Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lisään vielä aiempaan muistelooni, että tosiaan innostuin CCC:sta heti biisin julkaisupäivänä, mutta jotenkin koko kevään uskottelin itselleni olevani jotenkin "akateemisesti kiinnostunut", esim. ihan alusta asti seurasin tiiviisti viisujen vedonlyöntitilastoja yms (vaikka en edes läheskään aina katso koko viisuja).

Sitten kun tuli se varsinainen esitys, niin se toi mieleen Lordin, josta aikoinaan ajattelin "Olisi pitänyt tajuta heti siinä vaiheessa, kun ne siivet aukeavat, että tottakai Suomi voittaa". Eli ajattelin, että no on ihan selvää että Käärijä voittaa. En toki osannut ennakoida mitään varsinaista Käärijä-huumaa, patsaiden boleroita tai sitä, että jos voittoa ei tulisi, niin areena mylvisi silti Cha Cha Chata. Tai että itse hurahtaisin tähän näin. Viisuviikolla huomasin olevani yhä enemmän mukana Käärijä-huumassa ja se jotenkin nolotti. Halusin olla cool tyyppi, joka ennusti viisuvoittajan tammikuussa enkä mikään fanittaja. :)

Jokerit missasin viisuissa kokonaan muutamaa K&B-klippiä Twitterissä lukuunottamata, mutta YouTuben historiassa on haku, josta näin että olen katsonut ensimmäistä kertaa Carpe Diem -videon 17.5. Vauva-ketju perustettiin samana päivänä, mutta en usko olleeni siellä ihan niin aikaisin, niin en ole varma, miksi olen sen katsonut silloin. :) Ehkä luin jonkun jutun "viisubestiksestä".

- Joymuffin
 
vierailija
No en tiedä naurettavasta, mutta ymmärrettävää se on. En oo itse edes kaivannut romantiikkaa (tai seksuaalisuutta) pitkään aikaan, ja oli tavallaan aika helppoa elää niin. Nyt kun sitä on repinyt tästä irti niin valtavasti, tuntuu kauhealta ajatukselta olla sitä ilman. Kun tajuaa millainen päivästä toiseen selviämiseen keskittynyt ihmiskuori sitä on ollut.
🩷
Voisivat olla minun sanojani nuo edelliset.
En oikein saa mitään aikaiseksi, olen niin pysähtynyt tähän johonkin. Ja vähän väliä typerä hymy huulilla. Ja sitten taas toisaalta sielua kylmää ja itkettää.

Tänään kuuntelen JO:ta repeattina. Vse kar vem on aivan ihana. Tuo Bojanin ääni, huh.

Sipriina
 
vierailija
Niin, aika suoraan tuossa on minussa ilmaistu homman nimi. :/
Nyt kun tuota näin jälkeenpäin miettii, niin tuleepa surullinen mieli 😭 Silloin kun tuon näin ekaa kertaa, niin lähinnä naureskelin.
Mutta vielä vähän tästä ig-hiljaisuudesta heidän välillä. Olen aivan varma, että saavat tästä kysymyksiä ja ihmettelyä faneilta ja varmasti saa myös Reko, eikä ainoastaan suomalaisilta. Viimeistään silloin, kun JO tulee Suomeen, täytyy tulla jotain huomiointia, muuten näyttää jo todella omituiselta. Ja tiedä, tiedän, tiedän... yksityisesti varmasti pitävät yhteyttä, mutta kyllähän tää rassaa.
 
vierailija
Lisään vielä aiempaan muistelooni, että tosiaan innostuin CCC:sta heti biisin julkaisupäivänä, mutta jotenkin koko kevään uskottelin itselleni olevani jotenkin "akateemisesti kiinnostunut", esim. ihan alusta asti seurasin tiiviisti viisujen vedonlyöntitilastoja yms (vaikka en edes läheskään aina katso koko viisuja).

