Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos Leila!

Käsittelin unissani taas tätä sekoamistani. Alitajunnassa tapahtuu nyt paljon. Kaikki näiden kahden takia. Että menee ihon alle!
On kyllä helpottavaa tietää, että ei ole yksin tämän hulluuden kanssa. Kenelle ja miten tätä tilannetta voisi ulkopuoliselle selittää. Kaksi minulle tuntematonta miestä ja kun ajattelen heidän suhdettaan, saan fyysisiä oireita, perhosia vatsassa jne. Paino pudonnut nyt 6 kiloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Kiva että piditte ficistä, täällä on ollut taas hyvää pohdintaa.

Itse ajattelen että Jerelllä on ollut Bojan ja Bojanilla on ollut Jere. Yhteys. Yhtenä iltana näin on ollut, se on ollut aitoa ja totta ja se riittää.

Ihanaa muistoa voi vaalia ja elää uudelleen, vaikka eivät ikinä enää näkisi toisiaan. Yhteys on jostain toisesta ulottuvuudesta ja ikuisuudesta. Aitoja yhteyksiä ei kenellekään satu montaa kertaa kohdalle elämässä. Ainoa elämän rakkaus ei usein ole se jonka kanssa arki jaetaan ja alttarille astellaan.

Leila
Aww kiitos ficistä Leila! Uppouduin tarinaan hölmö hymy kasvoillani, ja ulkomaailma ihan katosi ympäriltä. Never stop The madness 🌺💚 Hyvää tekevää, että Jere ja Bojan saivat tässä tarinassa toisensa. Näinhän se usein on, että merkityksen saattaa oivaltaa vasta kun sen meinaa menettää 🥹

Yhtenä iltana on ollut itselleni tärkeä biisi. Erityisesti Saran versio, siinä on jotakin sellaista voimaa ja tunteen pakahduttavuutta mukana. Kuuntelin tuon nyt ja jäin miettimään joitakin oman elämäni syvän värisyttävän yhteyden hetkiä. Se on jotakin sellaista, mitä sanat eivät tavoita.

Uskon ja tunnen myös vahvasti, että J&B yhteys on ollut aitoa, totta ja merkityksellistä 🔥🔥 Vaikka sitten mitä suuntia tulisi heidän elämässään, niin jaetut hetket ovat aina osa heitä, ja ehkä meitäkin, tämän hullun puutarhakevätkesän muiston muodossa ❤
 
vierailija
Minäkin tahdon puutarhajuhliin!
Tosin en asu Suomessa, joten saattaapi jäädä väliin.

K&B vuodattaa sydänvertani monesta syystä. Minulla on ollut muutama ulkomaalainen miesystävä, sen lisäksi suomalainen, joka lähti ulkomaille, joten näitä kaukorakkauksia ja lentokenttähetkiä on piisannut. Lentokenttähetkiä myös ystävien ja sukulaisten kanssa, jotka joko vierailivat luonani tai minä heillä. Sen sadat jäähyväiset tietämättä välttämättä milloin tapaa uudestaan. Josko koskaan?

Itse muutin ulkomaille, kun eteen tuli sellaiset energiat, että niitä ei voinut vastustaa. Samanoloiset, kuin K&B, että kerrasta meni jalat alta, ja millään muulla ei lopulta ollut enää väliä. Tästä nyt on vaan jo 27 vuotta, ja valitettavasti ne energiat ovat pitkään jo olleet poissa. En kadu päätöstäni, en. Minulla on aivan ihana kumppani. Sääli, että niin moni ihana asia väliltämme on nuutunut. Ja nimenomaan niin, että itse koen tulleeni aikanaan torjutuksi, kun vetovoima alkoi poistua. Nyt sitä ei enää saa takaisin.

Elämäni aikana olen tavannut kaksi henkilöä, joista tuli kirkkaasti sellainen olo, että kuulumme yhteen. Se ensimmäinen ei uskaltanut ottaa askelia, joita olisi silloin pitänyt ottaa. Hän menehtyi valitettavan nuorena, mutta yhteytemme oli (ja on) ikuinen. Toisen takia jätin siis kaiken taakseni ja rakensin uuden elämän ulkomailla.

