Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, J vaikuttaa kyllä niin symppikseltä, että vaikea kuvitella että tahallaan loukkaisi
Joo ei ei en tarkoittanut niin. Olin vaan niin K-kuplassa etten jotenkin tajunnut mitä muuta on meneillään enkä shipannut vielä viisujen aikaan mut jotain klippejä muistan nähneeni ja niissä se B:n hehku tuli niin vahvasti läpi ja K meni enemmän läppäasenteella kuitenkin ainakin silloin ajatellen, joten koin sen tuntemattoman nuoren miehen ilmiselvän ihastuksen jotenkin noh jopa kiusaannuttavana tai ainakin hämmentävänä ja sitten se dynamiikka muuttuikin täysin Suomen paluun jälkeen jopa toisin päin. Tosin muistot puuroutuvat täysin. En tarkoittanut että kukaan kiusasi ketään. Paitsi nyt minä itseäni kun annan tämän vaan rullata päässäni kuukausia myöhemmin. Puuh.

Mutta ehkä tämä ei ole kiva trip down memory lane -aihe joo.

Mitäs muuta keksittäisiin?

Olikos tarot-tulkintoja tulossa lisää..?

Aikooko joku lähteä K:n Euroopan keikoille tai Sloveniaan JO perässä ennen syksyä? Lady SLO suositteli jotain ihanan kuuloista paikkaa Italian rajan lähellä. Olisi kyllä niin dreamy reissu.

🌙💜
 
vierailija
Joo ei ei en tarkoittanut niin. Olin vaan niin K-kuplassa etten jotenkin tajunnut mitä muuta on meneillään enkä shipannut vielä viisujen aikaan mut jotain klippejä muistan nähneeni ja niissä se B:n hehku tuli niin vahvasti läpi ja K meni enemmän läppäasenteella kuitenkin ainakin silloin ajatellen, joten koin sen tuntemattoman nuoren miehen ilmiselvän ihastuksen jotenkin noh jopa kiusaannuttavana tai ainakin hämmentävänä ja sitten se dynamiikka muuttuikin täysin Suomen paluun jälkeen jopa toisin päin. Tosin muistot puuroutuvat täysin. En tarkoittanut että kukaan kiusasi ketään. Paitsi nyt minä itseäni kun annan tämän vaan rullata päässäni kuukausia myöhemmin. Puuh.

Mutta ehkä tämä ei ole kiva trip down memory lane -aihe joo.

Mitäs muuta keksittäisiin?

Olikos tarot-tulkintoja tulossa lisää..?

Aikooko joku lähteä K:n Euroopan keikoille tai Sloveniaan JO perässä ennen syksyä? Lady SLO suositteli jotain ihanan kuuloista paikkaa Italian rajan lähellä. Olisi kyllä niin dreamy reissu.
Jos pystyisin, lähtisin viivana 😄 Elän toivossa, että ihme tapahtuisi ja pääsisin Tampereen keikalle 🤞
 
vierailija
Joo ei ei en tarkoittanut niin. Olin vaan niin K-kuplassa etten jotenkin tajunnut mitä muuta on meneillään enkä shipannut vielä viisujen aikaan mut jotain klippejä muistan nähneeni ja niissä se B:n hehku tuli niin vahvasti läpi ja K meni enemmän läppäasenteella kuitenkin ainakin silloin ajatellen, joten koin sen tuntemattoman nuoren miehen ilmiselvän ihastuksen jotenkin noh jopa kiusaannuttavana tai ainakin hämmentävänä ja sitten se dynamiikka muuttuikin täysin Suomen paluun jälkeen jopa toisin päin. Tosin muistot puuroutuvat täysin. En tarkoittanut että kukaan kiusasi ketään. Paitsi nyt minä itseäni kun annan tämän vaan rullata päässäni kuukausia myöhemmin. Puuh.

Mutta ehkä tämä ei ole kiva trip down memory lane -aihe joo.

Mitäs muuta keksittäisiin?

Olikos tarot-tulkintoja tulossa lisää..?