Sitten kun tuli se varsinainen esitys, niin se toi mieleen Lordin, josta aikoinaan ajattelin "Olisi pitänyt tajuta heti siinä vaiheessa, kun ne siivet aukeavat, että tottakai Suomi voittaa". Eli ajattelin, että no on ihan selvää että Käärijä voittaa. En toki osannut ennakoida mitään varsinaista Käärijä-huumaa, patsaiden boleroita tai sitä, että jos voittoa ei tulisi, niin areena mylvisi silti Cha Cha Chata. Tai että itse hurahtaisin tähän näin. Viisuviikolla huomasin olevani yhä enemmän mukana Käärijä-huumassa ja se jotenkin nolotti. Halusin olla cool tyyppi, joka ennusti viisuvoittajan tammikuussa enkä mikään fanittaja.

Jokerit missasin viisuissa kokonaan muutamaa K&B-klippiä Twitterissä lukuunottamata, mutta YouTuben historiassa on haku, josta näin että olen katsonut ensimmäistä kertaa Carpe Diem -videon 17.5. Vauva-ketju perustettiin samana päivänä, mutta en usko olleeni siellä ihan niin aikaisin, niin en ole varma, miksi olen sen katsonut silloin. Ehkä luin jonkun jutun "viisubestiksestä".

- Joymuffin

Mulla oli itse asiassa ihan samat fiilikset Cha cha chasta. Myöskin pitkäaikaisena, viime aikoina kasvavasti fanaattisempana viisufanina.
Nimenomaan peilasin Lordiin ja siihen, että en silloin uskonut menestykseen ollenkaan ja tällä kertaa oli sama, tai ehkä vielä muutamaa astetta kovempi hype somen myötä tuloillaan. Hirveä fomo iski ja oli aivan pakko seurata ihan kaikki mahdollinen viisukontentti ja yhteen pre partyynkin oli pakko päästä vaikkei siinä ollut mitään järkeä.
Siellä tapasin Käärijän (ja sehän on oikeasti niin ihana ja mukava tyyppi kun kaikki jaksaa aina mainita) ja tuli myös ensikosketus JO poikiin. Lavan ulkopuolella siis, ja B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.
SIt tuli Loverpoolin klipit ja vei lopullisesti mennessään. Jotain elämää suurempaa näiden kahden yhteydessä täytyy olla, jos se kerran välittyy näin suurelle ihmisjoukolle pelkkien videoiden ja kuvien välityksellä.

Pieni ehkä lohduttava kommentti sitten tähän perään, eli itsekin olen keski-ikäinen ja vaikka mulla on paperilla ne 2.5 lasta, ok-talo, autot ja koira ja muutenkin näennäisesti asiat hyvin, niin kyllä mä olen sisäisesti aivan tuuliajolla ja elämänhallinta on oikeasti aivan hukassa. Ja tää shippaus on mulle aivan äärettömän tärkeä henkireikä tällä hetkellä ja olen todella investoitunut tähän.
 
vierailija
Mulla oli itse asiassa ihan samat fiilikset Cha cha chasta. Myöskin pitkäaikaisena, viime aikoina kasvavasti fanaattisempana viisufanina.
Nimenomaan peilasin Lordiin ja siihen, että en silloin uskonut menestykseen ollenkaan ja tällä kertaa oli sama, tai ehkä vielä muutamaa astetta kovempi hype somen myötä tuloillaan. Hirveä fomo iski ja oli aivan pakko seurata ihan kaikki mahdollinen viisukontentti ja yhteen pre partyynkin oli pakko päästä vaikkei siinä ollut mitään järkeä.
Siellä tapasin Käärijän (ja sehän on oikeasti niin ihana ja mukava tyyppi kun kaikki jaksaa aina mainita) ja tuli myös ensikosketus JO poikiin. Lavan ulkopuolella siis, ja B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.
SIt tuli Loverpoolin klipit ja vei lopullisesti mennessään. Jotain elämää suurempaa näiden kahden yhteydessä täytyy olla, jos se kerran välittyy näin suurelle ihmisjoukolle pelkkien videoiden ja kuvien välityksellä.

