Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No niin. Olen viihdyttänyt itseäni taas muutamalla ficcillä, kun täällä hieman hiljaisempaa.
Täytyy sanoa, että kun ei ole useaan vuoteen ollut seksuaalista kanssakäymistä, olin jo alkanut epäillä, että osaisiko minun vartaloni edes enää. Nyt on käynyt selväksi, että osaa se. Tietää ihan tarkkaan iästään huolimatta, mitä pitäisi tehdä.

Taas postailevat ruusut samaan aikaan. Ihme synkassa ovat.

Hieman punottavin poskin,
Sipriina
 
vierailija
Se on kuin pyörällä ajo, Sipriina... mulla on parisuhde mutta ollut niin pitkä kuiva kausi etten edes viitsi sanoa kuinka pitkä. Mutta tää hulluus herätti mut ja kröhöm muistin kyllä miten satulaan hypätään.

Nää jutut pitäisi olla kyllä strictly keski-ikäisille ja siitä ++ 🙈
 
vierailija
No niin. Olen viihdyttänyt itseäni taas muutamalla ficcillä, kun täällä hieman hiljaisempaa.
Täytyy sanoa, että kun ei ole useaan vuoteen ollut seksuaalista kanssakäymistä, olin jo alkanut epäillä, että osaisiko minun vartaloni edes enää. Nyt on käynyt selväksi, että osaa se. Tietää ihan tarkkaan iästään huolimatta, mitä pitäisi tehdä.

Taas postailevat ruusut samaan aikaan. Ihme synkassa ovat.

Hieman punottavin poskin,
Sipriina
Tuttuja fiiliksiä... Ja nousee toki vielä enemmän esiin kun itse kirjoittelee. (Aikoinaan olen sentään jopa kirjoittanut joitain seksikohtauksia omalla nimelläni julkaistuihin teksteihin, kääk.)

- Joymuffin
 
vierailija
Sä oot Jere ihan vtun kuuma,
Sua unelmissaan himoitsee joka puuma,
Bojanin reidet ja Janin kohoileva etumus,
syntisiä ajatuksia seuraa myöhemmin katumus,
Vanhempi nainen on nuoremmalle hyvä kokemus,
Meiltä sujuu hyvin kiihkeä ohjaus ja opetus,
Ei tarvii yhtään suorittaa ja jännittää,
Kun mamman pehmeä syli sua lämmittää

Kiitos Leila.😘 Varsinkin ylläoleva säkeistö iski.🥵 Leila on oikeasti Vesala tai Erika Wikman.😜
 
vierailija
Se on kuin pyörällä ajo, Sipriina... mulla on parisuhde mutta ollut niin pitkä kuiva kausi etten edes viitsi sanoa kuinka pitkä. Mutta tää hulluus herätti mut ja kröhöm muistin kyllä miten satulaan hypätään.

Nää jutut pitäisi olla kyllä strictly keski-ikäisille ja siitä ++
Täällä 17 vuotta kuiva parisuhde...oikeasti olen pelännyt, että jos sellainen yllättävä tilanne tulisi, en luottaisi kroppaani. Nyt tiedän, että se osaa. Sääli, että tätä ei voi juhlia nykytilanteessa.

Tämä selittää osin sen typerän hymyn, joka välillä levittäytyy väkisin kasvoille. Juu, ei näitä varmasti ymmärrä kuin keski-ikäiset ja +++. Tietäisivätpä ruusumme.

Sipriina
 
vierailija
Tämä on vähän arka aihe tunnustaa, mutta minullakin on nuo kaksi saaneet jonkinlaisia prosesseja käyntiin. Olen monta vuotta ajatellut, että olen varmaan aseksuaali kun ei vaan kiinnosta. Mutta tässä kevään-kesän aikana olen tajunnut etten mä varmaan olekaan, kun nämä kaksi, ficit ja oma mielikuvitus on saaneet, hmm, tuntemuksia jälleen heräämään.
 
vierailija
Tämä on vähän arka aihe tunnustaa, mutta minullakin on nuo kaksi saaneet jonkinlaisia prosesseja käyntiin. Olen monta vuotta ajatellut, että olen varmaan aseksuaali kun ei vaan kiinnosta. Mutta tässä kevään-kesän aikana olen tajunnut etten mä varmaan olekaan, kun nämä kaksi, ficit ja oma mielikuvitus on saaneet, hmm, tuntemuksia jälleen heräämään.
Aseksuaaleillakin voi olla ajatusten tasolla kiinnostusta kyseisiin asioihin, niitä ei vaan halua sitten toteuttaa fyysisesti. En siis tiedä tietenkään sun tilannetta, itse olen vaan sellanen että tykkään just vaikka lukea ficcejä tai tätäkin draamaa seurata ja romantisoida päässäni asioita, mutta en tarvi mitään fyysistä "oikeaan elämääni"
 
