Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon vissiin tosi kranttu kun en ole vieläkään löytäny yhtäkään tosi hyvää ficciä noista kahdesta :p välillä on tullu vastaan joku ihan kiva mutta ei kuitenkaan mitään sellasta mikä saisi "täydet pisteet"
 
vierailija
Oon vissiin tosi kranttu kun en ole vieläkään löytäny yhtäkään tosi hyvää ficciä noista kahdesta välillä on tullu vastaan joku ihan kiva mutta ei kuitenkaan mitään sellasta mikä saisi "täydet pisteet"
Tää juhannusficci on mun lemppari"
 
vierailija
Joo tuo Lortsu oli mulle jo semmoinen turn off että meinasi jäädä lukematta. Oli sitten yksi mun suosikkificceistä lopulta .

Laita sitten luettuasi tänne mielipidettä (jos vielä kykenet kirjoittamaan)
Aattelin et kykenisin ihan normaalisti kirjottamaan, mut näköjään en ku piti alottaa lause aika monta kertaa :D Olihan se todellakin lukemisen arvonen, huh. Tykkään kyl semmosista söpöilyjutuistakin et vähän pussaillaan ja jää jotain arvailujenkin varaan, mut uppoo myös rajummat :D Vähän vaan meinaa tulla härski fiilis ku niin selkeesti näkee mielessään molemmat siinä :D
 
vierailija
On jännää huomata, miten shippaaminen ja nämä keskustelupalstat on muuttanut omaa elämää. Olen aivan koukussa tähän fiilistelyyn ja analysointiin, se on pakko myöntää heti alkuun. Ja lisäksi nuo tarot luennat, ai että! <3

Mä tunnen aivan valtaavaa kaipuuta palstan ja kaikkeen shippaukeeen liittyvän pariin jatkuvasti. Tuntuu vaikealta keskittyä mihinkään muuhun kun joka hetki kaihertaa ikävä ja kaipuu shippaukseen. Tämä muistuttaa ainakin omalla kohdalla ihastumista siinä mielessä, että tuo sama tunne on läsnä aina, kun on ihastunut ja kohteesta on ollut erossa vähän aikaa. ❤‍🩹 Mutta mä en ainakaan kykene vastustamaan kovin tehokkaasti näitä palstoja vaikka olen muka lähtenyt tosissani lukemattomia kertoja, lähinnä vauvasta myrskysäällä. Läheiset ehkä vähän kummastellu kun puhelin on yhtäkkiä kasvanut käteen 😆

Tosin oon kokenut samaa tunnetta kun shippasin erästä toista paria, fiktiivistä tosin, mutta silloin sai tyytyä ainoastaan fanfictioniin ja videoihin. Nyt ensimmäistä kertaa koen saavani "vertaistukea" shippaukseen kun täällä aiheesta keskustellaan päivittäin. :) Se on itselle uutta ja aivan ihanaa + täällä on pääosin vallinnut mukava ilmapiiri, toivottavasti jatkossakin<3
 
vierailija
On jännää huomata, miten shippaaminen ja nämä keskustelupalstat on muuttanut omaa elämää. Olen aivan koukussa tähän fiilistelyyn ja analysointiin, se on pakko myöntää heti alkuun. Ja lisäksi nuo tarot luennat, ai että! <3

Mä tunnen aivan valtaavaa kaipuuta palstan ja kaikkeen shippaukeeen liittyvän pariin jatkuvasti. Tuntuu vaikealta keskittyä mihinkään muuhun kun joka hetki kaihertaa ikävä ja kaipuu shippaukseen. Tämä muistuttaa ainakin omalla kohdalla ihastumista siinä mielessä, että tuo sama tunne on läsnä aina, kun on ihastunut ja kohteesta on ollut erossa vähän aikaa. ‍🩹 Mutta mä en ainakaan kykene vastustamaan kovin tehokkaasti näitä palstoja vaikka olen muka lähtenyt tosissani lukemattomia kertoja, lähinnä vauvasta myrskysäällä. Läheiset ehkä vähän kummastellu kun puhelin on yhtäkkiä kasvanut käteen

Tosin oon kokenut samaa tunnetta kun shippasin erästä toista paria, fiktiivistä tosin, mutta silloin sai tyytyä ainoastaan fanfictioniin ja videoihin. Nyt ensimmäistä kertaa koen saavani "vertaistukea" shippaukseen kun täällä aiheesta keskustellaan päivittäin. Se on itselle uutta ja aivan ihanaa + täällä on pääosin vallinnut mukava ilmapiiri, toivottavasti jatkossakin<3
Mulla mies on alkanut valittaa liiallisesta somessa olosta. Oon kuin kaappijuoppo, kun yritän keksiä keinoja olla salaa palstailemassa
 
vierailija
Mutta kun noista tykkäyksistä spekuloidaan niin ootteko huomannu miten on myös kommentit muuttunu Bojanin ig'ssä? Vielä vähän aikaa sitte se oli oikeasti jo noloa, joka toinen kommentti oli jotain Jerestä ja shippauksesta. Nyt ne keskittyy enemmän Bojaniin itteensä. Ehkä siihen on tolla just pyrittykin.
 
vierailija
Mutta kun noista tykkäyksistä spekuloidaan niin ootteko huomannu miten on myös kommentit muuttunu Bojanin ig'ssä? Vielä vähän aikaa sitte se oli oikeasti jo noloa, joka toinen kommentti oli jotain Jerestä ja shippauksesta. Nyt ne keskittyy enemmän Bojaniin itteensä. Ehkä siihen on tolla just pyrittykin.
Totta, ja en ihmettelisi yhtään, jos tosiaan siihen on pyrittykin.