Pieni ehkä lohduttava kommentti sitten tähän perään, eli itsekin olen keski-ikäinen ja vaikka mulla on paperilla ne 2.5 lasta, ok-talo, autot ja koira ja muutenkin näennäisesti asiat hyvin, niin kyllä mä olen sisäisesti aivan tuuliajolla ja elämänhallinta on oikeasti aivan hukassa. Ja tää shippaus on mulle aivan äärettömän tärkeä henkireikä tällä hetkellä ja olen todella investoitunut tähän.
”B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.”

Kertoisitko lisää? Miten tämä ilmeni?🤭
 
vierailija
Niin, aika suoraan tuossa on minussa ilmaistu homman nimi. :/
Tätä haastattelua on pohdittu joskus ennenkin. Onko tulkinta siis se, että b on tullut torjutuksi. Nyt sitten ovat yhteyksissä kaveripohjalta? Mä vähän ihmettelen Bojanin motiivia olla niin aktiivinen Kn suuntaan, kuin hän nyt ilmeisesti on (?), jos on tullut torjutuksi. Miten hän jaksaa, tarkoitan. Taas huomaan, että pelkkiä arvailuja tämäkin mun viesti, mutta eihän täällä muulla tavalla voi pohtiakaan, kun tietoa ei ole.
 
vierailija
Mulla oli itse asiassa ihan samat fiilikset Cha cha chasta. Myöskin pitkäaikaisena, viime aikoina kasvavasti fanaattisempana viisufanina.
Nimenomaan peilasin Lordiin ja siihen, että en silloin uskonut menestykseen ollenkaan ja tällä kertaa oli sama, tai ehkä vielä muutamaa astetta kovempi hype somen myötä tuloillaan. Hirveä fomo iski ja oli aivan pakko seurata ihan kaikki mahdollinen viisukontentti ja yhteen pre partyynkin oli pakko päästä vaikkei siinä ollut mitään järkeä.
Siellä tapasin Käärijän (ja sehän on oikeasti niin ihana ja mukava tyyppi kun kaikki jaksaa aina mainita) ja tuli myös ensikosketus JO poikiin. Lavan ulkopuolella siis, ja B tosiaan oli jo silloin niin fanboy ja Käärijän pauloissa että sen huomasi heti, vaikkei Jokerit silloin kiinnostanut suuremmin.
SIt tuli Loverpoolin klipit ja vei lopullisesti mennessään. Jotain elämää suurempaa näiden kahden yhteydessä täytyy olla, jos se kerran välittyy näin suurelle ihmisjoukolle pelkkien videoiden ja kuvien välityksellä.

Pieni ehkä lohduttava kommentti sitten tähän perään, eli itsekin olen keski-ikäinen ja vaikka mulla on paperilla ne 2.5 lasta, ok-talo, autot ja koira ja muutenkin näennäisesti asiat hyvin, niin kyllä mä olen sisäisesti aivan tuuliajolla ja elämänhallinta on oikeasti aivan hukassa. Ja tää shippaus on mulle aivan äärettömän tärkeä henkireikä tällä hetkellä ja olen todella investoitunut tähän.
Itse uskoin kyllä Lordin menestykseen aikoinaan, mutta niiden viisujen jälkeen oli olo, että voitto ei ollut vain mahdollista vaan oikeastaan itsestäänselvää, ja että olisi pitänyt tajuta se. Ja Cha Cha Chasta tuli sama fiilis. Ja olisihan se ilman raatien perseilyä* ollut itsestäänselvää. Jotenkin suhtaudun vain jotenkin tosi negatiivisesti viisuihin, niin en ole koskaan oikein osannut innostua niistä tapahtumana. En varmaan edes tätä vuotta ollut tietoinen minkään prepartyjen olemassaolosta!

* (minusta raadit ylipäätään pisteyttivät tosi oudosti kun katsoo niitä pisteytyskriteereitä, koska niissä painotettiin paljon esitystä ja omaperäisyyttä yms eikä vain laulua)

- Joymuffin
 
vierailija
Ehkä B ei tullutkaan torjutuksi, koska he eivät ole puhuneet ihastumisasiasta? Helpompaa välttää aihetta ja pitää yllä ystävyyttä, kun toinen on varattu ja kummatkin mieltävät itsensä heteroksi?