Tästä kertomuksesta varmasti välittyy teille, miksi K&B koskettavat niin. Näen siinä niin paljon itselleni tapahtuneita asioita. En tiedä onko minulle hyväksi omistautua tälle asialle näin, mutta jotenkin kun tähän jymähdin, en pääse pois. Kaikella lienee tarkoituksensa.
Mietin näitä kahta, ja totean, että elämässä ei kuitenkaan montaa kertaa näitä ovia kolkutella, että on molemminpuolinen pakonomainen tarve saada se toinen lähelle. Vai onko teillä monesti käynyt niin?
Uskomatonta että täältä löytyi joku toinen, jonka elämäntarina liippaa noin läheltä omaani. Olen myös ulkosuomalainen, 25 vuotta tätä elämää takana, ja aivan samasta syystä kuin sinä. Jäähyväisten jättö on niin tuttua. Ja valitettavasti joskus käy niin, että se kerta on tosiaan viimeinen. Oma rakas läheiseni menehtyi yllättäen vuoden vaihteessa ja arvaa kuinka kamalalta tuntui saada se puhelinsoitto. Ja se syyllisyyden tunne koska ei olisi tarvinnut odottaa kuin pari-kolme viikkoa meidän seuraavaan Suomen reissuun niin vielä oltaisiin kerran saatu tavata. Ja miksen varannut aiempaa matkaa....

Ja olen myös elämäni aikana tavannut tasan 2 ihmistä joiden kanssa olen kokenut juuri tuon pakonomaisen yhdessäolon tarpeen. Näistä molemmat ovat edelleen mukana elämässäni. Toisen kanssa emme itse asiassa ikinä edenneet varsinaiseen suhteeseen, mutta meidän välinen yhteys oli ja on edelleenkin todella vahva. "Seuraavassa elämässä" olemme luvanneet olevamme yhdessä.

Toinen on tämä minut ulkomaille vienyt kumppani. Myös meidän välillä energiat olivat muutama vuosi sitten aika lailla nuupahtaneet arjen alle. Mutta onneksi parin pahan kriisin jäljiltä olemme nyt herätelleet suhdetta uuteen kukoistukseen ja tällä hetkellä taidamme elää elämämme parasta aikaa. Se tosin vaati suorastaan raadollista rehellisyyttä ja monta todella vaikeaa keskustelua, mutta onnistuttiin onneksi nousemaan sieltä.

Molemmat oltiin koettu myös torjutuksi tulemisen tunteita, mutta ei vaan osattu sanoittaa sitä toisillemme riittävän selkeästi, ja tämä tuntui kasaantuvan suhteen päälle kuin kasa kiviä.
Kun tiukassa paikassa oli pakko alkaa kommunikoida ja oikeasti kuunnella toisiamme loukkaantumatta sen toisen sanomisista niin huomattiin että kyllä se alkuperäinen yhteys ja toisistaan välittäminen on kuitenkin vielä tallella. Ja huima energia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Uskon ja tunnen myös vahvasti, että J&B yhteys on ollut aitoa, totta ja merkityksellistä Vaikka sitten mitä suuntia tulisi heidän elämässään, niin jaetut hetket ovat aina osa heitä, ja ehkä meitäkin, tämän hullun puutarhakevätkesän muiston muodossa
Tämä on niin hyvin sanottu ja jotenkin lohduttavasti myös ❤❤❤

Tuo ajatus, että viisuissa oli vahva yhteys joka jättää pysyvän jäljen, vaikka B ja K kulkevat todennäköisesti romanttisessa mielessä eri poluilla, on ikään kuin yhdistelmä realistia ja shippaajaa, ja siksi kai puhuttelee minua. Realisti ja shippaaja minussa ovat käyneet näet kiivasta dialogia viime viikot.

Itselläni ei ole tähän 40+ -ikään mennessä kertynyt omakohtaista kokemusta sellaisesta yhteydestä, joka B:llä ja K:lla näytti viisuissa olevan. Aloin kiinnittämään tarkempaa huomiota koko asiaan vasta viisujen jälkeen, kun K haastatteluissa puhui Bojanista niin tunteella. Jotenkin se vissiin herätti uinuneen shippaajan mussa (yksi aiempi shippauskokemus on vuosien takaa), ja nyt ihmettelenkin, mikä oman elämän asia veti mut tähän kaninkoloon tällä kertaa. Onneksi oon voinut vähän avautua tästä yhdelle läheiselle, ja tietysti teidän puutarhureiden tekstit ovat tuoneet paljon iloa tähän tunnemyrskyyn 😁 Enimmän aikaa luen tätä ja vauva fi-palstaa mutta olen joitakin kertoja kommentoinutkin lyhyesti.

