Anna mun kaikki kestää. Ylen 1/2 9:n uutisissa happospäivi näytteli viattoman ymmärtämätöntä mistä nuorten katuväkivalta ja -ryöstelyt johtuvat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Latimeria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ymmärrän, että olet mamu vieraassa maassa, mutta kaikki mamut eivät ole kuin sinä. Jotkut eivät halua integroitua yhteiskuntaan, ja se nimenomaan aiheuttaa ongelmia.
Mä olen huomannut tämän Algoman hlökoht. ongelman varmaan jo pari vuotta sitten kun olin hyvin paljon aktiivisempi täällä.

Hän linkittää kunnon rehelliset ja työteliäät suomalaiset vieraassa maassa muka samankaltaisiksi dissatuiksi mamuiksi kuin tänne tulleet väkivaltaiset rikoksentekijät.

Miten me saadaan hänet ymmärtämään valtaisat erot, että on mamuja ja mamuja? Toiset kunnioittaa lakeja ja menevät sivistysmaista toisiin sivistysmaihin töihin kuten hän itse, ja toiset tulevat tänne Suomeen pelkästään loisimaan ja rötöstelemään ym. Kuten tiedämme.

Mamusanan käyttä on hänelle aina punainen vaate… Vaikkei pitäisi kun ymmärtäisi isot vivahde-erot sen käytössä, keistä onkaan lopulta kyse?

Mä olen huomannut tämän Algoman hlökoht. ongelman varmaan jo pari vuotta sitten kun olin hyvin paljon aktiivisempi täällä.

Hän linkittää kunnon rehelliset ja työteliäät suomalaiset vieraassa maassa muka samankaltaisiksi dissatuiksi mamuiksi kuin tänne tulleet väkivaltaiset rikoksentekijät.

Miten me saadaan hänet ymmärtämään valtaisat erot, että on mamuja ja mamuja? Toiset kunnioittaa lakeja ja menevät sivistysmaista toisiin sivistysmaihin töihin kuten hän itse, ja toiset tulevat tänne Suomeen pelkästään loisimaan ja rötöstelemään ym. Kuten tiedämme.

Mamusanan käyttä on hänelle aina punainen vaate… Vaikkei pitäisi kun ymmärtäisi isot vivahde-erot sen käytössä, keistä onkaan lopulta kyse?
Kuka teistä tai meistä panee kaikki mamut samaan pussiin?
Vastaus: en ainakaan minä.

Kuka teistä tai meistä panee kaikki mamut samaan pussiin?
Vastaus: en ainakaan minä.
Juurihan selitin viestissä #51 niin selkeästi kuin vaan on mahdollista, ettei pidä laittaakaan. Mutta sinä ymppäät kaikki työteliäät ja loisivat tikollismamut ihan aiheetta samaan säkkiin.

Nyt minä voin sanoa perustellusti että: Antaa olla 🙄

Tähän saakka kaikki teidän mamut ovat olleet yhtenä ruhmänä.
No kerran vielä. Lues nyt uudestaan omat vastaukseni, ja mua ei tarvitse teititellä.

Tämä nyt hopeatarjottimella suoraan sinulle puhtaan rakentavassa mielessä.

”Hän (siis Algoma) linkittää kunnon rehelliset ja työteliäät suomalaiset vieraassa maassa muka samankaltaisiksi dissatuiksi mamuiksi kuin tänne tulleet väkivaltaiset rikoksentekijät.

Miten me saadaan hänet ymmärtämään valtaisat erot, että on mamuja ja mamuja? Toiset kunnioittaa lakeja ja menevät sivistysmaista toisiin sivistysmaihin töihin kuten hän itse, ja toiset tulevat tänne Suomeen pelkästään loisimaan ja rötöstelemään ym. Kuten tiedämme.”

Toivottavasti nyt aukeaa sinulle vihdoin? 👍

No kerran vielä. Lues nyt uudestaan omat vastaukseni, ja mua ei tarvitse teititellä.

Tämä nyt hopeatarjottimella suoraan sinulle puhtaan rakentavassa mielessä.

”Hän (siis Algoma) linkittää kunnon rehelliset ja työteliäät suomalaiset vieraassa maassa muka samankaltaisiksi dissatuiksi mamuiksi kuin tänne tulleet väkivaltaiset rikoksentekijät.

Miten me saadaan hänet ymmärtämään valtaisat erot, että on mamuja ja mamuja? Toiset kunnioittaa lakeja ja menevät sivistysmaista toisiin sivistysmaihin töihin kuten hän itse, ja toiset tulevat tänne Suomeen pelkästään loisimaan ja rötöstelemään ym. Kuten tiedämme.”

Toivottavasti nyt aukeaa sinulle vihdoin?
Ei aukea. Toivoton tapaus.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Huoh. Miten kauan nämä oikein aikovat leikkiä tietämätöntä? Ruotsissa toimittiin ihan samalla tavalla. Kukaan ei ikään kuin tiennyt ns. ongelman ydintä, jonka takia ongelman annettiin pahentua ja nyt ammuskellaan aseilla lapsia. Kyse on maahanmuuttajajengeistä.

Huoh. Miten kauan nämä oikein aikovat leikkiä tietämätöntä? Ruotsissa toimittiin ihan samalla tavalla. Kukaan ei ikään kuin tiennyt ns. ongelman ydintä, jonka takia ongelman annettiin pahentua ja nyt ammuskellaan aseilla lapsia. Kyse on maahanmuuttajajengeistä.
Niin kauan kunnes Suomi on paskottu. Sen jälkeen väittävät ettei kukaan voinut tietää mihin huono maahanmuuttopolitiikka johtaa.

Niin kauan kunnes Suomi on paskottu. Sen jälkeen väittävät ettei kukaan voinut tietää mihin huono maahanmuuttopolitiikka johtaa.

Näinhän se menee. Varoittelut ovat rasismia ja pelon lietsomista. Sitten, kun ongelma tunnistetaan, niin varoittelijoiden kommentit ovat jälkiviisautta.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
[
Pitäisikin puhua expat vs mamu. MV-lehti lanseerasi aikanaan m.at-un erotukseksi mamusta, mutta kuten tunnettua se päätettiin heti poliittisesti epäkorrektiksi ja sitä alettiin sensuroida. Saa nähdä sensuroidaanko tämäkin viesti (edit: näköjään kun ei viesti mennyt muokkaamatta läpi). Joka tapauksessa on oleellista ja tarkoituksenmukaista tehdä ero eri maahanmuuttajaryhmien välillä. Eivät kaikki maahanmuuttajat ole samanlaisia.