Kiinnostaako sinua seksuaalisessa mielessä kuuskymppiset äijät?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jos ollaan suhteess aja sovitaan, että ei panna muita, niin sitten ei panna muita. Ain iin, mutta sun Anniesi panee sua miehensä selän takana, niin uskollisuus lienee sulle vaikea käsite. Moniavioisessakin suhteessa voi olla uskollinen niillle omille kumppaneillee eli ei olla ulkopuolisten kanssa. Mikä tässä on vaikeaa käsittää?
Voi voi, Annie eli 5 vuotta ilman ainuttakaan panoa, koska miehensä on todella epäterveillä elintavoillaan tuhonnut miehiset kykynsä, tietty iälläkin on merkitystä. Olen häntä nuorempi btw

Minun on vaikea käsittää kuinka naivi olet, onko jopa niin että maailmassa ei kukaan muu ole koskaan ollut uskoton? 🤣
 
Hyvä kielikuva!

Tasaisen hitaasti, kuivassa aavikkohiekassa, raahustaen eteenpäin ja just ku ehtii luula että nyt siltä tuli ni äh, se olikin vain kangastus ja taas jyyyyyyyyyystetään.

:S
Voi, voi katkeraa lepakkoa. Pystyn oikein hyvin hanskaamaan laukeamishetkeni, tunnin päästä on keskimäärin ihan sopiva. Ja meillä rakastelu päättyy aina meitsin Big Bangiin. Annie ei pysy omiensa kanssa edes laskuissa 😍
 
Siis täh sähän sanoit ku kysyin et sä et tykkää pimpin nuolennasta. Mun mielestä seksi on sponttaani tapahtuma kaikkinensa ja mä en ymmärrä vonkausta. Mä olin tos baaris viikonloppuna ni siihen tuli yks mies joka sanoi anna pillua et te naiset ootte pillupanoi. Vittu mä nauroin ja nainen antoi tulla. Vittu mä luulin et incelit on netti juttu. Sit täää jätkä alko pullisteleen mulle et mikä ongelma ku juteltiin sen naisen kaa ja naurettiin sille. Ukko oli joku it nörtti ja leikki kovista.
Sanoin, ettei ole fiksua antaa nuolla ellei ole varma ja tuttu partneri. Toki tykkään mutta tautiriski!
 
9MM
Kyllä, olenhan rehellinen. Myös sen että jos me asuttaisiin saman katon alla niin silloin en todellakaan tarvitsisi. Nämä muutamat rasistiset ilkimysmammat täällä haluaa aktiivisesti unohtaa sen tosiasian että jorkkeni kyllä toimii ihan hyvin 😎👍
Älä nyt viittii trolli. Sä koitat olla kliseinen suomi mies. Mut tiedoks mulla on paljon frendei ja tuttui ja alle prosentti me puhutaan seksistä on muut puheen aiheet mieles. Sä kerskut panoillas ja itket jos joku on tiukka sulle. Ei miehet nillitä pikku asioista. Juh eilen kerroin OMasta seksielämästä kun kysyttiin.
 
Älä nyt viittii trolli. Sä koitat olla kliseinen suomi mies. Mut tiedoks mulla on paljon frendei ja tuttui ja alle prosentti me puhutaan seksistä on muut puheen aiheet mieles. Sä kerskut panoillas ja itket jos joku on tiukka sulle. Ei miehet nillitä pikku asioista. Juh eilen kerroin OMasta seksielämästä kun kysyttiin.
Sulle täytyy nyt näköjään vääntää rautalangasta että ollaan nyt netissä tuntemattomien miesten ja naisten eikä omien frendien kanssa irl 🙄

Ymmärsitköhän nyt tän olennaisen eron?

Lähden pian urheilemaan miespuolisten frendien kanssa, palaan yöllä. Koeattakaa kestää 👍
 
Sulle täytyy nyt näköjään vääntää rautalangasta että ollaan nyt netissä tuntemattomien miesten ja naisten eikä omien frendien kanssa irl

Ymmärsitköhän nyt tän olennaisen eron?

Lähden pian urheilemaan miespuolisten frendien kanssa, palaan yöllä. Koeattakaa kestää

Rollaattoreilla lenkille. Etenemä yhtä tasainen ja varma ko turun funikulaarilla.


Ole ny varovainen ettet liikaa rehki! Ehtii Annienkin ääni muuten palautua ynähtely-övereistä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
9MM
Sulle täytyy nyt näköjään vääntää rautalangasta että ollaan nyt netissä tuntemattomien miesten ja naisten eikä omien frendien kanssa irl 🙄

Ymmärsitköhän nyt tän olennaisen eron?