En jaksaisi rekisteröityä ja yritän muutenkin rajoittaa tätä, joten allekirjoitan vaan sillä, että vaiheilen järjen ja tunteiden välillä

💡🤔 ❤ 🔥

PS Kiitos Leila ficin jatkosta 💕 Samaan syssyyn kiitokset sille Aitta-ficin kirjoittajalle ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Katsoin kerran Spotifysta aika monen biisin tekijöt, ja löhes kaikkiin oli merkitty vain Bojan, muutamassa oli myös Kris, en muista oliko muita. Mutta vaikuttaisi olevan valtaosin Bojanin tekemiä. Järjettömän lahjakas tyyppi!
Kaksi Krisin tekemää biisiä, kaksi Krisin ja Bojanin yhdessä tekemää biisiä, yksi Bojanin ja Janin yhdessä tekemä biisi ja aika usein Carpe Diem merkitään kaikkien bändin poikien tekemäksi, vaikka jossain oli merkitty vain Bojanin tekemäksi sekin.
 
vierailija
Tämä on niin hyvin sanottu ja jotenkin lohduttavasti myös

Tuo ajatus, että viisuissa oli vahva yhteys joka jättää pysyvän jäljen, vaikka B ja K kulkevat todennäköisesti romanttisessa mielessä eri poluilla, on ikään kuin yhdistelmä realistia ja shippaajaa, ja siksi kai puhuttelee minua. Realisti ja shippaaja minussa ovat käyneet näet kiivasta dialogia viime viikot.

Itselläni ei ole tähän 40+ -ikään mennessä kertynyt omakohtaista kokemusta sellaisesta yhteydestä, joka B:llä ja K:lla näytti viisuissa olevan. Aloin kiinnittämään tarkempaa huomiota koko asiaan vasta viisujen jälkeen, kun K haastatteluissa puhui Bojanista niin tunteella. Jotenkin se vissiin herätti uinuneen shippaajan mussa (yksi aiempi shippauskokemus on vuosien takaa), ja nyt ihmettelenkin, mikä oman elämän asia veti mut tähän kaninkoloon tällä kertaa. Onneksi oon voinut vähän avautua tästä yhdelle läheiselle, ja tietysti teidän puutarhureiden tekstit ovat tuoneet paljon iloa tähän tunnemyrskyyn Enimmän aikaa luen tätä ja vauva fi-palstaa mutta olen joitakin kertoja kommentoinutkin lyhyesti.

En jaksaisi rekisteröityä ja yritän muutenkin rajoittaa tätä, joten allekirjoitan vaan sillä, että vaiheilen järjen ja tunteiden välillä


PS Kiitos Leila ficin jatkosta Samaan syssyyn kiitokset sille Aitta-ficin kirjoittajalle
Näitä yhtäläisyyksiä on meidän seuraajien joukossa paljon! Allekirjoitan monet kohdat kirjoituksestasi. En usko, että olen koskaan kokenut myöskään noin syvää yhteyttä kenenkään kanssa, niistä tunteiden vuosista kun ylipäätänsä on aikaa ja olen aina ollut kovin turvallisuushakuinen eli en helposti anna tunteiden vaan viedä. En myöskään ole mitenkään romantiikan nälkäinen, päinvastoin rakkauslaulut, romanttiset elokuvat ja kirjat ovat jöäneet multa väliin. Tuntuu ihan hassulta, että nyt kuuntelen aivan innoissani mm KUUMAAn kappaleita, nämä eivät olisi vielä hetki sitten mitenkään iskeneet minuun.

Olen myös siinä mielessä realisti, että vaikea uskoa että tämä parivaljakko oikeasti päätyy pariksi. Mutta yllättäen löytynyt romantikko minussa ajattelee, että jos tämä on elämää suurempi rakkaustarina, niin jonain päivänä he päätyvät yhteen. Olen kuitenkin näitäkin tapauksia nähnyt, että vuosien päästä päädytään yhteen.

