Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija

"Bojan had to say goodbye to his Eurovision lover for the second time already"
Slovenialainen lehdistö revittelee kunnolla
Toimittaja on asian ytimessä 😅
 
vierailija

"Bojan had to say goodbye to his Eurovision lover for the second time already"
Slovenialainen lehdistö revittelee kunnolla
Kas kas, K löysi oman itsensä. Eikös hänellä ollut tyttöystävä ennen viisuja?
 
vierailija
Toivoin niin kovin et aamupöllyt ja merkkaus olisi ollut B tekemä. Se tuntui niin oikealta ja K ei ole videoissa tuollainen onnellinen ollut kun M läsnä. Mutta kyllähän kaikki viittaa siihen että K on aivan M lieassa näissä näkymisen ja merkkaamisen jutuissa. Olisiko myös vähän joku kulttuurinen juttu M:lla. Miehen saaminen ja pito kuitenkin super tärkeää naapurissa
 
vierailija
Vauva-palstalla ketjussa kirjoittelee enää tyhmiä ja kouluttamattomia amismammoja. Keskustelun taso on sitä, että kuvitellaan 40+ keikalla käyvien naisten olevan siellä sopimattomasti kuolaamassa liian nuoria bändiläisiä ja koitetaan "puolustaa" että "kun miehetkin saavat kuolata nuoria tyttöjä, niin kyllä naisetkin saa", vaikka eihän kyse ole mistään sellaisesta.
Ahdasmielisten, matalastikoulutettujen idioottien mnäkemyksiä tuollaiset.
Normaalille ihmiselle on tahvo tavallista käydä millaisella keikalla hän itse haluaa, eikä siihen kukaan fiksu ja sivistynyt liitä mitään ikärajaongelmia tai muutakaan vastaavaa paskaa.
 
vierailija
Vauva-palstalla ketjussa kirjoittelee enää tyhmiä ja kouluttamattomia amismammoja. Keskustelun taso on sitä, että kuvitellaan 40+ keikalla käyvien naisten olevan siellä sopimattomasti kuolaamassa liian nuoria bändiläisiä ja koitetaan "puolustaa" että "kun miehetkin saavat kuolata nuoria tyttöjä, niin kyllä naisetkin saa", vaikka eihän kyse ole mistään sellaisesta.
Ahdasmielisten, matalastikoulutettujen idioottien mnäkemyksiä tuollaiset.
Normaalille ihmiselle on tahvo tavallista käydä millaisella keikalla hän itse haluaa, eikä siihen kukaan fiksu ja sivistynyt liitä mitään ikärajaongelmia tai muutakaan vastaavaa paskaa.
no jep eiköhän kaikki sen ymmärä keikkalle saa mennä vaikka ois 90 kuka sitä ikää katsoo
 
vierailija
Vauva-palstalla ketjussa kirjoittelee enää tyhmiä ja kouluttamattomia amismammoja. Keskustelun taso on sitä, että kuvitellaan 40+ keikalla käyvien naisten olevan siellä sopimattomasti kuolaamassa liian nuoria bändiläisiä ja koitetaan "puolustaa" että "kun miehetkin saavat kuolata nuoria tyttöjä, niin kyllä naisetkin saa", vaikka eihän kyse ole mistään sellaisesta.
Ahdasmielisten, matalastikoulutettujen idioottien mnäkemyksiä tuollaiset.
Normaalille ihmiselle on tahvo tavallista käydä millaisella keikalla hän itse haluaa, eikä siihen kukaan fiksu ja sivistynyt liitä mitään ikärajaongelmia tai muutakaan vastaavaa paskaa.
Mä kirjoittelen siinä ketjussa ja mulla on ylempi korkeakoulututkinto. Ja moni muukin fiilistelijä on kertonut olevansa asiantuntijatehtävissä, eli korkeakoulutustaustaan viittaa. Eli teoretisointisi ei valitettavasti pidä paikkaansa ❤
 
vierailija
Mä kirjoittelen siinä ketjussa ja mulla on ylempi korkeakoulututkinto. Ja moni muukin fiilistelijä on kertonut olevansa asiantuntijatehtävissä, eli korkeakoulutustaustaan viittaa. Eli teoretisointisi ei valitettavasti pidä paikkaansa
no olkoon vaikka kuika korkeakoulutettu jotkut korkeesti koulutetut on kunnon persläppejä niitne mielestä keikkalla pitäs olla siisteissa vaateissa jne sit perus janterit haluu mennä kuutelee musiikin takia
 
vierailija
Toivoin niin kovin et aamupöllyt ja merkkaus olisi ollut B tekemä. Se tuntui niin oikealta ja K ei ole videoissa tuollainen onnellinen ollut kun M läsnä. Mutta kyllähän kaikki viittaa siihen että K on aivan M lieassa näissä näkymisen ja merkkaamisen jutuissa. Olisiko myös vähän joku kulttuurinen juttu M:lla. Miehen saaminen ja pito kuitenkin super tärkeää naapurissa
Eikö tästä ole tullut selvyyttä, kuka tuolla yksiössä oli Tavastian jälkeen? Siis ei mitään pitävää todistetta kummankaan b tai m hyväksi ?🙂
 
