Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

täyttäisin vaatimukset jos aletaan olee
Juu, heti, jos vaan totuttelet näihin lauseisiin:
"Ei."
"Ei nyt, kulta."
"Mun hiuksiin sattuu tänään, otin Buranan."
"Muuten vois, mutta kun nyt on matalapainetta ja yks aste sisälämpötilaa liikaa, sit Uzbekistan voitti shakissa Etelä-Jemenin ja Euribor-korko vähän laski. Sori. Katotaan ens kuussa kalenterista sopiva aika, paitsi silloin on kuitenki Tyrväällä pussijuoksun SM ja mua jännittää se tulos jo etukäteen."
:)

Juu, heti, jos vaan totuttelet näihin lauseisiin:
"Ei."
"Ei nyt, kulta."
"Mun hiuksiin sattuu tänään, otin Buranan."
"Muuten vois, mutta kun nyt on matalapainetta ja yks aste sisälämpötilaa liikaa, sit Uzbekistan voitti shakissa Etelä-Jemenin ja Euribor-korko vähän laski. Sori. Katotaan ens kuussa kalenterista sopiva aika, paitsi silloin on kuitenki Tyrväällä pussijuoksun SM ja mua jännittää se tulos jo etukäteen."
Kas kummaa kun mun korvissa alkoi kuulumaan joku tsainamaiden kansallissoittimen ääni ja viehkeät japskigeishat sipsuttelivat viehkeästi Ekon gubben ympärillä tarjoillen aluksi suklaata ja samalla leyhyttelivät jollain pitkävartisilla härpäkkeillä ettei Ekkolan Tanelle tule liian kuuma kun testosteronit tulvahti verisuoniin ja iho alkoi punottaa kiihkosta nähdä naisellsia vietteleviä sorjia eläviä, iloisia ja seksiä rakastavia nukkeja 😍 Kotona ei kuin ehkä max ne kerrat kun piti lisääntyä emännän vaatimuksesta.

Älä näytä tätä Tanelle vielä kun teidän lapset on kai alaikäisiä. Ettei ala funtsimaan parempaa tulevaisuutta itselleen.

• Haha
Reactions: Lispetti
Kas kummaa kun mun korvissa alkoi kuulumaan joku tsainamaiden kansallissoittimen ääni ja viehkeät japskigeishat sipsuttelivat viehkeästi Ekon gubben ympärillä tarjoillen aluksi suklaata ja samalla leyhyttelivät jollain pitkävartisilla härpäkkeillä ettei Ekkolan Tanelle tule liian kuuma kun testosteronit tulvahti verisuoniin ja iho alkoi punottaa kiihkosta nähdä naisellsia vietteleviä sorjia eläviä, iloisia ja seksiä rakastavia nukkeja Kotona ei kuin ehkä max ne kerrat kun piti lisääntyä emännän vaatimuksesta.

Älä näytä tätä Tanelle vielä kun teidän lapset on kai alaikäisiä. Ettei ala funtsimaan parempaa tulevaisuutta itselleen.
Ja sun akkas korvissa alkoi soida kassakoneen kilinä...tilulii...:giggle:

Orava on kiva eläin. Meidänkin pihalla sellainen keimaili eilen, olikohan sillä hieman vinot silmät.
Anniella ei oo vinoja. Mutta tänään kun kävi lähikaupungissa asioilla sipsuttelemassa minimekossaan ja toppina hyvin antava nätti paita naruolkaimilla niin kyllä niin miehet kuin jopa naisetkin tapitti nätisti pompahtelevia täyteläisiä tissejään. Ja miksei näyttävää kokonaisuuttakin. On tosissaan silmiä miellyttävää kun 47 kg nuorella naisella on Tits-ympärys 91 cm 😍 (minä mittasin itse, päällä ei rihman kiertämää)

Sitten hän saapui luokseni ja meillä oli tosi happy end taas kerran 🤭

Ja jotain hämmentävääkin tapahtui välittömästi kiihkeän ja upean sessiomme jälkeen kolmannelta osapuolelta eetterin kautta

Ja sun akkas korvissa alkoi soida kassakoneen kilinä...tilulii...
Kun et halua ymmärtää niin pitää häntä sitten sanoa suoraan. Ei kyllä viriilit miehet kovin montaa vuotta viitsi tuollaista torjuntaa kuunnella kuin sinä varmastikin sanot Tanellesi irl.