Mulla ei ole ketään kenelle tästä hullutuksesta puhuisin, joten olette tosi tärkeitä! Ja olen aiemminkin puhunut, kaipaan turvallista paikkaa jossa avata näitä tuntemuksia ja pohtia miksi tämä juttu on ollut näin merkityksellinen minulle.

Enid
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja 🌺
vierailija
Näitä yhtäläisyyksiä on meidän seuraajien joukossa paljon! Allekirjoitan monet kohdat kirjoituksestasi. En usko, että olen koskaan kokenut myöskään noin syvää yhteyttä kenenkään kanssa, niistä tunteiden vuosista kun ylipäätänsä on aikaa ja olen aina ollut kovin turvallisuushakuinen eli en helposti anna tunteiden vaan viedä. En myöskään ole mitenkään romantiikan nälkäinen, päinvastoin rakkauslaulut, romanttiset elokuvat ja kirjat ovat jöäneet multa väliin. Tuntuu ihan hassulta, että nyt kuuntelen aivan innoissani mm KUUMAAn kappaleita, nämä eivät olisi vielä hetki sitten mitenkään iskeneet minuun.

Olen myös siinä mielessä realisti, että vaikea uskoa että tämä parivaljakko oikeasti päätyy pariksi. Mutta yllättäen löytynyt romantikko minussa ajattelee, että jos tämä on elämää suurempi rakkaustarina, niin jonain päivänä he päätyvät yhteen. Olen kuitenkin näitäkin tapauksia nähnyt, että vuosien päästä päädytään yhteen.

Mulla ei ole ketään kenelle tästä hullutuksesta puhuisin, joten olette tosi tärkeitä! Ja olen aiemminkin puhunut, kaipaan turvallista paikkaa jossa avata näitä tuntemuksia ja pohtia miksi tämä juttu on ollut näin merkityksellinen minulle.

Enid
Aina kun näen jonkun toteavan, että todennäköisesti he eivät päädy yhteen romanttisessa mielessä, tunnen jonkunlaisen viiltävän kivun ja surun. Tämä on täysin järjetöntä, minulle täysin vieraista ihmisistä on kyse. MIstä tulee se tarve nähdä heidät mielellään elämän loppuun yhdessä. Syvä elämänmittainen ystävyyskin riittäisi paremman puutteessa. Niin ja itsekin pidän todennäköisenä, että suhde ei voi kestää.
 
vierailija
Aina kun näen jonkun toteavan, että todennäköisesti he eivät päädy yhteen romanttisessa mielessä, tunnen jonkunlaisen viiltävän kivun ja surun. Tämä on täysin järjetöntä, minulle täysin vieraista ihmisistä on kyse. MIstä tulee se tarve nähdä heidät mielellään elämän loppuun yhdessä. Syvä elämänmittainen ystävyyskin riittäisi paremman puutteessa. Niin ja itsekin pidän todennäköisenä, että suhde ei voi kestää.
Senpä kun tietäisi, miksi harmittaa ajatella, että K ja B eivät päädy yhteen. Mutta jotenkin se vaan vihloo. Ja vaikka senkin tajuan, että ystävyys heidän tapauksessaan olisi kestävämpää kuin etäromanssi.

Mä en jotenkaan nytsaa lohtua ajatuksesta että päätyvät yhteen, jos niin on tarkoitus. Nämä tapasivat sattumalta viisuissa, ja nyt on heistä kiinni, millaisena suhde jatkuu - niin mä sen ajattelen.

Järjen ja tunteiden välillä vaiheileva
💡🤔❤🔥
 
vierailija
Minä taas en usko, että soulmate-tyyppisessä tilanteessa tai sinnepäinkään romanssi vaarantaisi ystävyyttä pitkällä tähtäimellä, vaikka ei kestäisikään. (Ja jos ei olekaan sellainen kuvio, kuten meille on uskoteltu, niin päästäänkö muutenkaan 30v ystävyyteen asti kun kaksi kiireistä heppua asuu eri puolilla Eurooppaa?) Minusta jos kummallakin on tunteita, kannattaisi ehdottomasti mennä niiden mukana vaikka itsekin uskoisivat, ettei homma kestä ikuisesti. Suurin osa suhteista ei.
 
vierailija
Näitä yhtäläisyyksiä on meidän seuraajien joukossa paljon! Allekirjoitan monet kohdat kirjoituksestasi. En usko, että olen koskaan kokenut myöskään noin syvää yhteyttä kenenkään kanssa, niistä tunteiden vuosista kun ylipäätänsä on aikaa ja olen aina ollut kovin turvallisuushakuinen eli en helposti anna tunteiden vaan viedä. En myöskään ole mitenkään romantiikan nälkäinen, päinvastoin rakkauslaulut, romanttiset elokuvat ja kirjat ovat jöäneet multa väliin. Tuntuu ihan hassulta, että nyt kuuntelen aivan innoissani mm KUUMAAn kappaleita, nämä eivät olisi vielä hetki sitten mitenkään iskeneet minuun.

