Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Käärijä luettelee Ruisrockissa maita, joihin on lähdössä keikalle. Miten sinne pujahti Thaimaa väliin? JO on menossa samaan aikaan Thaimaaseen, kun Käärijä keikkailee Euroopassa.

Sipriina
 
vierailija
Pakko sanoa nyt kun oon jo pitkään tätä miettiny. Miksi esim ig Bojan pystyy laittamaan sydämiä sun muita hellyyteen viittaavia juttuja todella helposti ihan kenelle vaan, mutta sitten Kärtsän kohdalla se on aina jotenki pihdannu niitä? Onhan se sillekin niitä joskus laittanu, mutta niihin on aina liittyny joku tietty juttu - vaikka nyt kun oli tavastialla niin siihenkin oli "syy" miksi julkaisi tai kommentoi jotain ns söpöä. Mutta ei todellakaan niin helposti ja usein tee tätä K kohdalla, toisinkuin lähestulkoon kenelle muulle tahansa.
Kulttuurierot vaikuttavat. Suomalainen mies ei osoita tunteitaan julkisesti eikä kyllästä viestekään sydänemojeilla. Etelä-Euroopassa hellyyttä ja välittämistä, "rakkautta", osoitetaan paljon luontevammin . Minusta Jere on poikkeuksellisen avoin suomalaiseksi mieheksi. Muistaa jopa kertoa, miten rakastaa äitiään.

Ja juuri siksihän hän on tehnyt pesänsä meidän sydämiimme.
 
vierailija
Kulttuurierot vaikuttavat. Suomalainen mies ei osoita tunteitaan julkisesti eikä kyllästä viestekään sydänemojeilla. Etelä-Euroopassa hellyyttä ja välittämistä, "rakkautta", osoitetaan paljon luontevammin . Minusta Jere on poikkeuksellisen avoin suomalaiseksi mieheksi. Muistaa jopa kertoa, miten rakastaa äitiään.

Ja juuri siksihän hän on tehnyt pesänsä meidän sydämiimme.
No eikö tolla logiikalla sitte Bojan voisi helposti ja avoimesti höpsötellä ja söpöillä myös Jeren kanssa? Muiden kanssa se kyllä tuntuu pystyvän mutta ei meiän Jeren
 
vierailija
No eikö tolla logiikalla sitte Bojan voisi helposti ja avoimesti höpsötellä ja söpöillä myös Jeren kanssa? Muiden kanssa se kyllä tuntuu pystyvän mutta ei meiän Jeren
Juu, varmasti voisi ja varmasti yksityisesti laittaakin uskoisin, mutta kyllähän tää heidän sometaukonsa selkeästi on rauhoittanut tilanteen. Joka siis alkoi todella lähteä käsistä ja kiinnitti huomion ihan muihin asioihin kuin esim. JO musiikkiin. Ja siinä ei fanien (ja todensanoakseni minunkaan 😇) mielestä todellakaan ollut enää kysymys pelkästä söpöilystä 😁😉
 
vierailija
"Kun aikuinen nainen alkaa fanittaa teini-idolia, saattavat arjen velvoitteet unohtua."

Hymeksin täällä sisäisesti ja ääneen, miten osuva kolumni tuli Hesarissa vastaan:O mun shippausmieli sanoo, että tää Ei Voi olla sattumaa, että juuri nyt julkaistaan tällainen tekstiD

Tässä tekstissä on kohteena Harry Styles, mikä hieman naurattaa myös. En ollut kuullut koko shippausilmiöstä (tai 1D, täytyy myöntää:O) ennen kevään viisuja tai kesäkuun seilailua shippimaailmassa, mutta ehkä täällä uskaltaa myöntää, että nyt oon uteliaisuudesta kurkannut paristakin paikasta sitä laivaa saadakseni käsitystä, mitä kaikkea shippaus voi olla toisen laivan näkökulmasta. Ja en voi väittää, etteikö jotkin katseet, eleet yms olisi muistuttanut tästä eurooppalaisesta laivasta. Ja tietenkin mittakaava siinä toisessa on ollut aivan käsittämätön, mutta en mene nyt siihen laivaan tai muihin siihen liittyviin juttuihin.

Kolumnin otsikon lisäksi tässä vielä muutama kohokohta, jotka osui ja upposi;

"mutta kyllä kypsässä keski-iässäkin voi vielä hurahtaa. Tai ehkä minun piti nimenomaan kasvaa aikuiseksi ennen kuin uskalsin heittäytyä fanitytöksi."

"Mutta aikuisuudessahan onkin parasta se, ettei enää tarvitse välittää, onko nolo."

"Erityisen hurmaavan Stylesista tekee se, että hänestä puuttuu kaikki toksinen maskuliinisuus. Hän voi pukeutua mekkoon Voguen kannessa miehekkyytensä siitä yhtään kärsimättä. Lisäksi hän vaikuttaa supertähdeksi järjettömän mukavalta hepulta. "

"Varmasti ruuhkavuosiaan elävä äiti-ihminen voisi tehdä vapaa-ajallaan jotain järkevämpääkin kuin tuijottaa sosiaalisesta mediasta videoita glitterpöksyisestä teini-idolista, mutta on aika hienoa innostua vielä aikuisiällä jostakin vilpittömästi.