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Taylor Swift julkaisi eilen uudestaan kappaleitaan ja muutaman ennen kuulemattomankin, ja nämä sanat jotenkin toivat meidän pojat mieleen 😭 ehkä tässä ollaan liian syvällä vieläkin kuplassa :D

My cards are on the table, yours are in your hand
Chances are, tonight, you've already got plans
And chances are I will talk myself to sleep again
You give me just enough attention to keep my hopes too high

Foolish one
Stop checkin' your mailbox for confessions of love
That ain't never gonna come
Cause you got her on your arm and me in the wings
I'll get your longing glances, but she'll get your ring
And you will say you had the best of intentions
 
vierailija
Eikö siinä Suomi visiitin Tarot luennassa ollu että B oli odotuksia että homma etenisi jotenkin? Ja sitte J vaan vältteli ja piti muita ihmisiä kokoaja ympärillä ettei menettäisi kontrollia. Eli periaatteessa eivät ehkä senkään perusteella ole suoraan sanoneet tunteitaan, ehkä molemmat vaan tietää sanomattaki?
 
vierailija
Uskon, että asiasta ei ole välttämättä puhuttu, mutta en usko, että Bojan voisi pitää itseään 100% heterona viisujen jälkeen, jos kortsukommenttiakin miettii....
Voikohan tuota kortsukommenttia ottaa kuitenkaan henkilökohtaisena. Sanoisiko kukaan mitään noin henkilökohtaista. Jos hän puhui yleisesti. Aika epämiellyttäviä on nuo haastattelutkin, joihin julkisuuden ihmiset voi joutua.
 
vierailija
Voikohan tuota kortsukommenttia ottaa kuitenkaan henkilökohtaisena. Sanoisiko kukaan mitään noin henkilökohtaista. Jos hän puhui yleisesti. Aika epämiellyttäviä on nuo haastattelutkin, joihin julkisuuden ihmiset voi joutua.
Voi mun mielestä koska se tuli Bojanilta niin nopeasti. Ei hän vaikka jäänyt hetkeksi miettimään että mitäköhän nyt tohon vastaisi, se vaan tuli automaattisesti. Aika hemmetin outo kommentti sanottavaksi kuin apteekin hyllyltä jos se kerran ei liity mihinkään.
 
vierailija
Ehkä B ei tullutkaan torjutuksi, koska he eivät ole puhuneet ihastumisasiasta? Helpompaa välttää aihetta ja pitää yllä ystävyyttä, kun toinen on varattu ja kummatkin mieltävät itsensä heteroksi?
Kumpikaan ei todennäköisesti mitenkään ole voinut välttyä kuulemasta asiasta huhuja. Ja kyllähän toi B:n hehku, joka väkisinkin lyö läpi noista klipeistä, ei oikeastaan ole voinut jäädä J:ltä huomaamatta. Ei kukaan voi olla niin sokea.
Mä todellakin toivon, että asiasta on jotenkin puhuttu. Voi olla, että lopputulos on ollut se, että kun J:llä tosiaan se gf, niin ei voi nyt mitään, mutta jos olisi ollut vapaa, niin ehkäpä? Tuollaisesta pohdinnasta tuskin B olisi tuntenut itseään varsinaisesti hylätyksi.
 
vierailija
Eikö siinä Suomi visiitin Tarot luennassa ollu että B oli odotuksia että homma etenisi jotenkin? Ja sitte J vaan vältteli ja piti muita ihmisiä kokoaja ympärillä ettei menettäisi kontrollia. Eli periaatteessa eivät ehkä senkään perusteella ole suoraan sanoneet tunteitaan, ehkä molemmat vaan tietää sanomattaki?
Tuliko muuten se korttu aiheine haastis enne vai jälkee suomen visiitin? kun jos ennen nii sitte oletan että heidän on ollut pakko puhua jotain tunteistaan?
 
vierailija
Itse olen tulkinnut kortsukommentin niin että K voi käyttää tyttiksen kanssa, josta B oli tietoinen. Mikä itse asiassa on aika sietämätön ajatus. Seize the day -kumilla gf kanssa eih. Tämä todellisuustaso on vaikeaa maastoa, enpä halua mennä sinne. Kaikkea hyvää jne mutta en halua ajatella.