Olen myös siinä mielessä realisti, että vaikea uskoa että tämä parivaljakko oikeasti päätyy pariksi. Mutta yllättäen löytynyt romantikko minussa ajattelee, että jos tämä on elämää suurempi rakkaustarina, niin jonain päivänä he päätyvät yhteen. Olen kuitenkin näitäkin tapauksia nähnyt, että vuosien päästä päädytään yhteen.

Mulla ei ole ketään kenelle tästä hullutuksesta puhuisin, joten olette tosi tärkeitä! Ja olen aiemminkin puhunut, kaipaan turvallista paikkaa jossa avata näitä tuntemuksia ja pohtia miksi tämä juttu on ollut näin merkityksellinen minulle.

Enid
ei se bojan näyttänyt viimeksikään luovutaneet jeren suhteen
 
Voi voi. K:n uudet storyt. Miksi Are you on pitänyt pilata nyt näin.

Tämä oma laiva alkaa olla pahasti karilla. Uskomatonta miten nopeasti tunnelmat muuttuvat. Tänään on vauvalla ollut hyvää keskustelua, tosin nyt paljon gf kritiikkiä.

Vauvalla LadySLO kertoi B:stä ja miten nerokkaita ne sanoitukset kielellisesti ovat, kuinka on selvää että B lukee paljon jne. Alkaa tuo kuilu kaksikon välillä olla niin silmiinpistävä että en voi olla miettimättä, miltä kaikki on näyttänyt B silmin Suomessa.

Harmittaa itseäkin nyt ihan liikaa tuo tyttöystävän vilahtelu ja lähes deal breaker että Are you tungettu tähän yhteyteen.

Vieläkö purteni irtoaa karilta, armaat kanssaseilaajat? Ajatuksia?
 
vierailija
Voi voi. K:n uudet storyt. Miksi Are you on pitänyt pilata nyt näin.

Tämä oma laiva alkaa olla pahasti karilla. Uskomatonta miten nopeasti tunnelmat muuttuvat. Tänään on vauvalla ollut hyvää keskustelua, tosin nyt paljon gf kritiikkiä.

Vauvalla LadySLO kertoi B:stä ja miten nerokkaita ne sanoitukset kielellisesti ovat, kuinka on selvää että B lukee paljon jne. Alkaa tuo kuilu kaksikon välillä olla niin silmiinpistävä että en voi olla miettimättä, miltä kaikki on näyttänyt B silmin Suomessa.

Harmittaa itseäkin nyt ihan liikaa tuo tyttöystävän vilahtelu ja lähes deal breaker että Are you tungettu tähän yhteyteen.

Vieläkö purteni irtoaa karilta, armaat kanssaseilaajat? Ajatuksia?
kyllä karilta päästään vähän saadaan tuuli avuksi kohta seilataan uudestaan
 
vierailija
Mun(kin) ois varmaan aika pyristellä pois tästä shippimaailmasta. En tiedä miks tää tuntuu niin kamalalta etääntyä tästä ja miten oon ylipäätään tähän ”haksahtanut” (tämä rakkaudella). On ollut ihanaa, mutta nyt huomaan, että menee liian paljon tunteisiin. Kai tässä on alkanut miettimään ja kyseenalaistamaan omaa elämää, joka toki on hyvä asia. Ja ehkä tärkein, että miten tärkeitä me ihmiset olemme toisillemme. Ja miten ihanaa on jos löytää ihmisen, jonka kanssa klikkaa noin hyvin. Ystävänä tai kumppanina.
 
vierailija
Voi voi. K:n uudet storyt. Miksi Are you on pitänyt pilata nyt näin.