Sana leviää ja varttuneita miehiä 20-35 v nuoremmat aasialaiset alkavat olla todella kovaa valuuttaa 👍

Anniella ei oo vinoja. Mutta tänään kun kävi lähikaupungissa asioilla sipsuttelemassa minimekossaan ja toppina hyvin antava nätti paita naruolkaimilla niin kyllä niin miehet kuin jopa naisetkin tapitti nätisti pompahtelevia täyteläisiä tissejään. Ja miksei näyttävää kokonaisuuttakin. On tosissaan silmiä miellyttävää kun 47 kg nuorella naisella on Tits-ympärys 91 cm (minä mittasin itse, päällä ei rihman kiertämää)

Sitten hän saapui luokseni ja meillä oli tosi happy end taas kerran

Ja jotain hämmentävääkin tapahtui välittömästi kiihkeän ja upean sessiomme jälkeen kolmannelta osapuolelta eetterin kautta

Älä innostu. Ei keskustelumme suututa ollenkaan, päinvastoin.
Ja jos esim. kommenttiasi #2082 näyttää kotimaisille oraville, eivät he välttämättä ymmärrä kätkettyä huumoria, vaan pyörittelevät silmiään avioituneita miehiä säälien....
Voi kun olisikin huumoria. Mutta kun tuon kaltaisia viestejä ollaan saatu lukea häneltä useita niin kyllähän niistä huokuu parisuhteen auringonlaskun aika, joka on jälleen kerran ainoastaan jäähtyneen vaimon aiheuttama 🥶❄☃

On se hienoa kun meillä viriileille miehille on sentään elämäniloiset ja läskittömät tsainat vaihtoehtona

nimim. jonoa pukkaa 🤭

HEEEEEEEEI ALLIHUUPPA!!!!!
Tulin vain hätäseen käymään.

Olipas kiva lukea teidän viestejä - sama meno jatkuu!😂👌🏼
Luv u Echo!❤

Tukka putkella mennään viimeisiä sarjapelejä. Vävypoika lähössä inttiin ja nuorin pääsi tahtomaansa lukioon (tänään saatiin info asiasta). Oli hurrrrrjan onnessaan, kuten mamakin!❤

Apropoo, otettiin pojan kanssa juuri kefiirishotit oikein kilistellen. Ollaan innostuttu taas kefiiristä kun raakamaitoa on mielinmäärin tarjolla. Tästä pitäis nyt sitten saada ne miljardit bakteerit jotka etenee sinne minne pitääkin eivätkä mene ”harakoille”.🧐🤷‍♀️

Mökkeilyä on tiedossa ja kovasti ootellaan uimaan pääsyä, vielä on vedet turhan kylmät sellaiseen pitkään lillumiseen.
Apua apua, jätän tytön tsadiin kätyyn kun me muut mennään mökille, saas nähhä onko meillä sitten enää kotia mihin palata.😱
Antaisitteko te 15 vuotiaan jäädä viikoks yksin kotiin (lupasin kätyä vain viikoksi)?!!!😂😱😰 treenit hänellä on sillä viikolla 4krt. Ei juo ei polta ja vastustaa huumeita, mutta on sauhupallo ja hiivatin velmu!🫣🧐
Saas nähhä mitä tuli taas luvattua!😫

Toivottavasti olette voineet hyvin.❤ Toivotan kaikille oikein ihania kesäpäivi - nautitaan lämmöstä ja luonnosta kun voidaan koska KOHTA VIHDOIN TULEE JOULU JA TALVI!!!!!!!❤🥰😘😍😁

Yhteistyössä