Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Just näin, vaikka peitto siihen päälle. Kuka vaan meistä tekisi niin, ihan vaan siksi ettei huomio videossa mene vääriin asioihin. Nyt voisi olla huomio vidissä eikä jaloissa. Mutta ilm tää ainakin erään tarkoitus. Jerppua en ymmärrä, eikö itse tajua vai onko niin munaton tässä asiassa. Mun mielestä tuo on jotenkin niin in your face 🤢 Toisaalta hyvä, auttaa ehkä omaan Kärtsäri fanitukseen jkv, kun laskee pisteitä. Taidan olla nykyisin bojanisti
 
vierailija
Just näin, vaikka peitto siihen päälle. Kuka vaan meistä tekisi niin, ihan vaan siksi ettei huomio videossa mene vääriin asioihin. Nyt voisi olla huomio vidissä eikä jaloissa. Mutta ilm tää ainakin erään tarkoitus. Jerppua en ymmärrä, eikö itse tajua vai onko niin munaton tässä asiassa. Mun mielestä tuo on jotenkin niin in your face Toisaalta hyvä, auttaa ehkä omaan Kärtsäri fanitukseen jkv, kun laskee pisteitä. Taidan olla nykyisin bojanisti
kyllä munki fanis jereen niinku laski ton jutun jälkeen miks sen tyttöystävä tuntee itensä jokapaikkaan vaikka on sanottu on yksityisehkilö yrittääkö se viestii hei mäki oon täl oon jeren tyttökaveri taidan itekin alkaa bojania juttuja seuramaan :/
 
vierailija
Pointti ei oo sekä onko M siellä ja kuka on missä, vaan tuo jatkuva salattuja yksityishenkilönä kuvaan tunkeminen kuin huutomerkkinä. Just kuin puutarhurit kuvaili kietoutumista
 
vierailija
No nii, nää viestit on kyl ihan älyttömiä! Kukaan ei tiedä muutaman somepäivityksen lisäksi missä ja kenenkin kanssa aikaa on vietetty. Täällä myöskään kukaan ei tiedä yhtään milllainen ihminen on tuo YKSITYISHENKILÖ kenen jalkoja nyt analysoitte. Huomaa, että projisoidaan jotain sisäistettyä naisvihaa, kun oletuksena on, että eihän se nainen muuta tee, kun roikkuu miehessään ja pilaa miesten keskeiset hetket. Mitäs, jos ovatkin kaverustuneet bojanin kanssa tosi hyvin? Ehkä hänellä on käärijän kaltaista läppää ja heittävät sitä yhtä lailla bojaninkin kanssa? Vai onko tosiaan niin, ettette pysty kuvittelemaan naista muuna kuin ilonpilaajana?

Mä luulin, et nää teidän puutarhajutut oli tarkoitettu vähän niinkuin fanficeiksi. Eli huvittelumielessä vähän kuvitellaan ja fantasioidaan asioilla. Ei niin, että porukka ihan tosissaan on niin tunteella mukana, että moraalikompassi ei edes värähdä tuosta, miten ikävästi puhutte teille tuntemattomasta YKSITYISHENKILÖSTÄ.

Täällä varmaan ihan fiksuakin porukkaa, joten toivon todella, että nyt tajuatte pysähtyä ja miettiä, miksi jotkin hauskaksi tarkoitetun ig tarinan taustalla vilahtavat jalat menevät tunteisiin. Ja erityisesti, onko tuo asia oikeasti surun, tyhjän olon, ärsytyksen ja/tai vihan arvoinen? Pitäkää puutarhurit nyt itsestänne ja omasta pääkopastanne huolta, kyllä ne aikuiset miehet pärjää.
Ei toi mitään naisvihaa ole huoh. Sekin on sinusta varmaan naisvihaa, jos joku vihaa miehensä kanssa pettänyttä???? Ihan normaali tunne, jossa ei sukupuoli ole sheimakden kohteena, vaan henkilön asema. Liittyy sukupuoleen joo, mutta viha tai kiukku tai ärsyyntyminen itsessään ei liity.
 
vierailija
jep ihana oli väheväisyydestä huolimatta seurata niitä ja varsikin bojan opiskeli suomea ei niiten näkeminen jää et bojan käy suomessa jere sit sloveniassa kyl ne voi kun kerkivät muutenkin käydä toisensa luona vaikka kaveri mielessä tuli stoorii katsoes itkettyy hetken
En nyt tajua tätäkään; Bojan opiskeli Suomea? Siis eihän nyt muutamien tilanteisiin sopivien tai videoihin sopivien lauseiden opettelu vielä ole merkki suomen opiskelusta. Itsekin mitä tuli nuorena ulkomailla oltua (en missään etelän lomakohteissa), niin sehän oli ihan perushupia opetella joku vastaava asia maan kielellä TAI opettaa niitä heille suomeksi. Ihmisiä kiinnostaa suomen kieli silleen kuriositeettina, koska tämä on niin erilaista ja vaikeaa.
Nojan sinänsä oppi upeasti ja äänsi tosi hyvin! Että kai hän voisi opetella suomea enemmänkin ja suht nopeasti jos haluaisi. Mutta noi lauseet ei vielä olleet sitä.
 
