V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On se harvinainen. Muistan lapsuudesta, että yksi mummoni kaveri oli Senja nimeltään.
Itse en niin välitä ko.nimestä, mutta en inhoakaan. Tulee jostain syystä suonenveto mieleen.
Senja on mun mielestäni kaunis ja harvinaisempi nimi kun sun itse miettimät..Se tosin tarkoittaa vierasta (viroksi?), mikä tekee siitä vähän surullisen nimen.
Mun nimi on Senja ja sisko on SonjaKyllä Sonja olis parempi.
Tyrkeetä olen ite Senja ja kohta revin sun suones irtiHeh, mullekin tuli mieleen joku suoni!
Eli mun nimi on vieras EIIIII!Senja on mielestäni kaunis ja harvinainen? nimi, mutta tarkoittaa vierasta viroksi, joten en antaisi omalle lapselleni.
Hei. Itseni nimi on tuo Senja, enkä ole aikuinen.Ainakin nuorilla ihmisillä taitaa olla harvinainen. Yleensä Senjat taitaa olla keski-ikäisiä täti-ihmisiä.
Minäkin olen Senja.Tyrkeetä olen ite Senja ja kohta revin sun suones irti
Tiedoksi että Senja tarkoittaa myös vieraanvaraista.Eli mun nimi on vieras EIIIII!
Kreikaksi, itse asiassa.Senja on mun mielestäni kaunis ja harvinaisempi nimi kun sun itse miettimät..Se tosin tarkoittaa vierasta (viroksi?), mikä tekee siitä vähän surullisen nimen.