Shippailusta puheen ollen, odotan oikein, et pääsen lukemaan sen palstalaisen ficin myöhemmin paremmalla ajalla 🔥

Juhannusficci on 🥵 ja myös hauska. Lortsun näkökulmasta tehty oli aika kuuma sekin
 
vierailija
Mutta kun noista tykkäyksistä spekuloidaan niin ootteko huomannu miten on myös kommentit muuttunu Bojanin ig'ssä? Vielä vähän aikaa sitte se oli oikeasti jo noloa, joka toinen kommentti oli jotain Jerestä ja shippauksesta. Nyt ne keskittyy enemmän Bojaniin itteensä. Ehkä siihen on tolla just pyrittykin.
Sitä päivää ootellessa et sieltä se viimenenki are you tipahtaa pois :D Ja edellisessä julkasussa ooteltiin Jeren reaktiota. Noi kommentit ku sais sieltä viljeltyä pois ni ehkä noi kaks taas uskaltais reagoida enemmän toistensa juttuihin. Ja eihän ihmiset tietenkään mitään pahaa noilla tarkota, mut eipä itelle tulis mieleen kommentoida mitään are youta tms. kummankaan julkasuihin, hoitakoot ne keskenään ne are yout :D
 
vierailija
Sitä päivää ootellessa et sieltä se viimenenki are you tipahtaa pois Ja edellisessä julkasussa ooteltiin Jeren reaktiota. Noi kommentit ku sais sieltä viljeltyä pois ni ehkä noi kaks taas uskaltais reagoida enemmän toistensa juttuihin. Ja eihän ihmiset tietenkään mitään pahaa noilla tarkota, mut eipä itelle tulis mieleen kommentoida mitään are youta tms. kummankaan julkasuihin, hoitakoot ne keskenään ne are yout
Oho siis kitkettyä pois. Menee puutarhassa viljelyt ja kitkemiset sekasin :D
 
vierailija
Aattelin et kykenisin ihan normaalisti kirjottamaan, mut näköjään en ku piti alottaa lause aika monta kertaa Olihan se todellakin lukemisen arvonen, huh. Tykkään kyl semmosista söpöilyjutuistakin et vähän pussaillaan ja jää jotain arvailujenkin varaan, mut uppoo myös rajummat Vähän vaan meinaa tulla härski fiilis ku niin selkeesti näkee mielessään molemmat siinä
Joo aivan sama reaktio täällä. Viimeistä lausetta myöten.
 
vierailija
Vauvalla joku sanoi, että tässä kävi juuri niinkuin pelättiin, shippaus tappoi ystävyydenkin, tai ainakin sen julkisen osan. Toivottavasti vain sen julkisen, ettei köynyt niinkuin tapauksessa Harry Styles/Louis Tomlinson. Tämä koko touhu on mennyt yli, vähäistähän tämä meidän palstailu on, mutta kaikki se laajempi kuvio maailmalla. Toivotaan, että heillä kuitenkin välit ja ystävyys säilyy, vaikkei he ulospäin sitä enää näytä.
 
vierailija
Vauvalla joku sanoi, että tässä kävi juuri niinkuin pelättiin, shippaus tappoi ystävyydenkin, tai ainakin sen julkisen osan. Toivottavasti vain sen julkisen, ettei köynyt niinkuin tapauksessa Harry Styles/Louis Tomlinson. Tämä koko touhu on mennyt yli, vähäistähän tämä meidän palstailu on, mutta kaikki se laajempi kuvio maailmalla. Toivotaan, että heillä kuitenkin välit ja ystävyys säilyy, vaikkei he ulospäin sitä enää näytä.
Mä pidän kaksin käsin kiinni siitä toivosta et he pitää yksityisesti yhteyttä. Ei ehkä päivittäin, mut säännöllisesti kuitenki. Ei tollasta ystävyyttä voi vaan heittää romukoppaan.
 
vierailija
Tässä ketjussa varmasti viihtyisi muitakin fiilistelijöitä, mutta kun muiden Pokereiden mainitseminen sai osan ketjulaisista ärsyyntymään, niin he siirtyivät pois täältä. Itse kaipaisin ketjua, missä voisi K&B:n romanssin lisäksi ihailla klippejä Jokereista ja vaikkapa Janin yksityishenkilöstä. Täällä keskustelu junnaa paikallaan ja vauvassa on välillä liikaa trolleja. Eilen päivällä siellä oli todella hyvä meno ja läppä lensi. Sellaista kaipaan.
 

Yhteistyössä