Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mielenkiintoista keskustelua shippaamisesta. Mulla itselläni on niin, että vaikka shippaushistoriaa löytyy, niin en ole koskaan valinnut, että nytpä alan shipata tuota tai tuota paria. Shippi on aina valinnut minut ja sitten se on ollut menoa En siis K&B:nkään kohdalla tietoisesti päättänyt alkaa shipata heitä, enkä voi myöskään päättää että he lakkaisivat tuottamasta iloa ja kiintymyksen tunnetta itselle - mikä on shippauksen ydintä mulle. Yleensä shippauksen tarve laantuu luonnollisesti ja senkin jälkeen ajattelen heitä lämmöllä.

On monia pareja, kuviteltuja tai aitoja, jotka eivät herätä minussa näitä tuntemuksia, eivät siis herätä halua shipata. K&B herättävät.

Minulle tärkeää on ollut nähdä se ilo, ystävyys, turva ja luottamus, joka heidän keskinäisessä kanssakäymisessään on näkynyt ulkopuolisillekin. En odota, että he todellisuudessa päätyisivät yhteen, vaikka toivoisinkin sitä. Mä koen itselleni merkitykselliseksi jo tämän tarinan sivustaseuraamisen.
Ihanasti sanottu tuo ilo, ystävyys, luottamus ja turva. Kyllä, se tässä puhuttelee myös.
 
vierailija
B on/oli selvästi ihastunut, voisin vaikka lyödä vetoa tästä. En tiedä oliko pelkästään ns. ”fanipoikaihastusta” vai jotain enemmän mutta jotenkin tuntuu että saattoi olla jotain enemmän, niin monet merkit viittaisi siihen. K:sta en tiedä, kallistun siihen suuntaan että ei ollut tai sitten piilottaa aika hyvin asian eikä itsekään ota tunteistaan selvää. Mulle kyllä käy heidän ystävyydenkin fiilistely, se kemia on jotain niin vahvaa heidän välillään oli se mitä oli, ystävyyttä tai muuta.
 
vierailija
No mä itse olen bi-nainen ja oon monesti ollu ihan hakoteillä niin naisten kun miestenki suuntautumisien suhteen :D että jos joku on bi tai gay niin ei se meinaa että heillä on joku sata varma kuudes aisti muiden ihmisten suhteen
 
vierailija
Nuorille varmaan ei, vanhemmille joo. Ainakin täällä useimmat on nimenomaan sanonu olevansa vähän vanhempia ja että kaksikko herättää heissä nuoruuden intoa.
Ei nämä ole mitenkään uusia asioita vanhemmille ihmisille. Miten se sanonta meni; joka sukupolvi luulee keksivänsä seksin uudelleen. Vaikka aika ja yhteiskunta olisi konservatiivinen, niin silti ihmisillä on mielikuvitus. Jos lukee noita vanhoja runoja ja kirjoituksia, niin shippaamista on ollut jo keskiajalla.😜
 
vierailija
B on/oli selvästi ihastunut, voisin vaikka lyödä vetoa tästä. En tiedä oliko pelkästään ns. ”fanipoikaihastusta” vai jotain enemmän mutta jotenkin tuntuu että saattoi olla jotain enemmän, niin monet merkit viittaisi siihen. K:sta en tiedä, kallistun siihen suuntaan että ei ollut tai sitten piilottaa aika hyvin asian eikä itsekään ota tunteistaan selvää. Mulle kyllä käy heidän ystävyydenkin fiilistely, se kemia on jotain niin vahvaa heidän välillään oli se mitä oli, ystävyyttä tai muuta.
Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että se näytti ihan selvältä fanitukselta. Olihan K selvä valtavan suosittu, kaikki tiesi hänet, tunnettiin Euroopan ulkopuolellakin, kaikki halusi K:n huomion, kuvaan hänen kanssaan jne.
 
vierailija
Olen ollut alusta asti sitä mieltä, että se näytti ihan selvältä fanitukselta. Olihan K selvä valtavan suosittu, kaikki tiesi hänet, tunnettiin Euroopan ulkopuolellakin, kaikki halusi K:n huomion, kuvaan hänen kanssaan jne.
Tästä olen eri mieltä, mutta ei se mitään😊 Minusta B:stä suorastaan kipinöi myös toisenlainen, syvempi kiinnostus K:n olemusta ja persoonaa kohtaan. Se oli/on niin voimakas että sen aisti myös ruudun välityksellä.
 
vierailija
Osa ihmisistä on heteroita, osa homoja/lesboja, osa bi/pan ja sitten on ihmisiä, jotka kokevat olevansa X kunnes ihastuvat tai rakastuvat "väärään" sukupuoleen ja joskus se jää koko elämän ainoaksi kerraksi kun jostain mystisestä syystä noin käy. Ei minusta millään gaydarilla voi sanoa varmaksi, että joku ei voi rakastua missään olosuhteissa sukupuoleen X.

