Joo, suurinpiirtein puolet on pohjoi- ja toinen puoli eteläpuolella isoo vettä. mutta se kirkko on kyllä ihan käypänen.tosahan se on Rautaveren pohjosrannalla, siellä on tosi hiano kivikirkko paavin opin ajoilta
Joo, suurinpiirtein puolet on pohjoi- ja toinen puoli eteläpuolella isoo vettä. mutta se kirkko on kyllä ihan käypänen.tosahan se on Rautaveren pohjosrannalla, siellä on tosi hiano kivikirkko paavin opin ajoilta
Housussas on auringonlasku, ja muukin laskuVoi kun olisikin huumoria. Mutta kun tuon kaltaisia viestejä ollaan saatu lukea häneltä useita niin kyllähän niistä huokuu parisuhteen auringonlaskun aika, joka on jälleen kerran ainoastaan jäähtyneen vaimon aiheuttama
On se hienoa kun meillä viriileille miehille on sentään elämäniloiset ja läskittömät tsainat vaihtoehtona
nimim. jonoa pukkaa
Soooori!No, sehän on ihan täsä, mun ympärillä.
Siisti kämppä. Meettekö talvella?Seuraava kuukauden majoitus varattu. Tällä kertaa voiton vei pieni kalastajakylä ja talo melkein rannalla. Viimeisen kuukauden voi sit taas viettää vuoriston viileydessä.
La casita del Mar in Poris de Abona, Spain - reviews, prices | Planet of Hotels
Book La casita del Mar in Poris de Abona, Spain. Holiday home is located in 3 km from the centre. Read reviews and choose a room with Planet of Hotels. Find the ideal price from millions of deals and save your money.planetofhotels.com
kyä setis saa leijua tässäki ketjussaMilloin sinä tajuat, että olet aivan väärässä ketjussa
kävin tua viime suvena ihastelemassa, oli katto hianoJoo, suurinpiirtein puolet on pohjoi- ja toinen puoli eteläpuolella isoo vettä. mutta se kirkko on kyllä ihan käypänen.
Jep! Ei kesällä ole tarpeen pitkää lomaa.Siisti kämppä. Meettekö talvella?
Sori palstaelvis, jokainen ketju on jokaista kirjoittajaa vartenMilloin sinä tajuat, että olet aivan väärässä ketjussa
Justt noin sen piti mennä. Siis piti, muttei menny. Oliko se ny Ojansuu (tää kiälirohvessori) taikka joku semmonen kuiteski, joka teki Laulun Tyrväälle. Se oli pahuksen pitkä jorotus, emmää siittä oikeen mittään muista. Mut menköön toi sun versios nyp paremman puutteesa ja tätä aikaa kuvaten.Soooori!
Nyt muistuu mieleen Tyrvään kansallislaulu, se menee näin:
Kun Tyrviksessä kohdattiin
Oli ilta ihanin ja viini kuohuvin
Ja neidolla punapaula
Ja haikullakin
Siinä meni nuoret ja vanhat samanlailla
Ja meni kultainen nuoruuskin (harmi)
Oksalla ylimmällä, kauas tuonne jääneen mä tiedän pihlajan
Kauas mi jäi, Tyrvis vain
Nyt Saimaan saaressa pikkuinen mökki, on siellä mä ja haikut ain.
Nyyh.
Tämän pitäisi olla hyvänmielen ketju, mutta sinä olet täällä lähinnä nimitellyt muitaSori palstaelvis, jokainen ketju on jokaista kirjoittajaa varten
Onko ehkä ikävää sinulle kun porukat ei millään tanssi risaisen pillisi mukaan?
Tsemiä kuitenski.
Wau!mun kuopus pääs kans ihan hyvään lukijoon
130 hakijaa joista 40 otettiin
Hienoa, että hän pääsi sisään.Wau!
En tiedä montako monesta valittiin, mutta
täällä valintaan vaikutti myös liikunnallisuus ja liikunnalliset meriitit.
Nyt on sitten oma futisjoukkue, esiintymistä ja ulkomaanmatkaakin tiedossa.
