Voi Selena! Mulle tulee tästä mieleen monta monta vuotta sitten vanhan työpaikan joku illanvietto, jossa, en muista/tiedä, miten tuli juttua jostain ja yksi työkaveri totesi keskustelussa, että Ristolla (työparini) ei ole silmää kuin kuin Minnalle (minä). Mä olin aivan häkeltynyt, kun en ollut yhtään ajatellut, että meillä olisi jotain muuta kuin vaan hemmetin kivaa töissä. No, mutta siitä se sitten lähtikin kun mä tajusin asian… Mutta eiköhän Jerelle ole jo selvää ilman Selenan huomautustakin.
Tuo, että Jere ja Bojan pussailevat ihan ketä muuta tahansa kuin toisiaan, on kyllä niin selkeä merkki että eivät pysty sitä julkisesti tekemään, taustalla on jotain isompaa. Varsinkin kun ottaa huomioon, että siellä finaali-illassa hyvin luontevasti tuli kaulapusuja, jota ei yleensä vain kavereille anneta. Itsekin olen kavereille suukkoja antanut, mutta en koskaan ole kaulaan kuin niille, joiden kanssa on jotain seksuaalista kanssakäymistä.
Itse Jeren tyttöystävänä olisin äärettömän kiinnostunut mitä hittoa noiden kahden välillä oikein tapahtuu, enkä välttämättä uskoisi ihan ensimmäistä selitystä. Mutta kun ei me tiedetä millainen suhde ja säännöt heillä ovat, niin haluan korostaa että ITSE tuossa tilanteessa olisin hyvin epäluuloinen.