Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pääseekö siellä panemaan vierasta?Ne olis sitten Suviseurat tänä viikonloppuna Kauhavalla.
Ketä muita lähössä?
pääsee, tapana on että kierrellään vaunusta toiseen...Pääseekö siellä panemaan vierasta?
olen käyny, huikeet bileetEn ole koskaan käynyt, enkä nytkään ennätä.
Mielinkiintoa kyllä olisi nähdä joskus nekin menot.
Oletko sinä käynyt?
Vanha palstalainen Peyote on varmaan jo ihan hollilla.![]()
Montako miestä muijas ehtii hoidella viikonlopun aikana?pääsee, tapana on että kierrellään vaunusta toiseen...
Wau!olen käyny, huikeet bileet
oliks peijjooniki lesta?
Montako miestä muijas ehtii hoidella viikonlopun aikana?
Wau!
Kauaks kestää? pe-su Missä yövytte? kiertelen yöt pisin vaunukylää ja nukun päivällä saarnateltassa Mikä siellon parasta? mimmit
Eiku Pey onki muistaakseni hellari (?), hänen seurat taitaa siis olla muualla. Joo, hellarien bileet on erikseen mutta ihan hyviä nekin on
Pitkän.kuinkahan pitkän banaanin saisin jos heittäsin tämmöstä läppää allahin bileistä?
toi suviseuraporukka on vähän plääh kun ei saa ehkästäMut ihan tosipuheissa…
Pitäis lähettää poika noihin seuroihin. Hän meinaa laittaa vissiin tiukasti konservatiivisen tytön.
Tai jospa ees johonkin seurakuntaan menis niin sieltä saattais löytyä. Poika ei välitä ylimeikatuista julkeasti pukeutuvista tylleröistä.![]()
Niillä on leirejä, joissa saa höpöttää siansaksaa. Olen ollut lapsena kaverin kans semmosellaWau!
Kauaks kestää? Missä yövytte? Mikä siellon parasta?
Eiku Pey onki muistaakseni hellari (?), hänen seurat taitaa siis olla muualla.
Se on sitä kielilläpuhumistaNiillä on leirejä, joissa saa höpöttää siansaksaa. Olen ollut lapsena kaverin kans semmosella