vierailija
Jaahas, ehdin laittaa vaan ton Jeren kartan ja nyt kun yritän laittaa Bojanin niin tää ei jostain syystä suostu xD väittää että viesti on asiaton?
Oon tätä niin pitkään jo harrastellut että osaan tehdä ne itse. Noissa tarkemmissa taulukko jutuissa mitä oli Jeren osiossa käytän välillä apuna useita eri ulkomaalaisia astrologia sivustoja, ikäänkuin tupla tarkistuksena. Mutta joo, esim pelkästä aurinkomerkistä ei oikein saa minkäänlaista kokonaiskuvaa, tää on aika monimutkainen taiteenlajiKiitos tarotmamma, innolla odottelen luentaa! Missä sivulla tai millä ohjelmalla teet tuon tähtikartan? Minua ei ole koskaan puhutellut astrologia, koska en vastaa pätkääkään mitään merkkini kuvauksia. Hämmästyttää ihan, miten sopivilta sekä b että k kuvaus sen sijaan kuulostavat. Melkein tekisi mieli teettää vielä itsestänikin kartta...
Jee kuulostaa hyvältä tuo tiivistelmä kanssa!Oon tätä niin pitkään jo harrastellut että osaan tehdä ne itse. Noissa tarkemmissa taulukko jutuissa mitä oli Jeren osiossa käytän välillä apuna useita eri ulkomaalaisia astrologia sivustoja, ikäänkuin tupla tarkistuksena. Mutta joo, esim pelkästä aurinkomerkistä ei oikein saa minkäänlaista kokonaiskuvaa, tää on aika monimutkainen taiteenlaji
Ajattelin vielä tehdä ennen tarot luentaa pienen tiivistelmän noiden tähtikarttojen yhteensopivuudesta.
Olen huomannut saman, Jere tekee ensin, Bojan perässä ^^En tiedä lukeeko tätä kukaan enää öisin, mut halusin vaan kommentoida noita B&K samis päivityksiä. Ensin tuli grillaus ja nyt kalastus. Musta jotenkin niin söpöä.
älä muuta sano jotekin söpöä toinen teke toinen perässä voi niitä XDEn tiedä lukeeko tätä kukaan enää öisin, mut halusin vaan kommentoida noita B&K samis päivityksiä. Ensin tuli grillaus ja nyt kalastus. Musta jotenkin niin söpöä.
hämäyseksi trolleille ketkä ei tänne tule pilamaan ja tää on vähän niiku vara alkuperäselle palstalleEn saa unta, joten tulin tsekkaamaan tämän palstan. Voiko joku selittää, että miksi Käärijää koskevan ketjun nimi on aikamoinen puutarha? Alkoi huvittamaan ihan hirveästi kyseinen otsikko ja kommentit täällä. En tarkoita mitään pahaa seuraavalla, mutta uskomatonta, että joku tulkitsee Tarot korteilla Jeren ja Bojanin mahdollista rakkautta. Tästä tuli mun suosikki ketju, joitain niin hupaisan piristävää.
Varo vaan tähän hommaan jää koukkuun, pidempi samanaiheinen ketju löytyy myös toiselta palstalta...En saa unta, joten tulin tsekkaamaan tämän palstan. Voiko joku selittää, että miksi Käärijää koskevan ketjun nimi on aikamoinen puutarha? Alkoi huvittamaan ihan hirveästi kyseinen otsikko ja kommentit täällä. En tarkoita mitään pahaa seuraavalla, mutta uskomatonta, että joku tulkitsee Tarot korteilla Jeren ja Bojanin mahdollista rakkautta. Tästä tuli mun suosikki ketju, joitain niin hupaisan piristävää.
Olen huomannut saman, Jere tekee ensin, Bojan perässä ^^
Saako sanoa, mutta Bojan tekee aina vähän tyylikkäämmin.Olen huomannut saman, Jere tekee ensin, Bojan perässä ^^
No tottakai Balkanin prinssillä on kuninkaallisemmat tavat, mut siitä näiden kahden ihastuttava kemia syntyykin, kun ovat toisaalta niin erilaisia, mut toisaalta niin samanlaisia ja täydentävät toisiaan.Saako sanoa, mutta Bojan tekee aina vähän tyylikkäämmin.
Sama itekin toivon kalassa ruskan aikaan 🫢🥹Parasta kuitenkin olisi jos tekisivät yhdessä🥹Ehkä syyskuussa narraavat yhdessä kalaa…
Joo heidän yhteinen sisältö on kaikkein parasta, nyt lähinnä sellaista kissa hiiri leikkiä ja hiljaista kaipailua.Parasta kuitenkin olisi jos tekisivät yhdessä🥹Ehkä syyskuussa narraavat yhdessä kalaa…
jep tämä pitää odottaa milo ne näkee taas toisiaanJoo heidän yhteinen sisältö on kaikkein parasta, nyt lähinnä sellaista kissa hiiri leikkiä ja hiljaista kaipailua.
Toivossa on hyvä elää. Ehkä vuokraavat jonkun erämökin järven rannalta, jossa voivat yhdessä soudella, narrata kalaa ja grillailla. Kauniit ruskan värit ympärillä ja tiiviit katseet takkatulen loimussaSama itekin toivon kalassa ruskan aikaan 🫢🥹