Lähden pian urheilemaan miespuolisten frendien kanssa, palaan yöllä. Koeattakaa kestää 👍
Noh mä en pidä sua miehenä. Koska kuten roosa sanoi valitat kuin akka. Ja aijaa sä oot se harmaa joka puhuu rautalangasta. Ryhdistäydy ja lopeta kerskaus
 
Äläs nyt. Ihan samalla lailla te kristityt rukoilette illalla kuluneen päivän syntinne anteeksi ja huomenna jatkatte samaan malliin jos tykkäätte perseillä! No kyllähän te tykkäätte, onhan se nähty.

Laitatko vielä linkin että missä on määrätty että Ukrainan pitää luovuttaa?
Niin rukoilenkin, mutta en ole ollut viemässä keltään puolisoaan. Miehet kyllä tykkäävät musta, olen iloista ja hauskaa seuraa, mutta jätän heidän avioliittonsa rauhaan.

Jahas, susta kuoriutui siis Venäjä-fani kaiken lisäksi.
 
vierailija
Ei yksittäisen vaihdevuotisen ja jo elämännautinnoista kylmenneen mamman mielipide merkkaa minulle yhtään mitään.

Nautintojen karavaanini kulkee vaikka ympärillä kuinka räksytetään.
Mistä sä taas päättelet, että a) mulla on vaihdevuodet, b) olen kylmennyt elämännautinnoista?

Se, että sun ex-vaimosi ei ehkä sulle lämmennyt enää, johtuu ongelmista teidän välillänne. Älä heijasta niitä muihin ihmisiin.
 
vierailija
Siis täh sähän sanoit ku kysyin et sä et tykkää pimpin nuolennasta. Mun mielestä seksi on sponttaani tapahtuma kaikkinensa ja mä en ymmärrä vonkausta. Mä olin tos baaris viikonloppuna ni siihen tuli yks mies joka sanoi anna pillua et te naiset ootte pillupanoi. Vittu mä nauroin ja nainen antoi tulla. Vittu mä luulin et incelit on netti juttu. Sit täää jätkä alko pullisteleen mulle et mikä ongelma ku juteltiin sen naisen kaa ja naurettiin sille. Ukko oli joku it nörtti ja leikki kovista.
👍🤣 Sä olet hauska ja kunnollinen mies.
 
Niin rukoilenkin, mutta en ole ollut viemässä keltään puolisoaan. Miehet kyllä tykkäävät musta, olen iloista ja hauskaa seuraa, mutta jätän heidän avioliittonsa rauhaan.

Jahas, susta kuoriutui siis Venäjä-fani kaiken lisäksi.
En ole minäkään viemässä ketään, tyydyn vaan mielelläni tyydyttämään nuoren naisen fyysiset tarpeet 😘

Mutta älä nyt ala heittelemään törkeitä valheita, minä olen koko ajan ollut Ukrainan puolella!

Sinä aloit puhumaan Ukrainan luovuttamisesta, sehän tarkoittaa antautumista. Ja se tarkoittaisi sitä että Venäjälle jäisi ne miehitetyt alueet joilla se nyt on. Sitä en missään nimessä toivo. Ymmärrätkö?
 
🤣 Ja sä uskot. Jos hän pettää sun kanssasi miestään (olettaen tietysti, että tämä kaikki ei ole pelkkää tarinaa), niin kuvitteletko tosissaan, että nuori nainen olisi aikaisemmin saanut seuraa?
Aivan varmasti olisi saanut vaikka kuinka paljon seuraa halutessaan, miesten ja poikienkin päät kääntyy hänen upeaan peräänsä. Eikä vain siihen 😍

Mutta katsos kun neiti on ikäänkuin vankina. Asuvat paikassa jonka lähellä ei ole muuta asutusta eikä siellä ole julkista liikennettä
 
Viimeksi muokattu:
No eikö se vastaus ollut, että useita tunteja?
En näe mitään järkeä hyppiä yhdellä jalalla tunteroisia 🤣

Mutta se on hyvää liikuntaa hyppiä yhdellä jalalla rappusia ylös, onnistuu kyllä kummallakin. Ei kovin moni pulliainen siihen pysty edes nuorena.

Se on ihan eri juttu kun ”yksi jalkani” touhuaa vaikka nyt tunnin tai puolitoista Annien ollessa paikalla. Alla, päällä tai vaikka sivulla 🤭
 
En näe mitään järkeä hyppiä yhdellä jalalla tunteroisia

Mutta se on hyvää liikuntaa hyppiä yhdellä jalalla rappusia ylös, onnistuu kyllä kummallakin. Ei kovin moni pulliainen siihen pysty edes nuorena.

Se on ihan eri juttu kun ”yksi jalkani” touhuaa vaikka nyt tunnin tai puolitoista Annien ollessa paikalla. Alla, päällä tai vaikka sivulla
That's what I said: Blaklader

Eli sitä mä vähän meinasinki
 

Yhteistyössä