Ainakin pitkän kemian ja fyssan otti, uutena kielenä otti ranskan. Pitkää matikkaa miettii vielä. Eilen oli sisäänkirjaus ja esivalinnat paikan päällä.
En ole puuttunut mihinkään valintoihin millään lailla vaikka tekis mieli tuputtaa.
Mitä tarkoitat nykyään. Ainakin 20v sitten pystyi, kun ite olin lukiossaVoik nykyään otta pitkän fyssan ilman pitkää matikkaa?
Komppaan kalamiestä, pitkä matematiikka teettää hieman töitä mutta antaa jatkossa paremmat hakupaperit ja ajattelu/päättelykykyä.Hienoa, että hän pääsi sisään.
Pitkä matikka ehdottomasti! Sano, että minä sanoin.
No tässä kohtaa tekis juuri mieli tuputtaa. Ihan hyvän matskun numeron sai. Kielistä sai stipendit, ne tulee ehkä eniten helpoiten.Hienoa, että hän pääsi sisään.
Pitkä matikka ehdottomasti! Sano, että minä sanoin.
Olet hyvin kasvattanut lapsoset, niin nyt voi ottaa rennosti. Kyllä mammaa sit tarvitaan ku sormi menee suuhun ja tarvitaan elämänkokemusta (tai fyffeä)No tässä kohtaa tekis juuri mieli tuputtaa. Ihan hyvän matskun numeron sai. Kielistä sai stipendit, ne tulee ehkä eniten helpoiten.
Mutta mutta….hänellä on onneksi kosolti aikaa miettiä, toivotaan että valitsee itselleen oikein.
Voi olla, että jään tosiaan sivustakatsojaksi…tyttö on melko itsenäinen ja on tehnyt maman(kin) mielestä harvinaisen fiksuja päätöksiä - velmusta luonteestaan huolimatta.
Jotenkin absurdia, että nuorinkin jo menee lukioon. Ihan uusi elämänvaihe alkaa. Yhä vähemmän mamaa tarvitaan ohjaamaan botskia.
On aika antaa palleron räpiköidä taas hiukan enempi omilla siivillään, mutta, tätä on harjoiteltu!
Ja, aina mama on kuitenkin tarkkailemassa ( ) ja läsnäkin.
Tällaisen harhaisen väitteen olen kuullut ennenkin. En vaan oo koskaan aloittanut nimittelyä tyhjästä. Ne mitä sanot nimittelyksi niin ovat vaan kuittauksia takaisin päin ilkeämielisille kommentoijille, jotka aloittivat koko homman.Tämän pitäisi olla hyvänmielen ketju, mutta sinä olet täällä lähinnä nimitellyt muita
Mä en jaksa löhteö käymään läpi sun ketjuja, mutta aloittaja olet ollut monesti. Tai sitten kannat kaunaa muista ketjuista ja alat "kuittailla" ihan eri ketjuissa, niin kuin tässäkinTällaisen harhaisen väitteen olen kuullut ennenkin. En vaan oo koskaan aloittanut nimittelyä tyhjästä. Ne mitä sanot nimittelyksi niin ovat vaan kuittauksia takaisin päin ilkeämielisille kommentoijille, jotka aloittivat koko homman.
Olen jo pyytänyt aiemminkin että laittakaa linkki siihen viestin jossa olisin aloittanut kaiken, vielä ei sellaista ole tullut (eikä tule myöhemminkään, kaska sellaista ei yksinkertaisesti ole )
Täyttä scheissea sinulta taas kerranMä en jaksa löhteö käymään läpi sun ketjuja, mutta aloittaja olet ollut monesti. Tai sitten kannat kaunaa muista ketjuista ja alat "kuittailla" ihan eri ketjuissa, niin kuin tässäkin
Huomattu on sama juttu.Mä en jaksa löhteö käymään läpi sun ketjuja, mutta aloittaja olet ollut monesti. Tai sitten kannat kaunaa muista ketjuista ja alat "kuittailla" ihan eri ketjuissa, niin kuin tässäkin
Vaikuttaa vaan pitkävihaiselta.kyllä ei ole setis se haastaa joka riitaa
eli väite siitä, että muisti alkaa pätkiä ei pidä paikkaansaVaikuttaa vaan pitkävihaiselta.