Aikooko joku lähteä K:n Euroopan keikoille tai Sloveniaan JO perässä ennen syksyä? Lady SLO suositteli jotain ihanan kuuloista paikkaa Italian rajan lähellä. Olisi kyllä niin dreamy reissu.
Slovenian reissu kuulostaa ihanalta, mut ei ikävä kyllä taida onnistua tänä kesänä. Kärtsän Euroopan kiertueen liput jätän mielellään ulkomaalaisille faneille, meillä kuitenkin niin paljon mahdollisuuksia nähdä K livenä myös täällä Suomessa.
 
vierailija
Joo ei ei en tarkoittanut niin. Olin vaan niin K-kuplassa etten jotenkin tajunnut mitä muuta on meneillään enkä shipannut vielä viisujen aikaan mut jotain klippejä muistan nähneeni ja niissä se B:n hehku tuli niin vahvasti läpi ja K meni enemmän läppäasenteella kuitenkin ainakin silloin ajatellen, joten koin sen tuntemattoman nuoren miehen ilmiselvän ihastuksen jotenkin noh jopa kiusaannuttavana tai ainakin hämmentävänä ja sitten se dynamiikka muuttuikin täysin Suomen paluun jälkeen jopa toisin päin. Tosin muistot puuroutuvat täysin. En tarkoittanut että kukaan kiusasi ketään. Paitsi nyt minä itseäni kun annan tämän vaan rullata päässäni kuukausia myöhemmin. Puuh.

Mutta ehkä tämä ei ole kiva trip down memory lane -aihe joo.

Mitäs muuta keksittäisiin?

Olikos tarot-tulkintoja tulossa lisää..?

Aikooko joku lähteä K:n Euroopan keikoille tai Sloveniaan JO perässä ennen syksyä? Lady SLO suositteli jotain ihanan kuuloista paikkaa Italian rajan lähellä. Olisi kyllä niin dreamy reissu.
Minä muutin lomasuunnitelmia, jotta olisin hyvien nettiyhteyksien äärellä to 13.7. K euroopan turneen lippujen tullessa myyntiin. Ihan vain kokeillakseni. Vaikka uskon, että lippujen kanssa tulee olemaan hirveä härdelli, kuten JO Suomen lippujen kanssa oli. Varaudun jo pettymykseen, mutta koitan silti saada liput. Tuntuisi niin hienolta kokea ja jakaa muiden fanien kanssa kv keikka. Yhdelle K keikalle mulla on nyt syksylle liput täällä kotomaassa ja Jokereille (uh-huh). Mikäänhän ei tähän nälkään riitä, niin Slovenian matka ja vaikka jokin yhteinen puutarhamatka olisi kyllä aivan ihana! Se on niin paljon enemmän, kun voi jakaa jonkun kanssa joka ymmärtää.

Mutta yhteenvetona, olen päättänyt ruveta vähän huikentelevaiseksi, keräilemään ja aktiivisesti luomaan itselleni (ainakin silloin tällöin) tähtihetkiä 💚
 
vierailija
Minä muutin lomasuunnitelmia, jotta olisin hyvien nettiyhteyksien äärellä to 13.7. K euroopan turneen lippujen tullessa myyntiin. Ihan vain kokeillakseni. Vaikka uskon, että lippujen kanssa tulee olemaan hirveä härdelli, kuten JO Suomen lippujen kanssa oli. Varaudun jo pettymykseen, mutta koitan silti saada liput. Tuntuisi niin hienolta kokea ja jakaa muiden fanien kanssa kv keikka. Yhdelle K keikalle mulla on nyt syksylle liput täällä kotomaassa ja Jokereille (uh-huh). Mikäänhän ei tähän nälkään riitä, niin Slovenian matka ja vaikka jokin yhteinen puutarhamatka olisi kyllä aivan ihana! Se on niin paljon enemmän, kun voi jakaa jonkun kanssa joka ymmärtää.

