Minä en jaksa kuunnella Jussin puheita. Kiertelee ja kaartelee ihan yksinkertaisissakin asioissa.Allah-aho ei osaa edes puhua, mumisee ja sönköttää vaan niin ettei saa mitään selvää. Liekkö huumeissa vai mikä on. Todella noloa. Ei tule hänestä presidenttiä.
Jokainen ymmärtää että allah-ahon ulosanti on muminaa ja ihmeellisä hörinaa. Sopii persuille mutta ei presidentille!aijjaa, minä saan erinomaisen helposti selvää Mestarin puheesta
ehkä toisilla on vaikkua korvissa
niimpäJokainen ymmärtää että Tavja Halosen ulosanti on muminaa ja ihmeellisä hörinaa. Sopii vassareille mutta ei presidentille!
Tällä palstalla kirjoitusvirheestä huomauttaminen on ihmisoikeusrikos, mutta ihmisen persoonan, äänen ja puheen haukkuminen on sivistynyttä hupia. Vai onko kyse taas siitä, että se on sitä parempaa?Jokainen ymmärtää että allah-ahon ulosanti on muminaa ja ihmeellisä hörinaa. Sopii persuille mutta ei presidentille!
Auts. Mä haluun nähdä tuon'Arvoisa herra puhemies" joutuu Sannakin sanomaan Halla-aholle jos haluaa puheenvuoron eduskunnan isossa salissa. Pystyykö Sanna siihen vai pitääkö mykkäkoulua?
Sä olet sairas, kuten uskovat yleensä on.Auts. Mä haluun nähdä tuon
Ei vaan Sanna on imago-Sanna. Muut eivät ole luikkineet karkuun kautensa jälkeen.Sä olet sairas, kuten uskovat yleensä on.
Sanna on politiikan rintamakarkuri.Ei vaan Sanna on imago-Sanna. Muut eivät ole luikkineet karkuun kautensa jälkeen.
Mutta jos hallitus pysyy kasassa, niin Sannan on nöyrryttävä.
Ennemmin ilman kuin Pekka ja Antonio Linnassa.Jos Pekka ei ole seuraava presidentti niin ollaan sitten ilman. Muuta vaihtoehtoa ei ole
Äänestän Jussia.Jos et halua, että linnan juhlissa 2024 näyttää tältä
Äänestä Jussi Halla-ahoa- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Heh, kyllä Haavisto ja Antonio sinne kutsutaan, vaikka Halla-aho voittaisi.Jos et halua, että linnan juhlissa 2024 näyttää tältä
Äänestä Jussi Halla-ahoa- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be