Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olisin ok jos Käärijä vakiintuisi ja saisi lapsia sitten kun tämä uran kiihkein vaihe jossa itse shippaan kuin viimeistä päivää olisi ohi...
Mun maailmassa poikien romanssi olisi mahdollinen siten, että sekin päättyisi aikanaan. Koska siis olen epäillyt heidän olevan homoja ja uskon myös eroamisiin hyvinä ystävinä.
Mutta itseni on "pakko" ottaa kantaa mahdolliseen suhteen paranemiseen gf-saralla, tai jopa vauva-ajatukseen, KOSKA se olisi liian hirveää tullessaan pommina puskista, jos en olisi ehtinyt vähän miettiä, miten selviän siitä. Mitä ajatella. Monesti muiden näkemykset ovat auttaneet, kun oma mieli on lähtenyt liian synkille vesille. Tietenkin selviäisin siitä.
Mutta mulle tässä on niin iso osa fantasioissa elämistä, että en aivan ymmärrä, mitä pahaa on käsitellä fantasiaa uhkaaviakin asioita?
Juurihan fantasiat kuljettivat minut siihen That's what I want -videoonkin. Toi biisin nimikin jo, lääh puuh.
 
vierailija
Nyt hei hiljaa mäessä!
Olisi kyllä harvinaisen aikaista lasten tekoa, jos alle vuoden seurustelun jälkeen jo pullat uunissa. Tämä ei olisi onnellinen asia, ja tuskin tekisi Jerestä seesteistä.
 
vierailija
Nyt hei hiljaa mäessä!
Olisi kyllä harvinaisen aikaista lasten tekoa, jos alle vuoden seurustelun jälkeen jo pullat uunissa. Tämä ei olisi onnellinen asia, ja tuskin tekisi Jerestä seesteistä.
Jep. En mäkään usko et se just nyt haluaa lapsia, vaik niistä on puhunutkin. Sekin täyttää vasta 30 ni eipä niiden kanssa oo mikään kiire. Nyt uraan keskittyminen kun se vihdoinkin on lähteny kunnolla lentoon :)
 
vierailija
Ihanaa että löysin tänne ihan vahingossa, tuolla vauvan puolella on välillä varmaan enemmän trolleja kun "oikeita" keskustelijoita! Täällä tuntuu olevan rennompaa ja kiva tunnelma
 
vierailija
Ei kai kukaan väittänyt että tämän kaverin kanssa olisi mitään meneillään. Biisistä oli kyse, mutta kun ei ole tuttu juttu niin turha jankata.
Siis mitä? 😄 Kuka täällä on jankannut ja mitä? Itse ainakin osallistuin keskusteluun pohtimalla, miltä tuo Ruissin fiilistelyvideo mulle vaikutti, biiseineen kaikkineen. Olenko väärässä paikassa pohtimassa...? 😅

Assuuu
 
vierailija
Epäilen kans, että J:n yksityiselämässä tapahtunut jotain, mikä saa ns. hehkumaan enemmän? B ei valitettavasti taida liittyä siihen
Mä taas luulen, että se jonkinlainen rentoutuminen johtuu yksinkertaisesti siitä, että alkaa pikkuhiljaa itsekin uskoa, että tästä on oikeasti aukeamassa vähän isompi juttu. Ehkä palaverejä levy-yhtiön kans ollut, Euroopan keikat ja MTV: n kiinnostus jne.
Voi olla, että itse oikeasti uskoi, että siihen suosioon olis tarvittu vähintään se voitto.
 
vierailija
Mä taas luulen, että se jonkinlainen rentoutuminen johtuu yksinkertaisesti siitä, että alkaa pikkuhiljaa itsekin uskoa, että tästä on oikeasti aukeamassa vähän isompi juttu. Ehkä palaverejä levy-yhtiön kans ollut, Euroopan keikat ja MTV: n kiinnostus jne.
Voi olla, että itse oikeasti uskoi, että siihen suosioon olis tarvittu vähintään se voitto.
Onhan Kärtsän vastaanotto joka keikalla ollut ihan uskomaton, ja yleisöä on riittänyt. Lisäksi CCC kuuntelut kohta 100 miljoonaa. Vähemmästäkin on artisti tyytyväinen.
 
vierailija
Joo voi se rentoutuminen tostakin johtua, pakko pitää vaan kaikki mahdollisuudet mielessä, kun ei halua tipahtaa niin kovaa ja syvällä on tullut oltua tässä, ettei mene mielenterveys tai muuta
 
vierailija
Aiempina päivinä oli puhetta, onko jotain toiveita mahdollisista tulevista luennoista! En oo vielä kaikkia viime päivien viestejä lukenut, mutta se aiemmin mainittu heidän ensihetkien/ensipäivien luenta olisi kylä mielenkiintoinen! Niin monia näkökulmia tullut luentojen kautta, että olis tosi mielenkiintoista, mitä tarotin kautta tulis ekoista päivistä, jos tarottarella on kiinnostusta!
Komppaan tätä ehdotusta. Mutta myös luenta malediivi ajoista kiinnostaa joten ihan kumman vaan tarotar haluaa tehdä niin käy minulle 😀
 
vierailija
Siis koska Jerellä on ollu hauskaa festareilla niin nyt sitte sen perusteella on taas jotain todella iso hänen elämässä meneillään? 😀 ei herra tähe teiän kanssa. Vaikka itsekin kaksikkoa seuraan tosi tiiviisti niin teiän teoriat aina huitelee ihan eri sfääreissä
 
vierailija
Minun intuitioni viettää juhlapäivää, sillä uskon, että Jeren iloisempi ja rauhallisempi olemus johtuu konfliktien siivoamisesta. Tyttöystävä on jäänyt, ja Jere jatkaa keikkakesää ja uraansa hyvin mielin. Kukaan ei marise mistään, ja saattaa päästä pussaamaan myös Balkanin ruusua lähikuukausina!

Tiedän, voi olla toiveajattelua. Herra ei kiellä hulluja haaveilemasta.

Sipriina
 
vierailija
Minun intuitioni viettää juhlapäivää, sillä uskon, että Jeren iloisempi ja rauhallisempi olemus johtuu konfliktien siivoamisesta. Tyttöystävä on jäänyt, ja Jere jatkaa keikkakesää ja uraansa hyvin mielin. Kukaan ei marise mistään, ja saattaa päästä pussaamaan myös Balkanin ruusua lähikuukausina!

Tiedän, voi olla toiveajattelua. Herra ei kiellä hulluja haaveilemasta.

Sipriina
Mä ajattelen (haaveilen) aikalailla samaa :D Elelen mielelläni vieläkin jossain vaaleenpunasessa sydämien täyteisessä kuplassa :D Kyllä se järkikin vielä jostain joskus löytyy :p
 
vierailija
eihän kaikki raskaudet suunniteltuja ole ja voi se jere silti olla asiasta iloinen. jos siis gf nyt raskaana olisi, mitä kyllä epäilen. kai niillä molemmilla on sen verran järkeä päässä että tajuisivat että nyt on erittäin huono aika suunnitella mitään perheenlisäyksen hankkimista.

kuten jo mainittua niin varmaan helpottanut kun on päässyt asettumaan taloksi (sen mitä nyt kotona ehtii olemaan), näitä isoja suunnitelmia tehdään ja niitä on päästy jo jakamaankin yleisölle.

(ja shippilasit päässä tietenkin pitää muistaa sekä jokereiden että k:n saman aikainen keikkatauko kuun lopussa, sinnehän ne jeren ajatukset ovat jo suuntautuneet)
 

Yhteistyössä