku beatbox juttu, B on räpänny randomisti yms. Alan enemmänki uskoa ettei mitää todellista noide kahden välillä ollukaa vaa tää on heidän yhteinen suunnitelma
Minullekin tuli ensimmäisen kerran mieleen, että ei noiden välillä todellakaan mitään oikeita tunteita ole. Ainakaan romanttisia.
 
vierailija
Niin, minäkin mietin onko kaikki sittenkin suunnitelmallista vai mikä tää juttu oikein on. K on nyt ollut vauhdissa ja viimeisimpänä esim. tuo Boyfriend-story, joka on selvääkin selvempi viittaus. Ja viime aikoina B on julkaissut niin mehujään lipomista kuin räppäämistäkin. Ja molemmat voi kyllä halutessaan yhdistää tiettyyn suuntaan, toki vähän hienovaraisemmin kuin K:n jutut! Ja B:llä oli myös se Justin Bieber-tägi. 🤔 Kyllähän tässä jotain on selvästi meneillään. Mutta mitä?!?
 
vierailija
Onko muuten tarot ja energiamamma enää kuvioissa mukana? Olisi kiinnostava kuulla mitä kummallakin on sanottavana nykytilanteesta
Oon minäkin vielä mukana, käyn täällä vaa tosi vaihtelevasti riippuen töistä sun muista. Ja siis voin tehdä luennan Malediiveista tai alkuajoista, mikä vaa teitä kiinnostaa. Mutta kuten aiemmin sanoin, en voi tehdä tämän hetken tunteista luentaa vielä pariin viikkoon koska saman kysymyksen välissä olisi hyvä olla noin kk aikaa.

Haluan myös sanoa että tuota kk väliä ei tarvitse pitää jos tilanne muuttuu radikaalisti jollain tavalla. Jos vaikka kaverini pyytää tekemään luennan, saan siitä tietyn tuloksen, mutta viikon päästä hän saisikin yllättäen vaikka potkut töistä tai universumi heittäisi jotain muuta yllättävää tielle, silloin voi jo tehdä uuden luennan koska tilanne ei ole yhtään sama kuin edellistä luentaa tehdessä. Tuntemattoman henkilön kohdalla on vaan vaikeampi tietää onko oikeasti käyny jotain radikaalia vai onko tämä Jeren erikoinen käytös vaan vitsailua 🔮
 

Yhteistyössä