Hauskinta fanittamisessa on, ettei se tähtää mihinkään. Se ei kehitä eikä hyödytä minua mitenkään. Se on vain höpsöä ja kivaa. Aikuisen elämässä on aivan liian vähän sellaisia juttuja."


Ah, tää oli kyllä niin ihana ja omalla tavallaan validoiva juttu! Vaikka ennen kaikkea on ollut hauskaa saada lisää näkökulmia, ymmärrystä itse ja pohdiskella viestejä lukemalla, niin tuli kyllä aika nähty olo tällaisen kolumnin kautta myös <3
Lähetin kirjoittaneelle toimittajalle kiitokset ja kerroin, ettei hän ole tuntemuksineen yksin. Muitakin +-50vee on hurahtanut, kuka kehenkin.
 
vierailija
JOn pojilla oli keikkatauko ja mahdollisuus levätä. Mitä tekee Bojan? Lähtee Lontooseen bilettämään. Muut pojat vetäytyivät kuka minnekin. Olen katsellut huolissani Bojanin IG-kuvia, joissa hän tosiaankaan ei näytä kovin hyvinvoivalta. Pikemminkin krapulaiselta, huonosti ja vähän nukkuneelta ja uupuneelta.

Äiti-ihmisenä tulee mieleen, että vaikka poika onkin 24vee, voisivat nyt vanhemmat napata lapsensa hetkeksi kotiin ja huomauttaa, että nyt taitaa mennä vähän liian lujaa.
Asuukohan B yksin vai vanhempien kanssa. Kuvissa on näkynyt sellainen iso valkoinen rakennus, ei se varmaan B n ole.
 
vierailija
En nähnyt että tänne olisi linkattu tätä alkuperäistä viestiä, puhuttiin vain juorusta Jodelissa. Bojan oli siis maanantaina ottanut kuvan tämän tytön Käärijä-aiheisesta tatuoinnista, lähettänyt heti Jerelle ja Jere oli vastannut

Mä oon kuin kuihtuva kasvi kunnes saan tällaisia pieniä armon pisaroita siitä että pojat kommunikoi 😅 Ymmärrän halun ja päätöksen viestittää privaatisti, mutta ai hitsi kun tuntuisi hyvältä jos siellä edes yksi julkinen tykkäys vaihdettaisiin.
 
vierailija
Voi kuinka voi tulla onnelliseksi niin tuosta Euroopan kiertueesta kuin muutamista klipeistä Ruisrockistua. Ihan mieletön se jossa koko yleisö vetää CCC:ta ja sitten se lopun onnellinen kiittely ja katsoo selkeästi ihan epäuskoisena sitä yleisömerta.

Meidän laiva jatkaa taas vakaana eteenpäin!

Enid
 
vierailija
Minä tutkin ruusujen tällä hetkellä julkistetut keikkakalenterit, ja miten tuli sellainen hytinä, että Jere on lähdössä JO:n poikien kanssa sinne Taikkuihin juuri ennen Euroopan kiertuetta?!

Siis tapaavat syyskuussa Suomessa, lokakuussa Taikuissa ja marraskuuussa Alankomaissa....ehkä elokuussa Sloveniassa. No onhan tämä toiveajattelua, mutta mahdollista!

Sipriina
 
vierailija
Mä oon kuin kuihtuva kasvi kunnes saan tällaisia pieniä armon pisaroita siitä että pojat kommunikoi Ymmärrän halun ja päätöksen viestittää privaatisti, mutta ai hitsi kun tuntuisi hyvältä jos siellä edes yksi julkinen tykkäys vaihdettaisiin.
Nämäkin tiedot, joita on saatu heidän yhteydenpidostaan, ovat aina Bojanin tekoja. Toivottavasti viestejä kulkee myös toiseen suuntaan. K n puolelta viitteet siitä, että B olisi ainakin ajatuksissa ovat näitä kukkapaitabongauksia ( nehän ei välttämättä edes liity B hen) ja onko muuta, tämän päivän are you? Me täällä riudutaan ja jos nämä kaverukset ovatkin koko ajan tiiviisti yhteyksissä.
 
vierailija
Minä tutkin ruusujen tällä hetkellä julkistetut keikkakalenterit, ja miten tuli sellainen hytinä, että Jere on lähdössä JO:n poikien kanssa sinne Taikkuihin juuri ennen Euroopan kiertuetta?!

Siis tapaavat syyskuussa Suomessa, lokakuussa Taikuissa ja marraskuuussa Alankomaissa....ehkä elokuussa Sloveniassa. No onhan tämä toiveajattelua, mutta mahdollista!

Sipriina
Se olisikin pommi, jos lähtisi. Jos jokereiden tarkoitus on yhteisellä lomalla lisätä bändin yhteenkuuluvuutta, K n läsnäolo tuskin sitä asiaa edistäisi. Entä gf?🙂
 
vierailija
Minä tutkin ruusujen tällä hetkellä julkistetut keikkakalenterit, ja miten tuli sellainen hytinä, että Jere on lähdössä JO:n poikien kanssa sinne Taikkuihin juuri ennen Euroopan kiertuetta?!