Kumma juttu muuten mutta musta myös näytti jotenkin kiusallisilta ne harvat videot B kanssa prepartyissä ja Liverpoolissa joita K postasi itsekin enkä seurannut niitä paljon kuten kerroinkin aiemmin, meni aika lailla ohi. Sen rekisteröin että B oli niissä niin nuoren näköinen ja jotenkin liian innokas fanipoika. K pisti aika kuus-nolla jotenkin. Se balanssi muuttui itkukäytävän jälkeen ja Suomeen tultua kokonaan. Tosi jännä juttu muuten. B näyttää miehistyneen valtavasti viisujen jälkeen. On se aikamoinen tulikoe ollut.

🌙💜
 
vierailija
Itse olen tulkinnut kortsukommentin niin että K voi käyttää tyttiksen kanssa, josta B oli tietoinen. Mikä itse asiassa on aika sietämätön ajatus. Seize the day -kumilla gf kanssa eih. Tämä todellisuustaso on vaikeaa maastoa, enpä halua mennä sinne. Kaikkea hyvää jne mutta en halua ajatella.

Kumma juttu muuten mutta musta myös näytti jotenkin kiusallisilta ne harvat videot B kanssa prepartyissä ja Liverpoolissa joita K postasi itsekin enkä seurannut niitä paljon kuten kerroinkin aiemmin, meni aika lailla ohi. Sen rekisteröin että B oli niissä niin nuoren näköinen ja jotenkin liian innokas fanipoika. K pisti aika kuus-nolla jotenkin. Se balanssi muuttui itkukäytävän jälkeen ja Suomeen tultua kokonaan. Tosi jännä juttu muuten. B näyttää miehistyneen valtavasti viisujen jälkeen. On se aikamoinen tulikoe ollut.
Totta, vaikea kuvitella, että se viisukuplan viattomuus palaisi enää Bojanin kasvoille. Ehkä hyvä niin. Ei taida olla enää K n pomputeltavissa.
 
vierailija
En kyllä niitä Liverpoolin aikaisia videoita mitenkään kiusallisina pitänyt. Itse asiassa kiinnitin silloin vain siihen J:n katseeseen niissä videoissa, intensiivinen katse ja koko ajan pieni hymy päällä B:n seurassa. Vasta jälkikäteen rupesin tarkkailemaan B:tä sillä silmällä. Mutta ei jäädä tähän jumiin, mennään eteenpäin.
 
vierailija
En kyllä niitä Liverpoolin aikaisia videoita mitenkään kiusallisina pitänyt. Itse asiassa kiinnitin silloin vain siihen J:n katseeseen niissä videoissa, intensiivinen katse ja koko ajan pieni hymy päällä B:n seurassa. Vasta jälkikäteen rupesin tarkkailemaan B:tä sillä silmällä. Mutta ei jäädä tähän jumiin, mennään eteenpäin.
Joo, J vaikuttaa kyllä niin symppikseltä, että vaikea kuvitella että tahallaan loukkaisi 💚
 
vierailija
Vauvalla joku linkkasi twitterin, jossa joku suomalainen fani oli vienyt JO tuliaisiksi salmiakkikossua ja salmiakkia ja jonkun kivan viestin siihen oheen. Olikohan tämä Sloveniassa. Lisäksi taksi oli heti ensimmäisenä jutellut Tavastian keikasta ja kysynyt, pitääkö K tytöistä. Tämä ko. henkilön twitterissä.
En tiedä, kiinnostaako tieto, mutta tännekin välillä "ajankohtaisia asioita" näiden henkevien keskustelujen lomiin.
 

Yhteistyössä