Mutta yhteenvetona, olen päättänyt ruveta vähän huikentelevaiseksi, keräilemään ja aktiivisesti luomaan itselleni (ainakin silloin tällöin) tähtihetkiä
Ja merkit vielä mukaan 😃
💚🌺
 
vierailija
Mulla oli itse asiassa ihan samat fiilikset Cha cha chasta. Myöskin pitkäaikaisena, viime aikoina kasvavasti fanaattisempana viisufanina.
Nimenomaan peilasin Lordiin ja siihen, että en silloin uskonut menestykseen ollenkaan ja tällä kertaa oli sama, tai ehkä vielä muutamaa astetta kovempi hype somen myötä tuloillaan. Hirveä fomo iski ja oli aivan pakko seurata ihan kaikki mahdollinen viisukontentti ja yhteen pre partyynkin oli pakko päästä vaikkei siinä ollut mitään järkeä.
Siellä tapasin Käärijän (ja sehän on oikeasti niin ihana ja mukava tyyppi kun kaikki jaksaa aina mainita) ja tuli myös ensikosketus JO poikiin. Lavan ulkopuolella siis, ja B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.
SIt tuli Loverpoolin klipit ja vei lopullisesti mennessään. Jotain elämää suurempaa näiden kahden yhteydessä täytyy olla, jos se kerran välittyy näin suurelle ihmisjoukolle pelkkien videoiden ja kuvien välityksellä.

Pieni ehkä lohduttava kommentti sitten tähän perään, eli itsekin olen keski-ikäinen ja vaikka mulla on paperilla ne 2.5 lasta, ok-talo, autot ja koira ja muutenkin näennäisesti asiat hyvin, niin kyllä mä olen sisäisesti aivan tuuliajolla ja elämänhallinta on oikeasti aivan hukassa. Ja tää shippaus on mulle aivan äärettömän tärkeä henkireikä tällä hetkellä ja olen todella investoitunut tähän.
Kun on pitkän aikaa tuijottanut k&bsta vain samoja kämäsiä videopätkiä, on jo koko kaksikko välillä alkanut tuntua täysin fiktiiviseltä. Uskomatonta tässä vaiheessa lukea jonkun oikeita ensi käden havaintojen näistä! Oot nähnyt todellakin jotain historiallista 😄
Kiitos kun kirjoitit tuuliajolla olosta. Hyvä oli lukea muistutus siitä että ihmisen sisäiset kokemukset voi olla mitä vain vaikka ulospäin näkyy järjestys.
🐶🩷
 
vierailija
Kiitos kun jaoit elämääsi täällä

Omallekin kohdalleni sattui vähän samanlainen tilanne vuosia sitten, sillä erotuksella että itse päädyin jäämään tuttuun ja turvalliseen parisuhteeseen. Joka sinänsä muuttui positiivisessa mielessä todella paljon ihastukseni seurauksena. Ja vaikka tiedostan nyt jälkikäteen todella selvästi, että siitä toisesta mahdollisuudesta ei olisi pitkäkestoista suhdetta tullut monestakin syystä, silti kolkuttelee tasaisin väliajoin mielessä että mitä jos olisin kuitenkin uskaltanut. Mun kohdalla lapsuuden kokemuksista johtuva turvattomuuden tunne kuitenkin vaikuttaa edelleen tosi paljon elämääni ja kamppailen myös läheisriippuvuuden kanssa. Jotain samoja piirteitä olen ollut havaitsevani myös J:ssä eli ymmärrän täysin jos iso muutos pelottaa ja lamauttaa ja tuttuun on helpompi jäädä.

Eli tämä K ja B -juttu kolahti ja kovaa. Ja allekirjoitan täysin tuon, että tämmöisten yllättävien käänteiden tullessa vastaan asioiden käsittely tosiaan saattaa kestää. Jopa vuosia, minun tapauksessani. Ja yllättävän usein se "lopullinen" päätös tulee vasta sen jälkeen kun joku osapuoli päätyy ultimaatumiin eli joko minä tai sitten se toinen. Joka on tietenkin täysin ymmärrettävää.

(Kuinka monta sanaa on lauseessa tupenrapinat )
Kiitos ❤

Vaikka itse päädyin lähtemään niin ymmärrän myös täysin sen tarpeen jäädä tuttuun ja turvalliseen ja on hienoa, että siitä seurasi myös hyvää. On aivan luonnollista myös, että tekemättömät valinnat jää mieleen pyörimään. Tietenkin toivoisin, että kenenkään kohdalla ei näin tarvitsisi käydä vaan elämän voisi elää niin ettei jossiteltavaa jäisi.