vierailija
Tämä on vähän arka aihe tunnustaa, mutta minullakin on nuo kaksi saaneet jonkinlaisia prosesseja käyntiin. Olen monta vuotta ajatellut, että olen varmaan aseksuaali kun ei vaan kiinnosta. Mutta tässä kevään-kesän aikana olen tajunnut etten mä varmaan olekaan, kun nämä kaksi, ficit ja oma mielikuvitus on saaneet, hmm, tuntemuksia jälleen heräämään.
Minäkin luulin, että se osa minusta on kuollut. Arka aihe tosiaan. Mutta täällä voimme tehdä tunnustuksia. Mitä enemmän tulee ikää, sitä enemmän uskaltaa olla avoin.

Sipriina
 
vierailija
Täällä 17 vuotta kuiva parisuhde...oikeasti olen pelännyt, että jos sellainen yllättävä tilanne tulisi, en luottaisi kroppaani. Nyt tiedän, että se osaa. Sääli, että tätä ei voi juhlia nykytilanteessa.

Tämä selittää osin sen typerän hymyn, joka välillä levittäytyy väkisin kasvoille. Juu, ei näitä varmasti ymmärrä kuin keski-ikäiset ja +++. Tietäisivätpä ruusumme.

Sipriina
Mikset sitten vaan eroa? Itse kestin tietyn ajan olla platonisessa parisuhteessa mutta lopulta se oli pelkästään ahdistavaa niin lähdin enkä ole kyllä yhtään katunut.
 
vierailija
E
Onko muuten tarot ja energiamamma enää kuvioissa mukana? Olisi kiinnostava kuulla mitä kummallakin on sanottavana nykytilanteesta
Energiamamma on niin hyvin virittynyt tälle taajuudelle selvästikin, että juuri avasi foorumin kun häntä oli kaipailtu minuutti sitten. :) Viimeksi eilen tsekkasin Jeren kurkkutukoksen tilan ja yritin keventää sitä, Bojanin kanssa en ole työskennellyt hetkeen. Uskon että olen saattanut kyetä vähän auttamaan tuossa Jeren tilanteessa, kun se miten hän on vapautunut sopisi siihen mitä olen itse yrittänyt tehdä, mutta toki se voi johtua muistakin jutuista. Siitä en osaa sanoa millaiset heidän välinsä ovat tällä hetkellä, tai muuta kuin päätelmä- ja arvailutasolla, mutta olen positiivisissa tunnelmissa!

-energiamamma
 
vierailija
Mikset sitten vaan eroa? Itse kestin tietyn ajan olla platonisessa parisuhteessa mutta lopulta se oli pelkästään ahdistavaa niin lähdin enkä ole kyllä yhtään katunut.
Vuosien varrella on monenmoista ratkaisua ehtinyt miettiä. Omat syynsä sille, että en ole eronnut. Ja tosiaan, jo useamman vuoden olen ajatellut, etten enää edes kaipaa niitä juttuja. Mutta sepä ei näytäkään olevan ihan totta.

Sipriina
 
vierailija
Oliko täällä aiemmin jotain ficcisuosituksia? Alkoi kiinnostaa ao3 mutta en ole oikein löytänyt sieltä vielä mitään kiinnostavaa.
Tässä ’klassikoita’ 😊

Seize the day: https://archiveofourown.org/works/47240977/chapters/119032285

That’s a lotta notifications, huh?: https://archiveofourown.org/works/47432317/chapters/119526622

Midsummer: https://archiveofourown.org/works/48045289/chapters/121144525
 
vierailija
Mulle liian realistiset, esim Hkiin tai Tavastiaviikonloppuun sijoittuvat ficit ovat vaikeita, en vaan pysty (vielä) lukemaan niitä, meni se viikonloppu niin totaalisesti överiksi henkisesti itselläni että vasta nyt alan olla tokeentunut. Ehkä jos tulee vielä toinen tapaaminen tai joku muu korjaava kokemus, pystyn ilottelemaan Tavastia-viikonloppuficeillä. Vielä en.

Tästä syystä mun suositus on ihana AU-ficci eli alternate universe ficci jossa K ja B seikkailevat ljubljanalaisessa yliopistossa 😅😍 K on vaihtari ja B käy kuumana suosittuun ulkkariin. Aivan ihanaa pehmeää höttöä ja toki välillä kuumaakin.

En tällä hetkellä pääse Ao3:seen mutta olisikohan ollut It could be you nimeltään. Tarkistan kun seuraavan kerran pääsen sinne.
 

Yhteistyössä