Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olisikohan sitten mahdollista saada luenta tosta Suomen vierailun ajasta myös? Vai onko mahollista ees tehdä niin tietyn ajan luentaa? Kun tuolla vauva ketjunkin puolella oli niin paljon väittelyä siitä että tuliko B hylätyksi tai kokiko sydänsuruja yms yms niin se jäi vähän meikäläistäkin häiritsemään
Onhan se mahdollista jos teiltä kerran riittää kiinnostusta vielä lukea. Oon yllättyny miten paljon on tullut positiivista palautetta! :)
 
vierailija
Kiva että K tykkäs ja kommentoi ees jotain, mut välillä kiitos muutakin kommenttia ku are youta :D Esim. ihan vaan sydänkin ois kiva. Ja B tietenki vastaa takas are you :D Tai ehkä se yllättääkin ja vastaa jotain ihan muuta :D
 
vierailija
Ihanaa että kommentoi. Se Are you on heidän juttu. Ehkä se tarkoittaa myös sitä, että oletko vielä siellä. Oletko ajatellut minua. Haluan huomioida sinut jotenkin, mutta aina ei löydy muita sanoja. Are you voi olla kokoansa suurempi.
 
vierailija
Joo! Tekisipä B tuohon jonkin dynamiikan muutoksen, olis kiva 🥰 Are you ja love you kyllä kivasti sointuu. Mut joku juttu tuossa täytyy olla, ei kai K muuten jaksaisi sitä koko ajan veivata
 
vierailija
Ihanaa että kommentoi. Se Are you on heidän juttu. Ehkä se tarkoittaa myös sitä, että oletko vielä siellä. Oletko ajatellut minua. Haluan huomioida sinut jotenkin, mutta aina ei löydy muita sanoja. Are you voi olla kokoansa suurempi.

Just näin. Vähän epäilen et me ei koskaan saada tulla tietämään, mut K&B:lle selvästi tärkeä juttu. Joko alun alkujaan sellainen, tai tässä matkan varrella tullut tärkeäksi.
 

Yhteistyössä