vierailija
Mulla aukeaa, vaikka ei ole TikTok tiliä. Ihana reaktio Harrylta kyllä, never too old!Ei näköjään sitten aukea oikein tällä kertaa
Mulla aukeaa, vaikka ei ole TikTok tiliä. Ihana reaktio Harrylta kyllä, never too old!Ei näköjään sitten aukea oikein tällä kertaa
No joo, mutta kun täällä on porukkaa joka jaksaa sivukaupalla ihailla Jania. Tehkää Janista oma ketju, hän ei kuulu tänne. Eikä kuulu Gregor tai Jokereiden keikatkaan. Täällä kuuluu fiilistellä Bojania ja Käärijää.Mullakaan ei haittaa muiden Jokereiden ja erityisesti Janin fiilistely siinä sivussa pääkohteiden sivujuonteena antaa myös näkökulmaa bändiin ja sen (kuviteltuun ja miltä vaikuttaa ulospäin) keskinäiseen kulttuuriin!
Minusta ei tarvis olla näin ehdotonta. Tää on kuitenkin paljon hiljasempi ketju, kyllä tänne mahtuu. Käärijän keikkafiilistelyt voi jättää pois.No joo, mutta kun täällä on porukkaa joka jaksaa sivukaupalla ihailla Jania. Tehkää Janista oma ketju, hän ei kuulu tänne. Eikä kuulu Gregor tai Jokereiden keikatkaan. Täällä kuuluu fiilistellä Bojania ja Käärijää.
Jokereiden ja Käärijän keikka ja musafiilistelylle on nykyään oma ketju av:lla.Minusta ei tarvis olla näin ehdotonta. Tää on kuitenkin paljon hiljasempi ketju, kyllä tänne mahtuu. Käärijän keikkafiilistelyt voi jättää pois.
Alkaneet kaikki ketjut hiljentyä, kun porukka on jakaantunut ja osa varmaan jättänyt jo laivan kokonaan.Jokereiden ja Käärijän keikka ja musafiilistelylle on nykyään oma ketju av:lla.
Alkuperäisen ketjun on vallannut tyttis-jankkaajat ja negaa Käärisjästä levittäjät. Osa alkuperäisistä täällä ja uudessa AV-ketjussa.Alkaneet kaikki ketjut hiljentyä, kun porukka on jakaantunut ja osa varmaan jättänyt jo laivan kokonaan.
Eiköhän tää ollut ihan odotettavissa ja luonnollista kun ei oikeen myöskään ole mitään erityistä tapahtunut tai odotettavissa ja myös nämä ns päähenkilöt itse selvästi näin haluavat tapahtuvan.Alkaneet kaikki ketjut hiljentyä, kun porukka on jakaantunut ja osa varmaan jättänyt jo laivan kokonaan.
Kiitti! Pitääkin mennä heti lukemaanOho, juhannusficistä tuli jotain lisämatskua vielä. https://archiveofourown.org/works/48293296
Kyllä näyttää siltä, että K jättää ihan tarkoituksella reagoimatta B postauksiin. Niitä on nyt mennyt niin monta ohi, että ei voi olla sattumaa tai sitä, että olisivat jääneet huomaamatta. Ehkä ovat B kanssa jopa sopineet tästä. K kuitenkin jopa kommentoi monien muiden postauksia.Jatkan vielä sen verra et olisi paljo helpompi ottaa tohon edes kantaa jos K olisi julkaissut kuvia niin nähtäis tykkäileekö B niistä vai ei. Jos B tykkäilisi kuvista mutta K ei takaisin nii sitten sanoisin että on outoa. Mutta jos taas kumpikin yhtä aikaisesti olisi lopettanu kuvista tykkäilyn nii sitten vaikuttaisi vain siltä että tämä on yhdessä sovittu juttu.
Jee! Täytyy heti käydä tsekkaamassa.Oho, juhannusficistä tuli jotain lisämatskua vielä. https://archiveofourown.org/works/48293296
Ja vastaankin tohon Noa-juttuun ite, ei ollu mitään Kärtsään liittyvää Kyse vaan lipuista.Näköjään vauvalla jatkuu meno yhtä ankeena ku eilen. Trollit jämähtäny vauvalle sadepäivien takii Ja onhan siellä varmasti muitakin ku trolleja jotka vois lopettaa tosta yhestä aiheesta keskustelemisen. Ja kohta tulee Noan ilmotus, jännä nähä et mikä se nyt sit oikeen on.
Kyllä noista kaikista voi täällä puhua ei täällä oo missään vaiheessa ollu jotain tiettyä sääntöä kunhan meno pysyy positiivisena eikä lähde tolle vauvan haukkumislinjalleNo joo, mutta kun täällä on porukkaa joka jaksaa sivukaupalla ihailla Jania. Tehkää Janista oma ketju, hän ei kuulu tänne. Eikä kuulu Gregor tai Jokereiden keikatkaan. Täällä kuuluu fiilistellä Bojania ja Käärijää.
Sama täälläJännittää taas hirveästi mitä näkyy tarottulkinnassa kunhan se on valmis! Olen aivan koukussa näihin luentoihin
Miten muka jokerit tai Gregor ei kuulu tähän samaan soppaan? mun mielestä ne nimenomaan kuuluu myös tähän ihme vyyhtiin ja on hauska kun riittää juteltavaa laidasta laitaan eikä jankuteta vaan samaaNo joo, mutta kun täällä on porukkaa joka jaksaa sivukaupalla ihailla Jania. Tehkää Janista oma ketju, hän ei kuulu tänne. Eikä kuulu Gregor tai Jokereiden keikatkaan. Täällä kuuluu fiilistellä Bojania ja Käärijää.
Jos vauvalla on gf jankkaajat ni täällä on ig jankkaajaKyllä näyttää siltä, että K jättää ihan tarkoituksella reagoimatta B postauksiin. Niitä on nyt mennyt niin monta ohi, että ei voi olla sattumaa tai sitä, että olisivat jääneet huomaamatta. Ehkä ovat B kanssa jopa sopineet tästä. K kuitenkin jopa kommentoi monien muiden postauksia.
Vähän alkaa näyttää siltä, ettei Kärtsä oo sinne menossa. Jokerien Tavan keikka tärkeämpiEi näy Noan ilmoituksessa mitään Käärijästä?
Hyvä hyväVähän alkaa näyttää siltä, ettei Kärtsä oo sinne menossa. Jokerien Tavan keikka tärkeämpi
Se tekninen haaste minkä vuoksi ei mene on BojanVähän alkaa näyttää siltä, ettei Kärtsä oo sinne menossa. Jokerien Tavan keikka tärkeämpi
Tosi ikävä kommentti sinulta, mun viesti on ihan asiallinen ja perustuu tosiasioihin. Oletteko muut samalla linjalla tämän henkilön kanssa, että olen jankkaaja? Jankkaaja- heittoja tulee turhan helposti.Jos vauvalla on gf jankkaajat ni täällä on ig jankkaaja
Luenta on tulossa tänään, luulin että ehtisin kirjoittamaan koosteen jo eilen illalla mutta tuli yllättävä esteJännittää taas hirveästi mitä näkyy tarottulkinnassa kunhan se on valmis! Olen aivan koukussa näihin luentoihin