Siis tapaavat syyskuussa Suomessa, lokakuussa Taikuissa ja marraskuuussa Alankomaissa....ehkä elokuussa Sloveniassa. No onhan tämä toiveajattelua, mutta mahdollista!

Sipriina
miten niin marraskuussa alankomaissa? Eihän jokereiden menoa sinne ole ilmoitettu? Ja valitettavasti ei pienintäkään realistista mahdollisuutta, että J lähtis mihinkään Thaimaahan, varsinkaan ennen europe touria. Jotenkin realistista voisi olla tapaaminen syyskuussa, ellei sitten israel.

mutta tosiasia on, että me ei tulla enää näkemään juuri mitään materiaali heistä yhdessä, vaikka samaan paikkaan osuisivatkin, he eivät enää voi edes seistä vierekkäin, kun jo lähtee mylly pyörimään. Ja he tietävät sen. Surullista mutta totta.
 
vierailija
Lähetin kirjoittaneelle toimittajalle kiitokset ja kerroin, ettei hän ole tuntemuksineen yksin. Muitakin +-50vee on hurahtanut, kuka kehenkin.
<3 ps. Tuntuu nähdyltä myös tän sun vastauksen myötä, varsinkin kun viestistä on monia päiviä aikaa! Hymeksin ja hymyilin tälle kolumnille kyllä niin paljon. Ajoitukset osuu kyllä tässä laivassa ja muissa merellä seilaavissa taas niin hyvin yhteen, että voiko olla sattumaa! t. Alkuperäisen viestin kirjoittaja
 
vierailija
miten niin marraskuussa alankomaissa? Eihän jokereiden menoa sinne ole ilmoitettu? Ja valitettavasti ei pienintäkään realistista mahdollisuutta, että J lähtis mihinkään Thaimaahan, varsinkaan ennen europe touria. Jotenkin realistista voisi olla tapaaminen syyskuussa, ellei sitten israel.

mutta tosiasia on, että me ei tulla enää näkemään juuri mitään materiaali heistä yhdessä, vaikka samaan paikkaan osuisivatkin, he eivät enää voi edes seistä vierekkäin, kun jo lähtee mylly pyörimään. Ja he tietävät sen. Surullista mutta totta.
No ainakin jokerit ovat suunnittelemassa yhteistä esiintymistä, jos oikein ymmärsin. Täytyy vaan pitää huoli siitä, että Bojanin ja K n välillä säilyy lavalla koko ajan riittävä etäisyys.
 
vierailija
Heiii en oo käyny täällä nyt pariin päivään, kiva lukea taas teiän ficcejä, tarotteja ja pohdintoja Ihanaa että kärtsä pääsee ulkomaille, toivottavasti hänenkin liput myydään hetkessä loppuun kuten Jokereiden Onko muuten vielä tulossa lisää tarot luentoja vai oliko tai are you illan viimeinen??
Onko muuten ensikohtaamisista tai ensipäivistä ollut vielä luentoja, tai olisiko tarottarella (ja puutarhureilla) kiinnostusta siihen? Musta ois näiden muiden jo olemassaolevien luentojen lisäksi mielenkiintoista, mitä luennot näyttäisivät alkuhetkiltä! Niistähän on esittely Jan/Bojan klippi, pina colada porukka vierekkäin video, tanssi lanteet ja sit se kättely, ja varmaan sen ihana vilkuilu kesken haastattelun. Nämä ois ainakin materiaalia sieltä. Ja boyfriend bussi!!

Mulla tässä ei niinkään kiinnosta B alkuhetkien kannalta, se tuntuu selkeämmältä, vaan että mitä Kssa on heränny alkuhetkinä. Aika tiiviisti se vilkuili kesken haastattelun ja meni vähän lauseessa sekaisin;)
 
vierailija
Jos JO ja K tulisi yhteiskeikka niin kummatkin K ja B pitäisi esitää lavalla uskottamaan fanit, että ovat jossain välirikossa ja toisilleen vihaisia ja jossain varmaan backstageissa vain naureskelee yhdessä.
 
vierailija
Bojanhan sanoi yhdessä haastattelussa, kun kysyttiin jotain seksiin liittyvää, että äitini ja mummunikin katsovat tätä haastattelua. Jätti sitten oikeastaan vastaamatta. Eli kyllä ihan päteviä syitä löytyy tahdin hidastamiselle ilman naureskeluakin tai kiusaantumista.

Sipriina
Ajattelin sen niin, että kun Slovenia taitaa olla katolinen maa, ja ehkä on kuitenkin saanut perinteisen kasvatuksen, niin silloin seksi kuuluu nimenomaan avioliittoon. Totesi siinä haastattelussa odottavansa avioliittoa.

Vaikka ei olisi mitenkään uskonnollinen, ehkä perhe on ja kunnioittaa heidän näkemystään. Vaikea nimittäin kuvitella, että todellakaan mitään avioliittoa odottaa.
 

Yhteistyössä