Tämä oma laiva alkaa olla pahasti karilla. Uskomatonta miten nopeasti tunnelmat muuttuvat. Tänään on vauvalla ollut hyvää keskustelua, tosin nyt paljon gf kritiikkiä.

Vauvalla LadySLO kertoi B:stä ja miten nerokkaita ne sanoitukset kielellisesti ovat, kuinka on selvää että B lukee paljon jne. Alkaa tuo kuilu kaksikon välillä olla niin silmiinpistävä että en voi olla miettimättä, miltä kaikki on näyttänyt B silmin Suomessa.

Harmittaa itseäkin nyt ihan liikaa tuo tyttöystävän vilahtelu ja lähes deal breaker että Are you tungettu tähän yhteyteen.

Vieläkö purteni irtoaa karilta, armaat kanssaseilaajat? Ajatuksia?
Siis miten se are you on nyt pilattu? voihan ton ottaa random heittona bojaninkin suuntaan
 
vierailija
Laitan nyt kommenttini tänne koska vauvalla ollaan nyt jotenkin ekstra herkkinä taas kerran. Mä en näe tota Kärtsän käytöstä minään pilkkaamisena tai halventavana faneja tai Bojania kohtaan, vaan musta heppu vaikuttaa yksinkertaisesti olevan ihan katkeamis pisteessä. Ulalla, väsynyt ku talitintti, erittäin väkinäistä menoa. Ja musta samalla tavalla (ei tosin yhtä pahasti) Bojan vaikuttaa olevan jotenkin uupunu tai pöllähtäny. Molemmilta jotenkin puuttuu se innostus ja palo, kaikki niien jutut tässä viime aikoina on ollu tosi alavireisiä.
 
vierailija
Kyllä tästäkin selvitään. Mä en oikein osaa ottaa nuita K:n postauksia kovin rankasti. Realiteetit ovat olleet tiedossa - toisaalta gf:n olemassaolo ja toisaalta kemia ja syvä ystävyys K:n ja B:n välillä. Yritän keskittyä jälkimmäiseen, koska se tekee mulle enemmän hyvää. Kyllä, mä siis suljen tietoisesti silmät gf:ltä, ja jatkan ficcien lukemista ja videoiden katselua, koska mä saan siitä iloa ja energiaa elämääni. Uskon, että myötätuuli alkaa jälleen näiden kahden suhteen puhaltaa viimeistään elo-syyskuussa. Tarkoitan sitä, että silloin toivottavasti tapaavat ja saamme uutta some-kontenttia. Nyt pitää vaan kestää tyrskyt, ja hengähtää hetki kannen alla, jos siltä tuntuu.

Somepostausten vilautteluja enemmän satuttaa tässä se, kun toisella palstalla näkee shippaajien (tai oletettujen shippaajien) torailevan keskenään. Kaikki suhtautuvat esim.K:n postauksiin eri tavalla ja asiallinen kritiikki on ok, mutta hirveä sättiminen sekä K:ta että shippaajia kohtaan tuntuu musta pahalta.
 
vierailija
Laitan nyt kommenttini tänne koska vauvalla ollaan nyt jotenkin ekstra herkkinä taas kerran. Mä en näe tota Kärtsän käytöstä minään pilkkaamisena tai halventavana faneja tai Bojania kohtaan, vaan musta heppu vaikuttaa yksinkertaisesti olevan ihan katkeamis pisteessä. Ulalla, väsynyt ku talitintti, erittäin väkinäistä menoa. Ja musta samalla tavalla (ei tosin yhtä pahasti) Bojan vaikuttaa olevan jotenkin uupunu tai pöllähtäny. Molemmilta jotenkin puuttuu se innostus ja palo, kaikki niien jutut tässä viime aikoina on ollu tosi alavireisiä.
Lisänä vielä että tää ihme alavire alkaa näkyä myös ulospäin - molemmat on hieman pyöristyny, molemmat on oudon epäsiistejä partoineen kaikkineen (ne on kumpikin komeita miehiä, ei ole nyt kyse mistään mollaamisesta) kumpikaan ei jotenkin tunnu pidävän huolta itsestään.. ja tämä on siis minusta vaan huolestuttavaa, tavallaan toivon että kyse on vaan työ uupumuksesta eikä vaikka siitä että he aina erossa ollessaan alkaa jotenkin vajota
 

Yhteistyössä