Itse en tosiaan ole hetero mutta käytännössä kaikki ihmiset, myös sukupuolivähemmistöihin kuuluvat, uskovat minut täysin heteroksi ja minulle on useita kertoja yritetty jopa väittää, että ihan varmasti olen hetero, olen väärässä jos kuvittelen muuta! Vaikka mielestäni oma pukeutumiseni voisi mennä sinne cottagecore lesbian -kategoriaa. :p
 
vierailija
En tahdo olla käärme puutarhassamme, mutta laitoin gay-kollegalleni tänään tämän videon, kysyen mitä hänen gay radarinsa sanoo: https://youtu.be/yuiCG6yv8vA

Kollega katsoi tämän poikaystävänsä kanssa, ja heidän arvionsa oli:
Selkeä bromance. Eivät usko, että kumpikaan olisi gay. On ne saattaneet toisiltaan suihin ottaa, mutta ei sen enempää. Nuoremmat sukupolvet ovat niin paljon avoimempia näissä asioissa.

En tiedä olisiko vastaus ollut toinen, jos video olisi ollut toinen (materiaaliahan piisaa). Ja miten tuo suihinotto mahtuu tuohon skenaarioon?
Katsoin tuon videon ja itsellenikin tulee siitä vahva bromance viba. En usko, että olisin itsekään uskonut heidän välillä olevan mitään romanttista ainoastaan tuon videon perusteella. MUTTA tuossa videossa ei ollut omasta mielestäni niitä merkittävimpiä videopätkiä joissa näkyy parhaiten romanttinen kemia, jos sellaista oli tai on. tarkoitan esimerkiksi finaalin jälkeisiä kaulapusuja, tavastian silmäniskua ja Bn katsetta ja elekieltä sen Kn haastattelun taustalla. Niistä ainakin omasta mielestäni bromance-tunnelma on kaukana.❤
 
vierailija
kyllä niitä suikkareita on liverpoolissa vaihdeltu, onhan se jo pientä helpotusta paineiden keskellä ollut jos ei mitään muuta poikien välillä olisi ollut. jos tyttistä ei olisi (tai ainakaan ei olisi tavalle tullut) niin sielläkin keikkojen välissä adrenaliinihuuruissa varmasti olisi jotain tapahtunut. jos siis puhutaan siitä ettei muuten mitään romanttista näillä kahdella ole ollut.
 
vierailija
Minusta ei olisi ollenkaan mahdotonta, että kumpikin olisi perushetero ja silti olisivat (olleet) ihastuneita toisiinsa. En tietenkään tiedä, kävikö näin, mutta ei minusta tarvitse olla bi/pan/homo voidakseen vaikka kerran elämässä ihastua saman sukupuolen edustajaan.

Mä uskon, et B ainakin oli/on jonkun verran romanttisesti ihastunut, siis fanituksen ja ystävyyden lisäksi. K:sta nyt on vaikeampi sanoa, millaisia vivahteita hänen suhtautumisessaan on tai oli.
 
Jahas, hieman eri tunnelmissa tänään soudellaan...

No mutta: oliko joku Lohjalla tänään? Minä olin ja olen ihan liikuttunut, aivan ihana keikka, K oli todella sympaattinen ja auttoi yhtä eksynyttä pikkupoikaakin kesken keikan. Välispiikit olivat hauskoja, ja vaikutti oikeasti otetulta että paikka oli ihan ammuttu täyteen.

Olen iloinen että näin hänet vaikka aika vaivalloinen reissu kaikkineen ja myöhään menee. Mietin kesken keikan paljon häntä ja B:täkin, ehkä sekin lisäsi liikuttunutta fiilistä. Vahvistui vaan se ajatus että haluan tälle ihmiselle pelkkää hyvää. 🥰
 
vierailija
Jahas, hieman eri tunnelmissa tänään soudellaan...

No mutta: oliko joku Lohjalla tänään? Minä olin ja olen ihan liikuttunut, aivan ihana keikka, K oli todella sympaattinen ja auttoi yhtä eksynyttä pikkupoikaakin kesken keikan. Välispiikit olivat hauskoja, ja vaikutti oikeasti otetulta että paikka oli ihan ammuttu täyteen.

Olen iloinen että näin hänet vaikka aika vaivalloinen reissu kaikkineen ja myöhään menee. Mietin kesken keikan paljon häntä ja B:täkin, ehkä sekin lisäsi liikuttunutta fiilistä. Vahvistui vaan se ajatus että haluan tälle ihmiselle pelkkää hyvää.
Kiitos keikkafiilisten jakamisesta🥰 Olisipa saanut olla mukana. Nämä ihmisten kertomukset keikoista vahvistaa aina kuvaa Käärijästä kilttinä ja herkkänä sieluna.
 
vierailija
No jos ette usko mihinkään muuhun kuin ystävyyteen noiden välillä niin tää ei varmaan ole sitte teiän ketju?
Uskon, että he ovat vain ystäviä. Bojan on varmasti ollut ihastunut Jereen, mutta ihastus on karissut, kun hän näki, että Jeren elämässä on toinen. Olen ollut tätä mieltä jo pitkään. Tästä realismista huolimatta, olen silti K&B:n romanssin shippaaja ja luen kaikkia heistä tehtyjä tarinoita. En koe, että nämä asiat poissulkevat toisensa? Sama juttu näiden Tarot tulkintojen kanssa. Vaikka olen tiedeihminen, niin tykkään fiilistellä niitä.
 

Yhteistyössä