Minun kohdallani tarvittiin todellakin tuo ultimaatumi, muuten varmaan edelleen pähkäilisin että lähteäkö vai jäädä. 🙈 Ja se valinta olisi voinut olla myös toinen. En edelleenkään osaa sanoa, mistä sain lopulta rohkeuden lähteä, mutta kyllä ajatus juurikin tuosta ettei tarvitse myöhemmin jossitella oli siellä mukana.

Toki minun tilanteeni yksityishenkilönä oli totaalisen erilainen kun K&Bllä. Ja en tietenkään tiedä mikä se todellisuus näiden kahden ruusun välillä on, on vain se kaikki meidän silmille valuva, koukuttava kemia, mikä kaikesta somematskusta tihkuu ja miksi edes toivon, että olisivat kohdanneet toisensa sillä romanttisimmalla tasolla vaikka tiedän, että se aiheuttaa sydämeen ja sieluun eniten levottomuutta ja tuskaa. Ihan hullua! Rakastan näitä tyyppejä ja toivon heille pelkkää hyvää. Vitsit kun tietäisivätkin, miten monen elämää he ovat koskettaneet ja ei millään häiritsevällä tavalla vaan ihan oikeasti ja aidosti. 😌
 
vierailija
Ja pakko vielä lisätä, että itselleni tämän ”shown” seuraaminen on ollut jonkinlaista eskapismia omasta elämästä ja haikeutta mennyttä nuoruutta kohtaan. Vaikka en edes tunne olevani henkisesti aikuinen ollenkaan vaan myöskin kohtalaisen tuuliajolla oleva ihminen, joka yrittää larpata aikuisuutta samalla tajuten että koko aikuisuus on pelkkä illuusio, josta kukaan vain ei kertonut etukäteen. 😅
 
vierailija
Ja pakko vielä lisätä, että itselleni tämän ”shown” seuraaminen on ollut jonkinlaista eskapismia omasta elämästä ja haikeutta mennyttä nuoruutta kohtaan. Vaikka en edes tunne olevani henkisesti aikuinen ollenkaan vaan myöskin kohtalaisen tuuliajolla oleva ihminen, joka yrittää larpata aikuisuutta samalla tajuten että koko aikuisuus on pelkkä illuusio, josta kukaan vain ei kertonut etukäteen.
Tää teksti ois voinut olla omaltakin näppäimistöltä, ihan täysin samat ajatukset. Hienosti kiteytit ison asian tuolla "aikuisuuden larppaamisella", silleen mäkin sen koen, näin yli 40-vuotiaana edelleen. Ja kukaan ei tosiaan kertonut, että kyllä sä olet keski-iässäkin ihan se sama ihminen kuin vaikka parikymppisenä, siellä hieman rapistuneen kuoren sisällä, ja vaikka kuinka olisi jotain henkistä kasvuakin harrastellut. Aikuisuus on nimenomaan illuusio, ja jonkinlainen näytelmä, jota pitää esittää. Kiva tietää, että on kohtalotovereita, jotka kokee tämän suunnilleen samoin. Mullekin tää K&B-touhu on kai sitten jotain eskapismia aikuiselämän velvoitteista.
 
vierailija
Tää teksti ois voinut olla omaltakin näppäimistöltä, ihan täysin samat ajatukset. Hienosti kiteytit ison asian tuolla "aikuisuuden larppaamisella", silleen mäkin sen koen, näin yli 40-vuotiaana edelleen. Ja kukaan ei tosiaan kertonut, että kyllä sä olet keski-iässäkin ihan se sama ihminen kuin vaikka parikymppisenä, siellä hieman rapistuneen kuoren sisällä, ja vaikka kuinka olisi jotain henkistä kasvuakin harrastellut. Aikuisuus on nimenomaan illuusio, ja jonkinlainen näytelmä, jota pitää esittää. Kiva tietää, että on kohtalotovereita, jotka kokee tämän suunnilleen samoin. Mullekin tää K&B-touhu on kai sitten jotain eskapismia aikuiselämän velvoitteista.
Siis amen tälle kaikelle. Ihan kaikelle. Miten sitä voikaan tanakassa keski-iässä olla näin pihalla ja kesken ja sisältä rikki ja toisaalta kyyninen mutta ei sitten kuitenkaan vaan sama tuli lepattaa kun sen yhtään päästää irti. Ja tämä kaksikko siinä ollut mukana tulitikkuja rovioon heittämässä. Eskapismin tarve on itselläni todella vahva. Ollut ennen tätäkin mutta kylläpä tämä osui maaliinsa.