vierailija
Mut se eilinen Kärtsän kengänonginta-video...miten huono. Tyttis kuvaa, kaks likaista ruokalautasta näkyy pöydällä, taas alleviivataan että hei MÄ olen täällä.
Ei ihme, jos tuo oli Bojanistakin kiusaannuttavaa, toinen korostaa olemassa oloaan.
Ja somehommat pitäis jo K:n tasolla jättää ammattilaisille. Ei ole taitoa eikä hyvää makua.
 
vierailija
Jokeritkeikalle at gmail.com 🛳💚🌺

Täällä AV:lla liputta jäänyt kiva keikkakamu, Ilmo kuin Jodelissa mut oon ihan perus laivuri puutarhuri, värikkäistä syysperennoistakin innostunut 🙈
 
vierailija
Jes palaan sulle tuossa neljän jälkeen kun vähän työt painaa tän puutarhurointiharrastuksen päälle. toki voit ehtii saamaan lipun jostain muualtakin siihen mennessä mut palataan
Joo 🥰 Mäkin teen töitä tässä samalla, ihan takamatkalla kun aamu meni miten meni ja eilisestä K keikasta viel kierroksia ☺ Mielelläni lähtisin kyllä sun kaa, se vielä lisää iloa kun on joku jonka kanssa voi tätä herutella ja joka ymmärtää 😇
 
vierailija
Tarot mamma täällä. 😇 Jos en tunne henkilökohtaisesti luentaan liittyviä henkilöitä, minun on ensin pakko tehdä heidän tähtikartastaan vähän tarkempi tutkimus, koska yritän sitä kautta saada paremman näkemyksen tai yhteyden heihin. Ajattelin nää mun huomiot laittaa tännekin jos teitäkin kiinnostaa.

Jere.

PlanetSign
(?)
House
(?)
Angle
(?)
Ruler
(excl.)
Aspects
(excl.)
SUM
Points
Dominant
%
Sun+1+0+3+3+51210.43%
Moon+0+0+0+0+110.87%
Mercury+2+0+0+0+111311.3%
Venus+6+0+0+3+1108.7%
Mars+6+0+0+1+81513.04%
Jupiter+2+0+3+0+5108.7%
Saturn+6+0+3+3+82017.39%
Uranus+4+0+0+1+81311.3%
Neptune+1+0+0+0+897.83%
Pluto+6+0+0+3+31210.43%


ElementPers.
(?)
Transp.
(?)
Dom.
(?)
SUM
Points
Dominant
%
Fire+3+0+0+0311.11%
Earth+3+0+2+0518.52%
Air+3+4+1+21037.04%
Water+0+4+1+4933.33%

Sun in Libra.
Sun in the 4th House.

The Sun in the fourth house creates people who have strong roots in their home and that like security. These people have a strong urge to protect and maintain the traditions and institutions they identify with. Their early life is usually not easy and their family background, history and environment have a significant impact on them. The Sun in the fourth house is a popular location because it often creates welfare and security in later life and supplies energy and vitality in this period. The Sun also causes interest in land, ecology and nature.

Moon in Capricorn.
Moon in the 5th House.

The Moon in the fifth house creates a bond between emotions and creativity. These people are often somewhat trusting, so they have to watch out for bad advice regarding financial and other risky matters. They are the kind of people for whom safety is very important. They tend not to give their children enough independence. Their relationship with children has a strong emotional basis and their emotions play an important role in personal relationships. Sometimes they tend to remain in unsuitable personal relationships.

Ascendant in Leo.
The ruler of the Ascendant - Sun.

People with Leo Ascendant need to use their creativity, authority and power. They are looking for love, admiration and applause. Some might push to the front by force and be eccentric. They should strive to become an independent and distinct person. Potential danger of these people is their pride. They must first show a good effort in order to deserve respect and admiration. Those who fail to shine may become bitter. A crucial turn is when they learn to give without expecting something in return.

These people want to take control over their surroundings and they try to lead and direct. They get excited over a dream and they try to realise it. They try to increase the value of things; they want to become creators.
These people try to change their environment in a fair and equitable manner and with the permission of other people. They are prudent, polite and forgiving.

10th house in Aries.

People with Aries on the tenth house cusp are determined to gain professional reputation. In their youth, they may choose a profession that is not suitable for them as a consequence of rebellion and impulsive urge. However, when they finally settle, they become diligent workers who strive to excel in their work and be the best.
The planet Mars (which rules the Aries) rules the affairs of the tenth house. It is a planet of determination, action, courage, energy, effort and ambition. These people push forward, they try to be better than other and they like to be leaders.
 

Yhteistyössä