vierailija
vähän alkaa näyttää siltä

ei tollanen vetele kauvaa suhteessa
ei kyllä kivalta näytä tyttiksen puolelta että heti kun K menee lavalla vetelemään ystävänsä kanssa läheisis tunnelmis niin pitää käydä kiinni. ei sillä että kärppyä olisi hirveästi häirinnyt kun jälkeä ei mitenkään silloin peitellyt mutta liekkö sitten aamuyön tunteina edes tajunnut että kyllä siitä tunnistaa mikä se on 🙄 oisko se M sitten vaistonnut itse jos poikien välissä voisi olla jotain joskus tai tulla/ehkä (tosi kevyttä) flingiä on ollut. tai ainakin jotain tunteita, jos näitä tällaisia paritusjuttuja pohtii. ehkä Bn tunteet tulleet näkyviksi? tai ylipäätään kun pojat itse heittivät bensaa liekkeihin noille shippauksille niin onko sitten ärsyttänyt. joku noiden välillä on kumminkin kun ei vieläkään B seuraa M instagramissa 😂

mutta joo spekuloin vain, en usko että vahinko on ollut kun kärpyn esiintymisasu kuitenkin on jo kauan ollut aika kaiken yläosasta näyttävä, luulisi tytyn jo tietävän mistä näkyy ja mistä ri näy jäljet.
 
vierailija
ei kyllä kivalta näytä tyttiksen puolelta että heti kun K menee lavalla vetelemään ystävänsä kanssa läheisis tunnelmis niin pitää käydä kiinni. ei sillä että kärppyä olisi hirveästi häirinnyt kun jälkeä ei mitenkään silloin peitellyt mutta liekkö sitten aamuyön tunteina edes tajunnut että kyllä siitä tunnistaa mikä se on oisko se M sitten vaistonnut itse jos poikien välissä voisi olla jotain joskus tai tulla/ehkä (tosi kevyttä) flingiä on ollut. tai ainakin jotain tunteita, jos näitä tällaisia paritusjuttuja pohtii. ehkä Bn tunteet tulleet näkyviksi? tai ylipäätään kun pojat itse heittivät bensaa liekkeihin noille shippauksille niin onko sitten ärsyttänyt. joku noiden välillä on kumminkin kun ei vieläkään B seuraa M instagramissa

mutta joo spekuloin vain, en usko että vahinko on ollut kun kärpyn esiintymisasu kuitenkin on jo kauan ollut aika kaiken yläosasta näyttävä, luulisi tytyn jo tietävän mistä näkyy ja mistä ri näy jäljet.
aika mustis tapaus se k tyttöystävä jos se tollasta tekee kyllä itekin näin et j ja b välillä oli jotain siin lavalla mut :/
 
vierailija
ei kyllä kivalta näytä tyttiksen puolelta että heti kun K menee lavalla vetelemään ystävänsä kanssa läheisis tunnelmis niin pitää käydä kiinni. ei sillä että kärppyä olisi hirveästi häirinnyt kun jälkeä ei mitenkään silloin peitellyt mutta liekkö sitten aamuyön tunteina edes tajunnut että kyllä siitä tunnistaa mikä se on oisko se M sitten vaistonnut itse jos poikien välissä voisi olla jotain joskus tai tulla/ehkä (tosi kevyttä) flingiä on ollut. tai ainakin jotain tunteita, jos näitä tällaisia paritusjuttuja pohtii. ehkä Bn tunteet tulleet näkyviksi? tai ylipäätään kun pojat itse heittivät bensaa liekkeihin noille shippauksille niin onko sitten ärsyttänyt. joku noiden välillä on kumminkin kun ei vieläkään B seuraa M instagramissa

mutta joo spekuloin vain, en usko että vahinko on ollut kun kärpyn esiintymisasu kuitenkin on jo kauan ollut aika kaiken yläosasta näyttävä, luulisi tytyn jo tietävän mistä näkyy ja mistä ri näy jäljet.
Valaiskaa mua, mistä tässä on kyse? Onko jssn Kn keikkakuvassa näkyny jotain leimasinjälkiä iholla tms? Viime päivinä en oo kaikessa ollu mukana, niin menny paljon ohi multa.
 

Yhteistyössä