T. 🌙💜
 
vierailija
Aikooko joku lähteä K:n Euroopan keikoille tai Sloveniaan JO perässä ennen syksyä? Lady SLO suositteli jotain ihanan kuuloista paikkaa Italian rajan lähellä. Olisi kyllä niin dreamy reissu.
Minä kirjoittelen harvoin, mutta seuraan tiivisti kumpaakin keskusteluketjua. Lähtisin Sloveniaan vaikka tältä istumalta, mutta sitten iskee realiteetit. Järjestä loma työnantajan kanssa, sijoita skidit johonkin hoitoon, hanki liput, majoitus.... huoh. Kaipaan sitä nuoruuden hulluutta, jolloin kaikki oli mahdollista ilman suurempia velvoitteita. Sain hankittua lipun Treelle Jo:n keikkaan (ja tätä ihmettelen edelleen itsekin😮) kerrankin hetken mielijohteesta ja olen ylpeä itsestäni.. jotain siitä nuoruuden palosta on jäljellä. 👌 Se lähteminen näiltä leveysasteilta vaatii pikkasen enemmän kuin yhden bussimatkan.
 
vierailija
Voitaisko ottaa nimenhuuto? Ois kiva tietää keitä meitä on ❤

Ainakin:

Enid
Sipriina
Leila
Puppypeilisolu
Yöllinen pohtija
Lilja
Tarotqr

Onko muita vakkareita? Nimimerkillä tai ilman?
 
vierailija
Lukematta yhtään aiempaa vielä lukematonta viestiä, tahdon välittää tunnelmani tänne.

Asun meren rannalla, turistikohteessa. Muutama lähistöllä asuva suomalaisnainen laittoi ryhmäämme viestiä, että ovat tulossa rannalle tänä helteisenä päivänä. Otin hetkestä kiinni, ja lähdin minäkin. Nauroimme, puhuimme, joimme vähän viiniä.

Ihanassa lämpöisessä illassa kävelin lopulta kotiin, JO soi korvissani. Sain enemmän katseita miehiltä kuin vuosiin. Vaikka vanha naamani oli meikitön ja auringosta punainen. Se on tämä typerä hymy naamallani, ruusujen energia. Uskokaa tai älkää, minä leijuin, ja se tuntui ympäristöä kiinnostavan. Maagista, nuo ruusut.

Sipriina
 
vierailija
Lukematta yhtään aiempaa vielä lukematonta viestiä, tahdon välittää tunnelmani tänne.

Asun meren rannalla, turistikohteessa. Muutama lähistöllä asuva suomalaisnainen laittoi ryhmäämme viestiä, että ovat tulossa rannalle tänä helteisenä päivänä. Otin hetkestä kiinni, ja lähdin minäkin. Nauroimme, puhuimme, joimme vähän viiniä.

Ihanassa lämpöisessä illassa kävelin lopulta kotiin, JO soi korvissani. Sain enemmän katseita miehiltä kuin vuosiin. Vaikka vanha naamani oli meikitön ja auringosta punainen. Se on tämä typerä hymy naamallani, ruusujen energia. Uskokaa tai älkää, minä leijuin, ja se tuntui ympäristöä kiinnostavan. Maagista, nuo ruusut.

Sipriina
Siis tätä juuri tämä sippaus on minullekin edustanut. Tarttumista hetkeen, eskapismia. Tunnetta, että kaiken surun jälkeen minullakin olisi oikeus vielä kokea rakkautta ja unelmoida. Vahinko, että omat tuttavat ovat jämähtäneet tähän turvalliseen normiarkeen.
 

Yhteistyössä